Niet perse acteurs maar ze staan ingeschreven bij een bureau als reality ster en doen aan tal van die soorten programma's mee.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:18 schreef Landgeld het volgende:
Engerd. En dit vind ik wel jammer aan het programma.
Er zitten toch acteurs tussen of mensen die al eerder op TV zijn geweest. Beetje nep dus. Helaas
Ja, zonde dus van het programma. Een neppe nasmaak.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Niet perse acteurs maar ze staan ingeschreven bij een bureau als reality ster en doen aan tal van die soorten programma's mee.
Inderdaad. En die tv producers hoeven alleen maar in de kaartenbak te zoeken naar mensen die hopeloos op zoek zijn naar aandacht.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:48 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ja, zonde dus van het programma. Een neppe nasmaak.
Alles op tv is geregisseerd of gescript. Dat moet je onderhand in 2020 toch wel weten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:48 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ja, zonde dus van het programma. Een neppe nasmaak.
Ja, zondequote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Alles op tv is geregisseerd of gescript. Dat moet je onderhand in 2020 toch wel weten.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Inderdaad. En die tv producers hoeven alleen maar in de kaartenbak te zoeken naar mensen die hopeloos op zoek zijn naar aandacht.
Ja idd denk dat ze echte kandidaten afwisselen met mensen van t castingbureau. Moet ook wel/quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bij sommige kandidaten Lang Leve de Liefde is dat mediageile/gescripte erg aanwezig, dat vond ik bij Yvette (playmate), maar daar zullen de meningen over verschillen.
[ afbeelding ]
Yvette haar tweede date in Lang Leve de Liefde.
[ afbeelding ]
Yvette uit Amsterdam is 25 jaar en studeert Event Management & TV producties. Daarnaast is Yvettte model en heeft al drie edities van Playboy op haar naam staan in zowel Nederland als Duitsland. Recent was zij te zien in Lang Leve de Liefde, het datingprogramma van SBS6, waarin zij minimaal 24 uur ging samenwonen in een Gooische Villa met een onbekende date.
[ afbeelding ]
Ja dat moet toch wel!!!! Hoe hij ook praatte met zijn vriend aan de telefoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou dit lijkt mij ook wel gespeeld eerst met die doppen in en dan in slaap vallenquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:30 schreef RipCity het volgende:
Nieuwe afleveringen vanaf vandaag. En iedereen is getest op corona dus ze mogen weer bij elkaar (...).
Meteen hoogtepuntje: https://www.telegraaf.nl/(...)n-slaap-tijdens-date
Ze is zelf schijtonzeker en ook gepest vroeger. Hoe zij ooit aan een sportschool type en dan het liefst licht getint gaat komen is mij een raadsel. Ik vond haar houding ook niet echt prettig. Lekker appen met je vriendin tijdens je date.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:17 schreef RipCity het volgende:
Cynthia moet haar verwachtingen wel wat bijstellenecht niets wat haar aantrekkelijk maakt voor mannen en ook nog veel tokkie trekjes. Die blijft nog lang single zo.
Die hebben beide echt psychiatrische problemen. In dit (slechte auditie) filmpje zie je ook weer dat ze niet doorheeft hoe ze zich moet presenteren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:26 schreef SEMTEX het volgende:
Die twee zusjes die tegelijkertijd meededen (waarvan eentje beweerde borderline te hebben), hebben een liedje opgenomen met elkaar. Is het ook weer duidelijk waar het ze om te doen was:
https://parra.nu/vrouweli(...)bent-een-kech-video/
Volgens mij wil ze heel graag bekend worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |