Balen.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:30 schreef Mango91 het volgende:
Balen Cygne en mini!
Hier is IUI ook afgeblazen :-(. Helaas kunnen we deze cyclus ook niet meer gebruiken voor eventueel spontane manier, ivm eventuele overstimulate.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Gaddle op 28-03-2020 07:42:59 ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 07:00 schreef Gaddle het volgende:
Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan..Nee, maar dat maakt het feest niet minder groot. GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
(Deze link moet je hebben: https://i.imgur.com/quDng(...)humb&fidelity=medium)
Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan..Wat een onwijze knalstreep! Van harte gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Hij was er in no time. het was nog niet eens een minuut wachten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 07:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat een onwijze knalstreep! Van harte gefeliciteerd.
Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan..WaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat gaaf!! Gefeliciteerd!!
En jij ook hè stiekemerdquote:
Nog zo'n sneaky!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |