abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 28 maart 2020 @ 13:07:00 #251
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192318903
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 13:05 schreef droomvrouwtje het volgende:
Gaddle *O* *O* *O*

Heb ik over Donna heen gelezen? Gefeliciteerd *O* *O* *O*
Donna heeft het niet gepost hier :D en wat dacht je van Wolken? O-)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 28 maart 2020 @ 13:07:31 #252
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192318918
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 13:05 schreef droomvrouwtje het volgende:
Gaddle *O* *O* *O*

Heb ik over Donna heen gelezen? Gefeliciteerd *O* *O* *O*
Donna EN wolken posten gewoon in het z&g topic.. ;) Dus daar heb je hier niet overheen gelezen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator zaterdag 28 maart 2020 @ 13:27:22 #253
382129 crew  Donna
pi_192319200
Ja sorry! Ik vind het altijd een beetje lastig in dit topic op 1 of andere manier omdat ik geen moeite heb met zwanger raken, maar met blijven. En bij de meeste zit dat toch anders (of hebben beide).
:N
pi_192319888
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 13:27 schreef Donna het volgende:
Ja sorry! Ik vind het altijd een beetje lastig in dit topic op 1 of andere manier omdat ik geen moeite heb met zwanger raken, maar met blijven. En bij de meeste zit dat toch anders (of hebben beide).
Donna :*
Dat is toch ook hartstikke naar. Hopelijk blijft deze zwangerschap hartstikke goed gaan.
Post vooral waar je je prettig voelt, maar wat mij betreft mag dat ook gewoon hier.

@Wolken gefeliciteerd *O*
  Moderator zaterdag 28 maart 2020 @ 15:04:16 #255
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192320583
quote:
Kijk eens goed naar de topictitel, daar staat niet voor niets het woord blijven. Dus jij hoort hier zeker ook :*

Net als Wolken waarbij het de eerste keer ook niet makkelijk ging. Ik zie het dus als een streepjesregen van azwbnzmg O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_192320892
Dank jullie wel! Bij Bikkel heeft het uiteindelijk 2 jaar geduurd voordat ik ( blijvend ) zwanger was en nu was het gelukkig na een half jaar al raak.

Ik blijf duimen voor alle andere dames in dit topic O+ .
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Moderator zaterdag 28 maart 2020 @ 15:37:46 #257
382129 crew  Donna
pi_192321047
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 15:04 schreef MaJo het volgende:

[..]

Kijk eens goed naar de topictitel, daar staat niet voor niets het woord blijven. Dus jij hoort hier zeker ook :*

Net als Wolken waarbij het de eerste keer ook niet makkelijk ging. Ik zie het dus als een streepjesregen van azwbnzmg O+
Dat is zeker waar hoor, maar het voelde soms wat rottig tegenover de anderen. :*
pi_192321880
Gefeliciteerd Gaddle O+
pi_192322572
Gefeliciteerd Gaddle *O*
pi_192328762
quote:
Ja hoi! :D
Wel herkenbaar ook wel, maar dat is niet nodig. Jij hoort hier net zo goed. :*

En ik zie allemaal streepjes! Wat fijn! *O*
  zondag 29 maart 2020 @ 13:59:52 #261
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_192336383
@Wolken gefeliciteerd *O*

@Donna tuurlijk mag je dat hier posten, het gaat ook over zwanger blijven. In het verleden hebben hier echt een paar meiden gezeten die herhaalde miskramen hadden 1 of 2 maar soms ook zelfs meerdere. Ik ga keihard duimen voor een plakker :*
Be happy with the little things in life
pi_192338038
Gefeliciteerd Gaddle *O*

En Wolken ook :o *O*
pi_192358809
Ik 9 april al mijn eerste echo. Dat willen ze graag in het ziekenhuis.

Wanneer hebben jullie de eerste echo's @Wolken en @Donna?
  Moderator maandag 30 maart 2020 @ 20:36:10 #264
382129 crew  Donna
pi_192360185
Ik krijg 9 april eerst telefonisch de uitslag van het chromosoom onderzoek en denk dat ik dan de VK ook eens bel.
Ik wil niet meer zulke vroege echo's. Zeg ik nu hoor. :@
pi_192360293
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 20:36 schreef Donna het volgende:
Ik krijg 9 april eerst telefonisch de uitslag van het chromosoom onderzoek en denk dat ik dan de VK ook eens bel.
Ik wil niet meer zulke vroege echo's. Zeg ik nu hoor. :@
Daar kan ik wel inkomen. Ik zou zelf ook liever niet willen, maar het ziekenhuis staat erop, vanwege de buitenbaar moederlijke zwangerschap die ik heb gehad.

Spannend weer voor je dan. Succes
  Moderator maandag 30 maart 2020 @ 20:50:34 #266
382129 crew  Donna
pi_192360413
Ja dat snap ik hoor! Verstandig dan ook juist, check up.

Misschien denk ik er volgende week ook alweer heel anders over, maar na de laatste keer dat het mis was na zo'n aantal goede echo's denk ik die kunnen me ook gestolen worden. Ik wil vertrouwen op mijn gevoel. Het gevoel was toen niet goed.
Mijn gevoel is nu wel heel goed, ondanks dat ik verder niet zoveel voel qua kwaaltjes. Ik ben blijer dan ik had verwacht en ik zie ons zitten met die baby in december. Hopelijk wordt het de waarheid. O+
pi_192360833
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 20:50 schreef Donna het volgende:

Misschien denk ik er volgende week ook alweer heel anders over, maar na de laatste keer dat het mis was na zo'n aantal goede echo's denk ik die kunnen me ook gestolen worden. Ik wil vertrouwen op mijn gevoel. Het gevoel was toen niet goed.
Mijn gevoel is nu wel heel goed, ondanks dat ik verder niet zoveel voel qua kwaaltjes. Ik ben blijer dan ik had verwacht en ik zie ons zitten met die baby in december. Hopelijk wordt het de waarheid. O+
ik hoop het ook van harte. O+
In het ziekenhuis zeggen ze dat een kans op een tweede buitenbaar moedelijk net zo groot is als bij andere die het nog nooit hebben gehad.
  Moderator maandag 30 maart 2020 @ 21:19:11 #268
382129 crew  Donna
pi_192360907
Dat is wel goed nieuws dan! Ik duim voor een mooie echo volgende week! :)
pi_192361028
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 20:50 schreef Donna het volgende:

Precies dit voel ik ook zo. Toen ik vorige week zat te wachten op ongesteld worden (of niet), was ik ook eigenlijk wel blij dat we geen vroege echo zouden krijgen nu. Inmiddels ben ik ongesteld, maar als ik nu wel zwanger raak dan vind ik het wel prima zonder vroege echo. Ik had de vorige keer twee goede echo's en toen was het mis. En die echo's voedden destijds heel erg mijn onzekerheid, dat wil ik niet meer. Dus mocht ik pas zwanger raken ná corona, dan wil ik misschien ook pas een termijnecho.

@Gaddle: ik ga voor je duimen!
pi_192361772
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 19:22 schreef Gaddle het volgende:
Ik 9 april al mijn eerste echo. Dat willen ze graag in het ziekenhuis.

Wanneer hebben jullie de eerste echo's @:Wolken en @:Donna?
Ik heb 2 weken geleden het ziekenhuis gebeld en de assistente zei toen dat ik over een maand maar weer eens terug moest bellen. Met als opmerking " het kan natuurlijk altijd ook nog fout gaan hè " . Ze namen geen " nieuwe " patiënten meer aan. Maar nu ik er langer over nagedacht heb ben ik er niet heel blij mee en wil ik kijken of ik iig een telefonisch consult mag met mijn vaste gynaecoloog. Ik hoef ook geen echo met 6 weken maar nu zou ik dus tot 11 a 12 weken moeten wachten. Doordat ik ook al eerder een missed abortion heb gehad maakt het mij erg onzeker. Maar wat niet kan kan niet natuurlijk!
pi_192364103
Vroege echo's wil ik ook niet meer. :@
Ik zal er bij een eventuele nieuwe zwangerschap wel een moeten vanwege verhoogd risico op bbz. Maar waarschijnlijk dan 1 met 5+ weken om te kijken of het op de goede plek zit en dan met een week of 10 nog eens. Die kloppende hartjes tussen de 6 en 9 weken zeggen niet zoveel. Ik wil die confrontatie daarmee niet meer.. -O-
  Moderator dinsdag 31 maart 2020 @ 01:14:23 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192364502
Ik snap heel goed dat jullie geen vroege echo’s meer willen :* zelf leef ik echt van echo naar echo, ik móét gewoon weten of het goed gaat. Ik heb daar nog te weinig vertrouwen in :@ ik leef nu ook weer naar de echo van vrijdag, nog 4 nachtjes slapen!
pi_192366558
Ik zou zelf ook geen hele vroege echo willen hebben, maar dan meteen tot 12 weken moeten wachten is weer zo lang. Ik wil gewoon heel graag een kloppend hartje zien zodat ik weet dat het niet weer zo fout gaat als met de eerste zwangerschap.
pi_192368399
Ook wel logisch @MaJo @Wolken denk dat het echt persoonlijk voor je situatie is.
  Moderator dinsdag 31 maart 2020 @ 11:14:14 #275
382129 crew  Donna
pi_192368736
Ja het is ook heel persoonlijk. Ik heb altijd vroege echo's gewild, heel graag juist. En na de eerste missed abortion helemaal.
Ik denk dat ik het deze keer pas geloof als ik de baby goed en regelmatig voel.
pi_192766443
Ik wil jullie allemaal sterkte wensen in deze tijd. Vooral met het wachten op betere tijden.
Hopelijk kunnen jullie weer gauw verder met het traject.

Ik heb vandaag O+ slagje gezien. Haal mij maar uit de op. Ik zit aan verhuizen naar het andere topic te denken.
pi_192766746
Wat fijn Gaddle!!! Hopelijk zien we je snel in Z&G posten! O+
  donderdag 23 april 2020 @ 13:56:02 #278
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192766882
-O- zit ik nog in mn eentje in de OP. :P
  donderdag 23 april 2020 @ 13:56:32 #279
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192766889
Maar gefeliciteerd hoor Gaddle! En wat fijn om een hartje te horen! ^O^
pi_192766898
Ik had je graag gezelschap gehouden @Barreltje, maar waarschijnlijk komt het er door de COVID-19 niet meer van.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 23 april 2020 @ 14:03:44 #281
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_192766975
Fijn Gaddle! Eindelijk naar Z&G O+ .

Denk je dat het echt afstel wordt voor jullie hierdoor Nanuke? -O- . Wat jammer voor je. Wil je vertellen waarom?

En een kusje voor Barrel. Je bent heus niet alleen :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_192767208
Ik werd in maart gebeld dat alles stop lag, en dat dat voor ons minstens (op dat moment al) 9 maand wachttijd zou opleveren. Daar komt nog bij elke maand dat het langer stil ligt. We hebben als grens afgesproken de maand augustus 2021 ivm Dirk die dan 4 wordt in september. In combinatie met ons niet erg succesvolle eerste traject zie ik het somber in. Ik weet niet eens of ik het überhaupt nog wel zie zitten om het te proberen als we voor die tijd nog aan de beurt zijn. Maar dat komt misschien ook omdat ik me momenteel compleet ongeschikt voel als moeder en mens.
pi_192767266
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:21 schreef Nanuke het volgende:
Ik werd in maart gebeld dat alles stop lag, en dat dat voor ons minstens (op dat moment al) 9 maand wachttijd zou opleveren. Daar komt nog bij elke maand dat het langer stil ligt. We hebben als grens afgesproken de maand augustus 2021 ivm Dirk die dan 4 wordt in september. In combinatie met ons niet erg succesvolle eerste traject zie ik het somber in. Ik weet niet eens of ik het überhaupt nog wel zie zitten om het te proberen als we voor die tijd nog aan de beurt zijn. Maar dat komt misschien ook omdat ik me momenteel compleet ongeschikt voel als moeder en mens.
Wat vervelend dat het nu zo uitgesteld moet worden.
Dat laatste wat je zegt vind ik ook heel naar om te lezen. :* Ik herken je uitspraak wel voor mezelf, al heb ik natuurlijk geen idee waarom je zoiets zegt.
Rotgevoel. :*
  donderdag 23 april 2020 @ 14:27:37 #284
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192767275
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:57 schreef Nanuke het volgende:
Ik had je graag gezelschap gehouden @:Barreltje, maar waarschijnlijk komt het er door de COVID-19 niet meer van.
Hier wellicht ook niet..
Ik snap de redenatie enigszins wel, want zo is nu de redenatie " als het misgaat willen we de gezondheidszorg niet belasten"
Al denk ik dan weer dat het de meeste tijd gewoon goed gaat.

Daarnaast zitten wij bij een aparte kliniek.. dus niet in een ziekenhuis.. dus ik vind het allemaal maar een beetje stom.. mijn "voorbereidingen" zijn dan ook niet helemaal binnen de lijntjes.. -O-
  donderdag 23 april 2020 @ 14:50:14 #285
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192767542
Oh.. mijn bericht typen duurde zo lang dat ik Nanuke dr bericht miste..

Jullie gaan wel weer via het pgd ( hoe heet het ook al weer?) Traject een poging wagen?
pi_192768686
Dat was de bedoeling ja, maar ik zie het er dus niet nog van komen. :@
pi_192772932
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:21 schreef Nanuke het volgende:
Ach nanuke :*

Ik zie het voor ons eigenlijk ook niet meer gebeuren. Geen idee waar we aan toe zijn en wanneer de fertiliteitszorg weer opgestart wordt. Heb echt heel erg de neiging om het maar te laten voor wat het is en dankbaar te zijn voor wat ik heb. Terwijl aan de andere kant zwangerschappen en kleine baby's toch weer wat steken. En dat gevoel mag ik van mezelf dan weer niet hebben.
  donderdag 23 april 2020 @ 20:56:09 #288
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_192773159
Same hier hoor. Wij hadden een afspraak bij de fertiliteit, maar ja, die werd natuurlijk afgezegd. Dus nu sta ik op een wachtlijst die ooit weer wordt opgestart en intussen zijn we al meer dan een jaar bezig en nader ik de 40. Ik word er vrij somber van. En verlang van mezelf niet dat ik niks voel bij andermans dikke buiken. Ik kon dat pre-Jacob wel maar nu weet ik wat ik mis.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_192773251
Ik zit zelf bij een privékliniek maar daar las ik gisteren het bericht dat ze weer langzaam gaan opstarten na volgende week.

Eerst met iui en terugplaatsingen en iets later ook weer de IVf trajecten.

Hopelijk starten jullie ziekenhuizen ook snel weer op om het op te pakken.
Het is zo frustrerend dat het stil staat en je niet weet waar je aan toe bent.
pi_192773257
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 20:56 schreef Lemijn het volgende:
Same hier hoor. Wij hadden een afspraak bij de fertiliteit, maar ja, die werd natuurlijk afgezegd. Dus nu sta ik op een wachtlijst die ooit weer wordt opgestart en intussen zijn we al meer dan een jaar bezig en nader ik de 40. Ik word er vrij somber van. En verlang van mezelf niet dat ik niks voel bij andermans dikke buiken. Ik kon dat pre-Jacob wel maar nu weet ik wat ik mis.
:*
Je weet gewoon niet waar je aan toe bent. :'(
pi_192775877
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, het is enorm stom allemaal. :(
pi_192777792
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 20:43 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ach nanuke :*

Ik zie het voor ons eigenlijk ook niet meer gebeuren. Geen idee waar we aan toe zijn en wanneer de fertiliteitszorg weer opgestart wordt. Heb echt heel erg de neiging om het maar te laten voor wat het is en dankbaar te zijn voor wat ik heb. Terwijl aan de andere kant zwangerschappen en kleine baby's toch weer wat steken. En dat gevoel mag ik van mezelf dan weer niet hebben.
Dit ja. Dat Dirk er is, had eigenlijk al niet zo mogen zijn. En nu dan met dit gedoe. Meh. :(

Voor jou en @Barreltje, @Lemijn, @MiNi1981 en iedereen ook een knuffel. Het is echt klote.
pi_192777897
Wat een onzichtbaar leed er soms achter de maatregelen/pandemie zit ;(
Een hele dikke kus en knuffel voor jullie :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 24 april 2020 @ 08:32:37 #294
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192778022
Hmm.. leed vind ik misschien een groot woord.. frustratie eigenlijk vooral.. Het is heus niet ineens zo dat ik geen moeder wordt door corona.. dat is al een langer proces natuurlijk..

@Nanuke , ik heb het niet helemaal meegekregen , maar is alles helemaal goed met Dirk? Of toch signalen van hetgene waar je nou de pgd voor wilde doen?
pi_192778272
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:18 schreef LeSage het volgende:
Wat een onzichtbaar leed er soms achter de maatregelen/pandemie zit ;(
Een hele dikke kus en knuffel voor jullie :*
Nou dit inderdaad.. :* :* ik vind dit echt zo ontzettend rot voor iedereen, ik hoop toch dat jullie snel horen waar je aan toe bent :*
pi_192778328
Dirk is niet uit een PGD-poging ontstaan. Wij waren na 3 pogingen klaar en daarna werd ik onbedoeld zwanger. Dirk heeft dus inderdaad mijn ziekte. We hebben er in de zwangerschap al onderzoek naar gedaan en na vele gesprekken met elkaar en met arts(en) er bewust voor gekozen het te houden. Maar het blijft een situatie waar ik moeite mee heb.
pi_192779088
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:06 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Dit ja. Dat Dirk er is, had eigenlijk al niet zo mogen zijn. En nu dan met dit gedoe. Meh. :(

Voor jou en @:Barreltje, @:Lemijn, @:MiNi1981 en iedereen ook een knuffel. Het is echt klote.
Ja..
En ik weet ook niet of ik nog meer teleurstelling trek. Er zijn embryo's! Maar niet gezond! Er zijn weer embryo's! Ze zijn gezond! Maar niet ontdooid!
Of de echo is goed, nee toch niet, nee toch wel. Ohnee, dood.

Ik heb kennelijk zat tijd om te piekeren.
  vrijdag 24 april 2020 @ 10:15:51 #298
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192779419
Heel herkenbaar Cygne.. de teleurstelling..

Steeds weer er naar toe leven (hier houdt dat in dat ik weer af moet vallen, geen alcohol, veel sporten, extra vitaminen .. niet veel, maar toch een gedoe ..) dan het gedoe van spuiten en echo's.. en dan de punctie (ook geen pretje) maar we doen het allemaal omdat er een KANS is dat het lukt..

Maar iedere keer dan toch weer HOOP , want (veel) eitjes, en (minder) bevruchtingen, en (nog minder) embryo's en een terug plaatsing . Of niet -O-

En dan 2 weken lang vanalles voelen , streepjes plassen om vervolgens daarna weer te vloeien en toch weer geen zwangerschap..
Man man man..
pi_192779474
Ja die hoop! -O-

Ik mag het niet van mezelf maar dan loopt er net weer iets goed. En dan toch. Maarja 3 embryo's om te testen max is eigenlijk niet hoopgevend. Het is een wonder dat het een keer is gelukt.
pi_192779624
Ik doe een +1 op alles wat jullie zeggen. En helemaal met de al korte tijd die we hadden, die nu nog korter wordt... Heeft het überhaupt nog zin om door die teleurstelling heen te gaan? Ik weet het niet hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')