Die was te laf om te zeggen dat hij niet wilde verlengen en draaide voortdurend om de hete brij heen en kwam met draaikonterij als: met jou komt het vanzelf goed, etc. aaaaand he was gone.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:51 schreef Craptacular het volgende:
Hoe is het afgelopen met dat presentatortje?
Nou, volgens mij zei hij "Zal ik aftrappen". "Ik vind je leuk, maar mis de sparkle".quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die was te laf om te zeggen dat hij niet wilde verlengen en draaide voortdurend om de hete brij heen en kwam met draaikonterij als: met jou komt het vanzelf goed, etc. aaaaand he was gone.
Stukje gezien. Ik denk hij voornamelijk al aan het voorsorteren was op het feit dat zij hem gewoon te oud vond.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die was te laf om te zeggen dat hij niet wilde verlengen en draaide voortdurend om de hete brij heen en kwam met draaikonterij als: met jou komt het vanzelf goed, etc. aaaaand he was gone.
Eens.. Beeld had ik ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:21 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Stukje gezien. Ik denk hij voornamelijk al aan het voorsorteren was op het feit dat zij hem gewoon te oud vond.
Hij kwam heel erg over als een presentator uit het C segment die een iets te hoge pet van zichzelf op had. Zo'n dude die in de kroeg het nog probeert bij 20-ers
Gast reageer je overal 40 dagen later op met die vraag.quote:
Ja, nogal vol van zichzelf.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:21 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Stukje gezien. Ik denk hij voornamelijk al aan het voorsorteren was op het feit dat zij hem gewoon te oud vond.
Hij kwam heel erg over als een presentator uit het C segment die een iets te hoge pet van zichzelf op had. Zo'n dude die in de kroeg het nog probeert bij 20-ers
Klonk nogal als een standaardriedeltje uit een coachingsopleiding. Ik vond hem ook totaal niet geïnteresseerd in Janinequote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:12 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zei hij "Zal ik aftrappen". "Ik vind je leuk, maar mis de sparkle".
En toen ging hij het goedpraten inderdaad. "Mooi mens"- "Je voegt echt wat toe" - "Geduld" . Wel heel erg vanuit zijn dominante positie - dat was een beetje
Ja, vond hem ook niet authentiek. Maar hoe zou jij het vertellen dan?quote:Op woensdag 10 juni 2020 08:01 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Klonk nogal als een standaardriedeltje uit een coachingsopleiding. Ik vond hem ook totaal niet geïnteresseerd in Janine
Ik snap het wel. Ik vond haar ook wel overkomen alsof ze te graag wilde (vond ik bij haar vorige date ook al), dat overdreven willen teasen ofzo (of ik interpreteer het gedrag verkeerd, kan ookquote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij is 50, zij begin 32. Dat valt dan toch ook mee.quote:Op woensdag 10 juni 2020 11:03 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ik vond haar ook wel overkomen alsof ze te graag wilde (vond ik bij haar vorige date ook al), dat overdreven willen teasen ofzo (of ik interpreteer het gedrag verkeerd, kan ook). Dus zijn onderbouwing ‘voor jou moet het nu gebeuren’ of wat ie ook zei snapte ik wel.
Jeannine had nog nooit een man van 50 jaar gedate, altijd jongens van haar eigen leeftijd.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij is 50, zij begin 32. Dat valt dan toch ook mee.
Ik heb het net zitten kijken.
Ik zou er ook klaar mee zijn!!quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:17 schreef Landgeld het volgende:
Die meid ook die haar vriendinnen uitnodigde. Die jongen kan echt wel beter krijgen.
Zo onzeker. En zo afhankelijk van de mening van die meiden. En nadat die vriendinnen goedkeuring gaven, was het goed.
Ik was weggelopen als man. Zou me niet zo beoordeeld laten worden.
Bizar. Lijkt wel acteerwerk....quote:Op donderdag 11 juni 2020 20:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik zou er ook klaar mee zijn!!
Nou die Cemal had er weinig zin in, wat asociaal!!Mijn God.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |