Ik had ook nog helemaal geen update verwacht, dus toen ik je naam zag was ik al bang voor slecht nieuws. Ik hoop zo op een of twee plakkersquote:Op zondag 16 februari 2020 13:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgende week zaterdagZelf hou ik aanstaande dinsdag aan, dan is het 2 weken na de punctie. Maar ik test altijd al 2 dagen van tevoren positief
McBaby('s)quote:Op zondag 16 februari 2020 17:11 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik duim mee voor een meredith en/of derrick!
quote:Op zondag 16 februari 2020 12:56 schreef MaJo het volgende:
Duimen jullie verder voor me?Harder dan ik ooit gedaan heb!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2020 12:56 schreef MaJo het volgende:
Duimen jullie verder voor me?OoooohhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Blijf lekker plakken kleintje(s)!
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:11 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik duim mee voor een meredith en/of derrick!
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 18:46 schreef BE het volgende:
[..]
[..]![]()
Majo, jii blijft gewoon nog 37/40 weken op de bank hoor! Als Greys uit is kan ik Station 19 ook nog aanbevelen!
entourage!quote:Op zondag 16 februari 2020 18:54 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik ben inmiddels begonnen aan seizoen 15 en zit eraan te denken om dan weer bij seizoen 1 te beginnen
station 19 lijkt me ook leuk maar die staat helaas niet op ziggo extra
Oh ja, dat heeft mijn man ooit in zijn eentje gekeken en was daar erg enthousiast over. Ik ga het eens checken!quote:
Nee niet meer. Heb het jaren gedaan maar nu het echt strafbaar is doe ik het niet meer. Wat dat betreft vind ik die streamingsdiensten ook fantastisch, wordt er toch nog wat aan verdient door de makersquote:
Fair enough!quote:Op zondag 16 februari 2020 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee niet meer. Heb het jaren gedaan maar nu het echt strafbaar is doe ik het niet meer. Wat dat betreft vind ik die streamingsdiensten ook fantastisch, wordt er toch nog wat aan verdient door de makers
En hoe is het om opnieuw te kijken? In de flashbacks zijn het steeds van die jonkies! Denk wel dat de eerste jaren het beste zijn, de laatste seizoenen kabbelen toch wat voor. Met een uitschieter hier en daarquote:Op zondag 16 februari 2020 19:02 schreef LeSage het volgende:
MaJoMijn duimen blijven draaien!
Als je weer bij seizoen 1 begint haal je me waarschijnlijk wel weer in. Ben nu ergens bij seizoen 3 of 4.
Een 9 maanden lange loop!quote:Op zondag 16 februari 2020 18:54 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik ben inmiddels begonnen aan seizoen 15 en zit eraan te denken om dan weer bij seizoen 1 te beginnen
station 19 lijkt me ook leuk maar die staat helaas niet op ziggo extra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |