Succes vandaag Gaddle!quote:Op zondag 8 maart 2020 22:12 schreef Gaddle het volgende:
Dinsdagmorgen heb ik mijn tweede punctie. Poeh ik kijk er nogal tegenop.
Gelukkig mag ik naar dromenland.
oh ik vind dat altijd zo naar als ze de buisjes moeten aan en los koppelen.. dan heb ik altijd het idee dat ze een beetje rond zitten te roeren met die naald.. BRR!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:34 schreef Donna het volgende:
Sterkte Barrel en succes vandaag Gaddle.
Ik heb vanochtend bloed geprikt voor de bloedstolling. 7 buisjes, allemachtig.
Ja vreselijk, maar bij deze mevrouw had ik er echt 0 last van. Alleen waren de buisjes waarschijnlijk niet goed vacuüm getrokken waardoor het bloed er echt super traag in liep en ze ook wel een beetje moest bewegen om meer druk te krijgen (of zoiets, het wou iig niet echt). Maar ondanks dat voelde ik helemaal niks, vond ze zelf ook wel opvallend haha.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oh ik vind dat altijd zo naar als ze de buisjes moeten aan en los koppelen.. dan heb ik altijd het idee dat ze een beetje rond zitten te roeren met die naald.. BRR!!!
wanneer krijg je de uitslag donna? en als die goed is , mogen jullie dan weer beginnen??
Oh wat een fijne score (en fijn dat ze niks hebben laten vallen). Succes!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:30 schreef Gaddle het volgende:
Zo ook weer achter de rug. 11 aangeprikt. 9 eicellen verkregen. Duimen op goed nieuws
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:12 schreef SQ het volgende:
[..]
Majo post inmiddels in z&g, daar kun je alles lezen
Nog bedankt hiervoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:17 schreef BE het volgende:
[..]
En nu is ze op vakantie, vandaar dat SQ (en nu ook ik) voor boodschapper spelen, omdat het nieuws te tof is om niet te delen.![]()
Vrijdagquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:31 schreef Mango91 het volgende:
Fijn Gaddle! Wanneer krijg je het nieuws te horen?
Wij zijn vandaag gestart met iui. Ben benieuwd wat het allemaal met zich gaat meebrengen.
Ja, meer relaxed. Nog steeds spannend. Voor mijn gevoel was het ook zo voorbij.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:55 schreef MaJo het volgende:
Barrelgoed nieuws dat je een baanaanbod hebt gekregen! Verder snap ik je instelling heel goed, al blijf ik duimen dat het ook jullie nu gewoon gaat lukken!
Gaddle, mooie score! Hoe ervaarde je de punctie? Ik vind het onder narcose echt goed te doen!
Donna spannend hoor! Hopelijk heb je goede uitslagen
pfffquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:23 schreef Cygne het volgende:
Spannend @:Gaddle
Ik zit een beetje in niemandsland. Ben aan het stimuleren maar het UMC kan mij niet met zekerheid zeggen of de punctie door gaat, ivm corona.
Dat weten ze ook niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:38 schreef Nanuke het volgende:
Wat vervelend! Wanneer krijg je die duidelijkheid, Cygne?
Dat ze er niks over kunnen zeggen en dat ik de website in de gaten moet houden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:52 schreef Nanuke het volgende:
Dat kan ik me voorstellen. Wat zei het ziekenhuis daarop?
Dat is een pittig bedrag ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:57 schreef Donna het volgende:
Dat ze je wel vertellen dat chromosoom onderzoek je eigen risico kost, maar dat je dat vergeet en dan 3 maanden later ineens de rekening krijgt voor 2 personen.
Das even slikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |