SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK Koel en donker bewaren
Have fun, party hard!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:14 schreef Strani het volgende:
Jullie zijn natuurlijk welkom maar ik vrees toch echt dat het slapen in een hoekje wordt
Over feesten gesproken, tijd voor m'n vrijdagavondkoffie(s)!
Tegenwoordig hebben auto’s ook vaak een zesde versnelling.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De snelweg vond ik niet eng, dat komt wel goed. Ik weet nu waar de vijfde versnelling staat, dus durf ik ook wel in het donker te rijden hoor
Danku! Wij hebben ook erg gelachenquote:
Beter dat @Greys hem niet luistert met je Salvador tongbreker.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Danku! Wij hebben ook erg gelachen
Dank je! Ook aan Rogerquote:
Welke podcast is dat?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Danku! Wij hebben ook erg gelachen
Ah, vandaar. Maar het is niet verplicht ze alle drie direct achter elkaar weg te tikken. Drie wijntjes tellen ook hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, wegdragen denk ik niet, maar ik drink de laatste maanden/jaren zo weinig...
Laten we maar testen wat er met me gebeurt dan, als het geen Dry January meer is
Nee ik lust niet eens bier.
En ik was NUCHTER!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Beter dat @:Greys hem niet luistert met je Salvador tongbreker.
Ja zeg..quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben auto’s ook vaak een zesde versnelling.
Neequote:
KEN JE DAT NIET?!quote:
quote:
quote:Terwijl hij het bandje inspreekt fietst hij wanhopig, levensmoe van het liefdesverdriet, het Tjeukemeer in, samen met zijn cavia (Sybje) die in zijn rugzak zit.
Syb moet maar geen carrière in de rap ambiëren...quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:30 schreef Em31 het volgende:
Wat er in die clip gebeurt is wel echt mijn grootste nachtmerrie.
Lijkt me ook geen pretje nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:30 schreef Em31 het volgende:
Wat er in die clip gebeurt is wel echt mijn grootste nachtmerrie.
Hij heeft er nogal wat moeite mee idd.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Syb moet maar geen carrière in de rap ambiëren...
Of je wacht rustig tot de auto helemaal onder water staat, dan krijg je de deur wel gewoon open. Moet je wel rustig kunnen blijven natuurlijk.quote:
Eerst proberen of de ramen nog gewoon open willen, welke van de 4 dan ookquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:38 schreef I het volgende:
[..]
Of je wacht rustig tot de auto helemaal onder water staat, dan krijg je de deur wel gewoon open. Moet je wel rustig kunnen blijven natuurlijk.
Nee, tenzij ie het ondanks de glasharde ontkenning toch is.quote:
Als het een mooie productie wordt, vind ik het niet erg.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, tenzij ie het ondanks de glasharde ontkenning toch is.
Is Syb bijgedraait dan, want die was er toch tegen en had ze zelfs soort van aangeklaagd toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:29 schreef I het volgende:
Lubach heeft het onlangs live gezongen met Janine Abbring in AFAS hèMét Syb!
Las het ook net jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:10 schreef Dave het volgende:
Coronavirus nu ook in Frankrijk.
We gaan er aan mensen!
Ja, geloof ik ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is Syb bijgedraait dan, want die was er toch tegen en had ze zelfs soort van aangeklaagd toch?
Met een beetje limoen, dan is het best te doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:10 schreef Dave het volgende:
We gaan er aan mensen!
Coronavirussen zijn overal en bijna iedereen heeft er al meerdere gehad, maar ik neem aan dat je die Wuhan-variant bedoelt.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:10 schreef Dave het volgende:
We gaan er aan mensen!
Zij waren in China geweest.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:10 schreef Dave het volgende:
We gaan er aan mensen!
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo ben je in China en zo ben je er geweest.
Van eerder op de avond..quote:Wat wellicht bijdraagt aan het indammen van dit virus, is dat Chinezen de neiging hebben elkaar sterk te controleren. Sinologe Manya Koetse volgt nauwlettend de Chinese sociale media en merkt dat daar sprake is van veel sociale controle.
"Mensen die koorts hebben en toch naar buiten gaan, worden bijvoorbeeld aan de schandpaal genageld", ziet Koetse. "Eergisteren postte een meisje dat ze koorts had, maar toch het vliegtuig naar Parijs had genomen. Mensen veroordeelden haar massaal en begonnen zelfs haar informatie te delen."
Overigens maakt ook de Chinese overheid tijdens de lockdown gebruik van sociale media, merkt Koetse. "Vandaag deelden staatsmedia een bericht over een trein. Drie mensen in een bepaalde wagon bleken geïnfecteerd en de overheid riep de andere inzittenden van die wagon op om binnen te blijven. Dat bericht kreeg wel een miljoen likes."
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Eerst proberen of de ramen nog gewoon open willen, welke van de 4 dan ook
Maar wel goed om er eens over na te denken hoe je eruit komt.
Ja, na het succes van dat nummer (en het feit dat Lubach de zaak had gewonnen, wat het nummer ook nogal populair maakte), heeft Syb samen met Evers nog een eigen parodie op Jelle gemaakt.. En dat was een soort van goedmakertje ofzo?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is Syb bijgedraait dan, want die was er toch tegen en had ze zelfs soort van aangeklaagd toch?
Nou lekker dantwitter:parool twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 21:33:07Één van de twee besmette personen is via Nederland naar Frankrijk gereisd. https://t.co/ub5cUcPI6O reageer retweet
Huh dit is toch niet live?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:51 schreef Dave het volgende:
Stef is net een lekkere, jongere versie van Tom Leeb.
Verder zal ik niets spoileren.
Ik kijk vertraagd. Nu is die kleine donkere vals zingende meid die ik geen stoel zou geven.quote:
Oh, jij kijkt nog vertraagder.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:54 schreef Meke het volgende:
Ik ben nu iig net bij het optreden van Stef, maar heb het idee dat ik een uur achter zou moeten lopen?
Oja, ik dus nóg meer vertraagdquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik kijk vertraagd. Nu is die kleine donkere vals zingende meid die ik geen stoel zou geven.
Gewoon geen contact hebben met mensen uit Frankrijk. Dus in principe verandert er neem ik aan niks.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:10 schreef Dave het volgende:
We gaan er aan mensen!
Ik heb ook de indruk dat de paniek om dit virus niet proportioneel is.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Coronavirussen zijn overal en bijna iedereen heeft er al meerdere gehad, maar ik neem aan dat je die Wuhan-variant bedoelt.
Tja, het is niet alsof dat geheel onverwacht is.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon geen contact hebben met mensen uit Frankrijk. Dus in principe verandert er neem ik aan niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]Je bent een voorbeeld voor ons allenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als Tom Leeb nog maar gewoon naar het ESF mag komen vind ik het primaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon geen contact hebben met mensen uit Frankrijk. Dus in principe verandert er neem ik aan niks.
Eruitquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:02 schreef Dave het volgende:
Die gast van 6 handen op 1 buik is er inmiddels uit toch? Of kunnen we die volgende week verwachten?
Hier nu X-tina, leuk zo'n zeroes-themaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:04 schreef Dave het volgende:
Kennelijk kun je zelfs een nummer van Shakira nog verkrachten.
En ik heb heel sterk het gevoel dat die paar uitzonderingen laat in de audities zaten en door de productie gezegd zijn Kleine te kiezen, omdat hij anders geen volledig team zou hebben oid.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:03 schreef Dave het volgende:
Die kandidaten van Lil Kleine zijn op een paar uitzonderingen na toch wel erg onder de maat zeg.
Nooit over nagedacht maar zou zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En ik heb heel sterk het gevoel dat die paar uitzonderingen laat in de audities zaten en door de productie gezegd zijn Kleine te kiezen, omdat hij anders geen volledig team zou hebben oid.
Ik zou van sommigen anders niet weten waarom ze voor hem zouden gaan.
Ja heb zo'n ding aan mijn sleutel waarmee je de riem los kan snijden en het raam er uit klapt. Heb echt een hele tijd langs water moeten parkeren en dacht altijd weer, het zal je gebeuren.quote:
Dacht ik ook altijd, maar zag laatst juist weer bij EditieNL dat je dat blijkbaar niet moet doen. Gingen ze ook oefenen in een zwembad.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Eerst proberen of de ramen nog gewoon open willen, welke van de 4 dan ook
Maar wel goed om er eens over na te denken hoe je eruit komt.
Colonavilus bij?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel zin in Chinees nu, vooral Chinese tomatensoep.
SARS was ook een variant van het coronavirus. Dat klinkt enger. Ben je nu wel bang?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook de indruk dat de paniek om dit virus niet proportioneel is.
Volgens mij wel, als je eruit kan, eruit... als je niet eruit kan, wachten tot het vol water staat en dan gaan de deuren makkelijker open.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja heb zo'n ding aan mijn sleutel waarmee je de riem los kan snijden en het raam er uit klapt. Heb echt een hele tijd langs water moeten parkeren en dacht altijd weer, het zal je gebeuren.
[..]
Dacht ik ook altijd, maar zag laatst juist weer bij EditieNL dat je dat blijkbaar niet moet doen. Gingen ze ook oefenen in een zwembad.
Sowieso al die kleding... lijkt wel of ze gesponsord worden door de CoolCat.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:25 schreef Dave het volgende:
Anne Wilson komt bijna niet fatsoenlijk d’r stoel niet uit, zo kort is haar rok.
Ja vind ik ook zo jammerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sowieso al die kleding... lijkt wel of ze gesponsord worden door de CoolCat.
En door Robert Schoemacher.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sowieso al die kleding... lijkt wel of ze gesponsord worden door de CoolCat.
Ik volg al een paar jaar geen talent shows meer maar doet dat mens nog steeds overal aan mee?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:25 schreef Dave het volgende:
Anne Wilson komt bijna niet fatsoenlijk d’r stoel niet uit, zo kort is haar rok.
Die Danilo, zijn maatjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:03 schreef Dave het volgende:
Die kandidaten van Lil Kleine zijn op een paar uitzonderingen na toch wel erg onder de maat zeg.
“Overal” weet ik niet, maar nu wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik volg al een paar jaar geen talent shows meer maar doet dat mens nog steeds overal aan mee?
Tenminste nog 1 keer The Voice, Holland Got Talent en zon flop sbs6 showquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:31 schreef Dave het volgende:
[..]
“Overal” weet ik niet, maar nu wel in ieder geval.
Ja dat was echt raar?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:32 schreef ato het volgende:
Stom dat hij dat 16 jarig meisje eruit stuurde, was 1 van de beste.
Zij was toch helemaal obsessed met Waylon? of was dat iemand andersquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Tenminste nog 1 keer The Voice, Holland Got Talent en zon flop sbs6 show
Was die moeder niet de ex van Waylon, of was dat een andere kandidaat?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zij was toch helemaal obsessed met Waylon? of was dat iemand anders
Ja, vond ik ook, was dat die van 16?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:38 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Wel een rare keuze om dat meisje in die groene jurk de laan uit te sturen....
De zus dacht ik?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Was die moeder niet de ex van Waylon, of was dat een andere kandidaat?
Deze?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:41 schreef Dave het volgende:
Wtf is die Coca Cola reclame met die roze tong?
Ja, morgen maar Pepsi kopen.quote:
Ze hebben blijkbaar ook een lagere versie gemaakt, dus iemand heeft dit echt een heel goed idee gevonden.quote:
Helaas, dat is nu natuurlijk uitgesloten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Als Tom Leeb nog maar gewoon naar het ESF mag komen vind ik het prima
Nee eigenlijk nog steeds nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
SARS was ook een variant van het coronavirus. Dat klinkt enger. Ben je nu wel bang?
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gevonden in de podcast-app en ben ik het nu aan het luisterenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:35 schreef Meke het volgende:
[..]
De Ding-a-dong podcast![]()
![]()
https://twitter.com/dingadongcast
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas, dat is nu natuurlijk uitgesloten.
Als het Marco en GJ zijn, heb je de goedequote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gevonden in de podcast-app en ben ik het nu aan het luisteren
Ja, maar Marco is er vandaag niet zeiden ze aan het begin dus ene Oomen zit er. De informatie kwam overeen met wat er op Twitter stondquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Als het Marco en GJ zijn, heb je de goede
Heb je appelmoes?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Yes, dat kloptquote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, maar Marco is er vandaag niet zeiden ze aan het begin dus ene Oomen zit er. De informatie kwam overeen met wat er op Twitter stond
Haha nee, wel gembersiroopquote:
M'n moeder gilt al als ik een schepje suiker door de normale tomatensoep doequote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha nee, wel gembersiroop
Heb het een aantal keer zelf gemaakt, gaat inderdaad appelmoes in.
Mooi!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:37 schreef Andromache het volgende:
Jo luitjes! Kom net van Tim Akkerman, was leuk!!
Heeft hij je wel een beetje goed behandeld? Wijn, goede conversatie, rekening betaald?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:37 schreef Andromache het volgende:
Jo luitjes! Kom net van Tim Akkerman, was leuk!!
Op zich wel, hij was alleen beetje di-rect.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:55 schreef Strani het volgende:
Heeft hij je wel een beetje goed behandeld? Wijn, goede conversatie, rekening betaald?
Deze dingt mee naar de slechtste grap van de dag-award voor zaterdagquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Op zich wel, hij was alleen beetje di-rect.
Had 'm 4 seconden eerder moeten maken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze dingt mee naar de slechtste grap van de dag-award voor zaterdag
Beter van niet want voor de vrijdag had @Aoibhin 'm al in de pocket met haar grap over Joan Franka.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Had 'm 4 seconden eerder moeten maken.
Daarom juist.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Beter van niet want voor de vrijdag had @:Aoibhin 'm al in de pocket met haar grap over Joan Franka.
Eh.... Date wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Heeft hij je wel een beetje goed behandeld? Wijn, goede conversatie, rekening betaald?
Wacht eens evenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig maar danWas Tim niet al te jaloers?
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wacht eens evenAndro, daar wist ik niks van!
Je ziet vaak wel een Spike in het aantal luisteraars op Spotify na zo'n optreden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Op zich wel, hij was alleen beetje di-rect.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wacht eens evenAndro, daar wist ik niks van!
Ik wil helemaal geen nieuwe winnaar!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:40 schreef Andromache het volgende:
Jongens nog 3,5 maand en we hebben een nieuwe winnaar en een fantastisch ESF in eigen land achter de rug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 02:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hij is voor zeven maanden naar Parijs geweest...Bonjour et voulez vous.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |