Haha echt een betweter en volgens mij heeft hij ook wat narcistische trekjes. Zij doet alles fout in zijn ogen. De kachel, de rode wijn, de volle maan, de dubbele espresso voor het slapen gaan.quote:
Hij heeft niets door en bij haar druipt het chagrijn van haar gezicht af. Ik dacht bij dat snurken echt dat ze er toe in staat zou zijn om een kussen op zijn gezicht te drukken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:23 schreef freaky40 het volgende:
Blijft heerlijke TV, ook met de nieuwe richtlijnen van de 1,5 meter afstand wordt het toch spannender en ongemakkelijker. Die tokkie vrouw en die man die er nu in zitten zijn wel weer juweeltjes voor programmamakers. Maar ik denk dat ze er vanavond uit gaan.
twitter:creatiffdutch twitterde op donderdag 30-04-2020 om 19:10:16 Het dossier wordt al wat dikker. Verschillende DM’s binnen gehad. “Als je zegt dat je nog een keer op date wil, zorgen ze dat je er WEL positief utitkomt, want dan moeten ze je nog verkopen voor een nieuwe uitzending.”
Blijf vooral DM’en!
#LLDL #Langlevedeliefde https://t.co/3x6oTuEnzt reageer retweet
Met ruzie uit elkaar. En hij ging nog ff hard op zn gitaar dat valse liedje spelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:32 schreef SEMTEX het volgende:
Hoe is het afgelopen met die wereldvreemde, zgn. hoogbegaafde Fries met die Afro en zijn date die hem afstotelijk vond?
Ik ben benieuwd hoe lang ze het volgehouden heeftquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Met ruzie uit elkaar. En hij ging nog ff hard op zn gitaar dat valse liedje spelen.
Het was ook iemand die sociaal gezien niet helemaal sterk was met zijn hoogbegaafdheid.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Met ruzie uit elkaar. En hij ging nog ff hard op zn gitaar dat valse liedje spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal lam met eendjes spelenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Er zit nou weer zo'n malloot in LLDL. Een Brabander die van alles op de bakplaat flikkert behalve vlees. En hij lust wel een drankje....hilarische TV. Die casting van dit programma is vaak geniaal.
Jammer, zo'n vent wil je toch gewoon een dikke week zien. Hij maakt wel TV! Maar mevrouw gaat er een eind aan breien vanavond ga ik vanuit....quote:
Wederom: er is een reden waarom die gast al 19 jaar alleen is.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Er zit nou weer zo'n malloot in LLDL. Een Brabander die van alles op de bakplaat flikkert behalve vlees. En hij lust wel een drankje....hilarische TV. Die casting van dit programma is vaak geniaal.
Die was te laf om te zeggen dat hij niet wilde verlengen en draaide voortdurend om de hete brij heen en kwam met draaikonterij als: met jou komt het vanzelf goed, etc. aaaaand he was gone.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:51 schreef Craptacular het volgende:
Hoe is het afgelopen met dat presentatortje?
Nou, volgens mij zei hij "Zal ik aftrappen". "Ik vind je leuk, maar mis de sparkle".quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die was te laf om te zeggen dat hij niet wilde verlengen en draaide voortdurend om de hete brij heen en kwam met draaikonterij als: met jou komt het vanzelf goed, etc. aaaaand he was gone.
Welke uitzending - of wat bedoel jequote:
Stukje gezien. Ik denk hij voornamelijk al aan het voorsorteren was op het feit dat zij hem gewoon te oud vond.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die was te laf om te zeggen dat hij niet wilde verlengen en draaide voortdurend om de hete brij heen en kwam met draaikonterij als: met jou komt het vanzelf goed, etc. aaaaand he was gone.
Eens.. Beeld had ik ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:21 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Stukje gezien. Ik denk hij voornamelijk al aan het voorsorteren was op het feit dat zij hem gewoon te oud vond.
Hij kwam heel erg over als een presentator uit het C segment die een iets te hoge pet van zichzelf op had. Zo'n dude die in de kroeg het nog probeert bij 20-ers
Gast reageer je overal 40 dagen later op met die vraag.quote:
Ja, nogal vol van zichzelf.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:21 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Stukje gezien. Ik denk hij voornamelijk al aan het voorsorteren was op het feit dat zij hem gewoon te oud vond.
Hij kwam heel erg over als een presentator uit het C segment die een iets te hoge pet van zichzelf op had. Zo'n dude die in de kroeg het nog probeert bij 20-ers
Klonk nogal als een standaardriedeltje uit een coachingsopleiding. Ik vond hem ook totaal niet geïnteresseerd in Janinequote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:12 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zei hij "Zal ik aftrappen". "Ik vind je leuk, maar mis de sparkle".
En toen ging hij het goedpraten inderdaad. "Mooi mens"- "Je voegt echt wat toe" - "Geduld" . Wel heel erg vanuit zijn dominante positie - dat was een beetje
Ja, vond hem ook niet authentiek. Maar hoe zou jij het vertellen dan?quote:Op woensdag 10 juni 2020 08:01 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Klonk nogal als een standaardriedeltje uit een coachingsopleiding. Ik vond hem ook totaal niet geïnteresseerd in Janine
Ik snap het wel. Ik vond haar ook wel overkomen alsof ze te graag wilde (vond ik bij haar vorige date ook al), dat overdreven willen teasen ofzo (of ik interpreteer het gedrag verkeerd, kan ook ). Dus zijn onderbouwing ‘voor jou moet het nu gebeuren’ of wat ie ook zei snapte ik wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij is 50, zij begin 32. Dat valt dan toch ook mee.quote:Op woensdag 10 juni 2020 11:03 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ik vond haar ook wel overkomen alsof ze te graag wilde (vond ik bij haar vorige date ook al), dat overdreven willen teasen ofzo (of ik interpreteer het gedrag verkeerd, kan ook ). Dus zijn onderbouwing ‘voor jou moet het nu gebeuren’ of wat ie ook zei snapte ik wel.
Jeannine had nog nooit een man van 50 jaar gedate, altijd jongens van haar eigen leeftijd.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij is 50, zij begin 32. Dat valt dan toch ook mee.
Ik heb het net zitten kijken.
Ik zou er ook klaar mee zijn!!quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:17 schreef Landgeld het volgende:
Die meid ook die haar vriendinnen uitnodigde . Die jongen kan echt wel beter krijgen.
Zo onzeker. En zo afhankelijk van de mening van die meiden. En nadat die vriendinnen goedkeuring gaven, was het goed.
Ik was weggelopen als man. Zou me niet zo beoordeeld laten worden.
Bizar. Lijkt wel acteerwerk....quote:Op donderdag 11 juni 2020 20:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik zou er ook klaar mee zijn!!
Nou die Cemal had er weinig zin in, wat asociaal!! Mijn God.
Niet perse acteurs maar ze staan ingeschreven bij een bureau als reality ster en doen aan tal van die soorten programma's mee.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:18 schreef Landgeld het volgende:
Engerd. En dit vind ik wel jammer aan het programma.
Er zitten toch acteurs tussen of mensen die al eerder op TV zijn geweest. Beetje nep dus. Helaas
Ja, zonde dus van het programma. Een neppe nasmaak.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Niet perse acteurs maar ze staan ingeschreven bij een bureau als reality ster en doen aan tal van die soorten programma's mee.
Inderdaad. En die tv producers hoeven alleen maar in de kaartenbak te zoeken naar mensen die hopeloos op zoek zijn naar aandacht.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:48 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ja, zonde dus van het programma. Een neppe nasmaak.
Alles op tv is geregisseerd of gescript. Dat moet je onderhand in 2020 toch wel weten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:48 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ja, zonde dus van het programma. Een neppe nasmaak.
Ja, zondequote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Alles op tv is geregisseerd of gescript. Dat moet je onderhand in 2020 toch wel weten.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Inderdaad. En die tv producers hoeven alleen maar in de kaartenbak te zoeken naar mensen die hopeloos op zoek zijn naar aandacht.
Ja idd denk dat ze echte kandidaten afwisselen met mensen van t castingbureau. Moet ook wel/quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bij sommige kandidaten Lang Leve de Liefde is dat mediageile/gescripte erg aanwezig, dat vond ik bij Yvette (playmate), maar daar zullen de meningen over verschillen.
[ afbeelding ]
Yvette haar tweede date in Lang Leve de Liefde.
[ afbeelding ]
Yvette uit Amsterdam is 25 jaar en studeert Event Management & TV producties. Daarnaast is Yvettte model en heeft al drie edities van Playboy op haar naam staan in zowel Nederland als Duitsland. Recent was zij te zien in Lang Leve de Liefde, het datingprogramma van SBS6, waarin zij minimaal 24 uur ging samenwonen in een Gooische Villa met een onbekende date.
[ afbeelding ]
Ja dat moet toch wel!!!! Hoe hij ook praatte met zijn vriend aan de telefoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dit lijkt mij ook wel gespeeld eerst met die doppen in en dan in slaap vallenquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:30 schreef RipCity het volgende:
Nieuwe afleveringen vanaf vandaag. En iedereen is getest op corona dus ze mogen weer bij elkaar (...).
Meteen hoogtepuntje: https://www.telegraaf.nl/(...)n-slaap-tijdens-date
Dat dansje op het laatst waarmee hij in zijn rode broek en brettels zowat in de tuin flikkertquote:
Ze is zelf schijtonzeker en ook gepest vroeger. Hoe zij ooit aan een sportschool type en dan het liefst licht getint gaat komen is mij een raadsel. Ik vond haar houding ook niet echt prettig. Lekker appen met je vriendin tijdens je date.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:17 schreef RipCity het volgende:
Cynthia moet haar verwachtingen wel wat bijstellen echt niets wat haar aantrekkelijk maakt voor mannen en ook nog veel tokkie trekjes. Die blijft nog lang single zo.
Die hebben beide echt psychiatrische problemen. In dit (slechte auditie) filmpje zie je ook weer dat ze niet doorheeft hoe ze zich moet presenteren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:26 schreef SEMTEX het volgende:
Die twee zusjes die tegelijkertijd meededen (waarvan eentje beweerde borderline te hebben), hebben een liedje opgenomen met elkaar. Is het ook weer duidelijk waar het ze om te doen was:
https://parra.nu/vrouweli(...)bent-een-kech-video/
Volgens mij wil ze heel graag bekend worden
Heeft ze ook gedaan/aangemaakt, zag ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die hebben beide echt psychiatrische problemen. In dit (slechte auditie) filmpje zie je ook weer dat ze niet doorheeft hoe ze zich moet presenteren.
Die comment ook eronder onlyfans haha.
Ans is die 46 jarige ietwat achterdochtige (understatement) dame?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:28 schreef RipCity het volgende:
Die Ans gaat die voice-over vermoorden als ze alles terugkijkt deze week Hij ging helemaal los haha.
nee Ans was die klaagvrouw die echt ALLES van die man afkraakte Okay, hij was ook maar matig maar die vrouw krijgt niemand als ze direct op eerste dag al zo'n indruk achterlaat.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ans is die 46 jarige ietwat achterdochtige (understatement) dame?
Ik vind dat oprecht een aantrekkelijke vrouw, maar die moet gewoon niet aan een relatie beginnen. Met haar non verbale communicatie, peuken verbranden en man op de bank slapen.
Met dat kortpittig kapsel?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
nee Ans was die klaagvrouw die echt ALLES van die man afkraakte Okay, hij was ook maar matig maar die vrouw krijgt niemand als ze direct op eerste dag al zo'n indruk achterlaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |