Doe nou niet zo vermoeiend joh.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit is juist de fout. Over welke fout heb jij het dan?
Nouja, hij heeft het over ernstig lastigvallen en aangifte doen.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Aantoonbaar gelogen" vind ik zelfs als linkse Hendrik toch wat te ver gaan.
Hij is vooral "aantoonbaar onzorgvuldig" geweest.
Rutte zou jaloers zijn op zo'n goed geheugen.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Baudet heeft geluk dat het niet vlak voor verkiezingstijd gebeurt, het collectieve geheugen voor dit soort berichten gaat gemiddeld niet verder terug dan 6 weken (tenzij het een obsessie is).
Hij is zo laks in het verspreiden met informatie dat hij zelf ook niet weet of het mogelijk onwaar is of niet. Dus strikt genomen is het dan geen liegen nee.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is ook een hele creatieve man. Dus je moet met alles rekening houden.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:06 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dat is wel een hele creatieve manier om de tweet te lezen.
Je kan niet echt aantonen dat hij heeft gelogen, je weet immers niet welke informatie hij kreeg.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het lijkt me allebei wel van toepassing eigenlijk.
Als 'het marokkanenprobleem' je echt zo hoog zit en je dit graag aandacht zou willen geven is dit denk ik wel het slechtste wat je kan doen. Dit zorgt voor een negatieve blik richting Baudet en leidt de aandacht af van wel aanwezige problemen.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Doe nou niet zo vermoeiend joh.
Dankzij deze tweet stond het Marokkanenprobleem weer in de aandacht. Dat is het positieve wat je er uit kunt halen.
Dat die dierbare vriendinnen van hem dit verhaaltje verzonnen hebben en dat hij toen meteen dacht daar ga ik eens even een pakkend tweetje over maken (2x: 1x met en 1x zonder #FVD)?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo bezien moet ik je gelijk geven. Verder ook eens met je post.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan niet echt aantonen dat hij heeft gelogen, je weet immers niet welke informatie hij kreeg.
Maar je kan wel aantonen dat hij niet zorgvuldig is geweest in het verifiėren van zijn bron.
Zoiets moet je alleen de wereld in slingeren als je 100% zeker van je feiten bent.
En zelfs dan... "anekdotische feiten" de wereld in slingeren als politicus is meestal niet een teken van kracht...
Laten we diezelfde manier van redeneren (onwaarheden verspreiden om problemen aan te kaarten) alsjeblieft niet toepassen in toekomstige discussies met Harvest, dat zou ontzettend flauw van ons zijn zeg.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus ik mag over iedere Marokkaan die ik tegenkom leugens de wereld in helpen om die problematiek aan te kaarten?
Goede post.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan niet echt aantonen dat hij heeft gelogen, je weet immers niet welke informatie hij kreeg.
Maar je kan wel aantonen dat hij niet zorgvuldig is geweest in het verifiėren van zijn bron.
Zoiets moet je alleen de wereld in slingeren als je 100% zeker van je feiten bent.
En zelfs dan... "anekdotische feiten" de wereld in slingeren als politicus is meestal niet een teken van kracht...
Dus het is prima om te liegen om een probleem maar in stand te houden?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Doe nou niet zo vermoeiend joh.
Dankzij deze tweet stond het Marokkanenprobleem weer in de aandacht. Dat is het positieve wat je er uit kunt halen.
Dat is dus de vraag. Gaat hij de schuld bij zijn dierbare vriendinnen neerleggen of niet?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
'Misverstand'quote:Op maandag 3 februari 2020 15:14 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag. Gaat hij de schuld bij zijn dierbare vriendinnen neerleggen of niet?
Hij zat fout en het zou hem sieren om dit toe te geven, maar ik vind de consternatie erg overtrokken. Rutte is meerdere keren premier geworden met leugens.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:08 schreef Sodeknetters het volgende:
Echt bizar hoe mensen kunnen draaien om maar niet te hoeven erkennen dat Baudet fout zit.![]()
![]()
Face it, hij heeft aantoonbaar gelogen in die tweet. Ik denk dat Baudet heeeeel stilletjes gaat zitten wachten tot de wind gaat liggen.
Tuurlijk. Als die dozen zichzelf al niet vrijwillig op het zwaard gooien.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:14 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag. Gaat hij de schuld bij zijn dierbare vriendinnen neerleggen of niet?
Baudet is iemand die constant ageert tegen fakenews en leugens in de politiek. Je zou verwachten dat hij het dan allemaal iets beter aanpakt en integriteit belangrijk vindt.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hij zat fout en het zou hem sieren om dit toe te geven, maar ik vind de consternatie erg overtrokken. Rutte is meerdere keren premier geworden met leugens.
En de gevallen waarbij VVD-ers op die leugens betrapt werden, zijn ze de laan uitgestuurd.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hij zat fout en het zou hem sieren om dit toe te geven, maar ik vind de consternatie erg overtrokken. Rutte is meerdere keren premier geworden met leugens.
Nogmaals, ik heb niets met Baudet, ik ben zo links als de ziekte maar het heeft weinig nut om hem van liegen te beschuldigen als hij vooral onzorgvuldig lijkt te zijn geweest.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat die dierbare vriendinnen van hem dit verhaaltje verzonnen hebben en dat hij toen meteen dacht daar ga ik eens even een pakkend tweetje over maken (2x: 1x met en 1x zonder #FVD)?
Fake tweet uiteraard.twitter:thierrybaudet twitterde op maandag 03-02-2020 om 15:18:07Sorry jongens, ik had m'n bronnen beter moeten verifieren. Hierbij mijn excuses aan de betrokkenen. Zeg maar "Thierry, je bent een eikel!"... sorry sorry sorry. #FVD #fail reageer retweet
De consternatie heeft ook vooral betrekking tot mensen die nogal selectief zijn en het verspreiden van misinformatie en dit niet rectificeren geen probleem vinden. Dat wekt verbazing.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik kan nu al uittekenen wat er gebeurt als hij zijn excuses aanbiedt. Dan moet zijn hoofd nog steeds op het hakblok.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Baudet is iemand die constant ageert tegen fakenews en leugens in de politiek. Je zou verwachten dat hij het dan allemaal iets beter aanpakt en integriteit belangrijk vindt.
Oké Jomanda.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik kan nu al uittekenen wat er gebeurt als hij zijn excuses aanbiedt. Dan moet zijn hoofd nog steeds op het hakblok.
Krijgen we dat gelul weer. De Calimero spelen tot je erbij neervalt.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik kan nu al uittekenen wat er gebeurt als hij zijn excuses aanbiedt. Dan moet zijn hoofd nog steeds op het hakblok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |