quote:
Hier gaat het goed..
En zoals altijd lekker chaotisch
We gaan wel nog een 5e poging doen, maar daarna ben ik er wel klaar mee vermoed ik.. Ik ben er ook steeds meer aan het wennen dat het voor ons waarschijnlijk niet weggelegd is.. dat zou jammer zijn,maar ik heb ook wel het gevoel dat we er genoeg aan gedaan hebben om het te laten lukken..
Omdat het bij ons nog steeds onbegrepen is .. is er altijd misschien nog een minieme kans dat het zelf nog lukt. Dus ergens blijft dat in mn achterhoofd.. Ik heb ook echt de puf niet meer om een evt 6e ivf/icsi te ondergaan.. niet alleen fysiek maar ook mentaal niet meer.. op een gegeven moment is er ook een punt waarop je iets af moet sluiten..
Dat levert niet de situatie op dat de 5e poging MOET lukken.. voor mij is ie meer als een soort van afsluiting..
Helaas is mn vriend nog niet zo ver in het verwerkingstraject en wijst hij continue kleine kindjes in ski pakjes en op skies aan met een "kijk nou!" Erbij.. hij heeft de wens klaarblijkelijk wel nog op dit moment.. dus dat is nog wel een dingetje.. Ik heb aangegeven de 5e poging nog wel te doen maar dat het daarna klaar is.. hij moet daar nu aan wennen..
Ik heb ook aangegeven dat ik niet meer rekening ga houden met een evt zwangerschap in de toekomst qua werk etc en heb gesolliciteerd op een andere baan.. in het buitenland en heb een aanbieding gekregen .. dus nu moeten we even kijken hoe dat poging technisch in elkaar gaat zitten
Tldr:ik ben er klaar mee maar we gaan nog wel een 5e poging doen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje