oh god, dus veel van deze lui willen 'bekende nederlander' worden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:13 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Prisha, je kent Ko nog wel van Utopia, hij heeft nu een date in Lang Leve de Liefde, de date was geen match, dus Ko doet opnieuw een nieuwe oproep.
https://tvblik.nl/lang-leve-de-liefde/12-augustus-2020
https://tvblik.nl/lang-leve-de-liefde/13-augustus-2020
Ohh wat een engerd en een jankmuil vond ik dat zegquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
oh god, dus veel van deze lui willen 'bekende nederlander' worden.
hebben jullie ook die knakker gezien die de hele tijd kusjes wilde en zei dat wat in het bloesje zit en lekker kontje heb je dit dat?
Zo'n tjappie die heel graag bekend wil worden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:12 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand op facebook beweert dat beide acteurs zijn. Van Ko (Hanssen heet hij) is er een youtube filmpje te vinden waar te zien is in welke reclames hij allemaal gespeeld heeft.
[edit:
Zij was ook niet echt iets he. Maar kan ook door Montage komen.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef Mylene het volgende:
Wat een figuur die Johan. Hij noemde zijn date een gekreukelde krant. Hij kon zijn herfststukje in zijn reet steken en weg was ze.
Pareltjes weerquote:Op woensdag 11 november 2020 19:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zij was ook niet echt iets he. Maar kan ook door Montage komen.
Die andere dude was ook al zo erg. Echt om de 3 minuten een complimentje en de meest awkward hugs.
Deze knakker zat ook 3 dgn in Utopiaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:12 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand op facebook beweert dat beide acteurs zijn. Van Ko (Hanssen heet hij) is er een youtube filmpje te vinden waar te zien is in welke reclames hij allemaal gespeeld heeft.
[edit:
Als je kussen binnen 24 uur al ver vindt gaan ben je denk ik inderdaad niet zo geschikt voor dit programma.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:39 schreef Mylene het volgende:
Ik heb soms het idee dat ik een aflevering mis, komt echter dat de montage zo grof is. Nu ook weer, ene moment is gozer bibberend vanwege de zenuwen een cadeau aan het uitpakken en in de volgende aflevering liggen ze 's avonds in bed en geeft hij haar een kus. Frank en Mariska geloof ik. Dat kussen op de mond binnen 24 uur zou ik denk ik niet kunnen hoor.
Dat is gewoon een slap excuus voor " ik zie je helemaal niet zitten, maar ik durf het niet te zeggen."quote:Op donderdag 12 november 2020 09:27 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als je kussen binnen 24 uur al ver vindt gaan ben je denk ik inderdaad niet zo geschikt voor dit programma.Genoeg mensen die binnen 2 minuten in de kroeg al staan te tongen.
Wat? Als je niet wilt zoenen?quote:Op donderdag 12 november 2020 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is gewoon een slap excuus voor " ik zie je helemaal niet zitten, maar ik durf het niet te zeggen."
Als ze vanaf het begin al fysiek contact mijden. Het gros is dan allang afgeknapt.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat? Als je niet wilt zoenen?Of als je in de kroeg staat te tongen?
Mee eens. Kussen na een dag lijkt me niet meer dan normaal als je zo intensief met elkaar optrekt.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als ze vanaf het begin al fysiek contact mijden. Het gros is dan allang afgeknapt.
Oja, die botte man eerst ff lokken met; "kom je even zitten, gezellig praten"..... Hij was trouwens echt wel doof, ze moest een hoop dingen 2x zeggen alleen de afscheidszin dat ie een botte man was had ie meteen goed verstaanquote:Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef Mylene het volgende:
Wat een figuur die Johan. Hij noemde zijn date een gekreukelde krant. Hij kon zijn herfststukje in zijn reet steken en weg was ze.
Nou inderdaad, wat een halve tamme zeg die vent. Het zijn wel extremen de laatste tijd. Krijg het idee dat sommigen een script hebben.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:10 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Oja, die botte man eerst ff lokken met; "kom je even zitten, gezellig praten"..... Hij was trouwens echt wel doof, ze moest een hoop dingen 2x zeggen alleen de afscheidszin dat ie een botte man was had ie meteen goed verstaan![]()
Dat gezemel ook met die kaas die zij voor hem af moest snijden:') Ik was al weggelopen als ie op het idee was gekomen om voetbal te gaan kijken, laat staan toen ie dat echt ging doen......Wat een sukkel die vent!
Dat compilatie videootje...kromme tenen. Het zou zoveel leuker zijn zonder al die stomme filmpjes tussendoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 08:10 schreef Razor21 het volgende:
Sinds het weekend weet iik pas van het bestaan van dit programma![]()
Heb alles terug gekeken van de afgelopen week. Heerlijk programma om even snel tussendoor terug te kijken.
Gisteravond deze mooi compilatie gezien![]()
![]()
Wat een arrogantie heeft die Martin hey? Je mag iemand niet aantrekkelijk te vinden of niet jouw type vinden maar een beetje normaal fatsoen mag je toch wel verwachten.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:13 schreef Snowsquall het volgende:
Ik zit het nu ff terug te kijken.....die Martin en Jolande wat is die vent een boerenlul zeg, zij is ook niet mijn type maar komop zeg, wat een hork die vent zeg.
En die Dirk, ook zo'n arrogante botte gast tegenover zo'n lieve knappe attente meid, echt onvoorstelbaarHij neemt totaal geen initiatief, zij moet alle woorden eruit trekken....wat een gast zeg.
Nogal ja, als iemand zo tegen mij deed was ik na een uur al weg. You never get a second chance for a first impression...quote:Op woensdag 18 november 2020 13:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat een arrogantie heeft die Martin hey? Je mag iemand niet aantrekkelijk te vinden of niet jouw type vinden maar een beetje normaal fatsoen mag je toch wel verwachten.
Dirk's geluk is dat hij er goed uitziet, daardoor zal die altijd wel aanspraak krijgen.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:13 schreef Snowsquall het volgende:
Ik zit het nu ff terug te kijken.....die Martin en Jolande wat is die vent een boerenlul zeg, zij is ook niet mijn type maar komop zeg, wat een hork die vent zeg.
En die Dirk, ook zo'n arrogante botte gast tegenover zo'n lieve knappe attente meid, echt onvoorstelbaarHij neemt totaal geen initiatief, zij moet alle woorden eruit trekken....wat een gast zeg.
Dat klopt, maar wat moet je met zo'n hork als je er alleen mee kunt 'pronken'??quote:Op woensdag 18 november 2020 13:40 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dirk's geluk is dat hij er goed uitziet, daardoor zal die altijd wel aanspraak krijgen.
Haha ja, niksquote:Op woensdag 18 november 2020 13:45 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wat moet je met zo'n hork als je er alleen mee kunt 'pronken'??
Ja echt zeg, ik erger me dood aan die man. Je kan inderdaad een mismatch hebben met iemand, maar dan kan je nog wel normaal doen. De koppen en grimassen die hij trekt, bah walgelijk. Maar ze merkt het ook wel aan hem, ze voelt gewoon zijn afschuw. Hij had waarschijnlijk gehoopt op een slank blond dametje van rond de dertig. Oen!quote:Op woensdag 18 november 2020 13:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat een arrogantie heeft die Martin hey? Je mag iemand niet aantrekkelijk te vinden of niet jouw type vinden maar een beetje normaal fatsoen mag je toch wel verwachten.
Idd. Ze is misschien wat apart maar ze probeert wel echt van alles...quote:Op woensdag 18 november 2020 14:39 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja echt zeg, ik erger me dood aan die man. Je kan inderdaad een mismatch hebben met iemand, maar dan kan je nog wel normaal doen. De koppen en grimassen die hij trekt, bah walgelijk. Maar ze merkt het ook wel aan hem, ze voelt gewoon zijn afschuw. Hij had waarschijnlijk gehoopt op een slank blond dametje van rond de dertig. Oen!
Ik vond Dirk ook meevallen. Ik vond ook niet dat hij arrogant was. Hij had er moeite mee om zichzelf openstellen. Hij had natuurlijk wel de eerste pannenkoek met haar kunnen delen i.p.v. zelf op te eten. Het zou me niets verbazen als ze buiten toch verder iets proberen. Daar zijn ze de enige geloof ik niet in.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:02 schreef Sangha het volgende:
Ik vind die Dirk wel meevallen, ik weet niet of hij zo arrogant is, ik denk meer wat onzeker en verlegen... mijn nekharen gaan in ieder geval niet overeind staan zoals bij die Martin.
Tof trouwens de reactie van die oudere man, toen zij vertelde dat ze als man was geboren.
Wel grappig ja, beetje klunzig.quote:Op donderdag 26 november 2020 17:31 schreef RipCity het volgende:
https://www.instagram.com/p/CIDFdt_gmVm/?igshid=17v4lof30uv7x
Deze is echt erg vanavond
Ze vond het waarsch. wel fijn, maar ze vond hem niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:18 schreef Sangha het volgende:
Wat ik niet begrijp is die dame van het andere huis, met die 'wat stevige' man. Ik dacht echt 'liefde op het eerste gezicht' bij hen, ze waren blij en zaten de hele tijd aan elkaar, inclusief huggen en kussen. En dan toch wilde ze niet verlengen. Ik had die niet zien aankomen. Waarom doe je dan zo klef mee?
Als je het dan zo leuk hebt samen, al op de eerste dag, is dat dan niet genoeg... Het lijkt wel alsof velen die meedoen gelijk op dag 1 al superverliefd willen zijn en er niet voor willen gaan, of het willen onderzoeken. Instant happiness?
Ik vermoedde bij hem asperger, vooral omdat hij zei dat hij moeite had om te lezen wat vrouwen dachten.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:46 schreef kalinhos het volgende:
Ik begrijp dat bij die Koen echt niet. Was zelf ook niet moeders mooiste en t heeft best wel ff geduurd eer het goed ging met vrouwen. (Nu allemaal goedgekomen)
Maar hij ziet er op zich niet uit als Karbonkel, normale kleren en normale baan, hij komt zelfs uit deze prachtige stad waar ik ook woon.
Maar hoe the fuck kan je nou 35 jaar oud worden en niet begrijpen dat je afbakbroodjes niet onafgebakken kan serveren, dat eieren koken in de magnetron een beetje raar is en dat fcking croissantjes op de elektrische kookplaat leggen helemaal krankzinnig is![]()
Sterker nog; hij deed de eitjes eerst in de keukenmachine!quote:Op donderdag 26 november 2020 23:46 schreef kalinhos het volgende:
Ik begrijp dat bij die Koen echt niet. Was zelf ook niet moeders mooiste en t heeft best wel ff geduurd eer het goed ging met vrouwen. (Nu allemaal goedgekomen)
Maar hij ziet er op zich niet uit als Karbonkel, normale kleren en normale baan, hij komt zelfs uit deze prachtige stad waar ik ook woon.
Maar hoe the fuck kan je nou 35 jaar oud worden en niet begrijpen dat je afbakbroodjes niet onafgebakken kan serveren, dat eieren koken in de magnetron een beetje raar is en dat fcking croissantjes op de elektrische kookplaat leggen helemaal krankzinnig is![]()
Daar dacht ik ook aan!quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vermoedde bij hem asperger, vooral omdat hij zei dat hij moeite had om te lezen wat vrouwen dachten.
Hmm maar dan kan je alsnog wel functioneren toch?quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vermoedde bij hem asperger, vooral omdat hij zei dat hij moeite had om te lezen wat vrouwen dachten.
Dat kan iemand met asperger ook. Er is wel moeite met sociale interactie, maar het is niet onmogelijk. Het leek alsof hij zich staande hield met aangeleerde gedragingen: alsof hij dacht dat bepaalde dingen zo hoorden, maar hij maakte toch beperkt contact en slaagde er niet erg goed in.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:40 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hmm maar dan kan je alsnog wel functioneren toch?
Lijkt mij dat hij gewoon deed wat hij volgens het script moest doen.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:46 schreef kalinhos het volgende:
Als je het blijkbaar nog nooit zelf hebt gedaanquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:11 schreef BeriBeri het volgende:
Haha hoe moeilijk kan het zijn om een ontbijt te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |