ergens tussen feb-jul of zo .. geen idee wanneer Andrea EXIT wasquote:Op zondag 19 januari 2020 03:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je een datum en tijd hebt kan ik kijken...van uto1 moet ik alles nog hebben
Echt geen idee. Die gast kwam zo opeens voorbij waaien.quote:Op zondag 19 januari 2020 03:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je een datum en tijd hebt kan ik kijken...van uto1 moet ik alles nog hebben
Hang jezelf op aan een lantaarnpaal aubquote:Op zondag 19 januari 2020 03:22 schreef Straatverlichting het volgende:
Oww.. en voor de betweters. Ja ik hou van @:Sjampoeh![]()
![]()
Ik zal die schijf er eens bij pakken..misschien staat er al een gemaakte video met titel bijquote:Op zondag 19 januari 2020 03:27 schreef chufi het volgende:
[..]
ergens tussen feb-jul of zo .. geen idee wanneer Andrea EXIT was
Is goed hoor. Jij komt vast kijken. Gezellig.quote:Op zondag 19 januari 2020 03:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hang jezelf op aan een lantaarnpaal aub
Vlikker opquote:Op zondag 19 januari 2020 03:22 schreef Straatverlichting het volgende:
Oww.. en voor de betweters. Ja ik hou van @:Sjampoeh![]()
![]()
Wat een kutnummerquote:
Eigenlijk ben je gewoon een gemene kleuter.quote:Op zondag 19 januari 2020 03:37 schreef TillyB het volgende:
@:Deisyy waarom loopt deze randdebiel nog vrij rond?
Ok psycho, erg overtuigendquote:Op zondag 19 januari 2020 03:52 schreef Straatverlichting het volgende:
Gaat vast over mij... toch? Ik hou van mensen en klaag niet. Succes.
maart al ..quote:Op zondag 19 januari 2020 03:56 schreef FreshFruit het volgende:
Deze heb ik wel kunnen vinden,Het was in maart 2014 .
Ja, die vond ik ook.. maar bedoelde die scene daaro..quote:Op zondag 19 januari 2020 03:56 schreef FreshFruit het volgende:
Deze heb ik wel kunnen vinden,Het was in maart 2014 .
Overtuigen heeft bij jou weinig zin.... gewoon opgeven denk ik. Kusje.quote:
Je was onderdeel van een mass PM en bleef daarop doorgaan ja, who the fuck are you kiddingquote:Op zondag 19 januari 2020 03:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je gewoon een gemene kleuter.
DM-den we niet onlangs over iets belangrijks? Ach, ben je vast vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |