SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
C’est Davie :o)
Oeh! Straks even kijken.quote:
quote:
Oh, is het maar een douche?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Met al die vage lijntjes in de TT vind ik het net of "goedemorgen ESF" in een groepsdouche staat.
Ik mis een heleboel uit de SC, maar heb je de uitslag al van je onderzoeken?quote:
Ja, zo op de vrijdagochtend wel wmb.quote:
Goed idee!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Met al die vage lijntjes in de TT vind ik het net of "goedemorgen ESF" in een groepsdouche staat.
Lief dat je er aan denktquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik mis een heleboel uit de SC, maar heb je de uitslag al van je onderzoeken?
Oh wat goed! Hopelijk is dat de boosdoener en gelukkig geen ernstige dingen gevondenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lief dat je er aan denkt
Blijkt dat ik slaapapneu heb. Als ik op mijn zij slaap valt het mee (minder dan 10 ademstops), op mijn rug bijna 30 ademstops per uur, dus niet zo gek dat ik zo moe ben.
KNO-arts vond verder niks bijzonders na onderzoek. Heb as. dinsdag afspraak voor CPAP-masker. Niet ideaal allemaal, maar als dit er voor kan zorgen dat ik weer uitgerust wakker word en dus weer actiever kan worden met alles dan is het maar zo. Ben heel benieuwd wat het gaat brengen.
Leuk hoor, en fijn dat het zo tof is geweest!quote:
Hmm dat klinkt wel jammerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had eigenlijk een "meet" (niet van Fok) in Eindhoven vanochtend; ben wel blij dat ik niet gegaan ben. Stond om 6 uur al op en was in totaal langer onderweg geweest dan dat de afspraak had geduurd.
Wel jammer, want ik zie die mensen nu waarschijnlijk weer een halfjaar niet, maar de afspraak was ook heel rottig naar mij door gecommuniceerd.
Het zijn twee vrouwen die ik nog van een oud forum ken (is inmiddels uit de lucht) en we spreken twee keer per jaar met zijn drietjes af bij een van hen thuis in Eindhoven. Na elke meet plannen we meteen de volgende datum in, en die zou eigenlijk op de 10e zijn geweest.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt wel jammerWas er iets speciaals dan vanochtend? Want anders wel echt een vroege meet
En als je vanavond ook al die voorstelling hebt, misschien sowieso beter dat je iets langer hebt kunnen slapen?
Wat een nachtmerrie. Gymquote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:34 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet wie het er laatst over had, maar nou had ik ook opeens dromen over dat m'n middelbare school diploma in twijfel werd getrokken en dat ik nog even moest bewijzen dat ik echt voldeed aan de eisen die aan gym werden gesteld
Heuj, da's lang geleden! (Ik heb nog niet teruggelezen van gister dus misschien was je er alquote:
Ik was er inderdaad gisteren niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:52 schreef Greys het volgende:
Heuj, da's lang geleden! (Ik heb nog niet teruggelezen van gister dus misschien was je er al)
Ik vermoed van niet. Wellicht als ik een ander concept bedenk dat ik het nog wil overwegen, maar ik ga niet nog eens 42 verhalen schrijven. Iets ludieks bedenken, dan eventueel.quote:Doen we weer Kreviews dit jaar? Je weet nu wat het inhoudt dus we kunnen je vast niet nog eens overhalen?
Wanneer Henk begint te springen van enthousiasme.quote:
En sowieso.Klinkt net zo goed als op TV.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wanneer Henk begint te springen van enthousiasme.![]()
![]()
Nog niet, maar hij schijnt uit Enschede te komen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:30 schreef Kreator het volgende:
Is de Nederlandse inzending al bekend eigenlijk?
Komt ie ook in Enschede?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Nog niet, maar hij schijnt uit Enschede te komen.
Het lied nog niet, de zanger wel (dat koddige koppie in de OP).quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:30 schreef Kreator het volgende:
Is de Nederlandse inzending al bekend eigenlijk?
Je zit warmquote:
In Almelo is altijd wat te doen.quote:
Ik zit er altijd warmpjes bij. Nee, niet alles is goed.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zit warm![]()
Alles verder goed met je?
Ohquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zit er altijd warmpjes bij. Nee, niet alles is goed..
Ken jij mensen met wie alles goed is?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OhJe hoeft niet persé te zeggen wat er is hoor. Maar in ieder geval sterkte
Kreator.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik was er inderdaad gisteren niet.. Hoe is het? Met de dogs? Gaan we nog knuffelen? Heb je al kaartjes voor het ESF? Wanneer is het ook alweer? Groetjes?
[..]
Ik vermoed van niet. Wellicht als ik een ander concept bedenk dat ik het nog wil overwegen, maar ik ga niet nog eens 42 verhalen schrijven. Iets ludieks bedenken, dan eventueel.
Zoiets moet wel te doen zijn. Ik denk er nog even over na. Wanneer is de eerste inzending bekend?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:59 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Kreator.![]()
Je Kreviews heb ik altijd met plezier gelezen.
Wellicht zou je in plaats van hele reviews te schrijven alleen een Kreascore aan de nummers kunnen geven? Een soort Kreameter of zo? Met dan één zin op z’n Kreaans erbij.![]()
Oh en goedemiddag allemaal.
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoefde niet meer te dealen met die Whatsapp videocall-solliciatie, want ik ben al ergens anders aangenomen.
Vanmiddag komt de tweede alquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoiets moet wel te doen zijn. Ik denk er nog even over na. Wanneer is de eerste inzending bekend?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoefde niet meer te dealen met die Whatsapp videocall-solliciatie, want ik ben al ergens anders aangenomen.
Imposter syndrome komt redelijk vaak voor, ook bij mensen die hun werk al jaren prima doenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:06 schreef Guanabana het volgende:
Nu heb ik last van het 'oh god nee, ik heb misschien alles gefaket, ze komen er straks achter dat ik niks kan, het wordt een ramp', maar wellicht is dat normaal.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:05 schreef Guanabana het volgende:
Fake je altijd alles dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:06 schreef Guanabana het volgende:
Nu heb ik last van het 'oh god nee, ik heb misschien alles gefaket, ze komen er straks achter dat ik niks kan, het wordt een ramp', maar wellicht is dat normaal.
Ja dat heb ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:06 schreef Guanabana het volgende:
Oh op die manierquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ken jij mensen met wie alles goed is?
Met mij is het goed verder! 83%. met u?
Jaaaa wat goed!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:05 schreef Guanabana het volgende:
quote:
Thanks!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
![]()
Wat voor werk is het?
Als ik op de ESF agenda kijk op dit forum, is Spanje de eerste in Januari die het nummer bekendmaakt.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoiets moet wel te doen zijn. Ik denk er nog even over na. Wanneer is de eerste inzending bekend?
Je zou er zo een Jambers docu van kunnen maken?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben uberhaupt liever wat geheimzinnig over dat deel van mijn leven, dus, ja.
Ja het lijkt allemaal wel schimmig en weird nuquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:16 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Je zou er zo een Jambers docu van kunnen maken?![]()
Gefeliciteerd!
Geniaal ja, hij had zoveel lol. Hoop echt dat hij met Nightwish mag meedoen in November.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wanneer Henk begint te springen van enthousiasme.![]()
![]()
Bah, nare bijwerkingen zeg. Hopen dat het bijtrekt. Sterkte en beterschap!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:26 schreef Momo het volgende:
Krea![]()
@:Kyran ik kijk ook uit naar Floor liveSlaapapneu is wel een diagnose gelukkig, hopelijk gaat dat masker helpen!
Bij mij hebben ze bloedarmoede vastgesteld, nu aan de staalpillen maar die zorgen wel voor maagpijn en kramp. Ook hier moe en licht in het hoofd.
Terwijl jij natuurlijk in een doodnormale vulkaan voor een respectabel zakenman gaat werkenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja het lijkt allemaal wel schimmig en weird nu
bedankt!
TIMMMMquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Terwijl jij natuurlijk in een doodnormale vulkaan voor een respectabel zakenman gaat werken
Wow, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:05 schreef Guanabana het volgende:
Imposter syndrome, hebben we allemaal wel eens last vanquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:06 schreef Guanabana het volgende:
Oh ik was weer spuit 11quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Imposter syndrome komt redelijk vaak voor, ook bij mensen die hun werk al jaren prima doen
Snap ik hoor, helemaal primaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben uberhaupt liever wat geheimzinnig over dat deel van mijn leven, dus, ja.
Spanje toch?quote:
Ja dus, 30 januariquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Spanje toch?Of zit ik nou dingen door elkaar te halen?
Joe, ik zie je vanzelf wel verschijnen dan voor koffie.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:28 schreef Kreator het volgende:
Ik ga in februari nog wel een weekje naar Spanje. Telt dat ook?
Als ik het me goed herinner zit ik niet heel ver bij je vandaan. Maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Joe, ik zie je vanzelf wel verschijnen dan voor koffie.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:05 schreef Guanabana het volgende:
Ah ja, dat is wel dezelfde provincie maar toch nog zo'n 1:15 rijden zo te zien. Ik zit aan de andere kant van Alicante.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner zit ik niet heel ver bij je vandaan. Maar zeker weten doe ik het niet.
De oom en tante van mijn vriendin wonen daar. (Rojales)
Dan gaan we er gewoon van uit dat het een van deze tien is.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Ik zeg dat liever niet out in the open (niet dat het iets raars is hoor).
Omgeving Benidorm?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja, dat is wel dezelfde provincie maar toch nog zo'n 1:15 rijden zo te zien. Ik zit aan de andere kant van Alicante.
Echt he? En dit keer was het niet eens iets vaags als een Elfstedentocht oid. Nee, gewoon baantjes trekken in een zwembad (halve baantjes zelfs, dacht ik). Als je dat als professioneel zwemmer al niet kan.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:29 schreef Strani het volgende:
Ik wist niet eens dat Maarten van der Weijden bezig was met een recorpoging en nu lees ik dat hij daarin gefaald heeft. Nou ja zeg! Hopelijk bereikt dit nieuws het buitenland niet, wat een schande voor onze natie.
Ik weet het soms ook niet meer hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dus, 30 januari![]()
Heb je nog een hele week om één nummer te doen @:Kreator
WOEHOEEEEE GEFELICITEERD!!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:05 schreef Guanabana het volgende:
Gefeliciteerd! 💐quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:05 schreef Guanabana het volgende:
Het is een heel doorsnee baantje, en onderdeel ervan is dat je gezicht op de munten en postzegels komt te staan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Ik zeg dat liever niet out in the open (niet dat het iets raars is hoor).
Wát een loser is het ook hè.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt he? En dit keer was het niet eens iets vaags als een Elfstedentocht oid. Nee, gewoon baantjes trekken in een zwembad (halve baantjes zelfs, dacht ik). Als je dat als professioneel zwemmer al niet kan.
Zoals wij?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:55 schreef Guanabana het volgende:
Thanks allen.
Het is niet fulltime ofzo hoor, dus als ik hier nog vaak ben betekent het niet dat ik zit te slacken op mijn nieuwe werk.
quote:
twitter:IroNiehe twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 14:54:02Sorry, tijdje niet getweet. Maar ik was even 72 uur achter elkaar aan het zwemmen. Pas de problème! reageer retweet
Is toch juist chillquote:
Haha, misschien beterquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is toch juist chillGeef mij maar een baan waarbij ik een groot deel van de dag betaald kan FOK!ken
Weet nog niet hoe het zit met de FOK!mogelijkheden maar ik zal het de eerste tijd maar niet uitproberen.
Hahahaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]twitter:IroNiehe twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 14:54:02Sorry, tijdje niet getweet. Maar ik was even 72 uur achter elkaar aan het zwemmen. Pas de problème! reageer retweet
Makkelijk. Ik zou er veel minder lang over doen dan hij om op te geven.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dit lukt ons ook nog wel.
Ook wel weer typisch voor jou om gewoon door de hele voorstelling heen te slapen hequote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:17 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was zonet even in slaap gevallen. Gelukkig op tijd wakker geworden, want moet over een uur weg
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:19 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
@:Guanabana, van harte met je GuanaBaan!Hopelijk ga je het er prima naar je zin hebben
. Wil je wel vertellen hoeveel uur je ongeveer gaat werken?
Ik ben pas een echte imposter, ik werk thuis vanmiddag en zat ondertussen australian open te kijken. Ik werk ook wel hoor maar ik keek ook naar de tvEn nu weer eventjes fokken terwijl ik centjes binnenhark.
(Aan de andere kant: op mijn vrije dagen lees ik ook regelmatig mijn werkmail en reageer indien nodig, dus het werkt wel twee kanten op. )
Ik heb dat ook nog steeds bij m'n vrijwilligerswerk, terwijl echt iedereen zegt: "OHH BEN JIJ MEKE IK HEB ECHT ZOVEEL OVER JE GEHOORD"quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig last van Imposter Syndrome. Zowel in het wielergebeuren als in m'n reguliere werk. Dat laatste is best stom want volgens mij ben ik zelfs best gerespecteerd, maar zoiets gaat toch niet zo snel weg.
Hahaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog steeds bij m'n vrijwilligerswerk, terwijl echt iedereen zegt: "OHH BEN JIJ MEKE IK HEB ECHT ZOVEEL OVER JE GEHOORD"![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Makkelijk. Ik zou er veel minder lang over doen dan hij om op te geven.
Ja, nee, wel positief, dat kun je wel opmakenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:34 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaHoewel het er dan wel vanaf hangt wat precies
Dat hóeft natuurlijk niet positief te zijn, als ze daarbij heel bezorgd kijken als ze horen dat ze met jou samenwerken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog steeds bij m'n vrijwilligerswerk, terwijl echt iedereen zegt: "OHH BEN JIJ MEKE IK HEB ECHT ZOVEEL OVER JE GEHOORD"![]()
Ik zet vrijwel dagelijks geen nieuw wereldrecord neer bij het zwemmen!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dit lukt ons ook nog wel.
Jullie hebben wel veel vertrouwen in me zegquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat hóeft natuurlijk niet positief te zijn, als ze daarbij heel bezorgd kijken als ze horen dat ze met jou samenwerken.![]()
Zeker als ze het in all caps zeggen moet je oppassen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zet vrijwel dagelijks geen nieuw wereldrecord neer bij het zwemmen!
Oh heb je vandaag je uitvoering?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:17 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was zonet even in slaap gevallen. Gelukkig op tijd wakker geworden, want moet over een uur weg
Misschien ligt het aan ons, hebben we zelf op dat vlak minder goede ervaringen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Jullie hebben wel veel vertrouwen in me zeg
Oh laat dan wel even weten wanneer je het probeert, dan halen wij je er wel net op tijd uit. Zo zijn we ook wel weerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:35 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Na een uurtje op die snelheid zou ik denk ik wel verdronken zijn, dus ik hoef niet eens op te geven!
Als men hier van dat liedje / deze versie wist dan zou er spontaan een nieuwe Spaans-Nederlandse oorlog uitbrekenquote:
Ik heb je nooit aan het werk gezien! Maar als jij ons eens uitnodigt om een dagje te komen kijken dan zal ik er zeker zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Jullie hebben wel veel vertrouwen in me zeg
Ik hoop wel dat je dit keer iets meer flexibiliteit in je reistijd pakt dan die halve minuut die het duurt om een treindeur niet open te laten gaan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:17 schreef Aoibhin het volgende:
Succes en veel plezier!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:17 schreef Aoibhin het volgende:
Ik sta de hele voorstelling en het is me vooralsnog niet gelukt om staand in slaap te vallen, dus die kans lijkt me kleinquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook wel weer typisch voor jou om gewoon door de hele voorstelling heen te slapen heEn dan roepen dat de treindeuren niet open gingen.
Thanks!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh heb je vandaag je uitvoering?![]()
Succes
Thanks!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je dit keer iets meer flexibiliteit in je reistijd pakt dan die halve minuut die het duurt om een treindeur niet open te laten gaan?Zou nl lullig staan om bij de daadwerkelijke uitvoering te laat te komen met het excuus dat je een geautomatiseerde deur niet open kreeg.
Edit: Oh ja, veel succes!
Nou, dan is het maar goed dat we niet in Engeland zijn. Dan had ik je voor je toneelstuk moeten toewensen een been te breken, wat de hele tijd staan niet makkelijker maakt.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik sta de hele voorstelling en het is me vooralsnog niet gelukt om staand in slaap te vallen, dus die kans lijkt me klein
Thanks!quote:
Hoeveel spelen jullie er in totaal, of maar één officiele?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ja, vanavond. Maar we moeten al wat eerder aanwezig zijn om alles klaar te zetten en hopelijk nog een keer door te kunnen lopen.
Het is nog maar de try-out, een heel korte voorstelling. Maar toch wel even spannend
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou, dan is het maar goed dat we niet in Engeland zijn. Dan had ik je voor je toneelstuk moeten toewensen een been te breken, wat de hele tijd staan niet makkelijker maakt.
Hoezo maar heel kort?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ja, vanavond. Maar we moeten al wat eerder aanwezig zijn om alles klaar te zetten en hopelijk nog een keer door te kunnen lopen.
Het is nog maar de try-out, een heel korte voorstelling. Maar toch wel even spannend
In september komt nog de grote voorstelling, als ik het goed heb begrepen. Dat wordt wel hetzelfde verhaal en idee als wat we nu hebben, maar dan uitgebreider. Vanavond is ook om alvast te kijken wat wel en niet werkt, en is een kans om naar feedback te luisteren.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoeveel spelen jullie er in totaal, of maar één officiele?
Hier betekent het iets anders dusquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoezo maar heel kort?Ik dacht dat try-outs altijd de volledige show waren maar dat er eventueel nog wel dingen konden aanpassen?
Ook in Nederland wens je in zo'n geval geen succes, dat brengt ongeluk.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou, dan is het maar goed dat we niet in Engeland zijn. Dan had ik je voor je toneelstuk moeten toewensen een been te breken, wat de hele tijd staan niet makkelijker maakt.
Toi toi toi toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Ook in Nederland wens je in zo'n geval geen succes, dat brengt ongeluk.
In september is dan in Carré neem ik aan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In september komt nog de grote voorstelling, als ik het goed heb begrepen. Dat wordt wel hetzelfde verhaal en idee als wat we nu hebben, maar dan uitgebreider. Vanavond is ook om alvast te kijken wat wel en niet werkt, en is een kans om naar feedback te luisteren.
Nee ok, maar om iemand nou meteen een gebroken been te wensen is wel een tikje extreem imho.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:54 schreef Dave het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:56 schreef Strani het volgende:
[..]
In september is dan in Carré neem ik aan?
Oja dat zou ik toch moeten weten met mijn ''theaterachtergrond''.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Daarom durf ik er eigenlijk niet aan te beginnen, omdat ik bang ben dat het mij gigantisch gaat teleurstellen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:05 schreef Dave het volgende:
Ik heb Ares afgekeken, en snap er nog steeds geen hol van.
Als ergens ook maar iets in zit wat daar aan doet denken is dat voor mij al genoeg reden om niet te kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:08 schreef Dave het volgende:
Slecht geacteerd, slecht geluid, slecht verhaal. Dat gedoe met Beaal deed me denken aan Therry Baudet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Dat zeiden ze ook tegen Joan Frankaquote:
Dat zeiden ze ook tegen Joan Frankaquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee ok, maar om iemand nou meteen een gebroken been te wensen is wel een tikje extreem imho.![]()
Daarbij geloof ik niet in ongelukbrengers, dus @:Aoibhin, nogmaals veel succes, komt helemaal goed.
Thanksquote:
En tegen de J's waarschijnlijk. Ik denk dat we daar in 2013 ongeveer mee gestopt zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook tegen Joan Franka
Slechtste Grap van de Dag-award gaat naar jou.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Netta ontkende dat zij het wasquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die kan ik alvast in mijn zak stekenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Slechtste Grap van de Dag-award gaat naar jou.
Het publiek weet niet hoe het wel hoortquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die kan ik alvast in mijn zak stekenAltijd nog iets om op te teren als het straks helemaal mis gaat
Nee hoor, dit kan niet meer fout, dit.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die kan ik alvast in mijn zak stekenAltijd nog iets om op te teren als het straks helemaal mis gaat
Precies, je mag er trots op zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanksquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het publiek weet niet hoe het wel hoortBlijf in je rol en maak er het beste van
Nu moet het wel goed gaan!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee hoor, dit kan niet meer fout, dit.
NikkieTutorials schijnt wel een goede te zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb dus een te drukke dag en heb nu een half uurtje Youtube ingepland als afleiding. MAKE UP TUTORIALS HERE I COME
Ik kijk nu PatrickStarrr.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:35 schreef Dave het volgende:
[..]
NikkieTutorials schijnt wel een goede te zijn.
En anders is zoiets altijd nog een optiequote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ThanksEn dat klopt inderdaad; het publiek weet het toch niet
Die buurman van Spongebob?quote:
Nee. BFF van Nikkie.quote:
Nikkie is BFF met de buurman van Spongebob?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nikkie is BFF met de buurman van Spongebob?
Ik ken alleen Matthew Star.quote:
Dat is Octoquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nikkie is BFF met de buurman van Spongebob?
En Mindy dan?quote:
Straks even luisteren!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh, Dave. Er is trouwens een nieuwe aflevering van de podcast!
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:47 schreef Dave het volgende:
Een knappe prins in een wit strak pakje.
[ afbeelding ]
Dat hadden de eerste signalen kunnen zijn.
Ohquote:
Octo woont direct naast Spongebob, maar Patrick woont alsnog dichtbij genoeg dat ik hem ook als buurman van dhr. Squarepants beschouwquote:
Heeft de conducteur zijn lunch laten liggen in de kantine ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat soort dingen weet ik toch niet, ik kijk dat nooit.quote:
Ziet ie er toevallig zo uit?quote:
Hmmmm, tot hoever gaat dat?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Octo woont direct naast Spongebob, maar Patrick woont alsnog dichtbij genoeg dat ik hem ook als buurman van dhr. Squarepants beschouw
quote:
Misschien heeft de kolenschepper last van zijn rug.quote:
Ik vraag me af wat de welstandscommissie van zo'n wirwar aan bouwstijlen zou vinden.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is prima. Meneer Krabs is duidelijk geen buur van Spongebob.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ziet ie er toevallig zo uit?
[ afbeelding ]
Het centrum ziet er zo uitquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de welstandscommissie van zo'n wirwar aan bouwstijlen zou vinden.
Oh help neeeeee😆 ik wil geen trijn-associatie vlak voor mijn debuutquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Heeft ze last van mist?
[ afbeelding ]
Uiteraard!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:59 schreef I het volgende:
Hebben alle molloten hun punten al ingezet voor morgenavond?
Laat me eerst even toneelspelen ja!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:59 schreef I het volgende:
Goedzo.quote:
Wat is nou belangrijker.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laat me eerst even toneelspelen ja!
Dit is in ieder geval urgenter!quote:
Dit valt mee. Een of twee afwijkende gebouwen zijn wel door de vingers te zien, ik zie 1 flagrante overtreding wat betreft de kleur verf, daar moet wel even naar gekeken wordenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het centrum ziet er zo uit
[ afbeelding ]
Blijkbaar kunnen ze er wel mee leven
Nou ik heb mijn punten ingestuurd, nu tevreden?quote:
En dat duurde precies lang genoeg dat je de overstap gemist hebt?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ik heb mijn punten ingestuurd, nu tevreden?
quote:
Zeer tevreden.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ik heb mijn punten ingestuurd, nu tevreden?
Ik zit gewoon in de trein roozjeetjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dat duurde precies lang genoeg dat je de overstap gemist hebt?
Jaaaaaaaa🤩☺️quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:12 schreef I het volgende:
[..]Oké oké, fair point. Nóg wel iig.
[..]
Zeer tevreden.Ik ben trots op je.
Succes met je optreden!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in de trein roozjeetje
Mooi, nu snel uitstappen en in de juiste trein gaan zitten, dan komt alles toch nog goed.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in de trein roozjeetje
Zoals je ziet ontbreken die huizen op dit stadsgezicht. Wellicht geldt er voor die wijk een ander, wat losser beleid. Of het is een buurtschap met andere regels. Zou zomaar kunnen!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit valt mee. Een of twee afwijkende gebouwen zijn wel door de vingers te zien, ik zie 1 flagrante overtreding wat betreft de kleur verf, daar moet wel even naar gekeken worden, voor de rest is het allemaal aardig in dezelfde stijl.
![]()
Lijkt dat het echt vooral die straat die je net postte is die buiten alle perken ging.
Ik zou daar absoluut een paar ambtenaren op afsturen.
Duitse tankstations hebben vaak wel wat gekoelde literblikken bier in de schappen staanquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:14 schreef I het volgende:
Ik heb net een bierpul gekocht voor m'n broer, als bedankje. Zit een blik van 950ml bier in, wat een unit.Wist niet dat zulke grote blikken bier bestonden.
En deze keer niet eens een nieuwe aankondiging gemistquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh, Dave. Er is trouwens een nieuwe aflevering van de podcast!
Ahja, die tapvaten zijn wel ideaal ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Duitse tankstations hebben vaak wel wat gekoelde literblikken bier in de schappen staan
Nóg groter (en nog steeds blik) zijn van die tapvaten van vijf liter
[ afbeelding ]
Alleen hebben die een kraantje en hoeft het dus niet allemaal achter elkaar op. Dat is bij die literblikken wel anders
Zekerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:59 schreef I het volgende:
Hoe dan ook is het een absolute janboel daar in die gemeente.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoals je ziet ontbreken die huizen op dit stadsgezicht. Wellicht geldt er voor die wijk een ander, wat losser beleid. Of het is een buurtschap met andere regels. Zou zomaar kunnen!
Ik heb ook een keer zo'n literpul gekocht met literblik er inquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:24 schreef I het volgende:
[..]
Ahja, die tapvaten zijn wel ideaal ja.![]()
Dit is inderdaad dus ook zo'n Duits blik 'Festbier'.Ik had het nog niet eerder gezien. Bijzonder wel.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:14 schreef I het volgende:
Ik heb net een bierpul gekocht voor m'n broer, als bedankje. Zit een blik van 950ml bier in, wat een unit.Wist niet dat zulke grote blikken bier bestonden.
Is het niet gewoon een vat?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:14 schreef I het volgende:
Ik heb net een bierpul gekocht voor m'n broer, als bedankje. Zit een blik van 950ml bier in, wat een unit. Wist niet dat zulke grote blikken bier bestonden.
Zoveel zin in weerquote:
Ah nicequote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer zo'n literpul gekocht met literblik er inWas toen een oktoberfest-editie van een bekend merk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker! Hopelijk geen plannen, wel eten?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:29 schreef Kreator het volgende:
Honger. Thuis. Weekend. Geen plannen..
Jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:26 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
In Duitsland heb je ook überhaupt van die literpullenWat een dingen zijn dat
Ik ookquote:
Nou er gingen er daar toch meerdere op een avond doorheenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:32 schreef I het volgende:
[..]
JaDit is ook een literpul, zal dus wel een beetje de gangbare maat zijn van daar.
Dat drink je niet zomaar even weg.
Argentinië, toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:34 schreef I het volgende:
[..]
Ik ook
Heb me ondertussen wel vermaakt met een aantal afleveringen van de Belgische versie.Maar ben nu toch wel weer benieuwd naar de Nederlandse.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou er gingen er daar toch meerdere op een avond doorheen
Yessquote:
Ik hoor alleen maar slechte verhalen over deze serie.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:05 schreef Dave het volgende:
Ik heb Ares afgekeken, en snap er nog steeds geen hol van.
Hoe is het met de liefde ondertussen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:29 schreef Kreator het volgende:
Honger. Thuis. Weekend. Geen plannen..
Haha, nee, ik ben behoorlijk braafquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:43 schreef I het volgende:
[..]Dat zijn ook gewoon beroepsdrinkers daar. Of bedoel je bij jezelf?
Oh dat is wel jammer hahaquote:[..]
Yess
Heb mezelf wel gespoilerd, dus weet wel wie de mol is. Maar goed.Blijft alsnog wel tof.
Voor het volgende seizoen even beter oppassen dat ik niet zomaar wiki's open en pagina's op vier.be aanklik.
Gelukkig duurden de afleveringen maar een half uur.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:47 schreef ato het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar slechte verhalen over deze serie.
Whoohoo! Gefeliciteerd Guanaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 14:05 schreef Guanabana het volgende:
festbierquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:24 schreef I het volgende:
[..]
Ahja, die tapvaten zijn wel ideaal ja.![]()
Dit is inderdaad dus ook zo'n Duits blik 'Festbier'.Ik had het nog niet eerder gezien. Bijzonder wel.
[ afbeelding ]
Geen idee, dat moet ik aan mijn vriendin vragen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe is het met de liefde ondertussen?
¿Cómo es el amor mientras tanto?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet ik aan mijn vriendin vragen.
Met m'n tante gaat het ook goed ja.quote:
Oh ja, dan ben je te laat.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met m'n tante gaat het ook goed ja.
Ligt het trouwens aan het weer? Ik ben zo krols als een Bengaalse tijger.
Lekker op de hoogte weerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:00 schreef Dave het volgende:
Oh, de Telegraaf zegt na 6 dagen ook dat Freedom Sounds het lied is.
Wil je hem in coma hebben ofzo?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:14 schreef I het volgende:
Zie je wel dat het goed zou komen!quote:
Als reetveger maar de primeur heeft! Anders is het ruzie!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:00 schreef Dave het volgende:
Oh, de Telegraaf zegt na 6 dagen ook dat Freedom Sounds het lied is.
Zin er foto's?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh ja, dan ben je te laat.
Het vorige topic was het zelf-speel-topic.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
festbiersuper saai en super degelijk. Ik houd daar wel van
quote:
En je zit nu ergens in een donker hoekje te FOK!ken in plaats van met je medespelers te praten?quote:
Wel een leuk cadeau!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:21 schreef I het volgende:
[..]Dat is dan z'n eigen fout. Hij heeft een dingetje met grote glazen/mokken, dus ik dacht, dit móét ik voor hem kopen.
Ik werd net ingevlochtenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:25 schreef Strani het volgende:
[..]
En je zit nu ergens in een donker hoekje te FOK!ken in plaats van met je medespelers te praten?
Dat ding is 1 liter, toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:20 schreef I het volgende:
[..]Vond het wel een leuk cadeautje, al ging het mij meer om de bierpul.
Valt ook wel mee hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:28 schreef Meke het volgende:
Hee maar zoveel is 900ml bier toch nou óók weer niet? Is drie normale biertjes? Denk dat de meeste dat binnen een avond wel drinken tochOf heb ik nou zo'n vertekend beeld van drankgebruik?
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:29 schreef Meke het volgende:
Okee misschien is het vooral @:Aoibhin die het over coma's en bewaren heeft![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik werd net ingevlochtenmaar ga nu weer even sociaal doen
Jaaa wat goedquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:30 schreef BillDauterive het volgende:
Owja. Ik heb ook iets te delen.
Vandaag heb ik voor het eerst in zeven jaar weer auto gereden.Ik zag er best tegenop, maar het ging wel goed!
Mooi! Vanwaar dat je zo lang niet had gereden?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:30 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag heb ik voor het eerst in zeven jaar weer auto gereden.Ik zag er best tegenop, maar het ging wel goed!
Mijn haar is nu nauwelijks meer wat van te zienquote:
Ik krijg 'm met gemak leeg hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel een leuk cadeau!maar hopelijk wel even goed te houden als ie eenmaal open is. Of jij moet hem gaan helpen
Valt mee hoor, iddquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:28 schreef Meke het volgende:
Hee maar zoveel is 900ml bier toch nou óók weer niet? Is drie normale biertjes? Denk dat de meeste dat binnen een avond wel drinken tochOf heb ik nou zo'n vertekend beeld van drankgebruik?
Ja kloptquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat ding is 1 liter, toch?Dat is ook onhandig, dat krijg je nooit gevuld met een normaal flesje bier.
Nice!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:30 schreef BillDauterive het volgende:
Zo knap wat die wetenschappers tegenwoordig allemaal kunnen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn haar is nu nauwelijks meer wat van te zien
Dan is het wel fijn als je binnenkort weer een keer gaat rijdenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa wat goed![]()
![]()
Ik moet binnenkort ook weerHet is bij mij nog geen zeven jaar geleden (zo lang heb ik zelfs nog geen rijbewijs), maar wel een jaar of twee denk ik
Toen ik mijn rijbewijs had, heb ik wel een paar keer gereden, maar nog nooit in het donker. In de auto van mijn moeder zat de vijfde versnelling en de 'achteruit' net anders ten opzichte van de lesauto en dus kreeg ik hem 's avonds op de snelweg niet in zijn vijfde versnelling. De reactie van mijn moeder was paniekerig en sindsdien heb ik nooit meer gereden.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi! Vanwaar dat je zo lang niet had gereden?
Ah okay, ga je het nu wel proberen om in het donker te rijden? En op de snelweg?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn als je binnenkort weer een keer gaat rijdenBij mij was het net als fietsen, dat verleer je ook niet. Als jij gaat rijden, zal het vast ook goed gaan. Ik heb de auto een paar keer laten afslaan, maar goed, dat mag ook wel een keer. Dat is me al heel lang niet overkomen
[..]
Toen ik mijn rijbewijs had, heb ik wel een paar keer gereden, maar nog nooit in het donker. In de auto van mijn moeder zat de vijfde versnelling en de 'achteruit' net anders ten opzichte van de lesauto en dus kreeg ik hem 's avonds op de snelweg niet in zijn vijfde versnelling. De reactie van mijn moeder was paniekerig en sindsdien heb ik nooit meer gereden.
De snelweg vond ik niet eng, dat komt wel goed. Ik weet nu waar de vijfde versnelling staat, dus durf ik ook wel in het donker te rijden hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okay, ga je het nu wel proberen om in het donker te rijden? En op de snelweg?
Mooiquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De snelweg vond ik niet eng, dat komt wel goed. Ik weet nu waar de vijfde versnelling staat, dus durf ik ook wel in het donker te rijden hoor
Jij rijdt zonder rijbewijs toch? Best knap dat je dat aandurft. Zonder rijbewijs rijd je onverzekerd, dus dan zou ik zo'n rijbewijs zeker aanraden!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi
Ik zit al een tijd te wikken en wegen over het wel of niet proberen te behalen van een rijbewijs. Ik leun nu meer richting een ja.
Nee nee, dat heb ik een jaar of 20 geleden wel eens gedaan in noodgevallen. Maar sindsdien niet meer hoor, daar ben ik nu veel te voorzichtig voorquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij rijdt zonder rijbewijs toch? Best knap dat je dat aandurft. Zonder rijbewijs rijd je onverzekerd, dus dan zou ik zo'n rijbewijs zeker aanraden!
Fles vodka er bij en het past preciesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat ding is 1 liter, toch?Dat is ook onhandig, dat krijg je nooit gevuld met een normaal flesje bier.
Ja, jij alcoholist!!!1quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:28 schreef Meke het volgende:
Wauw dat lijkt me wel even spannend jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:30 schreef BillDauterive het volgende:
En ik maar denken dat het een rare vraag was om te stellen, of zij het was, die 'liters bier' in een avondje liet verdwijnen.quote:
Moet geen probleem zijn, zelfs voor een ongeoefend drinker.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:28 schreef Meke het volgende:
Zonder rijbewijs is lopen wel de meest voor de hand liggende optie natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:56 schreef Guanabana het volgende:
Wellicht dat ik nu wat meer kan sparen en dan ook kan gaan lessen, maar laten we niet op de zaken vooruit lopen.
Haha, preciesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Komt door mij, nu ervaar je peer pressure.
Jaquote:
nou als ik nu zoveel drink kun je me wegdragen hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet geen probleem zijn, zelfs voor een ongeoefend drinker.
Na drie blikjes bier al ja?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nou als ik nu zoveel drink kun je me wegdragen hoor.
Maar als ik het goed begrijp had je dus je rijbewijs gehaald en vrijwel meteen daarna durfde je al niet meer te rijden? Dat is wel echt jammer/zonde dan zeg.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jaeigenlijk een hele duffe reden. Maar als je een tijd niet gereden hebt, dan stap je ook niet makkelijk meer in de auto. Ik las vanmiddag dat 95% van de personen met rijangst vrouwelijk zijn. Ik vroeg me af wat dat over mij te zeggen had
Leuk dat je ook lessen wil volgen, maar eerst ga je jezelf toch wel met iets anders belonen?
Drie biertjes is voor een niet-drinker inderdaad al best veel. Ik voel het na één biertje misschien nog niet echt maar na twee zou ik het wel voelen en na drie sta ik naakt de solonaise te dansen op de tafel lig ik ergens in een hoekje te slapen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nou als ik nu zoveel drink kun je me wegdragen hoor.
Nou ja, wegdragen denk ik niet, maar ik drink de laatste maanden/jaren zo weinig...quote:
Veel plezier.quote:
Klopt wel ongeveer! Ik heb een maand of twee af en toe gereden en daarna niet meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp had je dus je rijbewijs gehaald en vrijwel meteen daarna durfde je al niet meer te rijden? Dat is wel echt jammer/zonde dan zeg.
Dat is wel een hele goede reden om nieuwe schoenen te halenquote:Haha ja, ik ga eerst maar eens schoenen kopen van die zuurverdiende centjes, die ik nu draag hebben al maanden een scheur.Ik ben ook echt best wel een slons dat dat me nauwelijks uitmaakt.
Wacht, ik ga ff bier halen en dan rij ik naar Spanje. Dit moet ik zien na slechts drie biertjes.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Drie biertjes is voor een niet-drinker inderdaad al best veel. Ik voel het na één biertje misschien nog niet echt maar na twee zou ik het wel voelen en na drie sta ik naakt de solonaise te dansen op de tafel lig ik ergens in een hoekje te slapen.
Ik rijd mee! Ik hou mijn mond hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht, ik ga ff bier halen en dan rij ik naar Spanje. Dit moet ik zien na slechts drie biertjes.![]()
Gelukkig heb ik een rijbewijs en een auto tot mijn beschikking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |