Oh gezellig, lekker rustig soort van, op die grote muil van jou na danquote:Op zondag 19 januari 2020 01:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja met een man of 8 familie de grote party is in februari moet je willen
Sorry? Zit je me nou te versieren?quote:Op zondag 19 januari 2020 01:33 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk zo in het dagelijks leven?
quote:Op zondag 19 januari 2020 01:34 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Sorry? Zit je me nou te versieren?
quote:Op zondag 19 januari 2020 01:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh gezellig, lekker rustig soort van, op die grote muil van jou na dan
Dat wil je toch ook niet zien als je een beetje helder in je knar bentquote:Op zondag 19 januari 2020 01:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb daar niks van meegekregen, maar ik kan die kerel niet lang zien ook
In het kader van die soap was-ie best te pruimen hoor.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb daar niks van meegekregen, maar ik kan die kerel niet lang zien ook
50 minuten ongeveerquote:Op zondag 19 januari 2020 01:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.... gezellie? zal wel denk ik... waar woon jij eigenlijk? Moet je dan ver reizen?
Ik zit net te kijken, jij?quote:Op zondag 19 januari 2020 01:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hou het voorlopig bij één seizoen hoor.Heb je de aflevering van vandaag al gezien?
Zit vaak in de familie.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]nou neef en andere neef zijn ook vrij druk
Ja taxi ging bestquote:Op zondag 19 januari 2020 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
nouhou... is toch niet naast de deur... is maar te doen met de auto.. dus
Dat schijn je wel erg snel te denken. Ik stel gewoon een vraag. Vraag niet of ik je sokken mag wassen in het vervolg of zo.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:34 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Sorry? Zit je me nou te versieren?
ghehehehehequote:Op zondag 19 januari 2020 01:38 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat schijn je wel erg snel te denken. Ik stel gewoon een vraag. Vraag niet of ik je sokken mag wassen in het vervolg of zo.
quote:Op zondag 19 januari 2020 01:38 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat schijn je wel erg snel te denken. Ik stel gewoon een vraag. Vraag niet of ik je sokken mag wassen in het vervolg of zo.
Nee ik heb 750km per jaar kneuzentaxi kost niet veel 20 euro heen en weerquote:
mooi!quote:Op zondag 19 januari 2020 01:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik heb 750km per jaar kneuzentaxi kost niet veel 20 euro heen en weer
das wel goedkoop..quote:Op zondag 19 januari 2020 01:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik heb 750km per jaar kneuzentaxi kost niet veel 20 euro heen en weer
Morgen samen kijkenquote:Op zondag 19 januari 2020 01:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nog niet gezien.Heb een beetje kopfschmerzen.
Jij jij ookquote:Op zondag 19 januari 2020 01:39 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]![]()
Geld verdienen.. en mn sokken was ik zelf wel.
Nee dus. Succes verder.
Ik zat al te denken toen ik je naam zag staan in die lijst... dat gaat ie NOOIT doen...quote:Op zondag 19 januari 2020 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
jammer.. op en neertje DH kan ik wel gebruiken
of ik neem een kamer ergensquote:Op zondag 19 januari 2020 01:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zat al te denken toen ik je naam zag staan in die lijst... dat gaat ie NOOIT doen...
of hij moet een lift krijgen....
quote:Op zondag 19 januari 2020 01:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nog niet gezien.Heb een beetje kopfschmerzen.
Nee, heb vandaag ook twee koffie gehad, dus daar ligt het niet aan. Van vroeger, toen ik door de week veel koffie dronk en in het weekend niet, weet ik nog dat je van koffieonthouding koppijn krijgt.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:48 schreef TillyB het volgende:
[..]Hoe kan dat? Ben je aan het afkicken van je koffiebinge?
Ik naar jou, jij hebt geen autoquote:Op zondag 19 januari 2020 01:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Gezellie!Kom jij naar mij of andersom?
Straatvernieling.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:49 schreef Petzi het volgende:
Wat een rare gast die Straatvernieling. Je komt hier ook vanalles tegen
Gekkenhuis echt straatconjo's alles hebben wequote:Op zondag 19 januari 2020 01:49 schreef Petzi het volgende:
jij ook al .. Ieni had er ook al last vanquote:Op zondag 19 januari 2020 01:49 schreef Petzi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |