Heeft ze ook gedaan/aangemaakt, zag ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die hebben beide echt psychiatrische problemen. In dit (slechte auditie) filmpje zie je ook weer dat ze niet doorheeft hoe ze zich moet presenteren.
Die comment ook eronder onlyfanshaha.
Ans is die 46 jarige ietwat achterdochtige (understatement) dame?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:28 schreef RipCity het volgende:
Die Ans gaat die voice-over vermoorden als ze alles terugkijkt deze week![]()
Hij ging helemaal los haha.
nee Ans was die klaagvrouw die echt ALLES van die man afkraaktequote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ans is die 46 jarige ietwat achterdochtige (understatement) dame?
Ik vind dat oprecht een aantrekkelijke vrouw, maar die moet gewoon niet aan een relatie beginnen. Met haar non verbale communicatie, peuken verbranden en man op de bank slapen.
Met dat kortpittig kapsel?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
nee Ans was die klaagvrouw die echt ALLES van die man afkraakteOkay, hij was ook maar matig maar die vrouw krijgt niemand als ze direct op eerste dag al zo'n indruk achterlaat.
Die moet in therapie aan haar issues werken ipv daten.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:29 schreef RipCity het volgende:
Die nieuwe is ook zwaar paranoia zeg. Goed dat die man haar erop aanspreekt. Gaat nooit goed eindigen. Als je na 1 dag al zo gecontroleerd wordt en je je moet verdedigen
Zo, die heeft inderdaad echte issues. Daar zou je toch als man stapelgek van worden.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die moet in therapie aan haar issues werken ipv daten.
Verrekquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:39 schreef Jester65 het volgende:
Hij heeft ook meegedaan aan Utopia, zie ik: https://www.utopiatvshow.(...)jdig-vertrek-utopia/
Dit inderdaad. Want er geven zich nooit genoeg mensen op voor dit soort shows (die geschikt zijn). Juist door die paar 'gekkies - aka de acteurs) kijken we waardoor de normale mensen er gewoon tussen passen. Zonder gekke/ophef momenten kijkt niemand meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:53 schreef Jester65 het volgende:
Ik denk dat het een mix is van 'echte' mensen die op zoek zijn naar een partner, en mensen die in kaartenbakken van castingbureaus zitten. Het zijn niet allemaal acteurs, dat lijkt me echt sterk.
Wel lullig als je te goeder trouw meedoet en net een acteur treft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Want er geven zich nooit genoeg mensen op voor dit soort shows (die geschikt zijn). Juist door die paar 'gekkies - aka de acteurs) kijken we waardoor de normale mensen er gewoon tussen passen. Zonder gekke/ophef momenten kijkt niemand meer natuurlijk.
Of Sander Janson. Wat een zelfingenomen kwal was dat zeg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wel lullig als je te goeder trouw meedoet en net een acteur treft.
Ja! Dat lijkt me ook echt kut. Als je een bn’er treft die er zit als impuls voor een doorstart van zijn carrière. Dan is de kans van slagen al nihil en word je in feite gewoon gebruikt als figurant.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Of Sander Janson. Wat een zelfingenomen kwal was dat zeg.
Klopt inderdaad. Heb daar laatst een artikel over gelezen. Die worden gecast voor allerlei soorten real life programma's. Staan daar in de kaartenbak als 'reality star'.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:53 schreef Jester65 het volgende:
Ik denk dat het een mix is van 'echte' mensen die op zoek zijn naar een partner, en mensen die in kaartenbakken van castingbureaus zitten. Het zijn niet allemaal acteurs, dat lijkt me echt sterk.
En niet echt heel goed ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:54 schreef Pap89 het volgende:
Begint die vent ff te zingen bij binnenkomst :’)
Als dat het enige is... Voor de rest prima match.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En niet echt heel goed ook
BTW: Crocks
Inderdaad, zij was vooral aan het woord. En maar janken over wat ze allemaal wilde, ze uit eten ging voor 180 euro p.p., viel over zijn buikje, terwijl ze zelf ook niet de slankste was.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:44 schreef jpg97 het volgende:
Die Ajax chick vond ik echt bloed irritant
Zeer onsympathiek type inderdaadquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:44 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Die Ajax chick vond ik echt bloed irritant
Daarnaast gaf die gast aan dat hij ook zijn onzekerheden had en stelde zich kwetsbaar op, en vervolgens gaat zij die onzekerheden ook nog ff lekker uitvergroten en natrappen. Ik was helemaal klaar met dat kind.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Inderdaad, zij was vooral aan het woord. En maar janken over wat ze allemaal wilde, ze uit eten ging voor 180 euro p.p., viel over zijn buikje, terwijl ze zelf ook niet de slankste was.
Prisha, je kent Ko nog wel van Utopia, hij heeft nu een date in Lang Leve de Liefde, de date was geen match, dus Ko doet opnieuw een nieuwe oproep.quote:
ha ja ik ken hem. We appen nog af en toe. Hij had me al al twee weken terug eea gestuurd uit dat programmaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:13 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Prisha, je kent Ko nog wel van Utopia, hij heeft nu een date in Lang Leve de Liefde, de date was geen match, dus Ko doet opnieuw een nieuwe oproep.
https://tvblik.nl/lang-leve-de-liefde/12-augustus-2020
https://tvblik.nl/lang-leve-de-liefde/13-augustus-2020
Wat! Dus je wist het al. Doe Ko de groetjes!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja ik ken hem. We appen nog af en toe. Hij had me al al twee weken terug eea gestuurd uit dat programma
Wat, die gestoorde cowboy?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:50 schreef Pap89 het volgende:
Ja ieder zijn ding, maar ik kan niet met dat soort types omgaan.
Veel te nuchter
Oh haha, ik wist niet eens dat er een FB pagina was. Zie hem inderdaad reageren daar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:50 schreef Pap89 het volgende:
Die Paul reageert op alle reacties op De Facebook pagina, ook hilarisch 😂
Heel raar tijdstip. Geen enkele familie kijkt dan. Iedereen nog aan t koken of eten of nieuws aan t kijken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vanaf maandag 31 augustus Lang Leve de Liefde om 18:00 uur, de uitzendingen gaan van 39 naar 25 minuten op SBS6.
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heel raar tijdstip. Geen enkele familie kijkt dan. Iedereen nog aan t koken of eten of nieuws aan t kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |