Gelukkig zijn lang niet alle vrouwen zo inderdaad. Als je dat moeilijke gekronkel, matige gesprekken en geneuzel over 'het juiste gevoel' zo ziet, ben ik toch blij met m'n eigen vriendin en haar nuchterheid.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:53 schreef RipCity het volgende:
Iets minder leuk dan first dates maar alsnog vermakelijk.
Die Volendamse met hondjes... manmanman...
En programma toont weer aan dat veel nietszeggende en niet boeiende vrouwen wel mega eisen aan partner stellen... en dan afvragen waarom
ze single zijn.
Kijkt meequote:Op donderdag 6 februari 2020 19:55 schreef Kiid het volgende:
Die vrouw is zo enorm vervelend he, bah. Wat een ongeïnteresseerd verwend nest
Die chick was wel behoorlijk twisted ja. Had wel medelijden met die gozer. Ben benieuwd wat haar username op fok isquote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:19 schreef RipCity het volgende:
Was het 2de deel zo erg gisteren? Staat maar voor helft erop op kijk.nl . Misschien om die borderliner tegen zichzelf te beschermen ofzo? Leek al een wacko in het eeste deel (net als die brabomoslim).
Net teruggekeken, want was toch wel benieuwd en deze ochtend geen reet te doen. Maar ik moet zeggen dat ik die Fleur eerder het IQ van een walnoot vind hebben. Brabo-Turk heeft vooral te veel naar New Kids gekeken. Die Iris is gewoon knettergek. Totaal ongeschikt om als normale vent een relatie mee te hebben, of je moet zelf ook net zo gek zijn. Anders zijn borderliners erg, maar dan ook erg, vermoeiend om mee te leven.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:19 schreef RipCity het volgende:
Was het 2de deel zo erg gisteren? Staat maar voor helft erop op kijk.nl . Misschien om die borderliner tegen zichzelf te beschermen ofzo? Leek al een wacko in het eeste deel (net als die brabomoslim).
Wil ik ook welquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hij wil dat als hij thuiskomt het eten klaar staat en de vrouw in lingerie zit te wachten 🤣
I rest my case
Ik kijk bijna altijd. (Even uitbuiken voor de televisie maar niemand kijkt volgens mij haha). Is dit jouw bekende?quote:
Ze is een beetje...nie wiesquote:
met dat zwarte haar. Is echt een bitchquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Welke is dat? Die met dat zwarte haar of die andere? Ben de namen kwijt.
Dat zijn de leukste kandidaten. Daar selecteren ze natuurlijk op.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:02 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
met dat zwarte haar. Is echt een bitch
Ja die Titus is ook niet wijs maar die ken ik niet in het echt.quote:
iddquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste kandidaten. Daar selecteren ze natuurlijk op.
Nee, ik bedoelde die andere vent. Met zijn eredivisie en eerste divisie. En haar op de bank laten slapen. Echt een narcist.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:04 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja die Titus is ook niet wijs maar die ken ik niet in het echt.
oja, die is helemaal mesjogge!!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde die andere vent. Met zijn eredivisie en eerste divisie. En haar op de bank laten slapen. Echt een narcist.
Maar wel leuk om naar te kijken......en het werkt als hij niet te ver gaat. Tenslotte weten de dames dat er maar één bed is en nemen gewoon aan dat de heren op de bank gaan slapen.....hoezo, hebben die een betere rug?..... en ik ben een vrouw maar er valt wat voor te zeggen. Hij vindt het geen bezwaar als ze ook in het bed gaat liggen. Deal ermee en ga of op de bank of in het bed.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde die andere vent. Met zijn eredivisie en eerste divisie. En haar op de bank laten slapen. Echt een narcist.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Wat een heerlijke TV elke avond, het begon wat standaard maar de laatste weken/dagen zijn er weer een aantal vooral mannelijke wacko's toegetreden tot de villa's die geselecteerd zijn of ze er uit zien als een psychopaat. Heerlijke ongemakkelijke TV.
Of beter dan?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik kijk met plezier naar dit programma.
Beter als first dates!
Bron?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:02 schreef zodeju het volgende:
Roos en Jochem buiten toch aan het daten geslagen en het vonkje is overgeslagen zonder camera's.
Ze hadden zelf een paar dagen terug een filmpje geplaatst op facebook bij lang leven de liefde.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat je niets meer ziet hoe het na dat weekendje weg is gelopen als ze de 5 dagen hebben volmaakt.
Eens, en ja je kan wat vriendelijker gaan doen, maar lijkt wel of ze nu verliefd spelen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:46 schreef freaky40 het volgende:
Wat een rare wendingen vanavond tussen dat stel. Eerst elkaar finaal afmaken met woorden en als een blad aan een boom om draaien en het nu 'ineens' toch proberen. Iets is er voorgevallen blijkbaar.
Pure lust tussen die 2.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:46 schreef freaky40 het volgende:
Wat een rare wendingen vanavond tussen dat stel. Eerst elkaar finaal afmaken met woorden en als een blad aan een boom om draaien en het nu 'ineens' toch proberen. Iets is er voorgevallen blijkbaar.
Typisch gevalletje Febo ingreep.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eens, en ja je kan wat vriendelijker gaan doen, maar lijkt wel of ze nu verliefd spelen.
Ja, het heet oppervlakkigheid. Van beide kanten. Echt een inhoudsloos stelquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:46 schreef freaky40 het volgende:
Das ook de enige reden dat hij haar wilde zien...want hij schrok enorm toen ze dat op de man af vroegquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Had ze al gezegd dat ze een playmate is....![]()
Oja...de hele tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
En die dikke pad werkt een hele bak tiramisu weg in de hottubquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:19 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een zenuwlijer zeg
en nog snurken ook......
Echt heyquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:26 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat is dit verschrikkelijk slecht zeg![]()
![]()
![]()
Serieus geef die man een eigen reallife soapquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:25 schreef praadje het volgende:
Die Yolo man dat is toch een acteur zeker? Met die worst
Haha ja, die moet echt een real life soap krijgen. Wat een bizarre man zeg.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Serieus geef die man een eigen reallife soap![]()
Hoe hij die worst ook eet.....
En dan beginnen over zijn overgewicht tegen zijn date die zelf te dik is![]()
Hij heeft ADHD.
Haha ja. Ik zou compleet gek worden van dat hypergedrag en die date blijft zo kalm. Wat dat betreft een goede matchquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha ja, die moet echt een real life soap krijgen. Wat een bizarre man zeg.
Ik ook, ik zou echt gek worden. En hoe zij keek toen hij met die worst bezig wasquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Haha ja. Ik zou compleet gek worden van dat hypergedrag en die date blijft zo kalm. Wat dat betreft een goede match![]()
Ook tijdens het kijken naar die film![]()
Super grappig
Ze was gewoon jaloers, omdat zij ook ongegeneerd wil kunnen eten, maar zichzelf eigenlijk te dik vindt.... Oh wacht...quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:54 schreef praadje het volgende:
[..]
En hoe zij keek toen hij met die worst bezig was
Ja ernstig. Zo'n dikke zeug met een enorme bak tiramisu van de aldi.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:32 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Ze was gewoon jaloers, omdat zij ook ongegeneerd wil kunnen eten, maar zichzelf eigenlijk te dik vindt.... Oh wacht...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is voor het eerst dat ik zo'n stuntel met ADHD zie. Vol bewondering gekeken maar zal hij niet nog andere dingen hebben.....het gaat allemaal zo ongecontroleerd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Serieus geef die man een eigen reallife soap![]()
Hoe hij die worst ook eet.....
En dan beginnen over zijn overgewicht tegen zijn date die zelf te dik is![]()
Hij heeft ADHD.
Of er gewoon schijt aan.......quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:16 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja ernstig. Zo'n dikke zeug met een enorme bak tiramisu van de aldi.![]()
Zo dan op tv verschijnen, dan heb je echt verloren in het leven.
Dat idee had ik ook. Volgens mij is er bij hem een hoekje af.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik zo'n stuntel met ADHD zie. Vol bewondering gekeken maar zal hij niet nog andere dingen hebben.....het gaat allemaal zo ongecontroleerd.
Je hebt van die kleine ronde bakjes tiramisu. Dat vind ik al best veel en machtig en zoet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:16 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja ernstig. Zo'n dikke zeug met een enorme bak tiramisu van de aldi.![]()
Zo dan op tv verschijnen, dan heb je echt verloren in het leven.
Is het dat? Of vreet ze zich dik omdat het lekker de makkelijke weg is, want zo word je namelijk zo.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Je hebt van die kleine ronde bakjes tiramisu. Dat vind ik al best veel en machtig en zoet.
Zij eet 10 x zoveel op
Tel de calorieën.
Aan de andere kant mooi om te zien dat ze zich nergens wat van aantrekt en zichzelf is.
Schijt aan iedereen.
Of ze is gewoon niet zo snugger.
Ik vind dit soort date-tv geniaal en leuk om naar te kijken juist.
Dat zeker. Ik zeg niks over de reden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:58 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Is het dat? Of vreet ze zich dik omdat het lekker de makkelijke weg is, want zo word je namelijk zo.
Dat dacht ik ook meteen. 'Dit moet wel in scene gezet zijn'. Wat een randdebiel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jesper...echt dit moet toch in scene zijn gezet, want het kan werkelijk niet zo zijn dat iemand zowel lelijk van buiten als van binnen is!!!??? Onaantrekkelijke kerel die tegen het meisje zegt dat hij haar niet knap vindt en zichzelf meer ziet met een model...Hoezo heeft de man zich overigens ingeschreven voor een date met een VROUW? Gatver wat een dweil van een vent...
Grote nep dit programma, die mensen hebben een draaiboek dat kan niet anders! Heel misschien gooien ze er af en toe echte deelnemers in en dat zijn dan de mensen die na 24 uur al weg willen!quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:32 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Ze was gewoon jaloers, omdat zij ook ongegeneerd wil kunnen eten, maar zichzelf eigenlijk te dik vindt.... Oh wacht...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha echt een betweter en volgens mij heeft hij ook wat narcistische trekjes. Zij doet alles fout in zijn ogen. De kachel, de rode wijn, de volle maan, de dubbele espresso voor het slapen gaan.quote:
Hij heeft niets door en bij haar druipt het chagrijn van haar gezicht af. Ik dacht bij dat snurken echt dat ze er toe in staat zou zijn om een kussen op zijn gezicht te drukken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:23 schreef freaky40 het volgende:
Blijft heerlijke TV, ook met de nieuwe richtlijnen van de 1,5 meter afstand wordt het toch spannender en ongemakkelijker. Die tokkie vrouw en die man die er nu in zitten zijn wel weer juweeltjes voor programmamakers. Maar ik denk dat ze er vanavond uit gaan.
twitter:creatiffdutch twitterde op donderdag 30-04-2020 om 19:10:16Het dossier wordt al wat dikker. Verschillende DM’s binnen gehad. “Als je zegt dat je nog een keer op date wil, zorgen ze dat je er WEL positief utitkomt, want dan moeten ze je nog verkopen voor een nieuwe uitzending.”
Blijf vooral DM’en!
#LLDL #Langlevedeliefde https://t.co/3x6oTuEnzt reageer retweet
Met ruzie uit elkaar. En hij ging nog ff hard op zn gitaar dat valse liedje spelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:32 schreef SEMTEX het volgende:
Hoe is het afgelopen met die wereldvreemde, zgn. hoogbegaafde Fries met die Afro en zijn date die hem afstotelijk vond?
Ik ben benieuwd hoe lang ze het volgehouden heeftquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Met ruzie uit elkaar. En hij ging nog ff hard op zn gitaar dat valse liedje spelen.
Het was ook iemand die sociaal gezien niet helemaal sterk was met zijn hoogbegaafdheid.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Met ruzie uit elkaar. En hij ging nog ff hard op zn gitaar dat valse liedje spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal lam met eendjes spelenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Er zit nou weer zo'n malloot in LLDL. Een Brabander die van alles op de bakplaat flikkert behalve vlees. En hij lust wel een drankje....hilarische TV. Die casting van dit programma is vaak geniaal.
Jammer, zo'n vent wil je toch gewoon een dikke week zien. Hij maakt wel TV! Maar mevrouw gaat er een eind aan breien vanavond ga ik vanuit....quote:
Wederom: er is een reden waarom die gast al 19 jaar alleen is.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Er zit nou weer zo'n malloot in LLDL. Een Brabander die van alles op de bakplaat flikkert behalve vlees. En hij lust wel een drankje....hilarische TV. Die casting van dit programma is vaak geniaal.
Die was te laf om te zeggen dat hij niet wilde verlengen en draaide voortdurend om de hete brij heen en kwam met draaikonterij als: met jou komt het vanzelf goed, etc. aaaaand he was gone.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:51 schreef Craptacular het volgende:
Hoe is het afgelopen met dat presentatortje?
Nou, volgens mij zei hij "Zal ik aftrappen". "Ik vind je leuk, maar mis de sparkle".quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die was te laf om te zeggen dat hij niet wilde verlengen en draaide voortdurend om de hete brij heen en kwam met draaikonterij als: met jou komt het vanzelf goed, etc. aaaaand he was gone.
Stukje gezien. Ik denk hij voornamelijk al aan het voorsorteren was op het feit dat zij hem gewoon te oud vond.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die was te laf om te zeggen dat hij niet wilde verlengen en draaide voortdurend om de hete brij heen en kwam met draaikonterij als: met jou komt het vanzelf goed, etc. aaaaand he was gone.
Eens.. Beeld had ik ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:21 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Stukje gezien. Ik denk hij voornamelijk al aan het voorsorteren was op het feit dat zij hem gewoon te oud vond.
Hij kwam heel erg over als een presentator uit het C segment die een iets te hoge pet van zichzelf op had. Zo'n dude die in de kroeg het nog probeert bij 20-ers
Gast reageer je overal 40 dagen later op met die vraag.quote:
Ja, nogal vol van zichzelf.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:21 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Stukje gezien. Ik denk hij voornamelijk al aan het voorsorteren was op het feit dat zij hem gewoon te oud vond.
Hij kwam heel erg over als een presentator uit het C segment die een iets te hoge pet van zichzelf op had. Zo'n dude die in de kroeg het nog probeert bij 20-ers
Klonk nogal als een standaardriedeltje uit een coachingsopleiding. Ik vond hem ook totaal niet geïnteresseerd in Janinequote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:12 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zei hij "Zal ik aftrappen". "Ik vind je leuk, maar mis de sparkle".
En toen ging hij het goedpraten inderdaad. "Mooi mens"- "Je voegt echt wat toe" - "Geduld" . Wel heel erg vanuit zijn dominante positie - dat was een beetje
Ja, vond hem ook niet authentiek. Maar hoe zou jij het vertellen dan?quote:Op woensdag 10 juni 2020 08:01 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Klonk nogal als een standaardriedeltje uit een coachingsopleiding. Ik vond hem ook totaal niet geïnteresseerd in Janine
Ik snap het wel. Ik vond haar ook wel overkomen alsof ze te graag wilde (vond ik bij haar vorige date ook al), dat overdreven willen teasen ofzo (of ik interpreteer het gedrag verkeerd, kan ookquote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij is 50, zij begin 32. Dat valt dan toch ook mee.quote:Op woensdag 10 juni 2020 11:03 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ik vond haar ook wel overkomen alsof ze te graag wilde (vond ik bij haar vorige date ook al), dat overdreven willen teasen ofzo (of ik interpreteer het gedrag verkeerd, kan ook). Dus zijn onderbouwing ‘voor jou moet het nu gebeuren’ of wat ie ook zei snapte ik wel.
Jeannine had nog nooit een man van 50 jaar gedate, altijd jongens van haar eigen leeftijd.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij is 50, zij begin 32. Dat valt dan toch ook mee.
Ik heb het net zitten kijken.
Ik zou er ook klaar mee zijn!!quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:17 schreef Landgeld het volgende:
Die meid ook die haar vriendinnen uitnodigde. Die jongen kan echt wel beter krijgen.
Zo onzeker. En zo afhankelijk van de mening van die meiden. En nadat die vriendinnen goedkeuring gaven, was het goed.
Ik was weggelopen als man. Zou me niet zo beoordeeld laten worden.
Bizar. Lijkt wel acteerwerk....quote:Op donderdag 11 juni 2020 20:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik zou er ook klaar mee zijn!!
Nou die Cemal had er weinig zin in, wat asociaal!!Mijn God.
Niet perse acteurs maar ze staan ingeschreven bij een bureau als reality ster en doen aan tal van die soorten programma's mee.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:18 schreef Landgeld het volgende:
Engerd. En dit vind ik wel jammer aan het programma.
Er zitten toch acteurs tussen of mensen die al eerder op TV zijn geweest. Beetje nep dus. Helaas
Ja, zonde dus van het programma. Een neppe nasmaak.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Niet perse acteurs maar ze staan ingeschreven bij een bureau als reality ster en doen aan tal van die soorten programma's mee.
Inderdaad. En die tv producers hoeven alleen maar in de kaartenbak te zoeken naar mensen die hopeloos op zoek zijn naar aandacht.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:48 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ja, zonde dus van het programma. Een neppe nasmaak.
Alles op tv is geregisseerd of gescript. Dat moet je onderhand in 2020 toch wel weten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:48 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ja, zonde dus van het programma. Een neppe nasmaak.
Ja, zondequote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Alles op tv is geregisseerd of gescript. Dat moet je onderhand in 2020 toch wel weten.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Inderdaad. En die tv producers hoeven alleen maar in de kaartenbak te zoeken naar mensen die hopeloos op zoek zijn naar aandacht.
Ja idd denk dat ze echte kandidaten afwisselen met mensen van t castingbureau. Moet ook wel/quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bij sommige kandidaten Lang Leve de Liefde is dat mediageile/gescripte erg aanwezig, dat vond ik bij Yvette (playmate), maar daar zullen de meningen over verschillen.
[ afbeelding ]
Yvette haar tweede date in Lang Leve de Liefde.
[ afbeelding ]
Yvette uit Amsterdam is 25 jaar en studeert Event Management & TV producties. Daarnaast is Yvettte model en heeft al drie edities van Playboy op haar naam staan in zowel Nederland als Duitsland. Recent was zij te zien in Lang Leve de Liefde, het datingprogramma van SBS6, waarin zij minimaal 24 uur ging samenwonen in een Gooische Villa met een onbekende date.
[ afbeelding ]
Ja dat moet toch wel!!!! Hoe hij ook praatte met zijn vriend aan de telefoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou dit lijkt mij ook wel gespeeld eerst met die doppen in en dan in slaap vallenquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:30 schreef RipCity het volgende:
Nieuwe afleveringen vanaf vandaag. En iedereen is getest op corona dus ze mogen weer bij elkaar (...).
Meteen hoogtepuntje: https://www.telegraaf.nl/(...)n-slaap-tijdens-date
Ze is zelf schijtonzeker en ook gepest vroeger. Hoe zij ooit aan een sportschool type en dan het liefst licht getint gaat komen is mij een raadsel. Ik vond haar houding ook niet echt prettig. Lekker appen met je vriendin tijdens je date.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:17 schreef RipCity het volgende:
Cynthia moet haar verwachtingen wel wat bijstellenecht niets wat haar aantrekkelijk maakt voor mannen en ook nog veel tokkie trekjes. Die blijft nog lang single zo.
Die hebben beide echt psychiatrische problemen. In dit (slechte auditie) filmpje zie je ook weer dat ze niet doorheeft hoe ze zich moet presenteren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:26 schreef SEMTEX het volgende:
Die twee zusjes die tegelijkertijd meededen (waarvan eentje beweerde borderline te hebben), hebben een liedje opgenomen met elkaar. Is het ook weer duidelijk waar het ze om te doen was:
https://parra.nu/vrouweli(...)bent-een-kech-video/
Volgens mij wil ze heel graag bekend worden
Heeft ze ook gedaan/aangemaakt, zag ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die hebben beide echt psychiatrische problemen. In dit (slechte auditie) filmpje zie je ook weer dat ze niet doorheeft hoe ze zich moet presenteren.
Die comment ook eronder onlyfanshaha.
Ans is die 46 jarige ietwat achterdochtige (understatement) dame?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:28 schreef RipCity het volgende:
Die Ans gaat die voice-over vermoorden als ze alles terugkijkt deze week![]()
Hij ging helemaal los haha.
nee Ans was die klaagvrouw die echt ALLES van die man afkraaktequote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ans is die 46 jarige ietwat achterdochtige (understatement) dame?
Ik vind dat oprecht een aantrekkelijke vrouw, maar die moet gewoon niet aan een relatie beginnen. Met haar non verbale communicatie, peuken verbranden en man op de bank slapen.
Met dat kortpittig kapsel?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
nee Ans was die klaagvrouw die echt ALLES van die man afkraakteOkay, hij was ook maar matig maar die vrouw krijgt niemand als ze direct op eerste dag al zo'n indruk achterlaat.
Die moet in therapie aan haar issues werken ipv daten.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:29 schreef RipCity het volgende:
Die nieuwe is ook zwaar paranoia zeg. Goed dat die man haar erop aanspreekt. Gaat nooit goed eindigen. Als je na 1 dag al zo gecontroleerd wordt en je je moet verdedigen
Zo, die heeft inderdaad echte issues. Daar zou je toch als man stapelgek van worden.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die moet in therapie aan haar issues werken ipv daten.
Verrekquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:39 schreef Jester65 het volgende:
Hij heeft ook meegedaan aan Utopia, zie ik: https://www.utopiatvshow.(...)jdig-vertrek-utopia/
Dit inderdaad. Want er geven zich nooit genoeg mensen op voor dit soort shows (die geschikt zijn). Juist door die paar 'gekkies - aka de acteurs) kijken we waardoor de normale mensen er gewoon tussen passen. Zonder gekke/ophef momenten kijkt niemand meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:53 schreef Jester65 het volgende:
Ik denk dat het een mix is van 'echte' mensen die op zoek zijn naar een partner, en mensen die in kaartenbakken van castingbureaus zitten. Het zijn niet allemaal acteurs, dat lijkt me echt sterk.
Wel lullig als je te goeder trouw meedoet en net een acteur treft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Want er geven zich nooit genoeg mensen op voor dit soort shows (die geschikt zijn). Juist door die paar 'gekkies - aka de acteurs) kijken we waardoor de normale mensen er gewoon tussen passen. Zonder gekke/ophef momenten kijkt niemand meer natuurlijk.
Of Sander Janson. Wat een zelfingenomen kwal was dat zeg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wel lullig als je te goeder trouw meedoet en net een acteur treft.
Ja! Dat lijkt me ook echt kut. Als je een bn’er treft die er zit als impuls voor een doorstart van zijn carrière. Dan is de kans van slagen al nihil en word je in feite gewoon gebruikt als figurant.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Of Sander Janson. Wat een zelfingenomen kwal was dat zeg.
Klopt inderdaad. Heb daar laatst een artikel over gelezen. Die worden gecast voor allerlei soorten real life programma's. Staan daar in de kaartenbak als 'reality star'.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:53 schreef Jester65 het volgende:
Ik denk dat het een mix is van 'echte' mensen die op zoek zijn naar een partner, en mensen die in kaartenbakken van castingbureaus zitten. Het zijn niet allemaal acteurs, dat lijkt me echt sterk.
En niet echt heel goed ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:54 schreef Pap89 het volgende:
Begint die vent ff te zingen bij binnenkomst :’)
Als dat het enige is... Voor de rest prima match.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En niet echt heel goed ook
BTW: Crocks
Inderdaad, zij was vooral aan het woord. En maar janken over wat ze allemaal wilde, ze uit eten ging voor 180 euro p.p., viel over zijn buikje, terwijl ze zelf ook niet de slankste was.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:44 schreef jpg97 het volgende:
Die Ajax chick vond ik echt bloed irritant
Zeer onsympathiek type inderdaadquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:44 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Die Ajax chick vond ik echt bloed irritant
Daarnaast gaf die gast aan dat hij ook zijn onzekerheden had en stelde zich kwetsbaar op, en vervolgens gaat zij die onzekerheden ook nog ff lekker uitvergroten en natrappen. Ik was helemaal klaar met dat kind.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Inderdaad, zij was vooral aan het woord. En maar janken over wat ze allemaal wilde, ze uit eten ging voor 180 euro p.p., viel over zijn buikje, terwijl ze zelf ook niet de slankste was.
Prisha, je kent Ko nog wel van Utopia, hij heeft nu een date in Lang Leve de Liefde, de date was geen match, dus Ko doet opnieuw een nieuwe oproep.quote:
ha ja ik ken hem. We appen nog af en toe. Hij had me al al twee weken terug eea gestuurd uit dat programmaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:13 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Prisha, je kent Ko nog wel van Utopia, hij heeft nu een date in Lang Leve de Liefde, de date was geen match, dus Ko doet opnieuw een nieuwe oproep.
https://tvblik.nl/lang-leve-de-liefde/12-augustus-2020
https://tvblik.nl/lang-leve-de-liefde/13-augustus-2020
Wat! Dus je wist het al. Doe Ko de groetjes!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja ik ken hem. We appen nog af en toe. Hij had me al al twee weken terug eea gestuurd uit dat programma
Wat, die gestoorde cowboy?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:50 schreef Pap89 het volgende:
Ja ieder zijn ding, maar ik kan niet met dat soort types omgaan.
Veel te nuchter
Oh haha, ik wist niet eens dat er een FB pagina was. Zie hem inderdaad reageren daar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:50 schreef Pap89 het volgende:
Die Paul reageert op alle reacties op De Facebook pagina, ook hilarisch 😂
Heel raar tijdstip. Geen enkele familie kijkt dan. Iedereen nog aan t koken of eten of nieuws aan t kijken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vanaf maandag 31 augustus Lang Leve de Liefde om 18:00 uur, de uitzendingen gaan van 39 naar 25 minuten op SBS6.
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heel raar tijdstip. Geen enkele familie kijkt dan. Iedereen nog aan t koken of eten of nieuws aan t kijken.
oh god, dus veel van deze lui willen 'bekende nederlander' worden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:13 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Prisha, je kent Ko nog wel van Utopia, hij heeft nu een date in Lang Leve de Liefde, de date was geen match, dus Ko doet opnieuw een nieuwe oproep.
https://tvblik.nl/lang-leve-de-liefde/12-augustus-2020
https://tvblik.nl/lang-leve-de-liefde/13-augustus-2020
Ohh wat een engerd en een jankmuil vond ik dat zegquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
oh god, dus veel van deze lui willen 'bekende nederlander' worden.
hebben jullie ook die knakker gezien die de hele tijd kusjes wilde en zei dat wat in het bloesje zit en lekker kontje heb je dit dat?
Zo'n tjappie die heel graag bekend wil worden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:12 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand op facebook beweert dat beide acteurs zijn. Van Ko (Hanssen heet hij) is er een youtube filmpje te vinden waar te zien is in welke reclames hij allemaal gespeeld heeft.
[edit:
Zij was ook niet echt iets he. Maar kan ook door Montage komen.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef Mylene het volgende:
Wat een figuur die Johan. Hij noemde zijn date een gekreukelde krant. Hij kon zijn herfststukje in zijn reet steken en weg was ze.
Pareltjes weerquote:Op woensdag 11 november 2020 19:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zij was ook niet echt iets he. Maar kan ook door Montage komen.
Die andere dude was ook al zo erg. Echt om de 3 minuten een complimentje en de meest awkward hugs.
Deze knakker zat ook 3 dgn in Utopiaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:12 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand op facebook beweert dat beide acteurs zijn. Van Ko (Hanssen heet hij) is er een youtube filmpje te vinden waar te zien is in welke reclames hij allemaal gespeeld heeft.
[edit:
Als je kussen binnen 24 uur al ver vindt gaan ben je denk ik inderdaad niet zo geschikt voor dit programma.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:39 schreef Mylene het volgende:
Ik heb soms het idee dat ik een aflevering mis, komt echter dat de montage zo grof is. Nu ook weer, ene moment is gozer bibberend vanwege de zenuwen een cadeau aan het uitpakken en in de volgende aflevering liggen ze 's avonds in bed en geeft hij haar een kus. Frank en Mariska geloof ik. Dat kussen op de mond binnen 24 uur zou ik denk ik niet kunnen hoor.
Dat is gewoon een slap excuus voor " ik zie je helemaal niet zitten, maar ik durf het niet te zeggen."quote:Op donderdag 12 november 2020 09:27 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als je kussen binnen 24 uur al ver vindt gaan ben je denk ik inderdaad niet zo geschikt voor dit programma.Genoeg mensen die binnen 2 minuten in de kroeg al staan te tongen.
Wat? Als je niet wilt zoenen?quote:Op donderdag 12 november 2020 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is gewoon een slap excuus voor " ik zie je helemaal niet zitten, maar ik durf het niet te zeggen."
Als ze vanaf het begin al fysiek contact mijden. Het gros is dan allang afgeknapt.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat? Als je niet wilt zoenen?Of als je in de kroeg staat te tongen?
Mee eens. Kussen na een dag lijkt me niet meer dan normaal als je zo intensief met elkaar optrekt.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als ze vanaf het begin al fysiek contact mijden. Het gros is dan allang afgeknapt.
Oja, die botte man eerst ff lokken met; "kom je even zitten, gezellig praten"..... Hij was trouwens echt wel doof, ze moest een hoop dingen 2x zeggen alleen de afscheidszin dat ie een botte man was had ie meteen goed verstaanquote:Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef Mylene het volgende:
Wat een figuur die Johan. Hij noemde zijn date een gekreukelde krant. Hij kon zijn herfststukje in zijn reet steken en weg was ze.
Nou inderdaad, wat een halve tamme zeg die vent. Het zijn wel extremen de laatste tijd. Krijg het idee dat sommigen een script hebben.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:10 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Oja, die botte man eerst ff lokken met; "kom je even zitten, gezellig praten"..... Hij was trouwens echt wel doof, ze moest een hoop dingen 2x zeggen alleen de afscheidszin dat ie een botte man was had ie meteen goed verstaan![]()
Dat gezemel ook met die kaas die zij voor hem af moest snijden:') Ik was al weggelopen als ie op het idee was gekomen om voetbal te gaan kijken, laat staan toen ie dat echt ging doen......Wat een sukkel die vent!
Dat compilatie videootje...kromme tenen. Het zou zoveel leuker zijn zonder al die stomme filmpjes tussendoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 08:10 schreef Razor21 het volgende:
Sinds het weekend weet iik pas van het bestaan van dit programma![]()
Heb alles terug gekeken van de afgelopen week. Heerlijk programma om even snel tussendoor terug te kijken.
Gisteravond deze mooi compilatie gezien![]()
![]()
Wat een arrogantie heeft die Martin hey? Je mag iemand niet aantrekkelijk te vinden of niet jouw type vinden maar een beetje normaal fatsoen mag je toch wel verwachten.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:13 schreef Snowsquall het volgende:
Ik zit het nu ff terug te kijken.....die Martin en Jolande wat is die vent een boerenlul zeg, zij is ook niet mijn type maar komop zeg, wat een hork die vent zeg.
En die Dirk, ook zo'n arrogante botte gast tegenover zo'n lieve knappe attente meid, echt onvoorstelbaarHij neemt totaal geen initiatief, zij moet alle woorden eruit trekken....wat een gast zeg.
Nogal ja, als iemand zo tegen mij deed was ik na een uur al weg. You never get a second chance for a first impression...quote:Op woensdag 18 november 2020 13:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat een arrogantie heeft die Martin hey? Je mag iemand niet aantrekkelijk te vinden of niet jouw type vinden maar een beetje normaal fatsoen mag je toch wel verwachten.
Dirk's geluk is dat hij er goed uitziet, daardoor zal die altijd wel aanspraak krijgen.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:13 schreef Snowsquall het volgende:
Ik zit het nu ff terug te kijken.....die Martin en Jolande wat is die vent een boerenlul zeg, zij is ook niet mijn type maar komop zeg, wat een hork die vent zeg.
En die Dirk, ook zo'n arrogante botte gast tegenover zo'n lieve knappe attente meid, echt onvoorstelbaarHij neemt totaal geen initiatief, zij moet alle woorden eruit trekken....wat een gast zeg.
Dat klopt, maar wat moet je met zo'n hork als je er alleen mee kunt 'pronken'??quote:Op woensdag 18 november 2020 13:40 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dirk's geluk is dat hij er goed uitziet, daardoor zal die altijd wel aanspraak krijgen.
Haha ja, niksquote:Op woensdag 18 november 2020 13:45 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wat moet je met zo'n hork als je er alleen mee kunt 'pronken'??
Ja echt zeg, ik erger me dood aan die man. Je kan inderdaad een mismatch hebben met iemand, maar dan kan je nog wel normaal doen. De koppen en grimassen die hij trekt, bah walgelijk. Maar ze merkt het ook wel aan hem, ze voelt gewoon zijn afschuw. Hij had waarschijnlijk gehoopt op een slank blond dametje van rond de dertig. Oen!quote:Op woensdag 18 november 2020 13:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat een arrogantie heeft die Martin hey? Je mag iemand niet aantrekkelijk te vinden of niet jouw type vinden maar een beetje normaal fatsoen mag je toch wel verwachten.
Idd. Ze is misschien wat apart maar ze probeert wel echt van alles...quote:Op woensdag 18 november 2020 14:39 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja echt zeg, ik erger me dood aan die man. Je kan inderdaad een mismatch hebben met iemand, maar dan kan je nog wel normaal doen. De koppen en grimassen die hij trekt, bah walgelijk. Maar ze merkt het ook wel aan hem, ze voelt gewoon zijn afschuw. Hij had waarschijnlijk gehoopt op een slank blond dametje van rond de dertig. Oen!
Ik vond Dirk ook meevallen. Ik vond ook niet dat hij arrogant was. Hij had er moeite mee om zichzelf openstellen. Hij had natuurlijk wel de eerste pannenkoek met haar kunnen delen i.p.v. zelf op te eten. Het zou me niets verbazen als ze buiten toch verder iets proberen. Daar zijn ze de enige geloof ik niet in.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:02 schreef Sangha het volgende:
Ik vind die Dirk wel meevallen, ik weet niet of hij zo arrogant is, ik denk meer wat onzeker en verlegen... mijn nekharen gaan in ieder geval niet overeind staan zoals bij die Martin.
Tof trouwens de reactie van die oudere man, toen zij vertelde dat ze als man was geboren.
Wel grappig ja, beetje klunzig.quote:Op donderdag 26 november 2020 17:31 schreef RipCity het volgende:
https://www.instagram.com/p/CIDFdt_gmVm/?igshid=17v4lof30uv7x
Deze is echt erg vanavond
Ze vond het waarsch. wel fijn, maar ze vond hem niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:18 schreef Sangha het volgende:
Wat ik niet begrijp is die dame van het andere huis, met die 'wat stevige' man. Ik dacht echt 'liefde op het eerste gezicht' bij hen, ze waren blij en zaten de hele tijd aan elkaar, inclusief huggen en kussen. En dan toch wilde ze niet verlengen. Ik had die niet zien aankomen. Waarom doe je dan zo klef mee?
Als je het dan zo leuk hebt samen, al op de eerste dag, is dat dan niet genoeg... Het lijkt wel alsof velen die meedoen gelijk op dag 1 al superverliefd willen zijn en er niet voor willen gaan, of het willen onderzoeken. Instant happiness?
Ik vermoedde bij hem asperger, vooral omdat hij zei dat hij moeite had om te lezen wat vrouwen dachten.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:46 schreef kalinhos het volgende:
Ik begrijp dat bij die Koen echt niet. Was zelf ook niet moeders mooiste en t heeft best wel ff geduurd eer het goed ging met vrouwen. (Nu allemaal goedgekomen)
Maar hij ziet er op zich niet uit als Karbonkel, normale kleren en normale baan, hij komt zelfs uit deze prachtige stad waar ik ook woon.
Maar hoe the fuck kan je nou 35 jaar oud worden en niet begrijpen dat je afbakbroodjes niet onafgebakken kan serveren, dat eieren koken in de magnetron een beetje raar is en dat fcking croissantjes op de elektrische kookplaat leggen helemaal krankzinnig is![]()
Sterker nog; hij deed de eitjes eerst in de keukenmachine!quote:Op donderdag 26 november 2020 23:46 schreef kalinhos het volgende:
Ik begrijp dat bij die Koen echt niet. Was zelf ook niet moeders mooiste en t heeft best wel ff geduurd eer het goed ging met vrouwen. (Nu allemaal goedgekomen)
Maar hij ziet er op zich niet uit als Karbonkel, normale kleren en normale baan, hij komt zelfs uit deze prachtige stad waar ik ook woon.
Maar hoe the fuck kan je nou 35 jaar oud worden en niet begrijpen dat je afbakbroodjes niet onafgebakken kan serveren, dat eieren koken in de magnetron een beetje raar is en dat fcking croissantjes op de elektrische kookplaat leggen helemaal krankzinnig is![]()
Daar dacht ik ook aan!quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vermoedde bij hem asperger, vooral omdat hij zei dat hij moeite had om te lezen wat vrouwen dachten.
Hmm maar dan kan je alsnog wel functioneren toch?quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vermoedde bij hem asperger, vooral omdat hij zei dat hij moeite had om te lezen wat vrouwen dachten.
Dat kan iemand met asperger ook. Er is wel moeite met sociale interactie, maar het is niet onmogelijk. Het leek alsof hij zich staande hield met aangeleerde gedragingen: alsof hij dacht dat bepaalde dingen zo hoorden, maar hij maakte toch beperkt contact en slaagde er niet erg goed in.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:40 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hmm maar dan kan je alsnog wel functioneren toch?
Lijkt mij dat hij gewoon deed wat hij volgens het script moest doen.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:46 schreef kalinhos het volgende:
Als je het blijkbaar nog nooit zelf hebt gedaanquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:11 schreef BeriBeri het volgende:
Haha hoe moeilijk kan het zijn om een ontbijt te maken
Dom, wel een lekker kontjequote:Op woensdag 23 december 2020 17:25 schreef maxwell450 het volgende:
Heerlijk programma, hoe ongemakkelijker het wordt hoe beter
https://www.dumpert.nl/item/8001203_faa82aee
bronquote:Eef en Margriet uit Lang Leve de Liefde zijn verloofd
Cupido heeft opnieuw raak geschoten in het SBS6-programma Lang Leve de Liefde.
Eind vorig jaar maakten de kijkers van de datingshow kennis met Eef en Margriet. Eef was al eerder in Lang Leve de Liefde op date geweest, maar vond toen helaas niet zijn ideale match. Hij is daarna nog een keer het avontuur aangegaan en werd succesvol gekoppeld aan Margriet. Inmiddels zijn de twee zelfs verloofd!
In Lang Leve de Liefde maken singles een serieuze kans op langdurig liefdesgeluk door direct te gaan samenwonen op de eerste date. De stelletjes verblijven minstens 24 uur samen in een villa. Tijdens de date, die maximaal vijf dagen kan duren, leren de singles elkaar op een nieuwe manier kennen. Het programma is elke werkdag om 19.00 uur te zien bij SBS6.
Is idd een tutola maar ook een engeltje soms. Zeker een mooie meid alleen erg dominant en bitchy denk dat een hoop mannen op haar afknappen uiteindelijk. Die jongen was ook wel heel erg volgzaam en dominant bweh.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:23 schreef freaky40 het volgende:
Wat een vervelend meisje die Stephanie. Gisteren het divaatje uit hangen, 'mevrouw wilde absoluut niet koken' dat moest hij maar doen, inclusief afwas. En in de aflevering van vanavond, de dag er na voor hun, het lieve meisje uit hangen. Vreemde signalen geeft ze af.
Dat vieze psychopathische ventje met zijn 'moeilijke gebitje' aan de andere kant met die 'sexloze' vrouw was ook weer tenenkrommend. Maar wel weer heerlijke TV.
Slaafs én dominant zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:07 schreef Beursaap het volgende:
Die jongen was ook wel heel erg volgzaam en dominant bweh.
Snap er niks van. 10 maanden geleden overleden, maar hij is een half jaar vrijgezel?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:14 schreef Nine. het volgende:
Bonuskinderen
Wat een irritante stem heeft die Gertrude
Dat heb ik ff gemist, was een biertje halen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Snap er niks van. 10 maanden geleden overleden, maar hij is een half jaar vrijgezel?
Die Zdenka bedoel je?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:26 schreef RipCity het volgende:
Wtf die zdkanka gaat vanavond een frikandel onder de kraan wassen![]()
Ik hoop dat dit een metafoor isquote:
Ik zie nu dat die Iris ook in de Slechtste chauffeur van Nederland zit. Doet idd echt alles om aandacht te krijgen en bekend te worden...quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:26 schreef SEMTEX het volgende:
Die twee zusjes die tegelijkertijd meededen (waarvan eentje beweerde borderline te hebben), hebben een liedje opgenomen met elkaar. Is het ook weer duidelijk waar het ze om te doen was:
https://parra.nu/vrouweli(...)bent-een-kech-video/
Volgens mij wil ze heel graag bekend worden
Kan je lekker op hakken.quote:
Heel fout ja. Daarnaast ook echt een dooiequote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:00 schreef RubenSosa het volgende:
De leuke blonde moet snel wegrennen bij de manhoer. Alles is fout aan die gozer.
Godverquote:Op zondag 10 januari 2021 11:04 schreef Beursaap het volgende:
In welke aflevering komt dit heksje voor? Geniaal die zatlap verder!
Lang leve de Liefdequote:Op zondag 10 januari 2021 11:04 schreef Beursaap het volgende:
In welke aflevering komt dit heksje voor? Geniaal die zatlap verder!
quote:Op maandag 11 januari 2021 00:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Lang leve de Liefde
Aflevering: 25 en 26 mei 2020 Aflevering 90 en 91, Seizoen 1
https://www.uitzendinggem(...)_Leve_De_Liefde.html
https://www.uitzendinggem(...)_Leve_De_Liefde.html
Kosmo Kramer uit Seinfeld kapselquote:Op maandag 11 januari 2021 19:08 schreef Nine. het volgende:
Mooie bos schaamhaar heeft deze dude op z'n kop
met z'n meer dan 100 ONS. Hij manipuleert haar wel ontzettend slimquote:Op maandag 11 januari 2021 19:08 schreef Nine. het volgende:
Maar hij gaat dat blondje wel batsen denk ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:44 schreef Mrmime het volgende:
Echt wat een uberkneus die omgekeerde toiletborstel. Brrrrr
Mweh vind haar niks bijzonders. Hoop make up ook en heel truttig meisje meisje. Die vriendinnen waren wel aanquote:Op maandag 11 januari 2021 20:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar hij gaat dat blondje wel batsen denk ik.
Het is geen kroeshaar heb ik het idee, of dat was het wel, maar is er poging gedaan, mislukt, om het te ontkroezen. In ieder geval geen gezicht. Zijn haren lijken wel aangebrand.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:08 schreef Nine. het volgende:
Geen idee, maar zijn haar zag er niet uit iig. En hij is ook vrij creepy ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:49 schreef Mylene het volgende:
Het is geen kroeshaar heb ik het idee, of dat was het wel, maar is er poging gedaan, mislukt, om het te ontkroezen. In ieder geval geen gezicht. Zijn haren lijken wel aangebrand.
Die wangentjes ook als hij lacht, enge gozer.
Autistische trekjes, volgens mij kun je die gozer vrij gemakkelijk helemaal over de zeik krijgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Geen idee, maar zijn haar zag er niet uit iig. En hij is ook vrij creepy ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |