Donna heeft het niet gepost hierquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:05 schreef droomvrouwtje het volgende:
Gaddle![]()
![]()
![]()
Heb ik over Donna heen gelezen? Gefeliciteerd![]()
![]()
Donna EN wolken posten gewoon in het z&g topic..quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:05 schreef droomvrouwtje het volgende:
Gaddle![]()
![]()
![]()
Heb ik over Donna heen gelezen? Gefeliciteerd![]()
![]()
Donnaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:27 schreef Donna het volgende:
Ja sorry! Ik vind het altijd een beetje lastig in dit topic op 1 of andere manier omdat ik geen moeite heb met zwanger raken, maar met blijven. En bij de meeste zit dat toch anders (of hebben beide).
Kijk eens goed naar de topictitel, daar staat niet voor niets het woord blijven. Dus jij hoort hier zeker ookquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:27 schreef Donna het volgende:
Ja sorry! Ik vind het altijd een beetje lastig in dit topic op 1 of andere manier omdat ik geen moeite heb met zwanger raken, maar met blijven. En bij de meeste zit dat toch anders (of hebben beide).
Dat is zeker waar hoor, maar het voelde soms wat rottig tegenover de anderen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de topictitel, daar staat niet voor niets het woord blijven. Dus jij hoort hier zeker ook![]()
Net als Wolken waarbij het de eerste keer ook niet makkelijk ging. Ik zie het dus als een streepjesregen van azwbnzmg
Ja hoi!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:27 schreef Donna het volgende:
Daar kan ik wel inkomen. Ik zou zelf ook liever niet willen, maar het ziekenhuis staat erop, vanwege de buitenbaar moederlijke zwangerschap die ik heb gehad.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:36 schreef Donna het volgende:
Ik krijg 9 april eerst telefonisch de uitslag van het chromosoom onderzoek en denk dat ik dan de VK ook eens bel.
Ik wil niet meer zulke vroege echo's. Zeg ik nu hoor.
ik hoop het ook van harte.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:50 schreef Donna het volgende:
Ja dat snap ik hoor! Verstandig dan ook juist, check up.
Misschien denk ik er volgende week ook alweer heel anders over, maar na de laatste keer dat het mis was na zo'n aantal goede echo's denk ik die kunnen me ook gestolen worden. Ik wil vertrouwen op mijn gevoel. Het gevoel was toen niet goed.
Mijn gevoel is nu wel heel goed, ondanks dat ik verder niet zoveel voel qua kwaaltjes. Ik ben blijer dan ik had verwacht en ik zie ons zitten met die baby in december. Hopelijk wordt het de waarheid.
Precies dit voel ik ook zo. Toen ik vorige week zat te wachten op ongesteld worden (of niet), was ik ook eigenlijk wel blij dat we geen vroege echo zouden krijgen nu. Inmiddels ben ik ongesteld, maar als ik nu wel zwanger raak dan vind ik het wel prima zonder vroege echo. Ik had de vorige keer twee goede echo's en toen was het mis. En die echo's voedden destijds heel erg mijn onzekerheid, dat wil ik niet meer. Dus mocht ik pas zwanger raken ná corona, dan wil ik misschien ook pas een termijnecho.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:50 schreef Donna het volgende:
Ja dat snap ik hoor! Verstandig dan ook juist, check up.
Misschien denk ik er volgende week ook alweer heel anders over, maar na de laatste keer dat het mis was na zo'n aantal goede echo's denk ik die kunnen me ook gestolen worden. Ik wil vertrouwen op mijn gevoel. Het gevoel was toen niet goed.
Mijn gevoel is nu wel heel goed, ondanks dat ik verder niet zoveel voel qua kwaaltjes. Ik ben blijer dan ik had verwacht en ik zie ons zitten met die baby in december. Hopelijk wordt het de waarheid.
Ik heb 2 weken geleden het ziekenhuis gebeld en de assistente zei toen dat ik over een maand maar weer eens terug moest bellen. Met als opmerking " het kan natuurlijk altijd ook nog fout gaan hè " . Ze namen geen " nieuwe " patiënten meer aan. Maar nu ik er langer over nagedacht heb ben ik er niet heel blij mee en wil ik kijken of ik iig een telefonisch consult mag met mijn vaste gynaecoloog. Ik hoef ook geen echo met 6 weken maar nu zou ik dus tot 11 a 12 weken moeten wachten. Doordat ik ook al eerder een missed abortion heb gehad maakt het mij erg onzeker. Maar wat niet kan kan niet natuurlijk!quote:Op maandag 30 maart 2020 19:22 schreef Gaddle het volgende:
Ik 9 april al mijn eerste echo. Dat willen ze graag in het ziekenhuis.
Wanneer hebben jullie de eerste echo's @:Wolken en @:Donna?
Wat vervelend dat het nu zo uitgesteld moet worden.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:21 schreef Nanuke het volgende:
Ik werd in maart gebeld dat alles stop lag, en dat dat voor ons minstens (op dat moment al) 9 maand wachttijd zou opleveren. Daar komt nog bij elke maand dat het langer stil ligt. We hebben als grens afgesproken de maand augustus 2021 ivm Dirk die dan 4 wordt in september. In combinatie met ons niet erg succesvolle eerste traject zie ik het somber in. Ik weet niet eens of ik het überhaupt nog wel zie zitten om het te proberen als we voor die tijd nog aan de beurt zijn. Maar dat komt misschien ook omdat ik me momenteel compleet ongeschikt voel als moeder en mens.
Hier wellicht ook niet..quote:Op donderdag 23 april 2020 13:57 schreef Nanuke het volgende:
Ik had je graag gezelschap gehouden @:Barreltje, maar waarschijnlijk komt het er door de COVID-19 niet meer van.
Ach nanukequote:Op donderdag 23 april 2020 14:21 schreef Nanuke het volgende:
Ik werd in maart gebeld dat alles stop lag, en dat dat voor ons minstens (op dat moment al) 9 maand wachttijd zou opleveren. Daar komt nog bij elke maand dat het langer stil ligt. We hebben als grens afgesproken de maand augustus 2021 ivm Dirk die dan 4 wordt in september. In combinatie met ons niet erg succesvolle eerste traject zie ik het somber in. Ik weet niet eens of ik het überhaupt nog wel zie zitten om het te proberen als we voor die tijd nog aan de beurt zijn. Maar dat komt misschien ook omdat ik me momenteel compleet ongeschikt voel als moeder en mens.
quote:Op donderdag 23 april 2020 20:56 schreef Lemijn het volgende:
Same hier hoor. Wij hadden een afspraak bij de fertiliteit, maar ja, die werd natuurlijk afgezegd. Dus nu sta ik op een wachtlijst die ooit weer wordt opgestart en intussen zijn we al meer dan een jaar bezig en nader ik de 40. Ik word er vrij somber van. En verlang van mezelf niet dat ik niks voel bij andermans dikke buiken. Ik kon dat pre-Jacob wel maar nu weet ik wat ik mis.
Dit ja. Dat Dirk er is, had eigenlijk al niet zo mogen zijn. En nu dan met dit gedoe. Meh.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:43 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ach nanuke![]()
Ik zie het voor ons eigenlijk ook niet meer gebeuren. Geen idee waar we aan toe zijn en wanneer de fertiliteitszorg weer opgestart wordt. Heb echt heel erg de neiging om het maar te laten voor wat het is en dankbaar te zijn voor wat ik heb. Terwijl aan de andere kant zwangerschappen en kleine baby's toch weer wat steken. En dat gevoel mag ik van mezelf dan weer niet hebben.
Nou dit inderdaad..quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:18 schreef LeSage het volgende:
Wat een onzichtbaar leed er soms achter de maatregelen/pandemie zit![]()
Een hele dikke kus en knuffel voor jullie
Ja..quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:06 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Dit ja. Dat Dirk er is, had eigenlijk al niet zo mogen zijn. En nu dan met dit gedoe. Meh.
Voor jou en @:Barreltje, @:Lemijn, @:MiNi1981 en iedereen ook een knuffel. Het is echt klote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |