Ga je haar dan vertellen wat je echte gevoelens zijn?quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Echt, mijn hemel wat ben ik blij als 1 februari achter de rug is
Stomme feminisme ook altijd met die regeltjes en gevoelens en nee is nee en zoquote:Op woensdag 22 januari 2020 01:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook fictief mag je niets met mij doen nadat er een drankje in is gegoten!
Nou! Dat kan er niets mee te maken hebben dat veel mensen slapen om 1 uur in de nacht!quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he? En ook echt verdacht ineens verdwenen ook![]()
Zit je daar, met je Liebfraumilch en je goede gedragquote:Op woensdag 22 januari 2020 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Stomme feminisme ook altijd met die regeltjes en gevoelens en nee is nee en zo
Mijn echte gevoelens staan toch al op papier! En die hebben niks met haar te makenquote:Op woensdag 22 januari 2020 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ga je haar dan vertellen wat je echte gevoelens zijn?
quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Stomme feminisme ook altijd met die regeltjes en gevoelens en nee is nee en zo
Kan ik me voorstellen, dan is het eindelijk allemaal out in the open.quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Echt, mijn hemel wat ben ik blij als 1 februari achter de rug is
Oh, die ga je nu op Anja gooien?quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:07 schreef Strani het volgende:
Maar goed, Iaobhin to the rescue. Zij stribbelt tenminste niet tegen.
Meke is al wat langer pleite hoorquote:Op woensdag 22 januari 2020 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou! Dat kan er niets mee te maken hebben dat veel mensen slapen om 1 uur in de nacht!
Mag wel hoor, dat mens heb ik toch nooit gemogen. Even saai als Anjaquote:
Dan ga ik ook maar eensquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar eens![]()
Trusten allemaal
Truste Aoibhinneke!quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar eens![]()
Trusten allemaal
Heerlijk zo'n dagje!quote:Op woensdag 22 januari 2020 08:40 schreef Arizona het volgende:
Heb mijn vrije dag en niet veel op de planning. Straks met dochter naar de fysio, dan ergens koffiedrinken (niet bij Strani trouwens) en verder gewoon thuiszitten![]()
Wel lekker een keer, zo’n dagje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |