Dom, wel een lekker kontjequote:Op woensdag 23 december 2020 17:25 schreef maxwell450 het volgende:
Heerlijk programma, hoe ongemakkelijker het wordt hoe beter
https://www.dumpert.nl/item/8001203_faa82aee
bronquote:Eef en Margriet uit Lang Leve de Liefde zijn verloofd
Cupido heeft opnieuw raak geschoten in het SBS6-programma Lang Leve de Liefde.
Eind vorig jaar maakten de kijkers van de datingshow kennis met Eef en Margriet. Eef was al eerder in Lang Leve de Liefde op date geweest, maar vond toen helaas niet zijn ideale match. Hij is daarna nog een keer het avontuur aangegaan en werd succesvol gekoppeld aan Margriet. Inmiddels zijn de twee zelfs verloofd!
In Lang Leve de Liefde maken singles een serieuze kans op langdurig liefdesgeluk door direct te gaan samenwonen op de eerste date. De stelletjes verblijven minstens 24 uur samen in een villa. Tijdens de date, die maximaal vijf dagen kan duren, leren de singles elkaar op een nieuwe manier kennen. Het programma is elke werkdag om 19.00 uur te zien bij SBS6.
Is idd een tutola maar ook een engeltje soms. Zeker een mooie meid alleen erg dominant en bitchy denk dat een hoop mannen op haar afknappen uiteindelijk. Die jongen was ook wel heel erg volgzaam en dominant bweh.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:23 schreef freaky40 het volgende:
Wat een vervelend meisje die Stephanie. Gisteren het divaatje uit hangen, 'mevrouw wilde absoluut niet koken' dat moest hij maar doen, inclusief afwas. En in de aflevering van vanavond, de dag er na voor hun, het lieve meisje uit hangen. Vreemde signalen geeft ze af.
Dat vieze psychopathische ventje met zijn 'moeilijke gebitje' aan de andere kant met die 'sexloze' vrouw was ook weer tenenkrommend. Maar wel weer heerlijke TV.
Slaafs én dominant zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:07 schreef Beursaap het volgende:
Die jongen was ook wel heel erg volgzaam en dominant bweh.
Snap er niks van. 10 maanden geleden overleden, maar hij is een half jaar vrijgezel?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:14 schreef Nine. het volgende:
Bonuskinderen
Wat een irritante stem heeft die Gertrude
Dat heb ik ff gemist, was een biertje halen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Snap er niks van. 10 maanden geleden overleden, maar hij is een half jaar vrijgezel?
Die Zdenka bedoel je?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:26 schreef RipCity het volgende:
Wtf die zdkanka gaat vanavond een frikandel onder de kraan wassen![]()
Ik hoop dat dit een metafoor isquote:
Ik zie nu dat die Iris ook in de Slechtste chauffeur van Nederland zit. Doet idd echt alles om aandacht te krijgen en bekend te worden...quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:26 schreef SEMTEX het volgende:
Die twee zusjes die tegelijkertijd meededen (waarvan eentje beweerde borderline te hebben), hebben een liedje opgenomen met elkaar. Is het ook weer duidelijk waar het ze om te doen was:
https://parra.nu/vrouweli(...)bent-een-kech-video/
Volgens mij wil ze heel graag bekend worden
Kan je lekker op hakken.quote:
Heel fout ja. Daarnaast ook echt een dooiequote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:00 schreef RubenSosa het volgende:
De leuke blonde moet snel wegrennen bij de manhoer. Alles is fout aan die gozer.
Godverquote:Op zondag 10 januari 2021 11:04 schreef Beursaap het volgende:
In welke aflevering komt dit heksje voor? Geniaal die zatlap verder!
Lang leve de Liefdequote:Op zondag 10 januari 2021 11:04 schreef Beursaap het volgende:
In welke aflevering komt dit heksje voor? Geniaal die zatlap verder!
quote:Op maandag 11 januari 2021 00:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Lang leve de Liefde
Aflevering: 25 en 26 mei 2020 Aflevering 90 en 91, Seizoen 1
https://www.uitzendinggem(...)_Leve_De_Liefde.html
https://www.uitzendinggem(...)_Leve_De_Liefde.html
Kosmo Kramer uit Seinfeld kapselquote:Op maandag 11 januari 2021 19:08 schreef Nine. het volgende:
Mooie bos schaamhaar heeft deze dude op z'n kop
met z'n meer dan 100 ONS. Hij manipuleert haar wel ontzettend slimquote:Op maandag 11 januari 2021 19:08 schreef Nine. het volgende:
Maar hij gaat dat blondje wel batsen denk ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:44 schreef Mrmime het volgende:
Echt wat een uberkneus die omgekeerde toiletborstel. Brrrrr
Mweh vind haar niks bijzonders. Hoop make up ook en heel truttig meisje meisje. Die vriendinnen waren wel aanquote:Op maandag 11 januari 2021 20:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar hij gaat dat blondje wel batsen denk ik.
Het is geen kroeshaar heb ik het idee, of dat was het wel, maar is er poging gedaan, mislukt, om het te ontkroezen. In ieder geval geen gezicht. Zijn haren lijken wel aangebrand.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:08 schreef Nine. het volgende:
Geen idee, maar zijn haar zag er niet uit iig. En hij is ook vrij creepy ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:49 schreef Mylene het volgende:
Het is geen kroeshaar heb ik het idee, of dat was het wel, maar is er poging gedaan, mislukt, om het te ontkroezen. In ieder geval geen gezicht. Zijn haren lijken wel aangebrand.
Die wangentjes ook als hij lacht, enge gozer.
Autistische trekjes, volgens mij kun je die gozer vrij gemakkelijk helemaal over de zeik krijgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Geen idee, maar zijn haar zag er niet uit iig. En hij is ook vrij creepy ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |