Ijs..bewoners hebben geen verwarming meer...hele flat is bevrorenquote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
Flat in rusland....koud he!?
[ afbeelding ]
Ja, ja, nee, nee, nee. Weet je genoeg nu?quote:Op zondag 19 januari 2020 01:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mijn lichtje ben je niet,maar fijn dat je zo happy met jezelf bent. Fijne baan met uitzicht op promotie natuurlijk, intelligent en erg aantrekkelijk. Met vrouw en kids regelmatig een fijne vakantie in het buitenland. Ik gun het je van harte.
zal wel frisjes zijn danquote:Op zondag 19 januari 2020 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ijs..bewoners hebben geen verwarming meer...hele flat is bevroren
Ik sla m toch ff op voor later.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 01:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Werd je overal boos aangekeken? Ze ruiken natuurlijk dat je voor Feyenoord bent.
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 19 januari 2020 01:26 schreef FANN het volgende:
Dit reeks is de beste RLS die er is eigenlijk
Ik was van plan.... maar eh....quote:
Nee ik kom er vandaanquote:Op zondag 19 januari 2020 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was van plan.... maar eh....ik ben weer gaan slapen
![]()
dat hele ritme is verkloot![]()
Morgen nieuwe kans ......
Twente doet het echt niet goed.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]nou mooie avond voor Feyenoord
waarom ? staat gewoon op internet..quote:Op zondag 19 januari 2020 01:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik sla m toch ff op voor later.
Oh... wat kwam je doen hier? Je mag niet zomaar Amsterdam binnen heh.... moest je je legitimeren?quote:
das lief ..quote:Op zondag 19 januari 2020 01:26 schreef FANN het volgende:
Dit reeks is de beste RLS die er is eigenlijk
Waar lees jij dat?quote:Op zondag 19 januari 2020 01:28 schreef Recce het volgende:
Ik lees nu pas dat Studio Vlemmix terugkomt!
Sommige dingen moet je koesteren.quote:
,,,,,,,,quote:Op zondag 19 januari 2020 01:28 schreef Recce het volgende:
Ik lees nu pas dat Studio Vlemmix terugkomt!
Neequote:Op zondag 19 januari 2020 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... wat kwam je doen hier? Je mag niet zomaar Amsterdam binnen heh.... moest je je legitimeren?
Oh was gewoon bij 'm thuis housewarming?quote:Op zondag 19 januari 2020 01:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja leuk, geinig appartement was gezellig
Waaro.... heb je een nieuwe liefquote:Op zondag 19 januari 2020 01:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja leuk, geinig appartement was gezellig
Ja met een man of 8 familie de grote party is in februari moet je willenquote:Op zondag 19 januari 2020 01:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh was gewoon bij 'm thuis housewarming?
Beetje oud nieuws rekkiequote:Op zondag 19 januari 2020 01:30 schreef Recce het volgende:
[..]
RLS / BREAKING: STUDIO VLEMMIX KEERT TERUG
Ja Rec wel best wel schokkend weerquote:Op zondag 19 januari 2020 01:31 schreef Petzi het volgende:
Daar zit toch niemand op te wachten, tjee zeg
Jij bent toch wetenschapper en zoquote:Op zondag 19 januari 2020 01:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat pas na LI begintquote:Op zondag 19 januari 2020 01:30 schreef Recce het volgende:
[..]
had ik al gelezen... ze zijn zéér enthousiastquote:Op zondag 19 januari 2020 01:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, Studio Vlemmix was de beste RLS ooit.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja Rec wel best wel schokkend weer
Ah een gerucht....eerst zienquote:Op zondag 19 januari 2020 01:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk zo in het dagelijks leven?quote:Op zondag 19 januari 2020 01:32 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jij bent toch wetenschapper en zo*Verward off gaat..*
Ik heb daar niks van meegekregen, maar ik kan die kerel niet lang zien ookquote:Op zondag 19 januari 2020 01:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, Studio Vlemmix was de beste RLS ooit.Ik heb me kapot gelachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |