Wat weet jij dan van mijn communicatie met een bepaalde user hier. Opsodetyfstralen.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar vind je dat een 'serieuze' DM? ik niet
Je zit zelf al maanden creepy reacties te geven in de SC hè? Dan vraag je erom dat mensen er mee gaan bemoeien.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:20 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wat weet jij dan van mijn communicatie met een bepaalde user hier. Opsodetyfstralen.
Privé.
Jij houdt wel lekker vol iddquote:Op zondag 19 januari 2020 02:22 schreef Petzi het volgende:
Toen ik hier net kwam heb ik flink wat over me heen gekregen. Ben ook nogal een erge flapuit. Ben uitgescholden en zwartgemaakt en ik deed net zo lekker terug.
Mensen voelen op een gegeven moment zelf wel een beetje aan wat past in 40+.
Als het echt niet klikt blijven ze vanzelf wel weg. Althans dat is mijn idee
Wtf, zijn hier ballotages? Wies de baas dan?quote:Op zondag 19 januari 2020 02:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had eerst toesteming gevraagd voordat ik hier ging posten en van de meeste mog het
Dat ga ik niet zomaar zeggenquote:Op zondag 19 januari 2020 02:27 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wtf, zijn hier ballotages? Wies de baas dan?
Lol... dan moet je nog ff wat bijspijkeren denk ik. Succes.quote:
Ja best grappig herhaling met komische stukjes er tussenquote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 02:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja best grappig herhaling met komische stukjes er tussen
Hij heeft wel wat lipfillers nodigquote:Op zondag 19 januari 2020 02:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet op zijn tanden slaan die heeft hij net nieuw
Nou lil Connor kan niet blij zijnquote:Op zondag 19 januari 2020 02:38 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ben benieuwd of zondag een heftige aflevering wordt, of dat het allemaal een beetje mak blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |