ergens tussen feb-jul of zo .. geen idee wanneer Andrea EXIT wasquote:Op zondag 19 januari 2020 03:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je een datum en tijd hebt kan ik kijken...van uto1 moet ik alles nog hebben
Echt geen idee. Die gast kwam zo opeens voorbij waaien.quote:Op zondag 19 januari 2020 03:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je een datum en tijd hebt kan ik kijken...van uto1 moet ik alles nog hebben
Hang jezelf op aan een lantaarnpaal aubquote:Op zondag 19 januari 2020 03:22 schreef Straatverlichting het volgende:
Oww.. en voor de betweters. Ja ik hou van @:Sjampoeh![]()
![]()
Ik zal die schijf er eens bij pakken..misschien staat er al een gemaakte video met titel bijquote:Op zondag 19 januari 2020 03:27 schreef chufi het volgende:
[..]
ergens tussen feb-jul of zo .. geen idee wanneer Andrea EXIT was
Is goed hoor. Jij komt vast kijken. Gezellig.quote:Op zondag 19 januari 2020 03:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hang jezelf op aan een lantaarnpaal aub
Vlikker opquote:Op zondag 19 januari 2020 03:22 schreef Straatverlichting het volgende:
Oww.. en voor de betweters. Ja ik hou van @:Sjampoeh![]()
![]()
Wat een kutnummerquote:
Eigenlijk ben je gewoon een gemene kleuter.quote:Op zondag 19 januari 2020 03:37 schreef TillyB het volgende:
@:Deisyy waarom loopt deze randdebiel nog vrij rond?
Ok psycho, erg overtuigendquote:Op zondag 19 januari 2020 03:52 schreef Straatverlichting het volgende:
Gaat vast over mij... toch? Ik hou van mensen en klaag niet. Succes.
maart al ..quote:Op zondag 19 januari 2020 03:56 schreef FreshFruit het volgende:
Deze heb ik wel kunnen vinden,Het was in maart 2014 .
Ja, die vond ik ook.. maar bedoelde die scene daaro..quote:Op zondag 19 januari 2020 03:56 schreef FreshFruit het volgende:
Deze heb ik wel kunnen vinden,Het was in maart 2014 .
Overtuigen heeft bij jou weinig zin.... gewoon opgeven denk ik. Kusje.quote:
Je was onderdeel van een mass PM en bleef daarop doorgaan ja, who the fuck are you kiddingquote:Op zondag 19 januari 2020 03:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je gewoon een gemene kleuter.
DM-den we niet onlangs over iets belangrijks? Ach, ben je vast vergeten.
Lekker hoorquote:Op zondag 19 januari 2020 04:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb nog en betje schokonot met schnaps gevoellt
Ik had contact met 2 mensen. Jou en nog iemand. Remember?quote:Op zondag 19 januari 2020 04:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je was onderdeel van een mass PM en bleef daarop doorgaan ja, who the fuck are you kidding
Schijnheilig pisventje ga iets nuttigs doen ipv mensen lastigvallenquote:Op zondag 19 januari 2020 04:04 schreef Straatverlichting het volgende:
Ow... mevrauw blauw @:Deisyy sorry voor al die TR's.
Ja und?quote:Op zondag 19 januari 2020 04:05 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik had contact met 2 mensen. Jou en nog iemand. Remember?
Wanneer ik je serieus zou nemen dan neem ik mezelf niet serieus. Werk ze maandag.quote:Op zondag 19 januari 2020 04:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Schijnheilig pisventje ga iets nuttigs doen ipv mensen lastigvallen
Das goed papa. Maar zo omgaan met iemand met wie je zo in contact stond (ja via pm hiero). Dan zak je maar in de stront. Treurig.quote:Op zondag 19 januari 2020 04:09 schreef chufi het volgende:
Ok kan dit via Dees ..tr maken klaar of gewoon pm/dm en
quote:Op zondag 19 januari 2020 04:12 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Das goed papa. Maar zo omgaan met iemand met wie je zo in contact stond (ja via pm hiero). Dan zak je maar in de stront. Treurig.
Ow.. en ik TR niet. Ik heb een mening.quote:Op zondag 19 januari 2020 04:09 schreef chufi het volgende:
Ok kan dit via Dees ..tr maken klaar of gewoon pm/dm en
pm/dm word eigenlijk niet besprokenquote:Op zondag 19 januari 2020 04:12 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Das goed papa. Maar zo omgaan met iemand met wie je zo in contact stond (ja via pm hiero). Dan zak je maar in de stront. Treurig.
Dat doe ik ook niet.quote:Op zondag 19 januari 2020 04:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
pm/dm word eigenlijk niet besproken
Ik niet. Bracht mn bijdrage. Dat wast.quote:Op zondag 19 januari 2020 04:15 schreef TillyB het volgende:
[..]Doe nou niet of we innig contact hebben gehad het was meer een huishoudelijke mededeling waarvan iedereen wel weet waar ik het over heb.
quote:Op zondag 19 januari 2020 04:15 schreef TillyB het volgende:
[..]Doe nou niet of we innig contact hebben gehad het was meer een huishoudelijke mededeling waarvan iedereen wel weet waar ik het over heb.
En innig met jou??? No fucking way. Wil een vrouw, geen wijf.quote:Op zondag 19 januari 2020 04:15 schreef TillyB het volgende:
Nou dan, doe dan niet of dat iets persoonlijks was idioot.quote:Op zondag 19 januari 2020 04:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
En innig met jou??? No fucking way. Wil een vrouw, geen wijf.
Ik begrijp je nu niet. Dat was persoonlijk.quote:Op zondag 19 januari 2020 04:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou dan, doe dan niet of dat iets persoonlijks was idioot.
pas op..quote:Op zondag 19 januari 2020 04:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
En innig met jou??? No fucking way. Wil een vrouw, geen wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |