Eet smakelijk ..paella met alleen groetenquote:Op zondag 19 januari 2020 02:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu is nog gegangen comida van gisteren te kijken
Ja, eens kijken of small Connor ballen heeft.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou lil Connor kan niet blij zijn
quote:Op zondag 19 januari 2020 02:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, eens kijken of small Connor ballen heeft.
Ging niet door,teveel wind.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:43 schreef chufi het volgende:
Ik heb heel die Musk test gemist vanmiddag .. Was dat nog wat of stelde het verder weinig voor?
Ah OK .. dat kan .. en dan 3 per dag willen lanceren .. ja komt goed..quote:
nia heeft nur en betje paella en noog wat anderes meer dat kunnt ik niet erkennenquote:Op zondag 19 januari 2020 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Eet smakelijk ..paella met alleen groeten
De tyfus. *ballen veilig stelt*quote:
Antonquote:Op zondag 19 januari 2020 02:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
De tyfus. *ballen veilig stelt*
In Spanje krijgen ze sws genoeg te eten mario.. 5 of 6 eet momenten per dagquote:Op zondag 19 januari 2020 02:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
nia heeft nur en betje paella en noog wat anderes meer dat kunnt ik niet erkennen
Held! Ff terugzoeken/ kijken.quote:
Ontwijken is de kunst juistquote:Op zondag 19 januari 2020 02:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
De tyfus. *ballen veilig stelt*
Niet echt in staat... .............................................................................................................................quote:Op zondag 19 januari 2020 02:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Held! Ff terugzoeken/ kijken.
4,en wat was dat andere bij comida?quote:Op zondag 19 januari 2020 02:47 schreef chufi het volgende:
[..]
In Spanje krijgen ze sws genoeg te eten mario.. 5 of 6 eet momenten per dag
verduras a la brasaquote:Op zondag 19 januari 2020 02:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
4,en wat was dat andere bij comida?
ah lachs,vis zo wat dacht ikquote:Op zondag 19 januari 2020 02:52 schreef chufi het volgende:
[..]
verduras a la brasa
konijn al van de jager of zalm van de plancha
ja ..quote:
is dat waar ze zingen met de dansers zo ver weg?quote:Op zondag 19 januari 2020 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ..
vanavond heb ik wel het menu maar ik hoorde ze ook over tortilla .. en er misten nog 10 personen toen het licht uit ging
ergens in het eerste jaarquote:Op zondag 19 januari 2020 02:57 schreef Straatverlichting het volgende:
Hmzz... kan die scene uit uto met Anton en Andrea niet vinden. Suggesties?
ze waren oefenen in de studio, waar morgen de TV-show is .. alleen 6 terug heb ik gezien de rest was nog bezig tot laat en niet gezien dat ze terugkwamen ..quote:Op zondag 19 januari 2020 03:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat waar ze zingen met de dansers zo ver weg?
No luck. Misschien 1 van beide geachte filmmakers?quote:
en studio is naast bij?quote:Op zondag 19 januari 2020 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
ze waren oefenen in de studio, waar morgen de TV-show is .. alleen 6 terug heb ik gezien de rest was nog bezig tot laat en niet gezien dat ze terugkwamen ..
Die Hummer is nooit binnen gereden hoor ... En Anton leeft ook al niet meer ..quote:Op zondag 19 januari 2020 03:03 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
No luck. Misschien 1 van beide geachte filmmakers?
quote:Op zondag 19 januari 2020 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Hummer is nooit binnen gereden hoor ... En Anton leeft ook al niet meer ..
Ja dat was wel lachen .. slaap zequote:Op zondag 19 januari 2020 03:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]weet t. Maar geweldige gast! Hoe die los ging ook.
Maar goed. RIP
Als je een datum en tijd hebt kan ik kijken...van uto1 moet ik alles nog hebbenquote:Op zondag 19 januari 2020 02:57 schreef Straatverlichting het volgende:
Hmzz... kan die scene uit uto met Anton en Andrea niet vinden. Suggesties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |