Ben 30 en heb al 3 keer een cancer scare gehad , na een tijdje houd je geluk opquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh waarom?
Lang leven de liefde, het houdt je eeuwig jong de liefde
Die zit er al voor de 2de keer.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:05 schreef Dutch_view het volgende:
Samen met een Russisch (?) meisje die overkomt als 12 jaar![]()
Je hebt gelijk. Was first dates. Lekker altijd die overlap van kandidaten in al die shows pffff. Wel leuke om te kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Volgens mij haar eerste keer hoor anders hadden ze dat wel gezegd, doen ze altijd met herkansers, waarvan we overigens ook heel weinig van terug zien. Iedereen geeft zich bijna altijd op voor nog een keer, maar dat komt maar zelden voor dat ze iemand vinden. Of er komt een spin-off van dit programma met herkansers. Ze hebben inmiddels al een hele verzameling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Is meest populaire spel in Nederland qua verkoop maar de Mol heeft wel de tv rechten ervan gekocht en volgend jaar komt er tv-show van dus zal wel soort verkapte promotie zijn.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Is dat Hitster-spel nou product placement of is het echt zo'n hype?
Zow tering, wist niet dat het het meest verkochte spel was. Hoorde het wel random een keer van vrienden, op zich is het ook wel een casual spel wat iedereen snel kan oppakken. Typisch dat er dan ook weer een tv-show van moet komen, zoveelste muziek/quiz programmaquote:Op maandag 16 juni 2025 21:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is meest populaire spel in Nederland qua verkoop maar de Mol heeft wel de tv rechten ervan gekocht en volgend jaar komt er tv-show van dus zal wel soort verkapte promotie zijn.
Heb Hitster alleen nog niet gezien in ‘t programma? Alleen just dance?
Oh ja als kado zag ik 't ze elkaar idd wel geven ja. Zal wel toevallig zijn denk ik deze keer want normaal doen ze 't totaal niet subtielquote:Op maandag 16 juni 2025 21:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zow tering, wist niet dat het het meest verkochte spel was. Hoorde het wel random een keer van vrienden, op zich is het ook wel een casual spel wat iedereen snel kan oppakken. Typisch dat er dan ook weer een tv-show van moet komen, zoveelste muziek/quiz programma
In aflevering 196 was het het cadeau van de meid aan de kerel en ik herinnerde me het van een andere aflevering in de laatste 2 weken ook als cadeau. Heb lang niet gekeken dus weet niet of het zo'n "Laten we boodschappen via Flink bestellen"-situatie was, misschien komt dat nog met verplicht een potje spelen
Oh ja en laatste tijd ook elke keer dat klappen en dan zogenaamd heel verrast zijn dat het werkt. Vermoeiend.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Dat zijn standaard teksten volgens het script. Net als 'nou dan gaan we de koffers maar weer pakken' of iets in die trant. Ook altijd hetzelfde.
Dat doet de FEBO gewoon volgens mij, daar wordt ergens op een knop gedrukt in de regie.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh ja en laatste tijd ook elke keer dat klappen en dan zogenaamd heel verrast zijn dat het werkt. Vermoeiend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |