Wat vervelend dat het nu zo uitgesteld moet worden.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:21 schreef Nanuke het volgende:
Ik werd in maart gebeld dat alles stop lag, en dat dat voor ons minstens (op dat moment al) 9 maand wachttijd zou opleveren. Daar komt nog bij elke maand dat het langer stil ligt. We hebben als grens afgesproken de maand augustus 2021 ivm Dirk die dan 4 wordt in september. In combinatie met ons niet erg succesvolle eerste traject zie ik het somber in. Ik weet niet eens of ik het überhaupt nog wel zie zitten om het te proberen als we voor die tijd nog aan de beurt zijn. Maar dat komt misschien ook omdat ik me momenteel compleet ongeschikt voel als moeder en mens.
Hier wellicht ook niet..quote:Op donderdag 23 april 2020 13:57 schreef Nanuke het volgende:
Ik had je graag gezelschap gehouden @:Barreltje, maar waarschijnlijk komt het er door de COVID-19 niet meer van.
Ach nanukequote:Op donderdag 23 april 2020 14:21 schreef Nanuke het volgende:
Ik werd in maart gebeld dat alles stop lag, en dat dat voor ons minstens (op dat moment al) 9 maand wachttijd zou opleveren. Daar komt nog bij elke maand dat het langer stil ligt. We hebben als grens afgesproken de maand augustus 2021 ivm Dirk die dan 4 wordt in september. In combinatie met ons niet erg succesvolle eerste traject zie ik het somber in. Ik weet niet eens of ik het überhaupt nog wel zie zitten om het te proberen als we voor die tijd nog aan de beurt zijn. Maar dat komt misschien ook omdat ik me momenteel compleet ongeschikt voel als moeder en mens.
quote:Op donderdag 23 april 2020 20:56 schreef Lemijn het volgende:
Same hier hoor. Wij hadden een afspraak bij de fertiliteit, maar ja, die werd natuurlijk afgezegd. Dus nu sta ik op een wachtlijst die ooit weer wordt opgestart en intussen zijn we al meer dan een jaar bezig en nader ik de 40. Ik word er vrij somber van. En verlang van mezelf niet dat ik niks voel bij andermans dikke buiken. Ik kon dat pre-Jacob wel maar nu weet ik wat ik mis.
Dit ja. Dat Dirk er is, had eigenlijk al niet zo mogen zijn. En nu dan met dit gedoe. Meh.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:43 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ach nanuke![]()
Ik zie het voor ons eigenlijk ook niet meer gebeuren. Geen idee waar we aan toe zijn en wanneer de fertiliteitszorg weer opgestart wordt. Heb echt heel erg de neiging om het maar te laten voor wat het is en dankbaar te zijn voor wat ik heb. Terwijl aan de andere kant zwangerschappen en kleine baby's toch weer wat steken. En dat gevoel mag ik van mezelf dan weer niet hebben.
Nou dit inderdaad..quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:18 schreef LeSage het volgende:
Wat een onzichtbaar leed er soms achter de maatregelen/pandemie zit![]()
Een hele dikke kus en knuffel voor jullie
Ja..quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:06 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Dit ja. Dat Dirk er is, had eigenlijk al niet zo mogen zijn. En nu dan met dit gedoe. Meh.
Voor jou en @:Barreltje, @:Lemijn, @:MiNi1981 en iedereen ook een knuffel. Het is echt klote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |