abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 00:08:43 #201
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_194770971
Huh? Vreemd tijdstip inderdaad, kijkt geen hond meer dan.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_194771149
Ze willen niet tegenover first dates staan dat snap ik nog wel maar ik zou het dan altijd om 7 zetten zodat het om half 8 afloopt. Is ideaal dan zodat mensen kunnen doorkijken. Of desnoods om 8 tot half 9 maar 6 nooit. Rare move.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 00:48:11 #203
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_194771528
Kijkcijfers van Lang Leve de Liefde liggen nu tussen de 370.000- 650.000 met een marktaandeel van 8,5, Deze gaan ze waarschijnlijk niet halen met het nieuwe tijdstip vanaf maandag 18:00 uur.
pi_194771924
Ik kijk t ook. Wat een pareltjes weer _O-
Té leuk.
pi_194848530
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 2 september 2020 @ 17:47:16 #206
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_194849352
Robert heeft 17 vriendinnen op zijn telefoon staan, had in heel zijn leven wel 1000 vriendinnen, maar niemand wil mee op de bootreis.

Lang Leve de Liefde om 18:02 uur, herhaling 01:02 uur, de uitzendingen zijn korter, van 40 minuten naar 24 minuten. Kijkcijfers rond 211.000/341.000 en marktaandeel van 6,5.



De zelf ietwat gezette Robert heeft in principe maar twee eisen voor een vrouw. "Ze moet blond en slank zijn." Als Lenne dan ietwat onzeker vraagt: "Maar ik ben toch niet dik?", reageert Robert uiterst lomp. "Maar ook niet slank. Helemaal niet."

https://www.instagram.com/p/CEjN1Drn8ZK/?utm_source=ig_embed
https://www.rtlboulevard.(...)didaat-oogst-kritiek
pi_195125154
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 20:13 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Prisha, je kent Ko nog wel van Utopia, hij heeft nu een date in Lang Leve de Liefde, de date was geen match, dus Ko doet opnieuw een nieuwe oproep.
https://tvblik.nl/lang-leve-de-liefde/12-augustus-2020

https://tvblik.nl/lang-leve-de-liefde/13-augustus-2020
oh god, dus veel van deze lui willen 'bekende nederlander' worden.

hebben jullie ook die knakker gezien die de hele tijd kusjes wilde en zei dat wat in het bloesje zit en lekker kontje heb je dit dat?
5 Ferrari's op videoband!
pi_195125263
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

oh god, dus veel van deze lui willen 'bekende nederlander' worden.

hebben jullie ook die knakker gezien die de hele tijd kusjes wilde en zei dat wat in het bloesje zit en lekker kontje heb je dit dat?
Ohh wat een engerd en een jankmuil vond ik dat zeg :r
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:10:03 #209
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_195460071
Sinds het weekend weet iik pas van het bestaan van dit programma :')
Heb alles terug gekeken van de afgelopen week. Heerlijk programma om even snel tussendoor terug te kijken.

Gisteravond deze mooi compilatie gezien _O- _O-

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_195462222
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 10:12 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand op facebook beweert dat beide acteurs zijn. Van Ko (Hanssen heet hij) is er een youtube filmpje te vinden waar te zien is in welke reclames hij allemaal gespeeld heeft. :')

[edit:

Zo'n tjappie die heel graag bekend wil worden.
pi_195912187
Ik heb soms het idee dat ik een aflevering mis, komt echter dat de montage zo grof is. Nu ook weer, ene moment is gozer bibberend vanwege de zenuwen een cadeau aan het uitpakken en in de volgende aflevering liggen ze 's avonds in bed en geeft hij haar een kus. Frank en Mariska geloof ik. Dat kussen op de mond binnen 24 uur zou ik denk ik niet kunnen hoor.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 21:06:53 #212
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_195912671
Gisteren of eergisteren een zowat bejaarde man die tegen een vrouw zei, ik hou van je.
Wtf?

Gerben van een week of wat terug kwam gisteren ook voorbij bij First Dates. _O-
pi_196191199
Wat een figuur die Johan. Hij noemde zijn date een gekreukelde krant. Hij kon zijn herfststukje in zijn reet steken en weg was ze.
pi_196191351
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef Mylene het volgende:
Wat een figuur die Johan. Hij noemde zijn date een gekreukelde krant. Hij kon zijn herfststukje in zijn reet steken en weg was ze.
Zij was ook niet echt iets he. Maar kan ook door Montage komen.

Die andere dude was ook al zo erg. Echt om de 3 minuten een complimentje en de meest awkward hugs.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 12 november 2020 @ 06:35:31 #215
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_196197581
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 19:38 schreef RipCity het volgende:

[..]

Zij was ook niet echt iets he. Maar kan ook door Montage komen.

Die andere dude was ook al zo erg. Echt om de 3 minuten een complimentje en de meest awkward hugs.
Pareltjes weer _O-
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 10:12 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand op facebook beweert dat beide acteurs zijn. Van Ko (Hanssen heet hij) is er een youtube filmpje te vinden waar te zien is in welke reclames hij allemaal gespeeld heeft. :')

[edit:

Deze knakker zat ook 3 dgn in Utopia
pi_196198972
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 20:39 schreef Mylene het volgende:
Ik heb soms het idee dat ik een aflevering mis, komt echter dat de montage zo grof is. Nu ook weer, ene moment is gozer bibberend vanwege de zenuwen een cadeau aan het uitpakken en in de volgende aflevering liggen ze 's avonds in bed en geeft hij haar een kus. Frank en Mariska geloof ik. Dat kussen op de mond binnen 24 uur zou ik denk ik niet kunnen hoor.
Als je kussen binnen 24 uur al ver vindt gaan ben je denk ik inderdaad niet zo geschikt voor dit programma. :D Genoeg mensen die binnen 2 minuten in de kroeg al staan te tongen.
  donderdag 12 november 2020 @ 13:20:48 #217
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196202898
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 09:27 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als je kussen binnen 24 uur al ver vindt gaan ben je denk ik inderdaad niet zo geschikt voor dit programma. :D Genoeg mensen die binnen 2 minuten in de kroeg al staan te tongen.
Dat is gewoon een slap excuus voor " ik zie je helemaal niet zitten, maar ik durf het niet te zeggen."
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_196203218
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 13:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat is gewoon een slap excuus voor " ik zie je helemaal niet zitten, maar ik durf het niet te zeggen."
Wat? Als je niet wilt zoenen? :? Of als je in de kroeg staat te tongen?
  donderdag 12 november 2020 @ 13:45:00 #219
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196203341
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 13:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat? Als je niet wilt zoenen? :? Of als je in de kroeg staat te tongen?
Als ze vanaf het begin al fysiek contact mijden. Het gros is dan allang afgeknapt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_196203490
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 13:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Als ze vanaf het begin al fysiek contact mijden. Het gros is dan allang afgeknapt.
Mee eens. Kussen na een dag lijkt me niet meer dan normaal als je zo intensief met elkaar optrekt.
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2020 @ 19:10:18 #221
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_196209366
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef Mylene het volgende:
Wat een figuur die Johan. Hij noemde zijn date een gekreukelde krant. Hij kon zijn herfststukje in zijn reet steken en weg was ze.
Oja, die botte man eerst ff lokken met; "kom je even zitten, gezellig praten"..... Hij was trouwens echt wel doof, ze moest een hoop dingen 2x zeggen alleen de afscheidszin dat ie een botte man was had ie meteen goed verstaan _O-
Dat gezemel ook met die kaas die zij voor hem af moest snijden:') Ik was al weggelopen als ie op het idee was gekomen om voetbal te gaan kijken, laat staan toen ie dat echt ging doen......Wat een sukkel die vent!

[ Bericht 4% gewijzigd door Snowsquall op 12-11-2020 19:16:57 ]
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_196218461
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 19:10 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Oja, die botte man eerst ff lokken met; "kom je even zitten, gezellig praten"..... Hij was trouwens echt wel doof, ze moest een hoop dingen 2x zeggen alleen de afscheidszin dat ie een botte man was had ie meteen goed verstaan _O-
Dat gezemel ook met die kaas die zij voor hem af moest snijden:') Ik was al weggelopen als ie op het idee was gekomen om voetbal te gaan kijken, laat staan toen ie dat echt ging doen......Wat een sukkel die vent!
Nou inderdaad, wat een halve tamme zeg die vent. Het zijn wel extremen de laatste tijd. Krijg het idee dat sommigen een script hebben.
Las op FB een bericht dat iemand een dame die ze zijdelings kende echt niet zo was als hoe ze op televisie deed. Maar het blijft nog steeds mijn guilty pleasure >:)
pi_196296939
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 08:10 schreef Razor21 het volgende:
Sinds het weekend weet iik pas van het bestaan van dit programma :')
Heb alles terug gekeken van de afgelopen week. Heerlijk programma om even snel tussendoor terug te kijken.

Gisteravond deze mooi compilatie gezien _O- _O-

Dat compilatie videootje...kromme tenen. Het zou zoveel leuker zijn zonder al die stomme filmpjes tussendoor.


Vandaag topaflevering _O_
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  † In Memoriam † woensdag 18 november 2020 @ 13:13:03 #224
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_196301703
Ik zit het nu ff terug te kijken.....die Martin en Jolande wat is die vent een boerenlul zeg, zij is ook niet mijn type maar komop zeg, wat een hork die vent zeg.

En die Dirk, ook zo'n arrogante botte gast tegenover zo'n lieve knappe attente meid, echt onvoorstelbaar :Y Hij neemt totaal geen initiatief, zij moet alle woorden eruit trekken....wat een gast zeg.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_196301747
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 13:13 schreef Snowsquall het volgende:
Ik zit het nu ff terug te kijken.....die Martin en Jolande wat is die vent een boerenlul zeg, zij is ook niet mijn type maar komop zeg, wat een hork die vent zeg.

En die Dirk, ook zo'n arrogante botte gast tegenover zo'n lieve knappe attente meid, echt onvoorstelbaar :Y Hij neemt totaal geen initiatief, zij moet alle woorden eruit trekken....wat een gast zeg.
Wat een arrogantie heeft die Martin hey? Je mag iemand niet aantrekkelijk te vinden of niet jouw type vinden maar een beetje normaal fatsoen mag je toch wel verwachten.
  † In Memoriam † woensdag 18 november 2020 @ 13:23:19 #226
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_196301791
quote:
17s.gif Op woensdag 18 november 2020 13:19 schreef praadje het volgende:

[..]

Wat een arrogantie heeft die Martin hey? Je mag iemand niet aantrekkelijk te vinden of niet jouw type vinden maar een beetje normaal fatsoen mag je toch wel verwachten.
Nogal ja, als iemand zo tegen mij deed was ik na een uur al weg. You never get a second chance for a first impression... :)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_196302021
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 13:13 schreef Snowsquall het volgende:
Ik zit het nu ff terug te kijken.....die Martin en Jolande wat is die vent een boerenlul zeg, zij is ook niet mijn type maar komop zeg, wat een hork die vent zeg.

En die Dirk, ook zo'n arrogante botte gast tegenover zo'n lieve knappe attente meid, echt onvoorstelbaar :Y Hij neemt totaal geen initiatief, zij moet alle woorden eruit trekken....wat een gast zeg.
Dirk's geluk is dat hij er goed uitziet, daardoor zal die altijd wel aanspraak krijgen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  † In Memoriam † woensdag 18 november 2020 @ 13:45:57 #228
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_196302094
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 13:40 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Dirk's geluk is dat hij er goed uitziet, daardoor zal die altijd wel aanspraak krijgen.
Dat klopt, maar wat moet je met zo'n hork als je er alleen mee kunt 'pronken'??
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_196302134
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 13:45 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Dat klopt, maar wat moet je met zo'n hork als je er alleen mee kunt 'pronken'??
Haha ja, niks :D

Maar er zal vast wel iemand zijn die dat uiteindelijk prima vindt. En als hij er niet goed zou uitzien zou überhaupt nooit iemand contact met hem zoeken ofzo.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196302864
quote:
17s.gif Op woensdag 18 november 2020 13:19 schreef praadje het volgende:

[..]

Wat een arrogantie heeft die Martin hey? Je mag iemand niet aantrekkelijk te vinden of niet jouw type vinden maar een beetje normaal fatsoen mag je toch wel verwachten.
Ja echt zeg, ik erger me dood aan die man. Je kan inderdaad een mismatch hebben met iemand, maar dan kan je nog wel normaal doen. De koppen en grimassen die hij trekt, bah walgelijk. Maar ze merkt het ook wel aan hem, ze voelt gewoon zijn afschuw. Hij had waarschijnlijk gehoopt op een slank blond dametje van rond de dertig. Oen! :r
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_196306521
quote:
11s.gif Op woensdag 18 november 2020 14:39 schreef Sangha het volgende:

[..]

Ja echt zeg, ik erger me dood aan die man. Je kan inderdaad een mismatch hebben met iemand, maar dan kan je nog wel normaal doen. De koppen en grimassen die hij trekt, bah walgelijk. Maar ze merkt het ook wel aan hem, ze voelt gewoon zijn afschuw. Hij had waarschijnlijk gehoopt op een slank blond dametje van rond de dertig. Oen! :r
Idd. Ze is misschien wat apart maar ze probeert wel echt van alles...

Wat een dooie.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_196323272
Ik vind die Dirk wel meevallen, ik weet niet of hij zo arrogant is, ik denk meer wat onzeker en verlegen... mijn nekharen gaan in ieder geval niet overeind staan zoals bij die Martin. ;)

Tof trouwens de reactie van die oudere man, toen zij vertelde dat ze als man was geboren. ^O^
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_196330076
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 19:02 schreef Sangha het volgende:
Ik vind die Dirk wel meevallen, ik weet niet of hij zo arrogant is, ik denk meer wat onzeker en verlegen... mijn nekharen gaan in ieder geval niet overeind staan zoals bij die Martin. ;)

Tof trouwens de reactie van die oudere man, toen zij vertelde dat ze als man was geboren. ^O^
Ik vond Dirk ook meevallen. Ik vond ook niet dat hij arrogant was. Hij had er moeite mee om zichzelf openstellen. Hij had natuurlijk wel de eerste pannenkoek met haar kunnen delen i.p.v. zelf op te eten. Het zou me niets verbazen als ze buiten toch verder iets proberen. Daar zijn ze de enige geloof ik niet in.
pi_196330292
Ik zou het echt enorm slecht trekken dat op je date haar vriendin en zus mee komen. En die dan lopen te pushen hoe ze behandeld wordt.
pi_196424090
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_196425552
quote:
Wel grappig ja, beetje klunzig. ;) Verder wel een goeie gozer en naturel, ook een kwetsbare jongen denk ik. Ik had oprecht met hem te doen toen zij aangaf niet te willen verlengen.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_196425638
Wat ik niet begrijp is die dame van het andere huis, met die 'wat stevige' man. Ik dacht echt 'liefde op het eerste gezicht' bij hen, ze waren blij en zaten de hele tijd aan elkaar, inclusief huggen en kussen. En dan toch wilde ze niet verlengen. Ik had die niet zien aankomen. Waarom doe je dan zo klef mee?

Als je het dan zo leuk hebt samen, al op de eerste dag, is dat dan niet genoeg... Het lijkt wel alsof velen die meedoen gelijk op dag 1 al superverliefd willen zijn en er niet voor willen gaan, of het willen onderzoeken. Instant happiness?
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_196430556
Ik begrijp dat bij die Koen echt niet. Was zelf ook niet moeders mooiste en t heeft best wel ff geduurd eer het goed ging met vrouwen. (Nu allemaal goedgekomen)

Maar hij ziet er op zich niet uit als Karbonkel, normale kleren en normale baan, hij komt zelfs uit deze prachtige stad waar ik ook woon.

Maar hoe the fuck kan je nou 35 jaar oud worden en niet begrijpen dat je afbakbroodjes niet onafgebakken kan serveren, dat eieren koken in de magnetron een beetje raar is en dat fcking croissantjes op de elektrische kookplaat leggen helemaal krankzinnig is 8)7 :')
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 27 november 2020 @ 01:02:11 #239
335263 freaky40
pi_196430998
Blijft een vermakelijk programma. Die twee dikkertjes waarvan het mannetje een kruising was tussen Boris Jeltsin en Robert Jensen, wat een typetje. Dit programma is zo goed gecast.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:27:32 #240
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196434981
quote:
4s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:18 schreef Sangha het volgende:
Wat ik niet begrijp is die dame van het andere huis, met die 'wat stevige' man. Ik dacht echt 'liefde op het eerste gezicht' bij hen, ze waren blij en zaten de hele tijd aan elkaar, inclusief huggen en kussen. En dan toch wilde ze niet verlengen. Ik had die niet zien aankomen. Waarom doe je dan zo klef mee?

Als je het dan zo leuk hebt samen, al op de eerste dag, is dat dan niet genoeg... Het lijkt wel alsof velen die meedoen gelijk op dag 1 al superverliefd willen zijn en er niet voor willen gaan, of het willen onderzoeken. Instant happiness?
Ze vond het waarsch. wel fijn, maar ze vond hem niet aantrekkelijk.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:28:08 #241
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196434988
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:46 schreef kalinhos het volgende:
Ik begrijp dat bij die Koen echt niet. Was zelf ook niet moeders mooiste en t heeft best wel ff geduurd eer het goed ging met vrouwen. (Nu allemaal goedgekomen)

Maar hij ziet er op zich niet uit als Karbonkel, normale kleren en normale baan, hij komt zelfs uit deze prachtige stad waar ik ook woon.

Maar hoe the fuck kan je nou 35 jaar oud worden en niet begrijpen dat je afbakbroodjes niet onafgebakken kan serveren, dat eieren koken in de magnetron een beetje raar is en dat fcking croissantjes op de elektrische kookplaat leggen helemaal krankzinnig is 8)7 :')
Ik vermoedde bij hem asperger, vooral omdat hij zei dat hij moeite had om te lezen wat vrouwen dachten.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_196435893
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:46 schreef kalinhos het volgende:
Ik begrijp dat bij die Koen echt niet. Was zelf ook niet moeders mooiste en t heeft best wel ff geduurd eer het goed ging met vrouwen. (Nu allemaal goedgekomen)

Maar hij ziet er op zich niet uit als Karbonkel, normale kleren en normale baan, hij komt zelfs uit deze prachtige stad waar ik ook woon.

Maar hoe the fuck kan je nou 35 jaar oud worden en niet begrijpen dat je afbakbroodjes niet onafgebakken kan serveren, dat eieren koken in de magnetron een beetje raar is en dat fcking croissantjes op de elektrische kookplaat leggen helemaal krankzinnig is 8)7 :')
Sterker nog; hij deed de eitjes eerst in de keukenmachine! :P
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_196435900
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik vermoedde bij hem asperger, vooral omdat hij zei dat hij moeite had om te lezen wat vrouwen dachten.
Daar dacht ik ook aan! ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_196436048
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik vermoedde bij hem asperger, vooral omdat hij zei dat hij moeite had om te lezen wat vrouwen dachten.
Hmm maar dan kan je alsnog wel functioneren toch?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 27 november 2020 @ 13:11:44 #245
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196436452
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 12:40 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Hmm maar dan kan je alsnog wel functioneren toch?
Dat kan iemand met asperger ook. Er is wel moeite met sociale interactie, maar het is niet onmogelijk. Het leek alsof hij zich staande hield met aangeleerde gedragingen: alsof hij dacht dat bepaalde dingen zo hoorden, maar hij maakte toch beperkt contact en slaagde er niet erg goed in.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_196436604
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:46 schreef kalinhos het volgende:
Ik begrijp dat bij die Koen echt niet. Was zelf ook niet moeders mooiste en t heeft best wel ff geduurd eer het goed ging met vrouwen. (Nu allemaal goedgekomen)

Maar hij ziet er op zich niet uit als Karbonkel, normale kleren en normale baan, hij komt zelfs uit deze prachtige stad waar ik ook woon.

Maar hoe the fuck kan je nou 35 jaar oud worden en niet begrijpen dat je afbakbroodjes niet onafgebakken kan serveren, dat eieren koken in de magnetron een beetje raar is en dat fcking croissantjes op de elektrische kookplaat leggen helemaal krankzinnig is 8)7 :')
Lijkt mij dat hij gewoon deed wat hij volgens het script moest doen. ;)
pi_196437239
Haha hoe moeilijk kan het zijn om een ontbijt te maken
pi_196521407
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 14:11 schreef BeriBeri het volgende:
Haha hoe moeilijk kan het zijn om een ontbijt te maken
Als je het blijkbaar nog nooit zelf hebt gedaan :o

Maar ga dan eerst thuis oefenen :X

Geweldig programma trouwens, supercringe-tv. Zit nu net die bewuste aflevering te kijken, en dan die Jacintha en Robin... die gast gaat ook wel erg snel en constant van die irritante vragen, maar dan gaat ze er eerst vol-le-dig in mee om die gast dan weer keihard af te wijzen...

Maar jezus wat een ongemakkelijke interacties komen er langs zeg, genieten :D
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 13 december 2020 @ 17:58:10 #249
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_196710527
Lang Leve De Liefde begint vanaf maandag 14 december om 19:00 uur.

De tweede reeks van Lang Leve de Liefde heeft 103 afleveringen, morgen aflevering 90, nog dertien afleveringen tot 30 december, hopelijk stopt het niet en investeert SBS in een derde seizoen van Lang Leve De Liefde.
  woensdag 23 december 2020 @ 17:25:52 #250
483951 maxwell450
Ik ben Maxwell!
pi_196906439
Heerlijk programma, hoe ongemakkelijker het wordt hoe beter

https://www.dumpert.nl/item/8001203_faa82aee
Maxwell
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')