Ijs..bewoners hebben geen verwarming meer...hele flat is bevrorenquote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
Flat in rusland....koud he!?
[ afbeelding ]
Ja, ja, nee, nee, nee. Weet je genoeg nu?quote:Op zondag 19 januari 2020 01:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mijn lichtje ben je niet,maar fijn dat je zo happy met jezelf bent. Fijne baan met uitzicht op promotie natuurlijk, intelligent en erg aantrekkelijk. Met vrouw en kids regelmatig een fijne vakantie in het buitenland. Ik gun het je van harte.
zal wel frisjes zijn danquote:Op zondag 19 januari 2020 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ijs..bewoners hebben geen verwarming meer...hele flat is bevroren
Ik sla m toch ff op voor later.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 01:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Werd je overal boos aangekeken? Ze ruiken natuurlijk dat je voor Feyenoord bent.
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 19 januari 2020 01:26 schreef FANN het volgende:
Dit reeks is de beste RLS die er is eigenlijk
Ik was van plan.... maar eh....quote:
Nee ik kom er vandaanquote:Op zondag 19 januari 2020 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was van plan.... maar eh....ik ben weer gaan slapen
![]()
dat hele ritme is verkloot![]()
Morgen nieuwe kans ......
Twente doet het echt niet goed.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]nou mooie avond voor Feyenoord
waarom ? staat gewoon op internet..quote:Op zondag 19 januari 2020 01:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik sla m toch ff op voor later.
Oh... wat kwam je doen hier? Je mag niet zomaar Amsterdam binnen heh.... moest je je legitimeren?quote:
das lief ..quote:Op zondag 19 januari 2020 01:26 schreef FANN het volgende:
Dit reeks is de beste RLS die er is eigenlijk
Waar lees jij dat?quote:Op zondag 19 januari 2020 01:28 schreef Recce het volgende:
Ik lees nu pas dat Studio Vlemmix terugkomt!
Sommige dingen moet je koesteren.quote:
,,,,,,,,quote:Op zondag 19 januari 2020 01:28 schreef Recce het volgende:
Ik lees nu pas dat Studio Vlemmix terugkomt!
Neequote:Op zondag 19 januari 2020 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... wat kwam je doen hier? Je mag niet zomaar Amsterdam binnen heh.... moest je je legitimeren?
Oh was gewoon bij 'm thuis housewarming?quote:Op zondag 19 januari 2020 01:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja leuk, geinig appartement was gezellig
Waaro.... heb je een nieuwe liefquote:Op zondag 19 januari 2020 01:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja leuk, geinig appartement was gezellig
Ja met een man of 8 familie de grote party is in februari moet je willenquote:Op zondag 19 januari 2020 01:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh was gewoon bij 'm thuis housewarming?
Beetje oud nieuws rekkiequote:Op zondag 19 januari 2020 01:30 schreef Recce het volgende:
[..]
RLS / BREAKING: STUDIO VLEMMIX KEERT TERUG
Ja Rec wel best wel schokkend weerquote:Op zondag 19 januari 2020 01:31 schreef Petzi het volgende:
Daar zit toch niemand op te wachten, tjee zeg
Jij bent toch wetenschapper en zoquote:Op zondag 19 januari 2020 01:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat pas na LI begintquote:Op zondag 19 januari 2020 01:30 schreef Recce het volgende:
[..]
had ik al gelezen... ze zijn zéér enthousiastquote:Op zondag 19 januari 2020 01:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, Studio Vlemmix was de beste RLS ooit.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja Rec wel best wel schokkend weer
Ah een gerucht....eerst zienquote:Op zondag 19 januari 2020 01:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk zo in het dagelijks leven?quote:Op zondag 19 januari 2020 01:32 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jij bent toch wetenschapper en zo*Verward off gaat..*
Ik heb daar niks van meegekregen, maar ik kan die kerel niet lang zien ookquote:Op zondag 19 januari 2020 01:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, Studio Vlemmix was de beste RLS ooit.Ik heb me kapot gelachen.
Oh gezellig, lekker rustig soort van, op die grote muil van jou na danquote:Op zondag 19 januari 2020 01:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja met een man of 8 familie de grote party is in februari moet je willen
Sorry? Zit je me nou te versieren?quote:Op zondag 19 januari 2020 01:33 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk zo in het dagelijks leven?
quote:Op zondag 19 januari 2020 01:34 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Sorry? Zit je me nou te versieren?
quote:Op zondag 19 januari 2020 01:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh gezellig, lekker rustig soort van, op die grote muil van jou na dan
Dat wil je toch ook niet zien als je een beetje helder in je knar bentquote:Op zondag 19 januari 2020 01:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb daar niks van meegekregen, maar ik kan die kerel niet lang zien ook
In het kader van die soap was-ie best te pruimen hoor.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb daar niks van meegekregen, maar ik kan die kerel niet lang zien ook
50 minuten ongeveerquote:Op zondag 19 januari 2020 01:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.... gezellie? zal wel denk ik... waar woon jij eigenlijk? Moet je dan ver reizen?
Ik zit net te kijken, jij?quote:Op zondag 19 januari 2020 01:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hou het voorlopig bij één seizoen hoor.Heb je de aflevering van vandaag al gezien?
Zit vaak in de familie.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]nou neef en andere neef zijn ook vrij druk
Ja taxi ging bestquote:Op zondag 19 januari 2020 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
nouhou... is toch niet naast de deur... is maar te doen met de auto.. dus
Dat schijn je wel erg snel te denken. Ik stel gewoon een vraag. Vraag niet of ik je sokken mag wassen in het vervolg of zo.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:34 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Sorry? Zit je me nou te versieren?
ghehehehehequote:Op zondag 19 januari 2020 01:38 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat schijn je wel erg snel te denken. Ik stel gewoon een vraag. Vraag niet of ik je sokken mag wassen in het vervolg of zo.
quote:Op zondag 19 januari 2020 01:38 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat schijn je wel erg snel te denken. Ik stel gewoon een vraag. Vraag niet of ik je sokken mag wassen in het vervolg of zo.
Nee ik heb 750km per jaar kneuzentaxi kost niet veel 20 euro heen en weerquote:
mooi!quote:Op zondag 19 januari 2020 01:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik heb 750km per jaar kneuzentaxi kost niet veel 20 euro heen en weer
das wel goedkoop..quote:Op zondag 19 januari 2020 01:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik heb 750km per jaar kneuzentaxi kost niet veel 20 euro heen en weer
Morgen samen kijkenquote:Op zondag 19 januari 2020 01:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nog niet gezien.Heb een beetje kopfschmerzen.
Jij jij ookquote:Op zondag 19 januari 2020 01:39 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]![]()
Geld verdienen.. en mn sokken was ik zelf wel.
Nee dus. Succes verder.
Ik zat al te denken toen ik je naam zag staan in die lijst... dat gaat ie NOOIT doen...quote:Op zondag 19 januari 2020 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
jammer.. op en neertje DH kan ik wel gebruiken
of ik neem een kamer ergensquote:Op zondag 19 januari 2020 01:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zat al te denken toen ik je naam zag staan in die lijst... dat gaat ie NOOIT doen...
of hij moet een lift krijgen....
quote:Op zondag 19 januari 2020 01:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nog niet gezien.Heb een beetje kopfschmerzen.
Nee, heb vandaag ook twee koffie gehad, dus daar ligt het niet aan. Van vroeger, toen ik door de week veel koffie dronk en in het weekend niet, weet ik nog dat je van koffieonthouding koppijn krijgt.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:48 schreef TillyB het volgende:
[..]Hoe kan dat? Ben je aan het afkicken van je koffiebinge?
Ik naar jou, jij hebt geen autoquote:Op zondag 19 januari 2020 01:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Gezellie!Kom jij naar mij of andersom?
Straatvernieling.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:49 schreef Petzi het volgende:
Wat een rare gast die Straatvernieling. Je komt hier ook vanalles tegen
Gekkenhuis echt straatconjo's alles hebben wequote:Op zondag 19 januari 2020 01:49 schreef Petzi het volgende:
jij ook al .. Ieni had er ook al last vanquote:Op zondag 19 januari 2020 01:49 schreef Petzi het volgende:
Morgen maar met moots danquote:Op zondag 19 januari 2020 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, heb vandaag ook twee koffie gehad, dus daar ligt het niet aan. Van vroeger, toen ik door de week veel koffie dronk en in het weekend niet, weet ik nog dat je van koffieonthouding koppijn krijgt.Geen idee wat het is, het is al aan het afnemen.
ik vrees van welquote:Op zondag 19 januari 2020 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dat Ollie die sexeh probeert te zijn?
quote:Op zondag 19 januari 2020 01:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Hadden we wel een kamer kunnen delen, met ligbadmaar jah....
ja bv .. ik ben wel braafquote:Op zondag 19 januari 2020 01:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Hadden we wel een kamer kunnen delen, met ligbadmaar jah....
Oh Jeequote:
Met wortelsquote:Op zondag 19 januari 2020 01:51 schreef Recce het volgende:
[..]Wat is er nou romantischer dan samen love island kijken?
ai ai ai ...quote:Op zondag 19 januari 2020 01:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Vraagt mn moeder aan de Turkse taxichauffeur bent u pas in nederland![]()
34 jaar zei die kerel
quote:Op zondag 19 januari 2020 01:53 schreef Ghostbuster het volgende:
34 jaar zei die kerel
ja, idioot is datquote:Op zondag 19 januari 2020 01:53 schreef Ghostbuster het volgende:
34 jaar zei die kerel
Ik hoor alleen vrouwen over jou klagen .. dus gedraag je of andersquote:Op zondag 19 januari 2020 01:53 schreef Straatverlichting het volgende:
Gelukkig hebben meer mannen dan vrouwen last van mij. En voor de betere scheldpartijen: vooral reageren. hierop Kusje
En wie de fuk is Petzi?
Jij?quote:Op zondag 19 januari 2020 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoor alleen vrouwen over jou klagen .. dus gedraag je of anders
Jaquote:Op zondag 19 januari 2020 01:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, idioot is datvoor sommige mensen is het nog steeds ''wennen''
ik heb nog nooit last gehad van jou ... wat doe je dan? DM sturen ofzo?quote:Op zondag 19 januari 2020 01:53 schreef Straatverlichting het volgende:
Gelukkig hebben meer mannen dan vrouwen last van mij. En voor de betere scheldpartijen: vooral reageren. hierop Kusje
En wie de fuk is Petzi?
Heb ik jou ooit door de ballotage laten glippen ? Mijn fout maar daar hebben we de Dees nog vooorquote:
SM zelfsquote:Op zondag 19 januari 2020 01:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb nog nooit last gehad van jou ... wat doe je dan? DM sturen ofzo?
ze zijn het wel gewend, maar niet iedereen kan daar tegen..quote:Op zondag 19 januari 2020 01:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jamaar hij moest wel lachen ook
Geen idee.. ik dm alleen maar serieus. Schijnbaar hinderen mn reacties hier wat peepz.. Tja. Niet mijn probleem.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb nog nooit last gehad van jou ... wat doe je dan? DM sturen ofzo?
Ik denk dat je jezelf (weer) overschat.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit door de ballotage laten glippen ? Mijn fout maar daar hebben we de Dees nog vooor
oh... ik hoef geen DM's hoorquote:Op zondag 19 januari 2020 01:59 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Geen idee.. ik dm alleen maar serieus. Schijnbaar hinderen mn reacties hier wat peepz.. Tja. Niet mijn probleem.
quote:
Elke vrijdag 15:30 pak spanking op dr billen.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is in deze een SM ... DM, PM en dan ?
Oh dan zit ik al aan de borrelquote:Op zondag 19 januari 2020 02:02 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Elke vrijdag 15:30 pak spanking op dr billen.
Dominatieprobleempje. Daar is iequote:Op zondag 19 januari 2020 02:02 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Elke vrijdag 15:30 pak spanking op dr billen.
Gaat lekker.quote:
Ja hoor.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:05 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dominatieprobleempje. Daar is ie![]()
![]()
Daar kom je niet ver mee vriend.
Mag ik je vriendelijk verzoeken je muil te houden? Met dank.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:06 schreef TillyB het volgende:
straatconjo pak je biezen gewoonen donderstraal een eind op
Snap niet wat je hier nog te zoeken hebt met je walgelijke gecreep, niemand zit erop te wachtenquote:Op zondag 19 januari 2020 02:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Mag ik je vriendelijk verzoeken je muil te houden? Met dank.
Uitgedaagd.. en ik weet genoeg. Trusten Tilly.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Snap niet wat je hier nog te zoeken hebt met je walgelijke gecreep, niemand zit erop te wachten
wat doet ie dan? ik heb het gemist denk ik?quote:Op zondag 19 januari 2020 02:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Snap niet wat je hier nog te zoeken hebt met je walgelijke gecreep, niemand zit erop te wachten
quote:Op zondag 19 januari 2020 02:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nog 5 punten verschil.quote:
Vraag dat maar aan de klagers. Ik heb geen idee iig.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:11 schreef FANN het volgende:
[..]
wat doet ie dan? ik heb het gemist denk ik?
wat?quote:Op zondag 19 januari 2020 02:06 schreef TillyB het volgende:
straatconjo pak je biezen gewoonen donderstraal een eind op
Ja joh doe maar of je achterlijk bentquote:Op zondag 19 januari 2020 02:13 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan de klagers. Ik heb geen idee iig.
Schei uit met dat schijnheilige gedoe, er zijn er al meerdere over de zeik tegen je gegaanquote:Op zondag 19 januari 2020 02:13 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan de klagers. Ik heb geen idee iig.
IK SNAP HET NIET!!!! doet ie dat dan?quote:Op zondag 19 januari 2020 02:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij kan ook moeilijk zeggen ja ik stuur creepy DM's
oh...quote:Op zondag 19 januari 2020 02:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]En zeggen dat iemand een hoerige UI heeft
Ging dat over jou?quote:Op zondag 19 januari 2020 02:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]En zeggen dat iemand een hoerige UI heeft
Naksssss. Ben hastikke lief verdomme.quote:
ik denk dat ik maar even ga zappen...quote:Op zondag 19 januari 2020 02:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Naksssss. Ben hastikke lief verdomme.
Wat weet jij dan van mijn communicatie met een bepaalde user hier. Opsodetyfstralen.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar vind je dat een 'serieuze' DM? ik niet
Je zit zelf al maanden creepy reacties te geven in de SC hč? Dan vraag je erom dat mensen er mee gaan bemoeien.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:20 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wat weet jij dan van mijn communicatie met een bepaalde user hier. Opsodetyfstralen.
Privé.
Jij houdt wel lekker vol iddquote:Op zondag 19 januari 2020 02:22 schreef Petzi het volgende:
Toen ik hier net kwam heb ik flink wat over me heen gekregen. Ben ook nogal een erge flapuit. Ben uitgescholden en zwartgemaakt en ik deed net zo lekker terug.
Mensen voelen op een gegeven moment zelf wel een beetje aan wat past in 40+.
Als het echt niet klikt blijven ze vanzelf wel weg. Althans dat is mijn idee
Wtf, zijn hier ballotages? Wies de baas dan?quote:Op zondag 19 januari 2020 02:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had eerst toesteming gevraagd voordat ik hier ging posten en van de meeste mog het
Dat ga ik niet zomaar zeggenquote:Op zondag 19 januari 2020 02:27 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wtf, zijn hier ballotages? Wies de baas dan?
Lol... dan moet je nog ff wat bijspijkeren denk ik. Succes.quote:
Ja best grappig herhaling met komische stukjes er tussenquote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 02:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja best grappig herhaling met komische stukjes er tussen
Hij heeft wel wat lipfillers nodigquote:Op zondag 19 januari 2020 02:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet op zijn tanden slaan die heeft hij net nieuw
Nou lil Connor kan niet blij zijnquote:Op zondag 19 januari 2020 02:38 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ben benieuwd of zondag een heftige aflevering wordt, of dat het allemaal een beetje mak blijft.
Eet smakelijk ..paella met alleen groetenquote:Op zondag 19 januari 2020 02:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu is nog gegangen comida van gisteren te kijken
Ja, eens kijken of small Connor ballen heeft.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou lil Connor kan niet blij zijn
quote:Op zondag 19 januari 2020 02:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, eens kijken of small Connor ballen heeft.
Ging niet door,teveel wind.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:43 schreef chufi het volgende:
Ik heb heel die Musk test gemist vanmiddag .. Was dat nog wat of stelde het verder weinig voor?
Ah OK .. dat kan .. en dan 3 per dag willen lanceren .. ja komt goed..quote:
nia heeft nur en betje paella en noog wat anderes meer dat kunnt ik niet erkennenquote:Op zondag 19 januari 2020 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Eet smakelijk ..paella met alleen groeten
De tyfus. *ballen veilig stelt*quote:
Antonquote:Op zondag 19 januari 2020 02:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
De tyfus. *ballen veilig stelt*
In Spanje krijgen ze sws genoeg te eten mario.. 5 of 6 eet momenten per dagquote:Op zondag 19 januari 2020 02:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
nia heeft nur en betje paella en noog wat anderes meer dat kunnt ik niet erkennen
Held! Ff terugzoeken/ kijken.quote:
Ontwijken is de kunst juistquote:Op zondag 19 januari 2020 02:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
De tyfus. *ballen veilig stelt*
Niet echt in staat... .............................................................................................................................quote:Op zondag 19 januari 2020 02:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Held! Ff terugzoeken/ kijken.
4,en wat was dat andere bij comida?quote:Op zondag 19 januari 2020 02:47 schreef chufi het volgende:
[..]
In Spanje krijgen ze sws genoeg te eten mario.. 5 of 6 eet momenten per dag
verduras a la brasaquote:Op zondag 19 januari 2020 02:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
4,en wat was dat andere bij comida?
ah lachs,vis zo wat dacht ikquote:Op zondag 19 januari 2020 02:52 schreef chufi het volgende:
[..]
verduras a la brasa
konijn al van de jager of zalm van de plancha
ja ..quote:
is dat waar ze zingen met de dansers zo ver weg?quote:Op zondag 19 januari 2020 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ..
vanavond heb ik wel het menu maar ik hoorde ze ook over tortilla .. en er misten nog 10 personen toen het licht uit ging
ergens in het eerste jaarquote:Op zondag 19 januari 2020 02:57 schreef Straatverlichting het volgende:
Hmzz... kan die scene uit uto met Anton en Andrea niet vinden. Suggesties?
ze waren oefenen in de studio, waar morgen de TV-show is .. alleen 6 terug heb ik gezien de rest was nog bezig tot laat en niet gezien dat ze terugkwamen ..quote:Op zondag 19 januari 2020 03:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat waar ze zingen met de dansers zo ver weg?
No luck. Misschien 1 van beide geachte filmmakers?quote:
en studio is naast bij?quote:Op zondag 19 januari 2020 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
ze waren oefenen in de studio, waar morgen de TV-show is .. alleen 6 terug heb ik gezien de rest was nog bezig tot laat en niet gezien dat ze terugkwamen ..
Die Hummer is nooit binnen gereden hoor ... En Anton leeft ook al niet meer ..quote:Op zondag 19 januari 2020 03:03 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
No luck. Misschien 1 van beide geachte filmmakers?
quote:Op zondag 19 januari 2020 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Hummer is nooit binnen gereden hoor ... En Anton leeft ook al niet meer ..
Ja dat was wel lachen .. slaap zequote:Op zondag 19 januari 2020 03:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]weet t. Maar geweldige gast! Hoe die los ging ook.
Maar goed. RIP
Als je een datum en tijd hebt kan ik kijken...van uto1 moet ik alles nog hebbenquote:Op zondag 19 januari 2020 02:57 schreef Straatverlichting het volgende:
Hmzz... kan die scene uit uto met Anton en Andrea niet vinden. Suggesties?
ergens tussen feb-jul of zo .. geen idee wanneer Andrea EXIT wasquote:Op zondag 19 januari 2020 03:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je een datum en tijd hebt kan ik kijken...van uto1 moet ik alles nog hebben
Echt geen idee. Die gast kwam zo opeens voorbij waaien.quote:Op zondag 19 januari 2020 03:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je een datum en tijd hebt kan ik kijken...van uto1 moet ik alles nog hebben
Hang jezelf op aan een lantaarnpaal aubquote:Op zondag 19 januari 2020 03:22 schreef Straatverlichting het volgende:
Oww.. en voor de betweters. Ja ik hou van @:Sjampoeh![]()
![]()
Ik zal die schijf er eens bij pakken..misschien staat er al een gemaakte video met titel bijquote:Op zondag 19 januari 2020 03:27 schreef chufi het volgende:
[..]
ergens tussen feb-jul of zo .. geen idee wanneer Andrea EXIT was
Is goed hoor. Jij komt vast kijken. Gezellig.quote:Op zondag 19 januari 2020 03:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hang jezelf op aan een lantaarnpaal aub
Vlikker opquote:Op zondag 19 januari 2020 03:22 schreef Straatverlichting het volgende:
Oww.. en voor de betweters. Ja ik hou van @:Sjampoeh![]()
![]()
Wat een kutnummerquote:
Eigenlijk ben je gewoon een gemene kleuter.quote:Op zondag 19 januari 2020 03:37 schreef TillyB het volgende:
@:Deisyy waarom loopt deze randdebiel nog vrij rond?
Ok psycho, erg overtuigendquote:Op zondag 19 januari 2020 03:52 schreef Straatverlichting het volgende:
Gaat vast over mij... toch? Ik hou van mensen en klaag niet. Succes.
maart al ..quote:Op zondag 19 januari 2020 03:56 schreef FreshFruit het volgende:
Deze heb ik wel kunnen vinden,Het was in maart 2014 .
Ja, die vond ik ook.. maar bedoelde die scene daaro..quote:Op zondag 19 januari 2020 03:56 schreef FreshFruit het volgende:
Deze heb ik wel kunnen vinden,Het was in maart 2014 .
Overtuigen heeft bij jou weinig zin.... gewoon opgeven denk ik. Kusje.quote:
Je was onderdeel van een mass PM en bleef daarop doorgaan ja, who the fuck are you kiddingquote:Op zondag 19 januari 2020 03:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je gewoon een gemene kleuter.
DM-den we niet onlangs over iets belangrijks? Ach, ben je vast vergeten.
Lekker hoorquote:Op zondag 19 januari 2020 04:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb nog en betje schokonot met schnaps gevoellt
Ik had contact met 2 mensen. Jou en nog iemand. Remember?quote:Op zondag 19 januari 2020 04:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je was onderdeel van een mass PM en bleef daarop doorgaan ja, who the fuck are you kidding
Schijnheilig pisventje ga iets nuttigs doen ipv mensen lastigvallenquote:Op zondag 19 januari 2020 04:04 schreef Straatverlichting het volgende:
Ow... mevrauw blauw @:Deisyy sorry voor al die TR's.
Ja und?quote:Op zondag 19 januari 2020 04:05 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik had contact met 2 mensen. Jou en nog iemand. Remember?
Wanneer ik je serieus zou nemen dan neem ik mezelf niet serieus. Werk ze maandag.quote:Op zondag 19 januari 2020 04:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Schijnheilig pisventje ga iets nuttigs doen ipv mensen lastigvallen
Das goed papa. Maar zo omgaan met iemand met wie je zo in contact stond (ja via pm hiero). Dan zak je maar in de stront. Treurig.quote:Op zondag 19 januari 2020 04:09 schreef chufi het volgende:
Ok kan dit via Dees ..tr maken klaar of gewoon pm/dm en
quote:Op zondag 19 januari 2020 04:12 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Das goed papa. Maar zo omgaan met iemand met wie je zo in contact stond (ja via pm hiero). Dan zak je maar in de stront. Treurig.
Ow.. en ik TR niet. Ik heb een mening.quote:Op zondag 19 januari 2020 04:09 schreef chufi het volgende:
Ok kan dit via Dees ..tr maken klaar of gewoon pm/dm en
pm/dm word eigenlijk niet besprokenquote:Op zondag 19 januari 2020 04:12 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Das goed papa. Maar zo omgaan met iemand met wie je zo in contact stond (ja via pm hiero). Dan zak je maar in de stront. Treurig.
Dat doe ik ook niet.quote:Op zondag 19 januari 2020 04:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
pm/dm word eigenlijk niet besproken
Ik niet. Bracht mn bijdrage. Dat wast.quote:Op zondag 19 januari 2020 04:15 schreef TillyB het volgende:
[..]Doe nou niet of we innig contact hebben gehad het was meer een huishoudelijke mededeling waarvan iedereen wel weet waar ik het over heb.
quote:Op zondag 19 januari 2020 04:15 schreef TillyB het volgende:
[..]Doe nou niet of we innig contact hebben gehad het was meer een huishoudelijke mededeling waarvan iedereen wel weet waar ik het over heb.
En innig met jou??? No fucking way. Wil een vrouw, geen wijf.quote:Op zondag 19 januari 2020 04:15 schreef TillyB het volgende:
Nou dan, doe dan niet of dat iets persoonlijks was idioot.quote:Op zondag 19 januari 2020 04:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
En innig met jou??? No fucking way. Wil een vrouw, geen wijf.
Ik begrijp je nu niet. Dat was persoonlijk.quote:Op zondag 19 januari 2020 04:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou dan, doe dan niet of dat iets persoonlijks was idioot.
pas op..quote:Op zondag 19 januari 2020 04:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
En innig met jou??? No fucking way. Wil een vrouw, geen wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |