quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik dvd's van Grey's Anatomy heb besteldGoeie gok?
Bedankt lieve meiden
Mocht je ze nog niet allemaal hebben gekocht, net5 zendt het integraal uit en is nu bij seizoen 5 ofzo. Dan kun je mooi de rest van de serie opnemenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik dvd's van Grey's Anatomy heb besteldGoeie gok?
Bedankt lieve meiden
Goeie tip! Ik heb het jarenlang gevolgd maar na seizoen 11 ben ik afgehaakt. Ik heb nu de seizoenen 12, 13 en 14 gekocht maar kan daarna kijken waar ze op tv zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mocht je ze nog niet allemaal hebben gekocht, net5 zendt het integraal uit en is nu bij seizoen 5 ofzo. Dan kun je mooi de rest van de serie opnemen
We hebben geen Videoland helaasquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:54 schreef Donna het volgende:
Op Videoland staat het tot en met seizoen 15!
Nope, we hebben ziggoquote:Op zondag 9 februari 2020 12:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kpn pluspakket? Daar staat het ook op
Ziggo on demand heeft ook greys anatomy.quote:Op zondag 9 februari 2020 13:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, we hebben ziggoEn heb die dvd's nu toch al gekocht
Twee seizoenenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:58 schreef Mango91 het volgende:
Majo, ik duim ook voor je, ondertussen al wat afleveringen weggekeken?
Dit ga ik aanschaffen, ben bijna door de seizoenen heen. Had ik het maar eerder geweten, had me 50 euro gescheeldquote:Op zondag 9 februari 2020 16:18 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Ziggo on demand heeft ook greys anatomy.
Ik lurk eigenlijk alleen maar wilde je toch even heel veel succes en rust wensen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door MaJo op 16-02-2020 13:01:50 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |