Gelukkig zijn lang niet alle vrouwen zo inderdaad. Als je dat moeilijke gekronkel, matige gesprekken en geneuzel over 'het juiste gevoel' zo ziet, ben ik toch blij met m'n eigen vriendin en haar nuchterheid.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:53 schreef RipCity het volgende:
Iets minder leuk dan first dates maar alsnog vermakelijk.
Die Volendamse met hondjes... manmanman...
En programma toont weer aan dat veel nietszeggende en niet boeiende vrouwen wel mega eisen aan partner stellen... en dan afvragen waarom
ze single zijn.
Kijkt mee . Wat een rare die met die 2 hondjes. Die andere meid vond ik ook wel apart. Een compleet ontbijtbuffet verwachten. Die man deed al zijn best met die broodjes. Had ze zelf haar nest uit moeten komenquote:Op donderdag 6 februari 2020 19:55 schreef Kiid het volgende:
Die vrouw is zo enorm vervelend he, bah. Wat een ongeïnteresseerd verwend nest
Die chick was wel behoorlijk twisted ja. Had wel medelijden met die gozer. Ben benieuwd wat haar username op fok isquote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:19 schreef RipCity het volgende:
Was het 2de deel zo erg gisteren? Staat maar voor helft erop op kijk.nl . Misschien om die borderliner tegen zichzelf te beschermen ofzo? Leek al een wacko in het eeste deel (net als die brabomoslim).
Net teruggekeken, want was toch wel benieuwd en deze ochtend geen reet te doen. Maar ik moet zeggen dat ik die Fleur eerder het IQ van een walnoot vind hebben. Brabo-Turk heeft vooral te veel naar New Kids gekeken. Die Iris is gewoon knettergek. Totaal ongeschikt om als normale vent een relatie mee te hebben, of je moet zelf ook net zo gek zijn. Anders zijn borderliners erg, maar dan ook erg, vermoeiend om mee te leven.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:19 schreef RipCity het volgende:
Was het 2de deel zo erg gisteren? Staat maar voor helft erop op kijk.nl . Misschien om die borderliner tegen zichzelf te beschermen ofzo? Leek al een wacko in het eeste deel (net als die brabomoslim).
Wil ik ook welquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hij wil dat als hij thuiskomt het eten klaar staat en de vrouw in lingerie zit te wachten 🤣
I rest my case
Ik kijk bijna altijd. (Even uitbuiken voor de televisie maar niemand kijkt volgens mij haha). Is dit jouw bekende?quote:
Ze is een beetje...nie wiesquote:
met dat zwarte haar. Is echt een bitchquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Welke is dat? Die met dat zwarte haar of die andere? Ben de namen kwijt.
Dat zijn de leukste kandidaten. Daar selecteren ze natuurlijk op.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:02 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
met dat zwarte haar. Is echt een bitch
Ja die Titus is ook niet wijs maar die ken ik niet in het echt.quote:
iddquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste kandidaten. Daar selecteren ze natuurlijk op.
Nee, ik bedoelde die andere vent. Met zijn eredivisie en eerste divisie. En haar op de bank laten slapen. Echt een narcist.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:04 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja die Titus is ook niet wijs maar die ken ik niet in het echt.
oja, die is helemaal mesjogge!!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde die andere vent. Met zijn eredivisie en eerste divisie. En haar op de bank laten slapen. Echt een narcist.
Maar wel leuk om naar te kijken......en het werkt als hij niet te ver gaat. Tenslotte weten de dames dat er maar één bed is en nemen gewoon aan dat de heren op de bank gaan slapen.....hoezo, hebben die een betere rug?..... en ik ben een vrouw maar er valt wat voor te zeggen. Hij vindt het geen bezwaar als ze ook in het bed gaat liggen. Deal ermee en ga of op de bank of in het bed.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde die andere vent. Met zijn eredivisie en eerste divisie. En haar op de bank laten slapen. Echt een narcist.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Wat een heerlijke TV elke avond, het begon wat standaard maar de laatste weken/dagen zijn er weer een aantal vooral mannelijke wacko's toegetreden tot de villa's die geselecteerd zijn of ze er uit zien als een psychopaat. Heerlijke ongemakkelijke TV.
Of beter dan?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik kijk met plezier naar dit programma.
Beter als first dates!
Bron?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:02 schreef zodeju het volgende:
Roos en Jochem buiten toch aan het daten geslagen en het vonkje is overgeslagen zonder camera's.
Ze hadden zelf een paar dagen terug een filmpje geplaatst op facebook bij lang leven de liefde.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat je niets meer ziet hoe het na dat weekendje weg is gelopen als ze de 5 dagen hebben volmaakt.
Eens, en ja je kan wat vriendelijker gaan doen, maar lijkt wel of ze nu verliefd spelen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:46 schreef freaky40 het volgende:
Wat een rare wendingen vanavond tussen dat stel. Eerst elkaar finaal afmaken met woorden en als een blad aan een boom om draaien en het nu 'ineens' toch proberen. Iets is er voorgevallen blijkbaar.
Pure lust tussen die 2.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:46 schreef freaky40 het volgende:
Wat een rare wendingen vanavond tussen dat stel. Eerst elkaar finaal afmaken met woorden en als een blad aan een boom om draaien en het nu 'ineens' toch proberen. Iets is er voorgevallen blijkbaar.
Typisch gevalletje Febo ingreep.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eens, en ja je kan wat vriendelijker gaan doen, maar lijkt wel of ze nu verliefd spelen.
Ja, het heet oppervlakkigheid. Van beide kanten. Echt een inhoudsloos stelquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:46 schreef freaky40 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |