Twee! Maar ik geloof dat de kans op een tweeling alsnog maar 0,8% is, dus daar ga ik niet vanuitquote:Op zondag 16 februari 2020 13:32 schreef F_r het volgende:
oeh majo ik ga duimen voor je. Deze moet gewoon blijven zitten. Hebben ze er 1 of 2 terug geplaatst?
snap ik maar hoe tof zou het zijn als het wel zo is. Dus ik ga extra duimen go go emmy'squote:Op zondag 16 februari 2020 13:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Twee! Maar ik geloof dat de kans op een tweeling alsnog maar 0,8% is, dus daar ga ik niet vanuit
Ik vind eigenlijk ook wel dat ik het verdien na alle pechquote:Op zondag 16 februari 2020 13:34 schreef F_r het volgende:
[..]
snap ik maar hoe tof zou het zijn als het wel zo is. Dus ik ga extra duimen go go emmy's
Volgende week zaterdagquote:Op zondag 16 februari 2020 13:46 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Majo wat een mooie streepjes weer
wanneer zou je volgens het ziekenhuis mogen testen?
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook wel dat ik het verdien na alle pech
Volgens mij is de kans een stuk hoger bij een terugplaatsing van twee embryo's. Misschien is die 0.8 de kans dat er eentje splitst?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Twee! Maar ik geloof dat de kans op een tweeling alsnog maar 0,8% is, dus daar ga ik niet vanuit
Nou jij hebt het zeker verdiend!quote:Op zondag 16 februari 2020 13:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook wel dat ik het verdien na alle pech
quote:Op zondag 16 februari 2020 12:56 schreef MaJo het volgende:
Duimen jullie verder voor me?WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd!!Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
quote:Op zondag 16 februari 2020 12:56 schreef MaJo het volgende:
Duimen jullie verder voor me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jazeker!
Resistance is futile.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |