Morgen maar met moots danquote:Op zondag 19 januari 2020 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, heb vandaag ook twee koffie gehad, dus daar ligt het niet aan. Van vroeger, toen ik door de week veel koffie dronk en in het weekend niet, weet ik nog dat je van koffieonthouding koppijn krijgt.Geen idee wat het is, het is al aan het afnemen.
ik vrees van welquote:Op zondag 19 januari 2020 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dat Ollie die sexeh probeert te zijn?
quote:Op zondag 19 januari 2020 01:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Hadden we wel een kamer kunnen delen, met ligbadmaar jah....
ja bv .. ik ben wel braafquote:Op zondag 19 januari 2020 01:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Hadden we wel een kamer kunnen delen, met ligbadmaar jah....
Oh Jeequote:
Met wortelsquote:Op zondag 19 januari 2020 01:51 schreef Recce het volgende:
[..]Wat is er nou romantischer dan samen love island kijken?
ai ai ai ...quote:Op zondag 19 januari 2020 01:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Vraagt mn moeder aan de Turkse taxichauffeur bent u pas in nederland![]()
34 jaar zei die kerel
quote:Op zondag 19 januari 2020 01:53 schreef Ghostbuster het volgende:
34 jaar zei die kerel
ja, idioot is datquote:Op zondag 19 januari 2020 01:53 schreef Ghostbuster het volgende:
34 jaar zei die kerel
Ik hoor alleen vrouwen over jou klagen .. dus gedraag je of andersquote:Op zondag 19 januari 2020 01:53 schreef Straatverlichting het volgende:
Gelukkig hebben meer mannen dan vrouwen last van mij. En voor de betere scheldpartijen: vooral reageren. hierop Kusje
En wie de fuk is Petzi?
Jij?quote:Op zondag 19 januari 2020 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoor alleen vrouwen over jou klagen .. dus gedraag je of anders
Jaquote:Op zondag 19 januari 2020 01:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, idioot is datvoor sommige mensen is het nog steeds ''wennen''
ik heb nog nooit last gehad van jou ... wat doe je dan? DM sturen ofzo?quote:Op zondag 19 januari 2020 01:53 schreef Straatverlichting het volgende:
Gelukkig hebben meer mannen dan vrouwen last van mij. En voor de betere scheldpartijen: vooral reageren. hierop Kusje
En wie de fuk is Petzi?
Heb ik jou ooit door de ballotage laten glippen ? Mijn fout maar daar hebben we de Dees nog vooorquote:
SM zelfsquote:Op zondag 19 januari 2020 01:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb nog nooit last gehad van jou ... wat doe je dan? DM sturen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |