ze zijn het wel gewend, maar niet iedereen kan daar tegen..quote:Op zondag 19 januari 2020 01:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jamaar hij moest wel lachen ook
Geen idee.. ik dm alleen maar serieus. Schijnbaar hinderen mn reacties hier wat peepz.. Tja. Niet mijn probleem.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb nog nooit last gehad van jou ... wat doe je dan? DM sturen ofzo?
Ik denk dat je jezelf (weer) overschat.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit door de ballotage laten glippen ? Mijn fout maar daar hebben we de Dees nog vooor
oh... ik hoef geen DM's hoorquote:Op zondag 19 januari 2020 01:59 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Geen idee.. ik dm alleen maar serieus. Schijnbaar hinderen mn reacties hier wat peepz.. Tja. Niet mijn probleem.
quote:
Elke vrijdag 15:30 pak spanking op dr billen.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is in deze een SM ... DM, PM en dan ?
Oh dan zit ik al aan de borrelquote:Op zondag 19 januari 2020 02:02 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Elke vrijdag 15:30 pak spanking op dr billen.
Dominatieprobleempje. Daar is iequote:Op zondag 19 januari 2020 02:02 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Elke vrijdag 15:30 pak spanking op dr billen.
Gaat lekker.quote:
Ja hoor.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:05 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dominatieprobleempje. Daar is ie![]()
![]()
Daar kom je niet ver mee vriend.
Mag ik je vriendelijk verzoeken je muil te houden? Met dank.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:06 schreef TillyB het volgende:
straatconjo pak je biezen gewoonen donderstraal een eind op
Snap niet wat je hier nog te zoeken hebt met je walgelijke gecreep, niemand zit erop te wachtenquote:Op zondag 19 januari 2020 02:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Mag ik je vriendelijk verzoeken je muil te houden? Met dank.
Uitgedaagd.. en ik weet genoeg. Trusten Tilly.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Snap niet wat je hier nog te zoeken hebt met je walgelijke gecreep, niemand zit erop te wachten
wat doet ie dan? ik heb het gemist denk ik?quote:Op zondag 19 januari 2020 02:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Snap niet wat je hier nog te zoeken hebt met je walgelijke gecreep, niemand zit erop te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |