Ga je haar dan vertellen wat je echte gevoelens zijn?quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Echt, mijn hemel wat ben ik blij als 1 februari achter de rug is
Stomme feminisme ook altijd met die regeltjes en gevoelens en nee is nee en zoquote:Op woensdag 22 januari 2020 01:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook fictief mag je niets met mij doen nadat er een drankje in is gegoten!
Nou! Dat kan er niets mee te maken hebben dat veel mensen slapen om 1 uur in de nacht!quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he? En ook echt verdacht ineens verdwenen ook![]()
Zit je daar, met je Liebfraumilch en je goede gedragquote:Op woensdag 22 januari 2020 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Stomme feminisme ook altijd met die regeltjes en gevoelens en nee is nee en zo
Mijn echte gevoelens staan toch al op papier! En die hebben niks met haar te makenquote:Op woensdag 22 januari 2020 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ga je haar dan vertellen wat je echte gevoelens zijn?
quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Stomme feminisme ook altijd met die regeltjes en gevoelens en nee is nee en zo
Kan ik me voorstellen, dan is het eindelijk allemaal out in the open.quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Echt, mijn hemel wat ben ik blij als 1 februari achter de rug is
Oh, die ga je nu op Anja gooien?quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:07 schreef Strani het volgende:
Maar goed, Iaobhin to the rescue. Zij stribbelt tenminste niet tegen.
Meke is al wat langer pleite hoorquote:Op woensdag 22 januari 2020 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou! Dat kan er niets mee te maken hebben dat veel mensen slapen om 1 uur in de nacht!
Mag wel hoor, dat mens heb ik toch nooit gemogen. Even saai als Anjaquote:
Dan ga ik ook maar eensquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar eens![]()
Trusten allemaal
Truste Aoibhinneke!quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar eens![]()
Trusten allemaal
Heerlijk zo'n dagje!quote:Op woensdag 22 januari 2020 08:40 schreef Arizona het volgende:
Heb mijn vrije dag en niet veel op de planning. Straks met dochter naar de fysio, dan ergens koffiedrinken (niet bij Strani trouwens) en verder gewoon thuiszitten![]()
Wel lekker een keer, zo’n dagje.
Verwijten gaan helemaal niks oplossen beste Roger. Misschien wordt het weer eens tijd voor een gesprekje.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan moeten we @:Cyan9 maar ontvoeren om daar live ons te gaan therapeuten.![]()
Dan komt hij tenminste opdagen, itt in dat topic van hem.![]()
![]()
Ik heb zeker zes keer klaargezeten voor een gesprekquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Verwijten gaan helemaal niks oplossen beste Roger. Misschien wordt het weer eens tijd voor een gesprekje.
quote:
DRIEFM DRIEFMquote:Op woensdag 22 januari 2020 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
Nu we het toch over WIDM hadden eerder vandaag gisteren, ik moet ineens nu denken aan die opdracht in die fabriek met Dennis Weening 'Welke dag is het vandaag als het een dag voor eergisteren een week na prinsjesdag was?'
Ik denk dat het de mol wasquote:Op woensdag 22 januari 2020 00:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens... waar is deel 678 gebleven? @:Meke
Echt al een uur toen hoor, teleurgesteld in bed aan het huilen omdat niemand het zagquote:Op woensdag 22 januari 2020 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he? En ook echt verdacht ineens verdwenen ook![]()
3FM is toch geen dag?quote:
Nee was een andere opdrachtquote:
Ik had er waarschijnlijk ook weinig aan gehad.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee was een andere opdrachtMaar was heel grappig. Ik ging hem voor je uittypen maar dat was echt niet grappig
Ja dat was inderdaad ook mijn conclusiequote:Op woensdag 22 januari 2020 10:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had er waarschijnlijk ook weinig aan gehad.
Ik heb het toen niet gezien, dus heb ik ook doe positieve connectie er nog niet mee.![]()
Dat zijn toch vaak van die dingen die je gezien moet hebben om ze leuk te vinden.
Nu klopt de TT wel niet meerquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
En onze tijdsindeling/nummering is weer gered.![]()
Gelukkig, ik was al bang dat we in de verkeerde tijd zouden blijven rondzweven.
Dat is minder belangrijk.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:43 schreef ijs_beer het volgende:
Ah ik zie het al, even een note fabriceren hoor!
In an other time or place,quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is minder belangrijk.![]()
Tijd is niet iets waar je blijvende veranderingen in wil hebben. Daarvoor heb ik genoeg SF films en series gezien om dat te weten.
Heb ik nou een heel butterfly effect in werking gesteld?quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is minder belangrijk.![]()
Tijd is niet iets waar je blijvende veranderingen in wil hebben. Daarvoor heb ik genoeg SF films en series gezien om dat te weten.
Zie bovenstaand, een Trijntje-effect. Waarin we allemaal moeten wai-wai-waaien.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb ik nou een heel butterfly effect in werking gesteld?
Nog ergerquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zie bovenstaand, een Trijntje-effect. Waarin we allemaal moeten wai-wai-waaien.![]()
Denk je eens in: In een andere tijdlijn zou dįt na 40 jaar ons eerste winnende optreden kunnen zijn geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In an other time or place,
An other lifetime maybe,
If only for a little while eh-eh,
...
....
Whaaaaahahahaaaawayaiaaaaaii
![]()
Terecht idd Roger!
Heb je een afspraak gemaakt via Jolanda? Dan snap ik wel dat het fout is gegaan, waardeloze secretaresse.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb zeker zes keer klaargezeten voor een gesprek, ik heb zelfs geprobeerd je naar het Psychologische Ondersteuning topic te lokquoten
, maar het enige antwoord wat ik kreeg was:
[..]![]()
Jammerquote:Op woensdag 22 januari 2020 08:40 schreef Arizona het volgende:
Heb mijn vrije dag en niet veel op de planning. Straks met dochter naar de fysio, dan ergens koffiedrinken (niet bij Strani trouwens) en verder gewoon thuiszitten![]()
Wel lekker een keer, zo’n dagje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |