Ik kan nu al uittekenen wat er gebeurt als hij zijn excuses aanbiedt. Dan moet zijn hoofd nog steeds op het hakblok.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Baudet is iemand die constant ageert tegen fakenews en leugens in de politiek. Je zou verwachten dat hij het dan allemaal iets beter aanpakt en integriteit belangrijk vindt.
Als het echt niet anders kon en de druk te groot werd. Feit blijft dat Rutte op een troon van leugens zit.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:17 schreef probeer het volgende:
[..]
En de gevallen waarbij VVD-ers op die leugens betrapt werden, zijn ze de laan uitgestuurd.
Je zult zien. Het zal nooit genoeg zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Krijgen we dat gelul weer. De Calimero spelen tot je erbij neervalt.
Dat weten we pas als Baudet z'n excuses aan heeft geboden. Wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Je zult zien. Het zal nooit genoeg zijn.
Dit is toch wel de meest bizarre redenering van de dag.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Doe nou niet zo vermoeiend joh.
Dankzij deze tweet stond het Marokkanenprobleem weer in de aandacht. Dat is het positieve wat je er uit kunt halen.
Dus dan is het minder erg als andere politici ook liegen?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik kan nu al uittekenen wat er gebeurt als hij zijn excuses aanbiedt. Dan moet zijn hoofd nog steeds op het hakblok.
[..]
Als het echt niet anders kon en de druk te groot werd. Feit blijft dat Rutte op een troon van leugens zit.
Het zou voor mij genoeg zijn. Je kan niet voor iedereen spreken.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Er is nog een andere mogelijkheid natuurlijk. Die dierbare vriendinnen zijn niet zijn dierbare vriendinnen maar de dierbare vriendinnen van een vriend of kennis van hem en die lepelt dit verhaal met allerlei onwaarheden en verzinsels op aan Baudet en die maakt er vervolgens dat tweetje van, waarbij de dierbare vriendinnen van een ander ineens zijn dierbare vriendinnen worden en een kaartjescontrole dus 'ernstig lastig vallen' wordt.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:14 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag. Gaat hij de schuld bij zijn dierbare vriendinnen neerleggen of niet?
Die keuze wordt nu gemaakt in het hoofdkwartier van FvD.
Thierry z'n vriendin: "zeg eh Thierry, ik ben toch je dierbare vriendin?"quote:Op maandag 3 februari 2020 15:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er is nog een andere mogelijkheid natuurlijk. Die dierbare vriendinnen zijn niet zijn dierbare vriendinnen maar de dierbare vriendinnen van een vriend of kennis van hem en die lepelt dit verhaal met allerlei onwaarheden en verzinsels op aan Baudet en die maakt er vervolgens dat tweetje van, waarbij de dierbare vriendinnen van een ander ineens zijn dierbare vriendinnen worden en een kaartjescontrole dus 'ernstig lastig vallen' wordt.
Hoe dan ook is hij laakbaar natuurlijk op meerdere gebieden.
Neemt niet weg dat hij het zou moeten doen. Al was het maar om van het gezeik af te zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het zou voor mij genoeg zijn. Je kan niet voor iedereen spreken.
Open het "zoon van Halsema" topic nog eens, dat werkt meerdere kanten op
Je hebt gelijk. Op FvD-leden na bestaat het gros van de bevolking uit onredelijke en kinderachtige figuren die zelfs als iemand wel z'n fout toegeeft dat niet naast zich neer kan leggen.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind zijn excuses inderdaad niks waard.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik kan nu al uittekenen wat er gebeurt als hij zijn excuses aanbiedt. Dan moet zijn hoofd nog steeds op het hakblok.
Ik gok erop dat hij weer een ernstige aanval van buikgriep heeft, net als toen bij geval Otten.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat weten we pas als Baudet z'n excuses aan heeft geboden. Wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren.
Ik heb liever dat hij juist wat tactvoller dit soort zaken aanvliegt en niet zo'n flater slaat door te snel te willen scoren.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Laat je niet meeslepen door de ophef die ontstaan is joh.
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Thierry z'n vriendin: "zeg eh Thierry, ik ben toch je dierbare vriendin?"
Neemt niet weg dat hij het zou moeten doen. Al was het maar om van het gezeik af te zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat was ook zo'n storm in een glas waterquote:Op maandag 3 februari 2020 15:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Thierry z'n vriendin: "zeg eh Thierry, ik ben toch je dierbare vriendin?"
Goh, gaan de voorgedrukte aangifte biljetten al uitgeprint naar de receptie?quote:De politie onderzoekt of er aangifte gedaan kan worden tegen Baudet.
Inderdaad, ik snap niet waarom hij dat niet doet.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Met een tweet als onderstaande had hij het ineens recht kunnen zetten:Fake tweet uiteraard.twitter:thierrybaudet twitterde op maandag 03-02-2020 om 15:18:07Sorry jongens, ik had m'n bronnen beter moeten verifieren. Hierbij mijn excuses aan de betrokkenen. Zeg maar "Thierry, je bent een eikel!"... sorry sorry sorry. #FVD #fail reageer retweet
Iedereen zit elkaar op te hitsen. Wat een soap.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:26 schreef Red_85 het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)rzoekt-aangifte.html
[..]
Goh, gaan de voorgedrukte aangifte biljetten al uitgeprint naar de receptie?
Tekenen bij het kruisje natuurlijk!
Een tweetje mensen, een tweet
Verboden wapenbezit. Inbraak.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:25 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij het zou moeten doen. Al was het maar om van het gezeik af te zijn.
[..]
Dat was ook zo'n storm in een glas water
Of Peter R.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:27 schreef superniger het volgende:
Heeft Johan Derksen al een reactie gegeven?
Bah bahquote:Op maandag 3 februari 2020 15:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De fractievoorzitters van alle coalitiepartijen eisen nu excuses van Thierry![]()
https://www.ad.nl/politie(...)van-baudet~a829a4fa/
Zijn excuses zijn niks waard. Megalomaan ventjequote:Op maandag 3 februari 2020 15:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De fractievoorzitters van alle coalitiepartijen eisen nu excuses van Thierry![]()
https://www.ad.nl/politie(...)van-baudet~a829a4fa/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |