Pieterpad ken ik wel. Was die bedoeling die te lopen. Niet in 1x natuurlijk.quote:
Ah leuk dat je dat ook eens wil gaan doen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Pieterpad ken ik wel. Was die bedoeling die te lopen. Niet in 1x natuurlijk.
Veel plezier daar
ohh tof! Het wordt wat koeler dan is het ook fijner te lopen denk ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah leuk dat je dat ook eens wil gaan doen!![]()
Wij doen ook maar een stukje, en gaan dan later een keer op dat punt weer verder
En dan uiteindelijk heb je hem helemaal gelopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah leuk dat je dat ook eens wil gaan doen!![]()
Wij doen ook maar een stukje, en gaan dan later een keer op dat punt weer verder
Ja de bedoeling is dan inderdaad wel om hem helemaal een keer compleet te hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk heb je hem helemaal gelopenAl zal dat nog wel even duren dan. Uiteindelijk kom je ook hier in de buurt
Van Noord naar Zuid. Of Zuid naar Noord. Ik zou hem altijd van Noord naar Zuid pakken. Andersom voelt niet goed op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het Pieterpad ligt zowat overal in Nederland
En ook op een paar plekken in Duitsland
Leuk inderdaad! Ik heb zelf nog nooit een stuk van het Pieterpad gelopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja de bedoeling is dan inderdaad wel om hem helemaal een keer compleet te hebben.maar in etappes dus.
Hoeveel kilometer loop je ongeveer op een dag?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja de bedoeling is dan inderdaad wel om hem helemaal een keer compleet te hebben.maar in etappes dus.
Bij Berg en Dal, een stuk van de N70 Duivelsberg route overlapt met Pieterpad. Die N70 is wel een prachtige route door het Rijk van Nijmegenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk inderdaad! Ik heb zelf nog nooit een stuk van het Pieterpad gelopenAl zie ik nu dus wel dat het echt een kwartier van mij weg ongeveer ook gewoon loopt
*boks*quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Van Noord naar Zuid. Of Zuid naar Noord. Ik zou hem altijd van Noord naar Zuid pakken. Andersom voelt niet goed op de een of andere manier.
Ja maar er gaat toch niks boven Groningenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Garnwerd ligt ergens boven Groningen
Aan het Pieterpad uiteraard
Hartstikke gaaf in elk geval. Hoeveel km loop je de eerste dag?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*boks*
Noord naar Zuid doen wij dus ook. Leek ons op de een of andere manier ook leuker
Ja dat is wel echt iets wat je dan niet zo opvalt als je erbij woontquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk inderdaad! Ik heb zelf nog nooit een stuk van het Pieterpad gelopenAl zie ik nu dus wel dat het echt een kwartier van mij weg ongeveer ook gewoon loopt
Ik moet nog natellen, maar ik gok zo'n 16 kmquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer loop je ongeveer op een dag?
Daar ben ik morgenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar er gaat toch niks boven Groningen
Hier gaat wat foutquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt iets wat je dan niet zo opvalt als je erbij woonthet padcosctecherkennen aan de halfrode/halfwitte marker
hahah ja..ik weet wat ze wilt zeggen maar het is wel fascinerend om naar zo'n verhaspeling te kijkenquote:
Eigenlijk is de eerste etappe van Pieterburen naar Winsum en dat is 11 km. Maar wij zijn nu iets verder door gegaan, omdat in Winsum alles vol zat qua overnachting😛quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hartstikke gaaf in elk geval. Hoeveel km loop je de eerste dag?
Ja maar Hammie ik zit mobiel en dat zit ik anders nooitquote:
Nog 79 berichten en we hebben een nieuwe TTquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
hahah ja..ik weet wat ze wilt zeggen maar het is wel fascinerend om naar zo'n verhaspeling te kijken
Dat is geen excuus om dan maar slecht te gaan typen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar Hammie ik zit mobiel en dat zit ik anders nooit
Ja die zag ik ook. Misschien die binnenkort maar eens opzoeken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij Berg en Dal, een stuk van de N70 Duivelsberg route overlapt met Pieterpad. Die N70 is wel een prachtige route door het Rijk van Nijmegen
Al blaren?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Garnwerd ligt ergens boven Groningen
Aan het Pieterpad uiteraard
Nee nog niet! Wel een beetje zere voeten, maar dat is 's ochtends vast wel bijgetrokkenquote:
Ik mis mijn laptop!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is geen excuus om dan maar slecht te gaan typen!
Ah, zolang je geen blaren hebt kan je het lang volhoudenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee nog niet! Wel een beetje zere voeten, maar dat is 's ochtends vast wel bijgetrokken
Dit is dus ook een nee op de vraag van @Guanabana ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die hád je mee kunnen nemen. Prioriteiten Jobi!
"Gelukkig" geen probleem als ditquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
M'n auto heeft één of andere vage kwaal waarbij hij ineens uitvalt als je ergens staat te wachten (kruising, verkeerslicht, etc)
Met wat geluk krijg je daarna ook nog een "motorstoring" in beeld...
Die kwaal plaagt me al 2 jaar (met komen en gaan) en de garage lijkt het niet te kunnen oplossen dus maar eens kijken naar wat anders
Heb deze ook al 6,5 jaar inmiddels, dus wordt ook wel weer tijd
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
"Gelukkig" geen probleem als dit![]()
[ twitter ]
Is toch weer extra gewicht dat ik mee moet zeulenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die hád je mee kunnen nemen. Prioriteiten Jobi!
Die is fantastisch! Lekkere flinke niveauverschilletjes en prachtige omgeving. Ik heb oa daar getraind voor de Kili Echt de moeite waard. Super goed aangegeven ook, donkergroene banden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook. Misschien die binnenkort maar eens opzoeken.
Welke vraag?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit is dus ook een nee op de vraag van @:Guanabana ?
Of je morgen meekijkt met 2015 om 2100quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
"Gelukkig" geen probleem als dit![]()
[ twitter ]
Aahhhh het zou kunnen. Mobiel van mams kan ik wel gebruiken als scherm, en dan die van mezelf gebruiken voor typen. Maar mijn hoofd moet er dan ook wel naar staanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Of je morgen meekijkt met 2015 om 2100
Jawel zolang je binnen blijft, maar ik zie echt enorm uit naar september joh. Na twee maanden van deze warme nachten wordt ook alles emotioneel gewoon steeds zwaarder.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is het nog een beetje vol te houden daar bij jou?
Maak het jezelf nu niet te moeilijk, geniet van de tijd samen met Maoibhinquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aahhhh het zou kunnen. Mobiel van mams kan ik wel gebruiken als scherm, en dan die van mezelf gebruiken voor typen. Maar mijn hoofd moet er dan ook wel naar staan
Hier sluit ik me bij aan hoor Jopie! Leuk als je erbij bent maar deze tijd met je moeder is ook waardevol. Wij blijven hier toch welquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maak het jezelf nu niet te moeilijk, geniet van de tijd samen met Maoibhin
Mijn naam zit wel in de showquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alles van @:Meke is een Hamilton verwijzing. Sterker nog ze is zelfs een Hamilton verwijzing.
Dit is al je derde verkeerd gestelde prioriteit van deze weekquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hoeft Hamilton niet te kijken om alle verwijzingen langs je heen te laten gaan
Ik vergeef het jou alleen nooit als je er morgen niet bij bent. Hoe leuk @Guanabana ook isquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan hoor Jopie! Leuk als je erbij bent maar deze tijd met je moeder is ook waardevol. Wij blijven hier toch wel
Welke vraag?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit is dus ook een nee op de vraag van @:Guanabana ?
Spuit11. Kom ook eens buiten de SCquote:
Ik vond mobiel echt vreselijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is toch weer extra gewicht dat ik mee moet zeulenen joh, even een paar dagen mobiel is ook geen ramp
Als je zegt dat je daar hebt getraind voor de Kilimanjaro dan klinkt het wel als een redelijk heftige routequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die is fantastisch! Lekkere flinke niveauverschilletjes en prachtige omgeving. Ik heb oa daar getraind voor de Kili Echt de moeite waard. Super goed aangegeven ook, donkergroene banden.
16km ongeveer dus niet zo lang.
2015 is wel vét Jobiquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aahhhh het zou kunnen. Mobiel van mams kan ik wel gebruiken als scherm, en dan die van mezelf gebruiken voor typen. Maar mijn hoofd moet er dan ook wel naar staan
Nah. Je hebt Limburg gedaan. Dan moet dit easy zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je zegt dat je daar hebt getraind voor de Kilimanjaro dan klinkt het wel als een redelijk heftige route
Jij en Redefine moeten elkaar wel tevriend houden zo gezamenlijk in de top 3!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is al je derde verkeerd gestelde prioriteit van deze week![]()
* Meke zet maar wéér een kruis achter Redefines naam
Dat doe ik dus eigenlijk niet zo heel veel buiten "het seizoen". Alleen voor ESF Againquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Spuit11. Kom ook eens buiten de SC
Maar je hebt de Kilimanjaro dus beklommen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nah. Je hebt Limburg gedaan. Dan moet dit easy zijn
Ja begin dit jaar, Februari. Was net op tijd terug toen die Corona shit losbarsttequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar je hebt de Kilimanjaro dus beklommen?![]()
![]()
Wauw! Lijkt me een ontzettende uitdaging, maar oh wat gaaf!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja begin dit jaar, Februari. Was net op tijd terug toen die Corona shit losbarstte
Mooi.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is al je derde verkeerd gestelde prioriteit van deze week![]()
* Meke zet maar wéér een kruis achter Redefines naam
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik vergeef het jou alleen nooit als je er morgen niet bij bent. Hoe leuk @:Guanabana ook is
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij en Redefine moeten elkaar wel tevriend houden zo gezamenlijk in de top 3!
Nou ik denk niet dat dat nog gaat lukken @molloot200quote:
Nee. Jij mag mijn derde plek hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij en Redefine moeten elkaar wel tevriend houden zo gezamenlijk in de top 3!
Misschien wordt het dan tijd dat ik die top 3 plek inneemquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Nou ik denk niet dat dat nog gaat lukken @:Molloot200![]()
![]()
Ik dacht eigenlijk dat dat nog wel een tijdje zou duren voor het zo ver isquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Jij mag mijn derde plek hebben
Dat lijkt me een beter planquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan tijd dat ik die top 3 plek inneem
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan betekenen![]()
Meke Meke Meke, WIDM spoilers eventueelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapje nog maar 40 posts!!!! Wie weet Redefinequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat nog wel een tijdje zou duren voor het zo ver is
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Meke Meke Meke, WIDM spoilers eventueelOh mijn god dat zou echt vet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zo terecht!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh mijn god dat zou echt vet zijn![]()
En zo terecht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het een automaat is kan je een lekkende vacuümslang hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
M'n auto heeft één of andere vage kwaal waarbij hij ineens uitvalt als je ergens staat te wachten (kruising, verkeerslicht, etc)
Met wat geluk krijg je daarna ook nog een "motorstoring" in beeld...
Die kwaal plaagt me al 2 jaar (met komen en gaan) en de garage lijkt het niet te kunnen oplossen dus maar eens kijken naar wat anders
Heb deze ook al 6,5 jaar inmiddels, dus wordt ook wel weer tijd
Dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel zolang je binnen blijft, maar ik zie echt enorm uit naar september joh. Na twee maanden van deze warme nachten wordt ook alles emotioneel gewoon steeds zwaarder.
Nee precies! Ik heb er echt wel behoefte aan nu dat alles weer normaal wordt, ik weer gewoon 8 uur slaap per nacht pak en m'n hersenen van een mug geen olifant meer makenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellenhier stellen die twee weken dan nog niets voor. Dat je weet dat het nog even gaat duren maakt het ook niet beter.
Ah ik vind het echt klote voor je, als ik al zie wat voor effect het mentaal had bij zo’n korte periode hier. Is het ook erger dan andere jaren of dat niet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies! Ik heb er echt wel behoefte aan nu dat alles weer normaal wordt, ik weer gewoon 8 uur slaap per nacht pak en m'n hersenen van een mug geen olifant meer maken
Hebben jullie nog een lockdown Strani?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies! Ik heb er echt wel behoefte aan nu dat alles weer normaal wordt, ik weer gewoon 8 uur slaap per nacht pak en m'n hersenen van een mug geen olifant meer maken
Wie tegen wie ? Bayern is zondag toch tegen PSG ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat de aftrap om half 9 was.
Oh nee, toch nietquote:
Sevilla - Internazionale dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wie tegen wie ? Bayern is zondag toch tegen PSG ?
Op zich niet denk ik maar om de één of andere reden slaap ik wel slechter dit jaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah ik vind het echt klote voor je, als ik al zie wat voor effect het mentaal had bij zo’n korte periode hier. Is het ook erger dan andere jaren of dat niet?
Gelukkig niet! We morgen sinds mei alweer de deur uitquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een lockdown Strani?
Nee joh, klaag lekker verder. Soms lucht dat ook opquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich niet denk ik maar om de één of andere reden slaap ik wel slechter dit jaar.
Wel een klaagzang nu hoor van me![]()
oh gelukkig dat is tenminste iets. Slecht slapen is echt fokking rot. Dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Hopelijk gaat het wat beter straks.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig niet! We morgen sinds mei alweer de deur uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit bij de slimste!
Europa League finale. Internazionale tegen Sevillaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wie tegen wie ? Bayern is zondag toch tegen PSG ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |