Ja ik had gelukkig vandaag een tp. De tp ging er goed. Ik heb er geen pijn aan ondervonden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:59 schreef Gogo83 het volgende:
Gaddle, heb je nog wat gehoord vandaag?
Hopelijk is het stimuleren niet voor niets Cygne!
Dan ben je nu PUPO!!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:18 schreef Gaddle het volgende:
Ja ik had gelukkig vandaag een tp. De tp ging er goed. Ik heb er geen pijn aan ondervonden.
Verder hoop ik dat er binnenkort 4 ingevroren mogen worden. Ik zet de duimen draaien aan.
Ja heerlijk. Geen slecht idee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:15 schreef Gogo83 het volgende:
PUPO!
Eén voordeel van alle sociale contacten moeten beperken, kan je lekker chillen de komende dagen. Sloffen aan, Netflix bingen... Ik ga voor je duimen!
Daar kan je wel 9 maanden mee vooruitquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:48 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Geen slecht idee.
Ik ben begonnen met CSI seizoen 1.
Ik denk ook niet dat dit de beste omstandigheden zijn voor een traject nu.quote:Op maandag 16 maart 2020 05:53 schreef MaJo het volgende:
Gaddle PUPO!de duimen staan weer aan!
Cygne wat ontzettend prutze kunnen hier natuurlijk niets aan doen maar het is ontzettend balen dat je voor niets hebt moeten stimuleren
Nee precies. Man en ik hebben hier het hele weekend op zitten denken. Ben ergens ook wel opgelucht. Speelt ook mee dat we van twee ziekenhuizen afhankelijk zijn en van mensen in het lab die extra onder druk staan van het virus en dan een cel uit mijn embryo's moeten halen. Liever wachten op betere omstandigheden.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef BE het volgende:
Wat balen Cygne...
Maar beter dan dat je halverwege een traject zit en dan ineens allerlei onzekerheden op je af krijgt.
Hopelijk kan alles in mei weer opgestart gaan worden.
Die mensen mogen vooralsnog gewoon door, gelukkig.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:36 schreef BE het volgende:
Ik kan me voorstellen dat mensen balen en heel erg gefrustreerd raken, maar dit is vanuit de ziekenhuizen natuurlijk wel echt complete overmacht...
Maar ja... je zal maar na weetikhoelang stimuleren nu wel ineens gerijpte eicellen hebben...
Balen.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:30 schreef Mango91 het volgende:
Balen Cygne en mini!
Hier is IUI ook afgeblazen :-(. Helaas kunnen we deze cyclus ook niet meer gebruiken voor eventueel spontane manier, ivm eventuele overstimulate.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Gaddle op 28-03-2020 07:42:59 ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 07:00 schreef Gaddle het volgende:
Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan..Nee, maar dat maakt het feest niet minder groot. GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
(Deze link moet je hebben: https://i.imgur.com/quDng(...)humb&fidelity=medium)
Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan..Wat een onwijze knalstreep! Van harte gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Hij was er in no time. het was nog niet eens een minuut wachten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 07:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat een onwijze knalstreep! Van harte gefeliciteerd.
Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan..WaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat gaaf!! Gefeliciteerd!!
En jij ook hè stiekemerdquote:
Nog zo'n sneaky!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |