De enige reden dat jij niet toe wil geven dat Baudet iets fout heeft gedaan, is omdat je jezelf te diep in hebt gegraven. Als je nu erkent dat de FvD-leider een stommiteit heeft begaan, ga je af als een gieter (althans, dat denk je).quote:Op maandag 3 februari 2020 14:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee, stel je eens voor dat er mensen in dit topic zijn die niet op Baudet bashen.
Ik zou een tikkeltje beter over hem denken. Je fout toegeven is een lovenswaardige handeling.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De enige reden dat jij niet toe wil geven dat Baudet iets fout heeft gedaan, is omdat je jezelf te diep in hebt gegraven. Als je nu erkent dat de FvD-leider een stommiteit heeft begaan, ga je af als een gieter (althans, dat denk je).
Je mag gewoon zeggen dat Baudet onhandig heeft gehandeld, Niemand die beter of slechter over je denkt.
Nee joh gebeurt aan de lopende band. (in de trein wat minder)quote:Op maandag 3 februari 2020 14:52 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp dat Marokkanen die fake NS-pasjes kunnen maken dat potentieel doen om op die manier OV-chipkaarten van reizigers te kunnen bemachtigen en daarmee dan gratis kunnen reizen?
Dus je kunt fake pasjes maken en dan kies je ervoor een fake NS-pasje te naken en geen fake OV-chipkaart... bijzonder.
Zijn er in het verleden gevallen geweest van mensen die hun OV-chipkaart aan een "controleur" lieten zien en deze er vervolgens mee vertrok, of is deze methode nieuw sinds vrijdagavond bleek dat undercover controleurs ook Marokkanen kunnen zijn of lijken?
Het maakt toch niet zo heel veel uit. Baudet doet wel vaker domme uitspraken zonder alle feiten te kennen. Als je op FvD stemt dan doe je dat toch hopelijk niet om hem maar om waar die partij voor staat.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Baudet heeft geluk dat het niet vlak voor verkiezingstijd gebeurt, het collectieve geheugen voor dit soort berichten gaat gemiddeld niet verder terug dan 6 weken (tenzij het een obsessie is).
Zo'n hekel hebben aan wegkijkers, maar als er dan een keertje een brandje is eigen huis fluiten en doen alsof er helemaal niets is.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is toch echt lachwekkend dit. Normaal willen ze niets van hem hebben en nu willen al die wegkijkers ineens allemaal met Thierry in gesprek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat een Henk Otten wel zou aansturen op excuses, maar die is geen lid meer van de partij.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:53 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Precies. Als hij hiervoor oprechte excuses aanbiedt, dan grote kans dat ik weer om op zijn partij ga stemmen. Mocht hij dit weten te draaien in de richting van demonisering (wat vaak wel naar mijn mening zo is) dan ben ik klaar met de partij. Hij moet hier zijn fout ruiterlijk toegeven. FVD begint zich langzaamaan te ontpoppen als een tweede PVV en dat is precies wat ik niet zoek in een partij.
Jammer dat de FVD op dit moment nog steeds het beste is wat het politieke spectrum te bieden heeft.
Prima tochquote:Op maandag 3 februari 2020 14:53 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Precies. Als hij hiervoor oprechte excuses aanbiedt, dan grote kans dat ik weer op zijn partij ga stemmen. Mocht hij dit weten te draaien in de richting van demonisering (wat vaak wel naar mijn mening zo is) dan ben ik klaar met de partij. Hij moet hier zijn fout ruiterlijk toegeven. FVD begint zich langzaamaan te ontpoppen als een tweede PVV en dat is precies wat ik niet zoek in een partij.
Jammer dat FVD op dit moment nog steeds het beste is wat het politieke spectrum te bieden heeft.
Omdat dankzij de zoon van Halsema een hele beerput is open getrokken. Dat is wat anders dan een simpele tweet.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom is dat bizar en al 18 topics over de zoon van Halsema niet? heb het nu al meermaals gevraagd, maar dat wordt weer selectief genegeerd.![]()
Ik heb al in het andere topic aangegeven dat het een fout was.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De enige reden dat jij niet toe wil geven dat Baudet iets fout heeft gedaan, is omdat je jezelf te diep in hebt gegraven. Als je nu erkent dat de FvD-leider een stommiteit heeft begaan, ga je af als een gieter (althans, dat denk je).
Je mag gewoon zeggen dat Baudet onhandig heeft gehandeld, Niemand die beter of slechter over je denkt.
Laat je niet meeslepen door de ophef die ontstaan is joh.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:53 schreef Steef121 het volgende:
Precies. Als hij hiervoor oprechte excuses aanbiedt, dan grote kans dat ik weer op zijn partij ga stemmen. Mocht hij dit weten te draaien in de richting van demonisering (wat vaak wel naar mijn mening zo is) dan ben ik klaar met de partij. Hij moet hier zijn fout ruiterlijk toegeven.
Jij hebt gisteren een vrouw verkracht.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb al in het andere topic aangegeven dat het een fout was.
Het is alleen geen grote fout of "enorme blunder" zoals een andere user hier heeft beweert.
Iedereen reageert er veel te overdreven op, want het is Baudet, en die moeten we extra hard aanpakken.
Baudet heeft hier wel weer het Marokkanenprobleem aangekaart. Mag nog veel vaker gebeuren.
Een totaal politiek irrelevante beerput inderdaad. Terwijl Baudet als politicus zelf een misstap begaat.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Omdat dankzij de zoon van Halsema een hele beerput is open getrokken. Dat is wat anders dan een simpele tweet.
Oke dan...quote:Op maandag 3 februari 2020 14:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren een vrouw verkracht.
Naja, het was eigenlijk iemand anders maar jij bent ook man dus wel goed dat het aangekaart is.
Oh als jouw manier van redeneren op een ander voorbeeld wordt toegepast is het ineens niet logisch meer? Lekker selectief weer.quote:
Het probleem van dat er Marokkaanse mannen een baan hebben?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:57 schreef Harvest89 het volgende:
Baudet heeft hier wel weer het Marokkanenprobleem aangekaart. Mag nog veel vaker gebeuren
Stel je niet zo vreselijk aan. Als politici blunders begaan, krijgen ze de wind van voren. Hun politieke signatuur heeft daar bar weinig mee te maken.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:57 schreef Harvest89 het volgende:
Iedereen reageert er veel te overdreven op, want het is Baudet, en die moeten we extra hard aanpakken.
We zullen nu gauw weten of aangifte doen wel of geen zin heeft.quote:Politie boos over 'Marokkanen-tweet' Baudet en overweegt aangifte
De politie gaat onderzoeken of er aangifte gedaan kan worden tegen Forum-Leider Thierry Baudet vanwege zijn 'Marokkanen-tweet' van afgelopen vrijdag. "We gaan kijken of er sprake is van een strafbaar feit en onderzoeken of we aangifte kunnen doen", laat een woordvoerder van de Landelijke Eenheid weten aan RTL Nieuws.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)doen-baudet-ns-tweet
Drie controleurs en een politieagent betichten van (strafbaar) lastigvallen van vrouwen lijkt mij toch wel een ernstige blunder.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb al in het andere topic aangegeven dat het een fout was.
Het is alleen geen grote fout of "enorme blunder" zoals een andere user hier heeft beweert.
Baudet heeft hier wel weer het Marokkanenprobleem aangekaart. Mag nog veel vaker gebeuren.
Baudet incident.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel leuk dat de media het voor het eerst in lange tijd weer eens over een Marokkanenincident kunnen hebben.
Lastigvallen, je weet niet eens over wat voor soort lastigvallen het gaat. Je hebt lastigvallen en je hebt lastigvallen.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:00 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Drie controleurs en een politieagent betichten van (strafbaar) lastigvallen van vrouwen lijkt mij toch wel een ernstige blunder.
Zeker als blijkt dat ze een vervoersbewijs aan het controleren waren.
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
We zullen nu gauw weten of aangifte doen wel of geen zin heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |