Heeft ze ook gedaan/aangemaakt, zag ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die hebben beide echt psychiatrische problemen. In dit (slechte auditie) filmpje zie je ook weer dat ze niet doorheeft hoe ze zich moet presenteren.
Die comment ook eronder onlyfanshaha.
Ans is die 46 jarige ietwat achterdochtige (understatement) dame?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:28 schreef RipCity het volgende:
Die Ans gaat die voice-over vermoorden als ze alles terugkijkt deze week![]()
Hij ging helemaal los haha.
nee Ans was die klaagvrouw die echt ALLES van die man afkraaktequote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ans is die 46 jarige ietwat achterdochtige (understatement) dame?
Ik vind dat oprecht een aantrekkelijke vrouw, maar die moet gewoon niet aan een relatie beginnen. Met haar non verbale communicatie, peuken verbranden en man op de bank slapen.
Met dat kortpittig kapsel?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
nee Ans was die klaagvrouw die echt ALLES van die man afkraakteOkay, hij was ook maar matig maar die vrouw krijgt niemand als ze direct op eerste dag al zo'n indruk achterlaat.
Die moet in therapie aan haar issues werken ipv daten.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:29 schreef RipCity het volgende:
Die nieuwe is ook zwaar paranoia zeg. Goed dat die man haar erop aanspreekt. Gaat nooit goed eindigen. Als je na 1 dag al zo gecontroleerd wordt en je je moet verdedigen
Zo, die heeft inderdaad echte issues. Daar zou je toch als man stapelgek van worden.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die moet in therapie aan haar issues werken ipv daten.
Verrekquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:39 schreef Jester65 het volgende:
Hij heeft ook meegedaan aan Utopia, zie ik: https://www.utopiatvshow.(...)jdig-vertrek-utopia/
Dit inderdaad. Want er geven zich nooit genoeg mensen op voor dit soort shows (die geschikt zijn). Juist door die paar 'gekkies - aka de acteurs) kijken we waardoor de normale mensen er gewoon tussen passen. Zonder gekke/ophef momenten kijkt niemand meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:53 schreef Jester65 het volgende:
Ik denk dat het een mix is van 'echte' mensen die op zoek zijn naar een partner, en mensen die in kaartenbakken van castingbureaus zitten. Het zijn niet allemaal acteurs, dat lijkt me echt sterk.
Wel lullig als je te goeder trouw meedoet en net een acteur treft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Want er geven zich nooit genoeg mensen op voor dit soort shows (die geschikt zijn). Juist door die paar 'gekkies - aka de acteurs) kijken we waardoor de normale mensen er gewoon tussen passen. Zonder gekke/ophef momenten kijkt niemand meer natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |