abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! vrijdag 13 juni 2025 @ 16:16:55 #251
367000 roos94
pi_217931554
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nee joh waarom?
Lang leven de liefde, het houdt je eeuwig jong de liefde :D
Ben 30 en heb al 3 keer een cancer scare gehad , na een tijdje houd je geluk op
pi_217934182
Die Ricardo is toch contact gestoord, op zijn minst?
Samen met een Russisch (?) meisje die overkomt als 12 jaar :D

Het gekke is wanneer hij zijn vriend belt heeft hij wel hele verhalen :?

Patat bakken in een koekenpan? Serieus? :o
-Heb je humor?
-Nee _O-
pi_217935163
Dat Russische mokkeltje lijkt wel een gozertje. Totaal geen match ook. Gelukkig gaat de leeftijd wel weer wat omhoog met die andere 2 die er bij kwamen vanavond, een Belgische en die man uit Maastricht.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217935534
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 20:05 schreef Dutch_view het volgende:
Samen met een Russisch (?) meisje die overkomt als 12 jaar :D

Die zit er al voor de 2de keer.

Haar eerste date was ook zo'n weirdo.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_217935639
Volgens mij haar eerste keer hoor anders hadden ze dat wel gezegd, doen ze altijd met herkansers, waarvan we overigens ook heel weinig van terug zien. Iedereen geeft zich bijna altijd op voor nog een keer, maar dat komt maar zelden voor dat ze iemand vinden. Of er komt een spin-off van dit programma met herkansers. Ze hebben inmiddels al een hele verzameling.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217937574
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Volgens mij haar eerste keer hoor anders hadden ze dat wel gezegd, doen ze altijd met herkansers, waarvan we overigens ook heel weinig van terug zien. Iedereen geeft zich bijna altijd op voor nog een keer, maar dat komt maar zelden voor dat ze iemand vinden. Of er komt een spin-off van dit programma met herkansers. Ze hebben inmiddels al een hele verzameling.
Je hebt gelijk. Was first dates. Lekker altijd die overlap van kandidaten in al die shows pffff. Wel leuke om te kijken :D

Bekijk deze YouTube-video
pi_217937590
Kaartenbak parade.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 16 juni 2025 @ 21:34:09 #258
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_217964860
Is dat Hitster-spel nou product placement of is het echt zo'n hype?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_217964998
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 21:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Is dat Hitster-spel nou product placement of is het echt zo'n hype?
Is meest populaire spel in Nederland qua verkoop maar de Mol heeft wel de tv rechten ervan gekocht en volgend jaar komt er tv-show van dus zal wel soort verkapte promotie zijn.

Heb Hitster alleen nog niet gezien in ‘t programma? Alleen just dance?
  maandag 16 juni 2025 @ 21:56:53 #260
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_217965048
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 21:50 schreef RipCity het volgende:

[..]
Is meest populaire spel in Nederland qua verkoop maar de Mol heeft wel de tv rechten ervan gekocht en volgend jaar komt er tv-show van dus zal wel soort verkapte promotie zijn.

Heb Hitster alleen nog niet gezien in ‘t programma? Alleen just dance?
Zow tering, wist niet dat het het meest verkochte spel was. Hoorde het wel random een keer van vrienden, op zich is het ook wel een casual spel wat iedereen snel kan oppakken. Typisch dat er dan ook weer een tv-show van moet komen, zoveelste muziek/quiz programma :')

In aflevering 196 was het het cadeau van de meid aan de kerel en ik herinnerde me het van een andere aflevering in de laatste 2 weken ook als cadeau. Heb lang niet gekeken dus weet niet of het zo'n "Laten we boodschappen via Flink bestellen"-situatie was, misschien komt dat nog met verplicht een potje spelen _O-
pi_217965071
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 21:56 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]
Zow tering, wist niet dat het het meest verkochte spel was. Hoorde het wel random een keer van vrienden, op zich is het ook wel een casual spel wat iedereen snel kan oppakken. Typisch dat er dan ook weer een tv-show van moet komen, zoveelste muziek/quiz programma :')

In aflevering 196 was het het cadeau van de meid aan de kerel en ik herinnerde me het van een andere aflevering in de laatste 2 weken ook als cadeau. Heb lang niet gekeken dus weet niet of het zo'n "Laten we boodschappen via Flink bestellen"-situatie was, misschien komt dat nog met verplicht een potje spelen _O-
Oh ja als kado zag ik 't ze elkaar idd wel geven ja. Zal wel toevallig zijn denk ik deze keer want normaal doen ze 't totaal niet subtiel :P Het is idd wel een makkelijk spel om te spelen met elkaar en ook met mensen van allerlei leeftijden dus dan scoort 't al snel in NL. Zo'n spel wat je ook iedereen kan geven als baas met kerst.

https://spelregels.nu/van(...)t-een-eigen-tv-show/
pi_217970113
Zo'n hekel trouwens aan dat "We zijn volwassen toch". Als ze gaan slapen.
pi_217970157
Dat zijn standaard teksten volgens het script. Net als 'nou dan gaan we de koffers maar weer pakken' of iets in die trant. Ook altijd hetzelfde en moeten ze blijkbaar zeggen. Het programma kakt een beetje in, qua inhoud maar ook qua kijkers sinds het naar NET 5 is. De uitgesteld kijken cijfers stellen ook erg teleur. En er zit teveel jong spul in de laatste weken. En de aflevering lengte is ook net te lang om de aandacht er bij te houden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217970164
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Dat zijn standaard teksten volgens het script. Net als 'nou dan gaan we de koffers maar weer pakken' of iets in die trant. Ook altijd hetzelfde.
Oh ja en laatste tijd ook elke keer dat klappen en dan zogenaamd heel verrast zijn dat het werkt. Vermoeiend.
pi_217970168
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:59 schreef RipCity het volgende:

[..]
Oh ja en laatste tijd ook elke keer dat klappen en dan zogenaamd heel verrast zijn dat het werkt. Vermoeiend.
Dat doet de FEBO gewoon volgens mij, daar wordt ergens op een knop gedrukt in de regie.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217974149
Ze krijgen nu zelfs niet alleen enveloppe van de FEBO bij een Match, maar ook krijgen ze een enveloppe met een opdracht erin, zag ik vanavond.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 19 juni 2025 @ 22:43:55 #267
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_217989102
Het zing-fragment :') _O-
En waarom zoent die gast die lekkere blonde chick niet gewoon, tering man, zelfs ik als zolderkamerfok!ker had mijn kans al gegrepen.
pi_217989284
Tja, het moet allemaal nog gekker en jonger blijkbaar. Ze willen met NET 5 een jongere doelgroep aan zich verbinden dus zijn de deelnemers nu niet ouder dan 60 waarbij de nadruk ligt op heel veel 20ers, 30's een aantal 40ers en sporadisch nog iemand/iemanden van 50 of ouder. Ouder dan 60 heb ik in weken al niet meer gezien. Dat was nog toen het op SBS uitgezonden werd. Wel jammer want het maakt programma's als B&B Vol Liefde/Winter vol Liefde maar ook een MAFS zo lekker gevarieerd. Dit wordt me wat te eenzijdig en saai zo.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')