De enige reden dat jij niet toe wil geven dat Baudet iets fout heeft gedaan, is omdat je jezelf te diep in hebt gegraven. Als je nu erkent dat de FvD-leider een stommiteit heeft begaan, ga je af als een gieter (althans, dat denk je).quote:Op maandag 3 februari 2020 14:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee, stel je eens voor dat er mensen in dit topic zijn die niet op Baudet bashen.
Ik zou een tikkeltje beter over hem denken. Je fout toegeven is een lovenswaardige handeling.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De enige reden dat jij niet toe wil geven dat Baudet iets fout heeft gedaan, is omdat je jezelf te diep in hebt gegraven. Als je nu erkent dat de FvD-leider een stommiteit heeft begaan, ga je af als een gieter (althans, dat denk je).
Je mag gewoon zeggen dat Baudet onhandig heeft gehandeld, Niemand die beter of slechter over je denkt.
Nee joh gebeurt aan de lopende band. (in de trein wat minder)quote:Op maandag 3 februari 2020 14:52 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp dat Marokkanen die fake NS-pasjes kunnen maken dat potentieel doen om op die manier OV-chipkaarten van reizigers te kunnen bemachtigen en daarmee dan gratis kunnen reizen?
Dus je kunt fake pasjes maken en dan kies je ervoor een fake NS-pasje te naken en geen fake OV-chipkaart... bijzonder.
Zijn er in het verleden gevallen geweest van mensen die hun OV-chipkaart aan een "controleur" lieten zien en deze er vervolgens mee vertrok, of is deze methode nieuw sinds vrijdagavond bleek dat undercover controleurs ook Marokkanen kunnen zijn of lijken?
Het maakt toch niet zo heel veel uit. Baudet doet wel vaker domme uitspraken zonder alle feiten te kennen. Als je op FvD stemt dan doe je dat toch hopelijk niet om hem maar om waar die partij voor staat.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Baudet heeft geluk dat het niet vlak voor verkiezingstijd gebeurt, het collectieve geheugen voor dit soort berichten gaat gemiddeld niet verder terug dan 6 weken (tenzij het een obsessie is).
Zo'n hekel hebben aan wegkijkers, maar als er dan een keertje een brandje is eigen huis fluiten en doen alsof er helemaal niets is.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is toch echt lachwekkend dit. Normaal willen ze niets van hem hebben en nu willen al die wegkijkers ineens allemaal met Thierry in gesprek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat een Henk Otten wel zou aansturen op excuses, maar die is geen lid meer van de partij.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:53 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Precies. Als hij hiervoor oprechte excuses aanbiedt, dan grote kans dat ik weer om op zijn partij ga stemmen. Mocht hij dit weten te draaien in de richting van demonisering (wat vaak wel naar mijn mening zo is) dan ben ik klaar met de partij. Hij moet hier zijn fout ruiterlijk toegeven. FVD begint zich langzaamaan te ontpoppen als een tweede PVV en dat is precies wat ik niet zoek in een partij.
Jammer dat de FVD op dit moment nog steeds het beste is wat het politieke spectrum te bieden heeft.
Prima tochquote:Op maandag 3 februari 2020 14:53 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Precies. Als hij hiervoor oprechte excuses aanbiedt, dan grote kans dat ik weer op zijn partij ga stemmen. Mocht hij dit weten te draaien in de richting van demonisering (wat vaak wel naar mijn mening zo is) dan ben ik klaar met de partij. Hij moet hier zijn fout ruiterlijk toegeven. FVD begint zich langzaamaan te ontpoppen als een tweede PVV en dat is precies wat ik niet zoek in een partij.
Jammer dat FVD op dit moment nog steeds het beste is wat het politieke spectrum te bieden heeft.
Omdat dankzij de zoon van Halsema een hele beerput is open getrokken. Dat is wat anders dan een simpele tweet.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom is dat bizar en al 18 topics over de zoon van Halsema niet? heb het nu al meermaals gevraagd, maar dat wordt weer selectief genegeerd.![]()
Ik heb al in het andere topic aangegeven dat het een fout was.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De enige reden dat jij niet toe wil geven dat Baudet iets fout heeft gedaan, is omdat je jezelf te diep in hebt gegraven. Als je nu erkent dat de FvD-leider een stommiteit heeft begaan, ga je af als een gieter (althans, dat denk je).
Je mag gewoon zeggen dat Baudet onhandig heeft gehandeld, Niemand die beter of slechter over je denkt.
Laat je niet meeslepen door de ophef die ontstaan is joh.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:53 schreef Steef121 het volgende:
Precies. Als hij hiervoor oprechte excuses aanbiedt, dan grote kans dat ik weer op zijn partij ga stemmen. Mocht hij dit weten te draaien in de richting van demonisering (wat vaak wel naar mijn mening zo is) dan ben ik klaar met de partij. Hij moet hier zijn fout ruiterlijk toegeven.
Jij hebt gisteren een vrouw verkracht.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb al in het andere topic aangegeven dat het een fout was.
Het is alleen geen grote fout of "enorme blunder" zoals een andere user hier heeft beweert.
Iedereen reageert er veel te overdreven op, want het is Baudet, en die moeten we extra hard aanpakken.
Baudet heeft hier wel weer het Marokkanenprobleem aangekaart. Mag nog veel vaker gebeuren.
Een totaal politiek irrelevante beerput inderdaad. Terwijl Baudet als politicus zelf een misstap begaat.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Omdat dankzij de zoon van Halsema een hele beerput is open getrokken. Dat is wat anders dan een simpele tweet.
Oke dan...quote:Op maandag 3 februari 2020 14:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren een vrouw verkracht.
Naja, het was eigenlijk iemand anders maar jij bent ook man dus wel goed dat het aangekaart is.
Oh als jouw manier van redeneren op een ander voorbeeld wordt toegepast is het ineens niet logisch meer? Lekker selectief weer.quote:
Het probleem van dat er Marokkaanse mannen een baan hebben?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:57 schreef Harvest89 het volgende:
Baudet heeft hier wel weer het Marokkanenprobleem aangekaart. Mag nog veel vaker gebeuren
Stel je niet zo vreselijk aan. Als politici blunders begaan, krijgen ze de wind van voren. Hun politieke signatuur heeft daar bar weinig mee te maken.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:57 schreef Harvest89 het volgende:
Iedereen reageert er veel te overdreven op, want het is Baudet, en die moeten we extra hard aanpakken.
We zullen nu gauw weten of aangifte doen wel of geen zin heeft.quote:Politie boos over 'Marokkanen-tweet' Baudet en overweegt aangifte
De politie gaat onderzoeken of er aangifte gedaan kan worden tegen Forum-Leider Thierry Baudet vanwege zijn 'Marokkanen-tweet' van afgelopen vrijdag. "We gaan kijken of er sprake is van een strafbaar feit en onderzoeken of we aangifte kunnen doen", laat een woordvoerder van de Landelijke Eenheid weten aan RTL Nieuws.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)doen-baudet-ns-tweet
Drie controleurs en een politieagent betichten van (strafbaar) lastigvallen van vrouwen lijkt mij toch wel een ernstige blunder.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is alleen geen grote fout of "enorme blunder" zoals een andere user hier heeft beweert.
Baudet heeft hier wel weer het Marokkanenprobleem aangekaart. Mag nog veel vaker gebeuren.
Baudet incident.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel leuk dat de media het voor het eerst in lange tijd weer eens over een Marokkanenincident kunnen hebben.
Lastigvallen, je weet niet eens over wat voor soort lastigvallen het gaat. Je hebt lastigvallen en je hebt lastigvallen.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:00 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Drie controleurs en een politieagent betichten van (strafbaar) lastigvallen van vrouwen lijkt mij toch wel een ernstige blunder.
Zeker als blijkt dat ze een vervoersbewijs aan het controleren waren.
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
We zullen nu gauw weten of aangifte doen wel of geen zin heeft.
Het probleem van dat er Marokkaanse mannen geen baan hebben, een geloof aanhangen wat zo intolerant als de pest is, opgevoed zijn met antiwesterse waarden, en veelal actief zijn in het criminele circuit.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het probleem van dat er Marokkaanse mannen een baan hebben?
Volgens Baudet gaat het toch echt over het soort lastigvallen waar je aangifte van zou moeten doen.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lastigvallen, je weet niet eens over wat voor soort lastigvallen het gaat. Je hebt lastigvallen en je hebt lastigvallen.
M'n koffie...quote:Op maandag 3 februari 2020 15:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
We zullen nu gauw weten of aangifte doen wel of geen zin heeft.
Daarom houdt Degodvader het ook op (strafbaar) lastigvallen en blijft ze in lijn met de terminologie van Baudet. Voor niet strafbaar lastigvallen is aangifte doen namelijk niet aan de orde.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lastigvallen, je weet niet eens over wat voor soort lastigvallen het gaat. Je hebt lastigvallen en je hebt lastigvallen.
Neehoor. Hij zegt dat aangifte doen zinloos is dus hij zegt dat het om lastigvallen gaat waar je geen aangifte van hoeft te doen.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:02 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Volgens Baudet gaat het toch echt over het soort lastigvallen waar je aangifte van zou moeten doen.
Ik zie anders daar niets van terug in de tweet.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het probleem van dat er Marokkaanse mannen geen baan hebben, een geloof aanhangen wat zo intolerant als de pest is, opgevoed zijn met antiwesterse waarden, en veelal actief zijn in het criminele circuit.
En daarom is aangifte doen ook zinloos.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Daarom houdt Degodvader het ook op (strafbaar) lastigvallen en blijft ze in lijn met de terminologie van Baudet. Voor niet strafbaar lastigvallen is aangifte doen namelijk niet aan de orde.
Die zoon is het slachtoffer geworden van de functie van zijn moeder. Baudet heeft zelf voor de politiek gekozen en dus ook het stukje extra verantwoordelijkheid dat het met zich meebrengt, dus ik vind het wel terecht.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie er weinig in om aangifte te doen om zoiets.
Baudet is wel voldoende gestraft door de aandacht.
Dat vond ik overigens ook in het geval van de zoon van de burgemeester van Amsterdam.
Dit is juist de fout. Over welke fout heb jij het dan?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh de 'het is niet zo bedoeld'-kaart. Wat een verrassing.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
En daarom is aangifte doen ook zinloos.
Nee, dan was de aandacht en de ophef er ook niet geweestquote:Op maandag 3 februari 2020 15:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Die zoon is het slachtoffer geworden van de functie van zijn moeder. Baudet heeft zelf voor de politiek gekozen en dus ook het stukje extra verantwoordelijkheid dat het met zich meebrengt, dus ik vind het wel terecht.
Als dit was getweet door een willekeurig onbekend persoon had de politie ongetwijfeld ook geen aangifte overwogen.
Het is dankzij die problematiek dat Baudet heeft besloten om te tweeten.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zie anders daar niets van terug in de tweet.
Dat is wel een hele creatieve manier om de tweet te lezen.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Neehoor. Hij zegt dat aangifte doen zinloos is dus hij zegt dat het om lastigvallen gaat waar je geen aangifte van hoeft te doen.
Als die problematiek zo omvangrijk is zou het toch niet zo moeilijk moeten zijn om met een concreet voorbeeld te komen in plaats van met een vage valselijke anekdote zou je denken.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is dankzij die problematiek dat Baudet heeft besloten om te tweeten.
Als die problematiek er is, waarom heeft hij dan niet voor een verifieerbaar incident gekozen ipv "hear / say"?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
GMTAquote:Op maandag 3 februari 2020 15:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Als die problematiek zo omvangrijk is zou het toch niet zo moeilijk moeten zijn om met een concreet voorbeeld te komen in plaats van met een vage valselijke anekdote zou je denken.
Mooi ook na eerst zo lang een pleidooi te houden over dat het terecht is want Marokkanen zijn crimineel en zo. Men maakt hier meer een voetbalwedstrijd van dan politiek. Terwijl zelfs bij voetbal liever mensen zie met een genuanceerde mening.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh de 'het is niet zo bedoeld'-kaart. Wat een verrassing.
Dus ik mag over iedere Marokkaan die ik tegenkom leugens de wereld in helpen om die problematiek aan te kaarten?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Aantoonbaar gelogen" vind ik zelfs als linkse Hendrik toch wat te ver gaan.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:08 schreef Sodeknetters het volgende:
Echt bizar hoe mensen kunnen draaien om maar niet te hoeven erkennen dat Baudet fout zit.![]()
![]()
Face it, hij heeft aantoonbaar gelogen in die tweet. Ik denk dat Baudet heeeeel stilletjes gaat zitten wachten tot de wind gaat liggen.
Durf je geen eigen beslissingen te maken?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus ik mag over iedere Marokkaan die ik tegenkom leugens de wereld in helpen om die problematiek aan te kaarten?
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Durf je geen eigen beslissingen te maken?
Doe wat je wil.
Het lijkt me allebei wel van toepassing eigenlijk.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Aantoonbaar gelogen" vind ik zelfs als linkse Hendrik toch wat te ver gaan.
Hij is vooral "aantoonbaar onzorgvuldig" geweest.
Doe nou niet zo vermoeiend joh.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit is juist de fout. Over welke fout heb jij het dan?
Nouja, hij heeft het over ernstig lastigvallen en aangifte doen.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Rutte zou jaloers zijn op zo'n goed geheugen.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Baudet heeft geluk dat het niet vlak voor verkiezingstijd gebeurt, het collectieve geheugen voor dit soort berichten gaat gemiddeld niet verder terug dan 6 weken (tenzij het een obsessie is).
Hij is zo laks in het verspreiden met informatie dat hij zelf ook niet weet of het mogelijk onwaar is of niet. Dus strikt genomen is het dan geen liegen nee.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is ook een hele creatieve man. Dus je moet met alles rekening houden.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:06 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dat is wel een hele creatieve manier om de tweet te lezen.
Je kan niet echt aantonen dat hij heeft gelogen, je weet immers niet welke informatie hij kreeg.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het lijkt me allebei wel van toepassing eigenlijk.
Als 'het marokkanenprobleem' je echt zo hoog zit en je dit graag aandacht zou willen geven is dit denk ik wel het slechtste wat je kan doen. Dit zorgt voor een negatieve blik richting Baudet en leidt de aandacht af van wel aanwezige problemen.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Doe nou niet zo vermoeiend joh.
Dankzij deze tweet stond het Marokkanenprobleem weer in de aandacht. Dat is het positieve wat je er uit kunt halen.
Dat die dierbare vriendinnen van hem dit verhaaltje verzonnen hebben en dat hij toen meteen dacht daar ga ik eens even een pakkend tweetje over maken (2x: 1x met en 1x zonder #FVD)?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo bezien moet ik je gelijk geven. Verder ook eens met je post.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan niet echt aantonen dat hij heeft gelogen, je weet immers niet welke informatie hij kreeg.
Maar je kan wel aantonen dat hij niet zorgvuldig is geweest in het verifiëren van zijn bron.
Zoiets moet je alleen de wereld in slingeren als je 100% zeker van je feiten bent.
En zelfs dan... "anekdotische feiten" de wereld in slingeren als politicus is meestal niet een teken van kracht...
Laten we diezelfde manier van redeneren (onwaarheden verspreiden om problemen aan te kaarten) alsjeblieft niet toepassen in toekomstige discussies met Harvest, dat zou ontzettend flauw van ons zijn zeg.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus ik mag over iedere Marokkaan die ik tegenkom leugens de wereld in helpen om die problematiek aan te kaarten?
Goede post.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan niet echt aantonen dat hij heeft gelogen, je weet immers niet welke informatie hij kreeg.
Maar je kan wel aantonen dat hij niet zorgvuldig is geweest in het verifiëren van zijn bron.
Zoiets moet je alleen de wereld in slingeren als je 100% zeker van je feiten bent.
En zelfs dan... "anekdotische feiten" de wereld in slingeren als politicus is meestal niet een teken van kracht...
Dus het is prima om te liegen om een probleem maar in stand te houden?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dankzij deze tweet stond het Marokkanenprobleem weer in de aandacht. Dat is het positieve wat je er uit kunt halen.
Dat is dus de vraag. Gaat hij de schuld bij zijn dierbare vriendinnen neerleggen of niet?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
'Misverstand'quote:Op maandag 3 februari 2020 15:14 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag. Gaat hij de schuld bij zijn dierbare vriendinnen neerleggen of niet?
Hij zat fout en het zou hem sieren om dit toe te geven, maar ik vind de consternatie erg overtrokken. Rutte is meerdere keren premier geworden met leugens.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:08 schreef Sodeknetters het volgende:
Echt bizar hoe mensen kunnen draaien om maar niet te hoeven erkennen dat Baudet fout zit.![]()
![]()
Face it, hij heeft aantoonbaar gelogen in die tweet. Ik denk dat Baudet heeeeel stilletjes gaat zitten wachten tot de wind gaat liggen.
Tuurlijk. Als die dozen zichzelf al niet vrijwillig op het zwaard gooien.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:14 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag. Gaat hij de schuld bij zijn dierbare vriendinnen neerleggen of niet?
Baudet is iemand die constant ageert tegen fakenews en leugens in de politiek. Je zou verwachten dat hij het dan allemaal iets beter aanpakt en integriteit belangrijk vindt.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hij zat fout en het zou hem sieren om dit toe te geven, maar ik vind de consternatie erg overtrokken. Rutte is meerdere keren premier geworden met leugens.
En de gevallen waarbij VVD-ers op die leugens betrapt werden, zijn ze de laan uitgestuurd.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hij zat fout en het zou hem sieren om dit toe te geven, maar ik vind de consternatie erg overtrokken. Rutte is meerdere keren premier geworden met leugens.
Nogmaals, ik heb niets met Baudet, ik ben zo links als de ziekte maar het heeft weinig nut om hem van liegen te beschuldigen als hij vooral onzorgvuldig lijkt te zijn geweest.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat die dierbare vriendinnen van hem dit verhaaltje verzonnen hebben en dat hij toen meteen dacht daar ga ik eens even een pakkend tweetje over maken (2x: 1x met en 1x zonder #FVD)?
Fake tweet uiteraard.twitter:thierrybaudet twitterde op maandag 03-02-2020 om 15:18:07Sorry jongens, ik had m'n bronnen beter moeten verifieren. Hierbij mijn excuses aan de betrokkenen. Zeg maar "Thierry, je bent een eikel!"... sorry sorry sorry. #FVD #fail reageer retweet
De consternatie heeft ook vooral betrekking tot mensen die nogal selectief zijn en het verspreiden van misinformatie en dit niet rectificeren geen probleem vinden. Dat wekt verbazing.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik kan nu al uittekenen wat er gebeurt als hij zijn excuses aanbiedt. Dan moet zijn hoofd nog steeds op het hakblok.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Baudet is iemand die constant ageert tegen fakenews en leugens in de politiek. Je zou verwachten dat hij het dan allemaal iets beter aanpakt en integriteit belangrijk vindt.
Oké Jomanda.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik kan nu al uittekenen wat er gebeurt als hij zijn excuses aanbiedt. Dan moet zijn hoofd nog steeds op het hakblok.
Krijgen we dat gelul weer. De Calimero spelen tot je erbij neervalt.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik kan nu al uittekenen wat er gebeurt als hij zijn excuses aanbiedt. Dan moet zijn hoofd nog steeds op het hakblok.
Ik kan nu al uittekenen wat er gebeurt als hij zijn excuses aanbiedt. Dan moet zijn hoofd nog steeds op het hakblok.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Baudet is iemand die constant ageert tegen fakenews en leugens in de politiek. Je zou verwachten dat hij het dan allemaal iets beter aanpakt en integriteit belangrijk vindt.
Als het echt niet anders kon en de druk te groot werd. Feit blijft dat Rutte op een troon van leugens zit.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:17 schreef probeer het volgende:
[..]
En de gevallen waarbij VVD-ers op die leugens betrapt werden, zijn ze de laan uitgestuurd.
Je zult zien. Het zal nooit genoeg zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Krijgen we dat gelul weer. De Calimero spelen tot je erbij neervalt.
Dat weten we pas als Baudet z'n excuses aan heeft geboden. Wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Je zult zien. Het zal nooit genoeg zijn.
Dit is toch wel de meest bizarre redenering van de dag.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dus dan is het minder erg als andere politici ook liegen?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
[..]
Als het echt niet anders kon en de druk te groot werd. Feit blijft dat Rutte op een troon van leugens zit.
Het zou voor mij genoeg zijn. Je kan niet voor iedereen spreken.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Er is nog een andere mogelijkheid natuurlijk. Die dierbare vriendinnen zijn niet zijn dierbare vriendinnen maar de dierbare vriendinnen van een vriend of kennis van hem en die lepelt dit verhaal met allerlei onwaarheden en verzinsels op aan Baudet en die maakt er vervolgens dat tweetje van, waarbij de dierbare vriendinnen van een ander ineens zijn dierbare vriendinnen worden en een kaartjescontrole dus 'ernstig lastig vallen' wordt.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:14 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Die keuze wordt nu gemaakt in het hoofdkwartier van FvD.
Thierry z'n vriendin: "zeg eh Thierry, ik ben toch je dierbare vriendin?"quote:Op maandag 3 februari 2020 15:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er is nog een andere mogelijkheid natuurlijk. Die dierbare vriendinnen zijn niet zijn dierbare vriendinnen maar de dierbare vriendinnen van een vriend of kennis van hem en die lepelt dit verhaal met allerlei onwaarheden en verzinsels op aan Baudet en die maakt er vervolgens dat tweetje van, waarbij de dierbare vriendinnen van een ander ineens zijn dierbare vriendinnen worden en een kaartjescontrole dus 'ernstig lastig vallen' wordt.
Hoe dan ook is hij laakbaar natuurlijk op meerdere gebieden.
Neemt niet weg dat hij het zou moeten doen. Al was het maar om van het gezeik af te zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het zou voor mij genoeg zijn. Je kan niet voor iedereen spreken.
Open het "zoon van Halsema" topic nog eens, dat werkt meerdere kanten op
Je hebt gelijk. Op FvD-leden na bestaat het gros van de bevolking uit onredelijke en kinderachtige figuren die zelfs als iemand wel z'n fout toegeeft dat niet naast zich neer kan leggen.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind zijn excuses inderdaad niks waard.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik gok erop dat hij weer een ernstige aanval van buikgriep heeft, net als toen bij geval Otten.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat weten we pas als Baudet z'n excuses aan heeft geboden. Wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren.
Ik heb liever dat hij juist wat tactvoller dit soort zaken aanvliegt en niet zo'n flater slaat door te snel te willen scoren.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Laat je niet meeslepen door de ophef die ontstaan is joh.
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Thierry z'n vriendin: "zeg eh Thierry, ik ben toch je dierbare vriendin?"
Neemt niet weg dat hij het zou moeten doen. Al was het maar om van het gezeik af te zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat was ook zo'n storm in een glas waterquote:Op maandag 3 februari 2020 15:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Thierry z'n vriendin: "zeg eh Thierry, ik ben toch je dierbare vriendin?"
Goh, gaan de voorgedrukte aangifte biljetten al uitgeprint naar de receptie?quote:De politie onderzoekt of er aangifte gedaan kan worden tegen Baudet.
Inderdaad, ik snap niet waarom hij dat niet doet.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Met een tweet als onderstaande had hij het ineens recht kunnen zetten:Fake tweet uiteraard.twitter:thierrybaudet twitterde op maandag 03-02-2020 om 15:18:07Sorry jongens, ik had m'n bronnen beter moeten verifieren. Hierbij mijn excuses aan de betrokkenen. Zeg maar "Thierry, je bent een eikel!"... sorry sorry sorry. #FVD #fail reageer retweet
Iedereen zit elkaar op te hitsen. Wat een soap.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:26 schreef Red_85 het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)rzoekt-aangifte.html
[..]
Goh, gaan de voorgedrukte aangifte biljetten al uitgeprint naar de receptie?
Tekenen bij het kruisje natuurlijk!
Een tweetje mensen, een tweet
Verboden wapenbezit. Inbraak.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:25 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij het zou moeten doen. Al was het maar om van het gezeik af te zijn.
[..]
Dat was ook zo'n storm in een glas water
Of Peter R.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:27 schreef superniger het volgende:
Heeft Johan Derksen al een reactie gegeven?
Bah bahquote:Op maandag 3 februari 2020 15:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De fractievoorzitters van alle coalitiepartijen eisen nu excuses van Thierry![]()
https://www.ad.nl/politie(...)van-baudet~a829a4fa/
Zijn excuses zijn niks waard. Megalomaan ventjequote:Op maandag 3 februari 2020 15:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De fractievoorzitters van alle coalitiepartijen eisen nu excuses van Thierry![]()
https://www.ad.nl/politie(...)van-baudet~a829a4fa/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |