SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
![]()
Zo spreek je het ook uit iddquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:02 schreef Meke het volgende:
[..]
De Moira die ik ken, spreek je uit als moojra
Logisch; in China is het acht uur later dus daar is het al tien uur geleden dat je gegeten hebt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb twee uur geleden Chinees gegeten met wat collega's, dus ik begin weer trek te krijgen
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Logisch; in China is het acht uur later dus daar is het al tien uur geleden dat je gegeten hebt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weeg me ook even een paar dagen niet na de pizza van gisteren
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:57 schreef I het volgende:
[..]Dat tikt wel aan ja, maar ach, moet kunnen op z'n tijd.
Ik heb weer veel teveel lekkere dingen gekocht bij de winkel.Nu maar m'n best doen om het een beetje met mate te consumeren.
Dat scheeltquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:59 schreef I het volgende:
En nee, die lekkere dingen die ik gekocht heb gooi ik niet in de blender.
Af en toe iets lekkers moet kunnen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]Daarom koop ik ook maar geen lekkere dingen hier. Hoewel, het kerstpakket van begin vorige maand zit nog bijna helemaal vol. Er is hoop voor me!
Voor mij zou dat niet werken denk ik. Ik snack niet zo veel meer momenteel; ik hou die ruimte liever over voor minder gezonde maaltijden zo eens per week of zo.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:00 schreef I het volgende:
[..]
Af en toe iets lekkers moet kunnen.Ik hou wel goed bij hoeveel ik eet tegenwoordig.
Via zo'n appje. Dus als ik iets heb gegeten, meteen even loggen.
Dan zie ik ook meteen hoeveel ik nog mag eten, en moet ik soms ergens anders weer op inleveren.
Dit heb ik ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soms doe ik zuinig met lekkere dingen die ik op voorraad heb, en moet ik uiteindelijk alsnog er aan beginnen voor het nog verder over datum raakt
Ik denk dat ik ook die kant op gaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soms doe ik zuinig met lekkere dingen die ik op voorraad heb, en moet ik uiteindelijk alsnog er aan beginnen voor het nog verder over datum raakt
Ik heb dan wel in de tussentijd andere lekkere dingen gekocht en opgepeuzeldquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook die kant op gaDat had ik een paar jaar geleden toch nooit kunnen denken.
Ik heb nu dus alweer een tijdje geen lekkere dingen meer op voorraad. Normaal gesproken had ik altijd wel een zak nootjes of doritos liggen, dat koop ik nu bewust niet meer. Dan grijp ik er ook 's avonds niet meer naar, en drink ik gewoon nog een kopje thee ofzo.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo'n zak chips helemaal opeten (of voor de vorm een klein bodempje in de zak achterlaten) kon ik een jaar of twee geleden nog prima, maar nou lukt het me mentaal echt niet meer. Ik denk dan meteen aan hoeveel dagen (potentieel) gewichtsverlies ik daarmee dan verspil.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb dan wel in de tussentijd andere lekkere dingen gekocht en opgepeuzeldAls ik dat kan voorkomen of beperken zou het mooi zijn
Maar soms heb ik gewoon heel veel zin in chips
Achja, daarin is ook prima te matigen natuurlijk. Ik eet ook alsnog wel ongezonde maaltijden, maar dus ook met mate.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij zou dat niet werken denk ik. Ik snack niet zo veel meer momenteel; ik hou die ruimte liever over voor minder gezonde maaltijden zo eens per week of zo.
Sowieso al geen patat natuurlijk, dat scheelt alquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:11 schreef I het volgende:
[..]
Achja, daarin is ook prima te matigen natuurlijk. Ik eet ook alsnog wel ongezonde maaltijden, maar dus ook met mate.
Een hele zak chips op een dag red ik nu ook al nietquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n zak chips helemaal opeten (of voor de vorm een klein bodempje in de zak achterlaten) kon ik een jaar of twee geleden nog prima, maar nou lukt het me mentaal echt niet meer. Ik denk dan meteen aan hoeveel dagen (potentieel) gewichtsverlies ik daarmee dan verspil.
Gelukkig geven ze in sommige caf's wel een klein bakje chips bij het drankje zodat je de behoefte nog een beetje kan bevredigen
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso al geen patat natuurlijk, dat scheelt al
Truequote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een hele zak chips op een dag red ik nu ook al nietChips tikken wel behoorlijk aan meteen. Daar moet je behoorlijk wat doperwten voor eten
Ik hou de Noren en Litouwers weer in de gaten. De Slovenen schijnen ook bezig te zijnquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:31 schreef I het volgende:
Ik ga weer ondergronds, op zoek naar de mol.
Je zit toch hopelijk niet op precies zo'n hoogte dat er nog steeds risico is van hoge golven, met van de andere kant het risico nog net bedolven te worden door het uiteinde van een kleine lawine van verse sneeuw?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou wel heel bijzonder zijn ja
Ja, ik hoop het ook! We wonen hier gelukkig iets hoger (meter of 50) maar het is wel zorgelijk voor de mensen en bedrijven aan het strand. Het zijn vooral de golven die hier een bedreiging vormen.
Ik heb de voorrondes van Litouwen en Sloveni aan staan. Ik zit in die topics en daarnaast nog in die van Noorwegen. De liedjes die strijden om een plek zijn daar allemaal al geweest, nu komen er nog halve finales en een finale. Ik duim voor de dancedru飀equote:
Voorrondes van dat soort landen boeien me echt nulquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb de voorrondes van Litouwen en Sloveni aan staan. Ik zit in die topics en daarnaast nog in die van Noorwegen. De liedjes die strijden om een plek zijn daar allemaal al geweest, nu komen er nog halve finales en een finale. Ik duim voor de dancedru飀e
Ik blijf er ook niet voor thuis, maar als ik op tijd ontdek dat er zo'n ronde is kijk ik ze soms welquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Voorrondes van dat soort landen boeien me echt nulMaar veel plezier!
Nog wel een beetje hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:30 schreef Guanabana het volgende:
Haha TT
Allemaal #ViesDik behalve @:Strani
Gelukkig niet! Net hoog genoeg en de berg waar ik aan de andere kant tegenaankijk zal denk ik net geen sneeuw krijgenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zit toch hopelijk niet op precies zo'n hoogte dat er nog steeds risico is van hoge golven, met van de andere kant het risico nog net bedolven te worden door het uiteinde van een kleine lawine van verse sneeuw?
Gelukkig maar. Zou wat zijn, moeten wij straks met zijn allen naar Spanje om jou uit een blok ijs te hakken, hoe raar wil je het hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig niet! Net hoog genoeg en de berg waar ik aan de andere kant tegenaankijk zal denk ik net geen sneeuw krijgen
Ik zou het er bijna voor over hebben zodat jullie allemaal deze kant op komenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Zou wat zijn, moeten wij straks met zijn allen naar Spanje om jou uit een blok ijs te hakken, hoe raar wil je het hebben.
Kranen en vriezers opengooien dan, wie weet.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het er bijna voor over hebben zodat jullie allemaal deze kant op komen
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het er bijna voor over hebben zodat jullie allemaal deze kant op komen
Ik ga direct aan de slag!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kranen en vriezers opengooien dan, wie weet.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:11 schreef Guanabana het volgende:
Als ik ijs kan hakken dan overleef ik Spanje wel
Ik kom er direct aan!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]Nou de komende dagen zitten we rond de 13 graden, dat is voor jou een heerlijk zomerweertje
Geen idee!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:07 schreef Strani het volgende:
Zit iedereen nog steeds te moltalken of zo?
Feestje.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:07 schreef Strani het volgende:
Ja jemigquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie dat we w殚r niet zijn uitgenodigd voor een feestje!
Geen idee wat je hier precies zegt, maar ik heb de neiging te zeggen dat je je mond moet spoelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:07 schreef Strani het volgende:
@ijs_beer wil ze allemaal voor zichzelfquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja jemigZo kom ik nooit aan de vrouw!
En terecht!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee wat je hier precies zegt, maar ik heb de neiging te zeggen dat je je mond moet spoelen.
En met een bedreigde diersoort kan je daar niet eens echt boos over wordenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
@:ijs_beer wil ze allemaal voor zichzelf
Nu voel ik mij toch geroepen @ijs_beer even te verdedigen door te zeggen dat het een hele nette jongen is en dat er echt wel ergens een vrouw te vinden is die hij niet hoeft.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar heeft er verder iemand interesse in pokdalige one-eyed Minnie uit Aberdeen, nu ze haar beste been verloren is?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu voel ik mij toch geroepen @:ijs_beer even te verdedigen door te zeggen dat het een hele nette jongen is en dat er echt wel ergens een vrouw te vinden is die hij niet hoeft.
Tja, dat moet iemand verder zelf beslissen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, maar heeft er verder iemand interesse in pokdalige one-eyed Minnie uit Aberdeen, nu ze haar beste been verloren is?
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En met een bedreigde diersoort kan je daar niet eens echt boos over worden
Hij is bedreigd, dus ik denk niet dat hij daarin veel keuze heeft!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu voel ik mij toch geroepen @:ijs_beer even te verdedigen door te zeggen dat het een hele nette jongen is en dat er echt wel ergens een vrouw te vinden is die hij niet hoeft.
Ze zat ook in After Forever, en ze heeft meerdere duetten met Epica en Ayreon gedaan laatste jarenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:29 schreef Cee het volgende:
Vind het wel idioot want wat voor bijdrage aan Nederlandse popmuziek levert ze met een Finse band.
Het gaat om bijdrage in 2019 en toen zat ze niet in After Forever.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze zat ook in After Forever, en ze heeft meerdere duetten met Epica en Ayreon gedaan laatste jaren
Hartstikke tof voor Floor, hoor, op zich wel mooi dat ze nu credits krijgt die ze best verdiend hier in Nederland.quote:
twitter:remyvanmannekes twitterde op zaterdag 18-01-2020 om 23:29:20Filmpje @FloorJansen_ https://t.co/cj1kucZA6S reageer retweet
Ook een beetje belediging voor Floor eigenlijk, verkoop je 20 jaar lang miljoenen platen en tour je de wereld over, win je nu die prijs na het zingen van een aantal covers.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:37 schreef blackswangreen het volgende:
Duncan had ik ook raar gevonden, 2 nummers en meteen de Popprijs. Maar Floor Jansen is het ook niet helemaal... waarom geen Eefje de Visser ofzo? Moet je eerst meedoen aan een grote tv-show?
Echt hequote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook een beetje belediging voor Floor eigenlijk, verkoop je 20 jaar lang miljoenen platen en tour je de wereld over, win je nu die prijs na het zingen van een aantal covers.
Natuurlijk wel, kijk maar naar de panda's.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Hij is bedreigd, dus ik denk niet dat hij daarin veel keuze heeft!
En dat gaat heel slecht aflopen Roger!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, kijk maar naar de panda's.
Veel bedreigder vind je beren niet, veel kieskeuriger ook niet.
Ben benieuwd of ze de nieuwe nummers van Nightwish gaan draaien in NL op de radio. Eerste single zal wel snel komen met album release 10 april.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:39 schreef Kyran het volgende:
Die prijs had al veel eerder moeten komen. Enige verschil is dat ze nu opeens bekend is in Nederland en meer mensen wakker zijn geworden. Zij heeft een bereik van Zuid-Amerika to Japan. Hoeveel Nederlandse artiesten hebben dat?
Dat het dan dit jaar is puur gebaseerd op Beste Zangers en dat Nederland eindelijk wakker is geworden, niks anders.
Ik weet ook niet echt wat de bedoeling van die prijs is, moet een winnaar altijd iets bijzonders gedaan hebben in dat jaar?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
Ik volg het allemaal niet hoor maar is het niet voldoende dat ze Nederlands is? Ze vertegenwoordigt Finland niet want muziek is buiten het ESF geen landencompetitie.
Hooguit een keer bij Annemieke of Rob. Rest gaat het net zo hard negeren zoals altijd.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze de nieuwe nummers van Nightwish gaan draaien in NL op de radio. Eerste single zal wel snel komen.
The Popprijs is awarded to the artist or band who has made an important contribution to Dutch pop music in the past year.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
Ik volg het allemaal niet hoor maar is het niet voldoende dat ze Nederlands is? Ze vertegenwoordigt Finland niet want muziek is buiten het ESF geen landencompetitie.
Qua bijdrage aan Nederlandse popmuziek in 2019 had ik echt eerder Duncan verwacht dan Floor. Niet om 2 nummers, maar om het winnen voor Nederland van een enorm internationaal event.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:37 schreef blackswangreen het volgende:
Duncan had ik ook raar gevonden, 2 nummers en meteen de Popprijs. Maar Floor Jansen is het ook niet helemaal... waarom geen Eefje de Visser ofzo? Moet je eerst meedoen aan een grote tv-show?
Precies. Daarom is het ook zo goed dat onze ijsbeer veel minder kieskeurig is.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat gaat heel slecht aflopen Roger!
Als TCL ‘m al wonnen omdat ze tweede werden..quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Qua bijdrage aan Nederlandse popmuziek in 2019 had ik echt eerder Duncan verwacht dan Floor. Niet om 2 nummers, maar om het winnen voor Nederland van een enorm internationaal event.
Nou ja, als je het zo bekijkt heeft zij wel in haar eentje weer een genre op de kaart gezet. Voor Beste Zangers kon je geen Nightwish op de radio horen. Nu stonden er twee nummers in de Top2000 en dan nog een nummer van haar met Henk Poort. Ze verkoopt ene na andere show uit, inclusief AFAS.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
The Popprijs is awarded to the artist or band who has made an important contribution to Dutch pop music in the past year.
Dus naar mijn weten, en ook naar dat van de Popprijs, is alleen Nederlands zijn niet voldoende.
Alleen is Nightwish geen Nederlandse popmuziek. Toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, als je het zo bekijkt heeft zij wel in haar eentje weer een genre op de kaart gezet. Voor Beste Zangers kon je geen Nightwish op de radio horen. Nu stonden er twee nummers in de Top2000 en dan nog een nummer van haar met Henk Poort. Ze verkoopt ene na andere show uit, inclusief AFAS.
Daarnaast heeft ze met haar covers bij BZ wereldwijd Nederland, haarzelf en programma zelf op de kaart gezet. Als je het zo bekijkt heeft ze wel iets toegevoegd en zelfs behoorlijk veranderd in en voor Nederland. Zowel pop als metal.
We zijn gewoon verwend nuquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:47 schreef Greys het volgende:
En The Common Linnets wonnen de prijs omdat ze 2e werden op het ESF.
Mja, maar wat maakt dat iets zich kwalificeert? Is het voldoende als de halve band Nederlands is, of 75%? Ik denk dat veel fans van de band (en van Floor individueel) wel weten dat ze Nederlands is. Ze zal ongetwijfeld ook extra fans hebben in Nederland puur omdat ze Nederlands is.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
The Popprijs is awarded to the artist or band who has made an important contribution to Dutch pop music in the past year.
Dus naar mijn weten, en ook naar dat van de Popprijs, is alleen Nederlands zijn niet voldoende.
"Helaas Duncan, de landslide bleef uit dus we kiezen voor iemand anders."quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
We zijn gewoon verwend nuVroeg was de finale halen al een prestatie. Nu is het normaal en zelfs winnen telt niet meer
![]()
Dat laatste begrijp ik helemaal! In dat opzicht heeft ze de Nederlandse popmuziek van haar collega’s op de kaart gezet.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, als je het zo bekijkt heeft zij wel in haar eentje weer een genre op de kaart gezet. Voor Beste Zangers kon je geen Nightwish op de radio horen. Nu stonden er twee nummers in de Top2000 en dan nog een nummer van haar met Henk Poort. Ze verkoopt ene na andere show uit, inclusief AFAS.
Daarnaast heeft ze met haar covers bij BZ wereldwijd Nederland, haarzelf en programma zelf op de kaart gezet. Als je het zo bekijkt heeft ze wel iets toegevoegd en zelfs behoorlijk veranderd in en voor Nederland. Zowel pop als metal.
Die hadden ook een album uit, een heel goed album zelfs, dat het ook in bv. Duitsland en Belgi goed deed. Dat vond ik eigenlijk een logische winnaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:47 schreef Greys het volgende:
Geen idee of er nog meer Nederlanders in die band zitten maar volgens Wikipedia (hep op internet gestaan dus is waar) is het een Finse band. Dus geen Nederlandse popmuziek. Je geeft Van Halen ook geen Popprijs.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, maar wat maakt dat iets zich kwalificeert? Is het voldoende als de halve band Nederlands is, of 75%? Ik denk dat veel fans van de band (en van Floor individueel) wel weten dat ze Nederlands is. Ze zal ongetwijfeld ook extra fans hebben in Nederland puur omdat ze Nederlands is.
Nee, maar ZIJ heeft wel iets toevoegd aan wat er nu wordt gedraaid in Nederland en dat is ook een bijdrage toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen is Nightwish geen Nederlandse popmuziek. Toch?
蒼 omdatquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:47 schreef Greys het volgende:
Is toch al iets meer dan alleen 2e worden.quote:Calm After The Storm werd onmiddellijk een enorme hit in vele ons omringende landen. In dertien landen zou het nummer op de eerste plaats belanden en in nog eens tien landen in de top drie.
En dan was er nog het al even mooie album The Common Linnets, dat niet alleen lovend werd ontvangen maar in Duitsland en Oostenrijk met goud werd bekroond en in Nederland zelfs met drie keer platina. Daarmee werd het hier de best verkochte cd van 2014.
https://www.bumacultuur.n(...)nnaar-popprijs-2014/
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar ik zie het vooral als dat zij, als Nederlander, veel heeft weten te veranderen in hoe mensen naar Nightwish / metal etc. kijken. Dat Nightwish Fins is doet er dan even niet toe. Het gaat dus niet om Nightwish, maar over wat zij heeft veranderd door mee te doen aan BZ. Zoals ik net al zei ... ik zie serieus mensen van 60+ die zeggen dat ze naar Nightwish gaan in November, terwijl ze het een paar maanden geleden nog niet kenden.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat laatste begrijp ik helemaal! In dat opzicht heeft ze de Nederlandse popmuziek van haar collega’s op de kaart gezet.
Alleen het eerste deel van je post is eigenlijk tegenstrijdig met waar de Popprijs voor staat.
Is dat zo raar, 60-jarigen die naar Nightwish luisteren? Geen waardeoordeel verder, maar symfonische rock/metal is nou niet bepaald hip.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:51 schreef Kyran het volgende:
Als ik op Facebook 60 jarige Nederlandse mannen en vrouwen ziet reageren op concert en/of album aankondigingen van Nightwish dan kan je toch wel zeggen dat Floor Jansen invloed heeft gehad op Nederlandse (pop)muziek.
We zullen zien of dat nog lang zo blijftquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Je geeft Van Halen ook geen Popprijs.
Meeste publiek bij shows is 25-45 jaar ongeveer dus een beetjequote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Is dat zo raar, 60-jarigen die naar Nightwish luisteren? Geen waardeoordeel verder, maar symfonische rock/metal is nou niet bepaald hip.
Nee, maar 90% van die mensen kenden Nightwish niet en luisterden geen metal. Floor heeft daar echt wel verandering in gebracht.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Is dat zo raar, 60-jarigen die naar Nightwish luisteren? Geen waardeoordeel verder, maar symfonische rock/metal is nou niet bepaald hip.
Had die flapdrol maar op z’n minst een EP uitgebracht. Dat had het verschil gemaakt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
蒼 omdat
[..]
Is toch al iets meer dan alleen 2e worden.
Hmm geen idee of die zouden willen meedoen eigenlijk. Denk het niet om 殚n of andere redenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:57 schreef Momo het volgende:
Zou Simone of Anneke trouwens dit jaar mee doen met beste zangers, wanneer zijn die opnames altijd ?
Alleen boven de 600 punten komt hij in aanmerkingquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:56 schreef Cee het volgende:
Ik misgun Floor trouwens niks hoor, tof mens, ze zou met haar solo album en tour van dit jaar in 2021 moeten winnen maar goed, dan gaat Jeangu er natuurlijk met de prijs vandoor.
Als ze succes van Floor zien...kan Jan Smit weer x keer zeggen je hebt miljoenen platen verkocht maar niemand kent je in NLquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hmm geen idee of die zouden willen meedoen eigenlijk. Denk het niet om 殚n of andere reden
Volgens mij heeft Epica wereldwijd nog geen miljoen albums verkocht tochquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ze succes van Floor zien...kan Jan Smit weer x keer zeggen je hebt miljoenen platen verkocht maar niemand kent je in NL
Jan Smit kan vast een leuk metalriedeltje zingen.quote:Op zondag 19 januari 2020 00:00 schreef Cee het volgende:
Zijn er eigenlijk ook bekende Nederlandse metalzangers?
Oh dacht 3 miljoen ofzoquote:Op zondag 19 januari 2020 00:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Epica wereldwijd nog geen miljoen albums verkocht toch
Frans Bauerquote:Op zondag 19 januari 2020 00:00 schreef Cee het volgende:
Wel echt een vrouwen wereld. Misschien Arjen Lucassen maar dat is meer een muzikant en schrijverquote:Op zondag 19 januari 2020 00:00 schreef Cee het volgende:
Volgens mij in december of januari al deze keer. Dacht dat ze dat toen zeiden toen bekend werd dat Jan ziek was en Nick en Simon het gaan presenteren.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:57 schreef Momo het volgende:
Zou Simone of Anneke trouwens dit jaar mee doen met beste zangers, wanneer zijn die opnames altijd ?
Dat was een speciale editie voor kerst toch?quote:Op zondag 19 januari 2020 00:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij in december of januari al deze keer. Dacht dat ze dat toen zeiden toen bekend werd dat Jan ziek was en Nick en Simon het gaan presenteren.
Simone dus niet dan die is vrijwel heel December en Januari op tour geweestquote:Op zondag 19 januari 2020 00:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij in december of januari al deze keer. Dacht dat ze dat toen zeiden toen bekend werd dat Jan ziek was en Nick en Simon het gaan presenteren.
Nee die was nog eerder opgenomen geloof ikquote:Op zondag 19 januari 2020 00:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat was een speciale editie voor kerst toch?
Inderdaad. Ik zat even te denken en kom eigenlijk vooral op wat rock muzikanten uit, maar niet echt metal. Er zijn wel wat underground metal bands uit Nederland die het goed doen, maar dat vind ik zelfs herriequote:Op zondag 19 januari 2020 00:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel echt een vrouwen wereld. Misschien Arjen Lucassen maar dat is meer een muzikant en schrijver
Er zijn 黚erhaupt geen bekende Nederlandse zangersquote:Op zondag 19 januari 2020 00:00 schreef Cee het volgende:
Barry Hay, of telt die nietquote:Op zondag 19 januari 2020 00:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er zijn 黚erhaupt geen bekende Nederlandse zangers
Ahquote:Op zondag 19 januari 2020 00:06 schreef Em31 het volgende:
November al deze keer
https://www.rtlboulevard.(...)e-beste-zangers-over
Ze moeten wel steeds dieper de grotten van de Nederlandse muziek in om nog mensen te vinden die mee kunnen doen, zou je denken.quote:Op zondag 19 januari 2020 00:06 schreef Em31 het volgende:
November al deze keer
https://www.rtlboulevard.(...)e-beste-zangers-over
Klopt, ik ben ook al gevraagd.quote:Op zondag 19 januari 2020 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze moeten wel steeds dieper de grotten van de Nederlandse muziek in om nog mensen te vinden die mee kunnen doen, zou je denken.
Arme Floorquote:Vorig jaar won rapper en producer Ronnie Flex.
Zolang ze mij niet vragen is het nog niet zoooo erg, duuusquote:Op zondag 19 januari 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm okay, dan zijn ze blijkbaar nog niet zo ver dat de wanhoop echt toeslaat.
Als het zo ver komt zullen we bij de AVROTROS binnen moeten vallen voor een interventionquote:Op zondag 19 januari 2020 00:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zolang ze mij niet vragen is het nog niet zoooo erg, duuus
Graagquote:Op zondag 19 januari 2020 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het zo ver komt zullen we bij de AVROTROS binnen moeten vallen voor een intervention
Kunnen ze hem niet weer uit de lijst halen en Floor met terugwerkende kracht 'zijn' prijs geven?quote:Op zondag 19 januari 2020 00:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Arme FloorNu in zelfde rijtje als Ronnie Flex.
Geniaal ideequote:Op zondag 19 januari 2020 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen ze hem niet weer uit de lijst halen en Floor met terugwerkende kracht 'zijn' prijs geven?
Kan Duncan die van 2019 krijgen, iedereen happy.
Hier ben ik voorquote:Op zondag 19 januari 2020 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen ze hem niet weer uit de lijst halen en Floor met terugwerkende kracht 'zijn' prijs geven?
Met als risico dat ze al z ver heen zijn dat ze, zelfs na onze intervention, ineens mij daar neerzetten?quote:Op zondag 19 januari 2020 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het zo ver komt zullen we bij de AVROTROS binnen moeten vallen voor een intervention
Zal best meevallenquote:Op zondag 19 januari 2020 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met als risico dat ze al z ver heen zijn dat ze, zelfs na onze intervention, ineens mij daar neerzetten?![]()
Nee hoor, laat Kyran maar lekker een paar liedjes zingen daar. Zal vast meevallen.
Ik weet nog toen ik in de brugklas zat, met muziekles, moesten we allemaal een klein stukje alleen zingen. Na een stuk of vier kinderen was een jongen aan de beurt en die begon werkelijk te krijsen. Anders kan ik het niet beschrijven. Ik denk dat er iets brak bij de muziekleraar want verder hoefde niemand meer te zingen.quote:Op zondag 19 januari 2020 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met als risico dat ze al z ver heen zijn dat ze, zelfs na onze intervention, ineens mij daar neerzetten?![]()
Nee hoor, laat Kyran maar lekker een paar liedjes zingen daar. Zal vast meevallen.
quote:Op zondag 19 januari 2020 00:23 schreef Strani het volgende:
Oh Kyran als jij toevallig Arnold heet, lees dan m'n vorige post maar niet.
Ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan het je ook eigenlijk niet kwalijk nemen. Maar een heel klein beetje delen wordt niemand slechter van.quote:
Breng ze niet op een ideequote:Op zondag 19 januari 2020 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Jan Smit kan vast een leuk metalriedeltje zingen.
Ja, nu wil ik het gaan volgen ookquote:
Je dacht kom, ik doe een Aoibhinnetjequote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik in de brugklas zat, met muziekles, moesten we allemaal een klein stukje alleen zingen. Na een stuk of vier kinderen was een jongen aan de beurt en die begon werkelijk te krijsen. Anders kan ik het niet beschrijven. Ik denk dat er iets brak bij de muziekleraar want verder hoefde niemand meer te zingen.
Je zal maar z slecht zingen dat de muziekleraar de rest van de les annuleert.
Ja, geweldigquote:Op zondag 19 januari 2020 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 januari 2020 01:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Je bent hier lang niet geweest voor jouw doen.
Ik ben geen nachtegaaltje, maar zelfs ik zing beter dan Frans Bauerquote:Op zondag 19 januari 2020 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Je dacht kom, ik doe een Aoibhinnetje
Ik denk niet dat 'een Aoibhinnetje doen' iets met zangtalent te maken heeft.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben geen nachtegaaltje, maar zelfs ik zing beter dan Frans Bauer
Ja het was ook alleen maar een constateringquote:Op zondag 19 januari 2020 01:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik probeer hier elke dag wel even te zijn, maar heb het gewoon even druk met van alles. Dat gaat ook nog wel even in ieder geval een aantal dagen duren. Maar ik kom altijd weer terug![]()
En als ik echt dagen weg ga blijven, kondig ik het natuurlijk van tevoren aan, voordat iedereen zich zorgen gaat maken
Super eens.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarbij ik er ook bij moet zeggen dat Duncan me ook wel aardig stoort in de hele tijd op Twitter "oh I'm writing music in LA, and now in Sweden, and now I am perorming in Poland, and now I'm writing with this person, etc. blablabla" maar je hoort op muzikaal vlak maandenlang geen ene fuck en pas een half jaar na zijn overwinning komt er eens een single uit, en nog steeds geen album. En hij h醖 gewoon al zoveel goede nummers. Waar blijft dat album dan?
Juistquote:Op zondag 19 januari 2020 01:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 'een Aoibhinnetje doen' iets met zangtalent te maken heeft.![]()
Eens.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarbij ik er ook bij moet zeggen dat Duncan me ook wel aardig stoort in de hele tijd op Twitter "oh I'm writing music in LA, and now in Sweden, and now I am perorming in Poland, and now I'm writing with this person, etc. blablabla" maar je hoort op muzikaal vlak maandenlang geen ene fuck en pas een half jaar na zijn overwinning komt er eens een single uit, en nog steeds geen album. En hij h醖 gewoon al zoveel goede nummers. Waar blijft dat album dan?
Nou Strani is in Spanje, ik ben hier, en Guana kijkt mee, dus ik denk niet dat het de manier is waarop jij denktquote:Op zondag 19 januari 2020 01:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 'een Aoibhinnetje doen' iets met zangtalent te maken heeft.![]()
Ik was ergens al bang dat je zou denken dat ik dat zou denken, maar nee, dat denk ik niet.quote:Op zondag 19 januari 2020 02:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou Strani is in Spanje, ik ben hier, en Guana kijkt mee, dus ik denk niet dat het de manier is waarop jij denkt
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Je dacht kom, ik doe een Aoibhinnetje
quote:
Inderdaad. En dan blijf ik die breuk met Wouter Hardy ook gewoon heel jammer vinden. Die hebben samen heel veel goede nummers gemaakt die waarschijnlijk niet uitgebracht gaan worden.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Eens.
Laat hem dan een live-album uitbrengen. Je kan je fans ook geen jaar laten wachten, dan ben je de aandacht kwijt..
Dit ja. Ik stoor me hier dus ook aan.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, geweldig![]()
Ik vind het tof voor Floor hoor, maar de Popprijs had ik ook liever naar Duncan zien gaan vanwege het winnen van het ESF. Floor heeft niet echt Nederlandse muziek op de kaart gezet, maar vooral het genre van haar buitenlandse band. En dat vind ik tof verder, maar het gaat het doel van de prijs wat voorbij.
Ik zei ook een paar van die dingen, maar toen werd ik een Duncan-hater genoemdquote:Op zondag 19 januari 2020 02:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. En dan blijf ik die breuk met Wouter Hardy ook gewoon heel jammer vinden. Die hebben samen heel veel goede nummers gemaakt die waarschijnlijk niet uitgebracht gaan worden.
En dan is Love Don't Hate It ook nog eens geflopt; en hoewel ik dat een prima nummer vind, vind ik echt veel van zijn Hardy-nummers een stuk beter
Ik snap ook echt niet wat hij en zijn team willen bereiken met zolang wachten met een album. Zelfs al breng je het rond het ESF 2020 uit, dan nog is de hype gewoon al grotendeels voorbij.
Linkje?quote:Op zondag 19 januari 2020 09:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik zei ook een paar van die dingen, maar toen werd ik een Duncan-hater genoemd
Ja dat was ik. Dacht dat dat misverstand al uit de lucht was. Sorry.quote:Op zondag 19 januari 2020 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Linkje?
Want ik denk dat bijna iedereen hier daar in de laatste maanden al meermaals over 'geklaagd' heeft dat het allemaal zo lang duurt en wat zonde enzo.
Tijdens de showcase in Isra雔 had ie al mooie nummers. Idd superzonde allemaal. En van Hardy naar iemand van Ilse... tsjah... Hoe zou dat zou komen.Denk persoonlijk dat ie beter af was geweest als ie zijn eigen weg had doorgezet. Met Wouter.
Maar brengt ie straks iets nieuws op het Eurovisie en slaan we achterover en nemen we alles terug. Dunno.
Ja er stond toen ook tijden op z'n Facebook 'currently working on EP' maar er kwam maar niks.quote:Op zondag 19 januari 2020 10:40 schreef Guanabana het volgende:
Op Pinkpop had hij al een handvol heel prima nummers. Neem ze op en klaar. Zo zonde, ik wilde ze ook gewoon graag luisteren maar geen idee wat daar mee gebeurd is en of ze ooit nog uitgebracht gaan worden.
Oh dat is wel interessant ja dat laatste. Ben benieuwd wat er nog van komt van die nummers!quote:Op zondag 19 januari 2020 10:40 schreef dollce het volgende:
[..]
Ja dat was ik. Dacht dat dat misverstand al uit de lucht was. Sorry.
Ik heb Duncan toen getweet dat ie ook eens wat moest uitbrengen, en toen zei die iets over kleine stapjes zetten ofzo.
Lijkt me voor hem ook wel lastig hoor, hij heeft waarschijnlijk in al die andere nummers die die op z’n tour zingt veel werk gestoken en dan mag die ze niet uitbrengen. Alhoewel die nu wel zegt dat ze op een album kunnen komen.
En zou die echt helemaal hebben gebroken met die Wouter Hardy? Die Wouter zei dat toen wel in een interview maar Duncan heeft hem daarna wel nog een paar keer getagd op Instagram in z’n stories. Kan damage control zijn geweest.
Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat die Wouter heeft lopen liegen, maar dat ze het nu misschien gewoon weer hebben uitgepraat en ze nu weer besties for life zijn.quote:Op zondag 19 januari 2020 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is wel interessant ja dat laatste. Ben benieuwd wat er nog van komt van die nummers!
Zo las ik je post ook totaal niet hoor.quote:Op zondag 19 januari 2020 10:55 schreef dollce het volgende:
[..]
Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat die Wouter heeft lopen liegen,
Zou mooi zijn.quote:maar dat ze het nu misschien gewoon weer hebben uitgepraat en ze nu weer besties for life zijn.
Ja iemand van hier postte een tweet van hem waarin die dat zei.
Voor eventuele internationale ambities is het dan wel alles of niets natuurlijk. Als hij dan net zoiets middelmatigs als Love Don’t Hate It presenteert, houdt het voorlopig wel een beetje op. In die periode gaat immers alle aandacht naar de jodelende kameel uit Roemeni die het ESF wint, in plaats van de nieuwe single van de oud-winnaar.quote:Op zondag 19 januari 2020 10:53 schreef lashatumbai het volgende:
Voor mij is het wel duidelijk dat ze nu gewoon weer wachten op het volgende momentum. En dat is natuurlijk weer rond mei, dan gaat het weer helemaal over de winst van Duncan. Dan zal ook wel het album uit zijn gekomen net. Dat zie je bijna bij alle winnaars.
Ik weet niet of er dan eigenlijk opnieuw momentum is. Ik heb zelf vaak met die winnaar-optredens zoiets van: let's get it over with, on with the show. Maar misschien is dat dit jaar anders.quote:Op zondag 19 januari 2020 10:53 schreef lashatumbai het volgende:
Voor mij is het wel duidelijk dat ze nu gewoon weer wachten op het volgende momentum. En dat is natuurlijk weer rond mei, dan gaat het weer helemaal over de winst van Duncan. Dan zal ook wel het album uit zijn gekomen net. Dat zie je bijna bij alle winnaars.
Niet voor mensen buiten Nederland, denk ik.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik weet niet of er dan eigenlijk opnieuw momentum is. Ik heb zelf vaak met die winnaar-optredens zoiets van: let's get it over with, on with the show. Maar misschien is dat dit jaar anders.
Dat is waar, het is ook niet dat een van die comeback singles echt ooit opeens een hit werd in andere landen.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik weet niet of er dan eigenlijk opnieuw momentum is. Ik heb zelf vaak met die winnaar-optredens zoiets van: let's get it over with, on with the show. Maar misschien is dat dit jaar anders.
Misschien C閘ine Dion.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:11 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat het eigenlijk al gedaan is met Duncan's kans om internationaal succesvol te blijven. Die kans was sowieso al heel klein natuurlijk. Wie is de laatste ESF-winnaar die daarna echt internationaal hit na hit bleef scoren? Verder dan Abba kom ik niet, en zelfs voor hen was het niet makkelijk.
Bij mij hetzelfde. Ik kan mij niet herinneren ooit te hebben gedacht 'ah tof een nieuw liedje van de vorige winnaar' eerder het tegenovergestelde 'dan krijgen straks nog de winnaar die een nieuw liedje moet doenquote:Op zondag 19 januari 2020 13:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, inderdaad. Gek genoeg heeft die haar meeste successen dan wel weer behaald in een heel andere taal.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 13:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Juist voor mensen buiten Nederland. Die denken, get on with it. Terwijl wij nog wel benieuwd zijn naar en enthousiast zijn over Duncan. Of bedoel jij het ook zo?quote:Op zondag 19 januari 2020 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet voor mensen buiten Nederland, denk ik.
Ik bedoelde het in ieder geval zo ja, voor de Nederlanders is het wellicht leuk, voor de rest denk ik niet, tenzij ze er iets speciaals mee doen (orkest of zo).quote:Op zondag 19 januari 2020 13:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Juist voor mensen buiten Nederland. Die denken, get on with it. Terwijl wij nog wel benieuwd zijn naar enthousiast zijn over Duncan. Of bedoel jij het ook zo?
Ik vond wel haar rol als piloot in het stukje van de cockpit wel leuk, in het begin van de finale.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:49 schreef Guanabana het volgende:
Afgelopen jaar was het met Netta ook telkens bloedirritant als ze weer kwam opdraven. Hoewel dat ook wel vooral aan Netta lag.
Met Salvador was het alweer anders voor veel mensen.
Dat ging nog wel, maar wie zat er te wachten op Nana Banana?quote:Op zondag 19 januari 2020 14:07 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vond wel haar rol als piloot in het stukje van de cockpit wel leuk, in het begin van de finale.
Als het album nu nog niet af is maar bijvoorbeeld pas in maart is het wel een handig momentje om aan te grijpen. Waarschijnlijk was het nog handiger geweest als het afgelopen zomer uitgebracht had kunnen wordenquote:Op zondag 19 januari 2020 14:18 schreef Peter het volgende:
En de aandacht van de meeste fans gaat nu weer uit naar de selectierondes en in mei naar de nieuwe winnaar.. Slim vind ik het ook niet echt.
Ik nietquote:Op zondag 19 januari 2020 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat ging nog wel, maar wie zat er te wachten op Nana Banana?
Precies, Dave zegt 'misschien is dat dit jaar anders' en ik denk van nietquote:Op zondag 19 januari 2020 13:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Juist voor mensen buiten Nederland. Die denken, get on with it. Terwijl wij nog wel benieuwd zijn naar en enthousiast zijn over Duncan. Of bedoel jij het ook zo?
Strani! Nog niet weggewaaid of weggespoeld?quote:Op zondag 19 januari 2020 14:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, Dave zegt 'misschien is dat dit jaar anders' en ik denk van niet
Nog niet! Tot zover alleen een beetje wind hier maar de echte wind begint als het goed is over een uurtje en de regen nog een uurtje later. De wolken komen inmiddels wel over de bergen gerold!quote:Op zondag 19 januari 2020 15:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Strani! Nog niet weggewaaid of weggespoeld?
Oja dat is waar ook. Succesquote:Op zondag 19 januari 2020 15:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog niet! Tot zover alleen een beetje wind hier maar de echte wind begint als het goed is over een uurtje en de regen nog een uurtje later. De wolken komen inmiddels wel over de bergen gerold!
Dank je voor het vragen
C閘ine Dion nauwelijks door Eurovisie. Je zou ook Bucks Fizz nog kunnen noemenquote:Op zondag 19 januari 2020 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, inderdaad. Gek genoeg heeft die haar meeste successen dan wel weer behaald in een heel andere taal.
Dank jequote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 15:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog niet! Tot zover alleen een beetje wind hier maar de echte wind begint als het goed is over een uurtje en de regen nog een uurtje later. De wolken komen inmiddels wel over de bergen gerold!
Dank je voor het vragen
Zitten ook best wel verschillen in geloof ik.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:32 schreef Greys het volgende:
Voor m'n gevoel was Netta ook veel te vaak en lang bezig tijdens het esf het jaar erna. Kan me herinneren dat de meesten hier op een gegeven moment roepen 'alweer??' en meerdere nummers oid. Of misschien leek het allemaal gewoon veel meer en langer dan bv Salvador
Conchita is wat mij betreft altijd wat veel.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zitten ook best wel verschillen in geloof ik.
Vorig jaar vond ik Netta wel erg vaak (en dan steeds ook meteen erg lang) in de spotlight staan, maar dat was ook deels omdat ik me in bijna alles aan haar irriteerde. Daardoor blijft het ook erger hangen.
In Oostenrijk, met Conchita, herinner ik me ook nog wel dat ze wel heel erg aanwezig was. Nog niet eens zozeer vanwege het mede presenteren (dat deed M錸s immers ook), maar meer omdat ze in elke show wel 1 of 2 optredens leek te doen, al dan niet met een nieuw nummer. Dat was toen wel wat veel.
Dan adviseer ik u het EIC topic te bekijken.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rechtop in de wind vind ik stiekem toch best leuk
Met gezwinde spoed onderweg!quote:Op zondag 19 januari 2020 15:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dan adviseer ik u het EIC topic te bekijken.
Kan je nagaan hoe erg Netta was, die is in alles nog veel meer.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Conchita is wat mij betreft altijd wat veel.
Ja die was ook wel extreem maar ik vond Conchita zelf toch nog altijd veel irritanter.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe erg Netta was, die is in alles nog veel meer.
Uitstekend.quote:
Wat ik tot nu toe van windows 10 gezien heb doet mij denken dat ik (iig op deze computer) nooit zal 'upgraden'.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Upgrade naar Windows 10 toch maar eens gedaan. Was zo weinig moeite dat ik dat ook wel veel eerder had kunnen doen
Als Duncan met een knaller komt kan het best indruk maken, maar als hij weer met een Love Don't Hate It komt (best goed, maar ook 13 in een dozijn) dan verdrinkt hij op zo'n Eurovisie-avond.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:58 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk dat bij die winnaarsoptredens alleen C閘ine Dion en Helena Paparizou echt leuke nieuwe liedjes brachten, en dat het voor de rest toch maar tijdvulling was.
Ik niet, maar toch vond ik haar in de shows een beetje te veel de aandacht krijgen.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja die was ook wel extreem maar ik vond Conchita zelf toch nog altijd veel irritanter.
Nee.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja die was ook wel extreem maar ik vond Conchita zelf toch nog altijd veel irritanter.
Jawel hoor, dat vond ik welquote:
Nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 januari 2020 16:34 schreef Strani het volgende:
Nou, storm Gloria is hier hoorRegen is zojuist op indrukwekkende wijze binnen komen rollen vanaf de zee.
Prachtige plaatjes! Hopelijk doorstaan jullie het goed en valt de schade en overlast straks mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Nou, storm Gloria is hier hoorRegen is zojuist op indrukwekkende wijze binnen komen rollen vanaf de zee.
Nice, ziet er mooi uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van storm, zeker met regen, als het maar niet te veel is.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 19 januari 2020 16:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Prachtige plaatjes! Hopelijk doorstaan jullie het goed en valt de schade en overlast straks mee!
Thanks!quote:Op zondag 19 januari 2020 16:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nice, ziet er mooi uit.
Ik hou van storm, zeker met regen, als het maar niet te veel is.
Ja, hier had je een aftel-gif van moeten maken ook.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:50 schreef ijs_beer het volgende:
Dan adviseer ik u het EIC topic te bekijken.
Ohh je hebt wel een mooi uitzichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2020 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Gescoord?
(Ik bedoel Virgil, niet jij m閠 Virgil)
Windows 10quote:Op zondag 19 januari 2020 15:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Upgrade naar Windows 10 toch maar eens gedaan. Was zo weinig moeite dat ik dat ook wel veel eerder had kunnen doen
Ik ook niet, windows 10 is juist een verbetering.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:50 schreef I het volgende:
Zoveel mensen die haten op Windows 10, ik snap het niet.
Ja ok, dat Cortana en dat tiles gedoe was een verkeerde stap, maar daar hebben ze gewoon updates voor uitgebracht.
Windows 8 was wel echt drama, vooral na Windows 7, wat ook al niet zo'n succes was.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook niet, windows 10 is juist een verbetering.
VVD heeft aan beide kanten van het veld uitgeblonken natuurlijkquote:Op zondag 19 januari 2020 19:21 schreef Strani het volgende:
Oh @:Em31, die Egyptenaar kon de eer niet aan Van Dijk laten zie ik
Pff inderdaad, belachelijk!quote:Op zondag 19 januari 2020 19:21 schreef Strani het volgende:
Oh @:Em31, die Egyptenaar kon de eer niet aan Van Dijk laten zie ik
Hij is gewoon een eenmansteamquote:Op zondag 19 januari 2020 19:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
VVD heeft aan beide kanten van het veld uitgeblonken natuurlijk
Ik keek niet maar er waren dus meer kansen? Aan welke kant?quote:Op zondag 19 januari 2020 19:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Pff inderdaad, belachelijk!![]()
Bizar dat het zolang maar 1-0 was
Vooral heel veel kansen voor Liverpool, tegen het eind werd het wat nog wat spannenderquote:Op zondag 19 januari 2020 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik keek niet maar er waren dus meer kansen? Aan welke kant?
Ohquote:Op zondag 19 januari 2020 19:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vooral heel veel kansen voor Liverpool, tegen het eind werd het wat nog wat spannender
Als het nu nog misgaat worden ze echt nooit weer kampioenquote:Op zondag 19 januari 2020 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh
Nou, je zou denken dat Liverpool het deze keer 閏ht niet meer kan verspelen. Maar het blijft Liverpool
In de laatste 16 wedstrijden moeten ze ongeveer 25 punten pakken om zeker te zijn (dan moet City minimaal 41 punten pakken uit de laatste 15 wedstrijden, en dat lijkt me in de PL onhaalbaar). Dat zal toch wel moeten lukkenquote:Op zondag 19 januari 2020 19:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als het nu nog misgaat worden ze echt nooit weer kampioen
Ik ga er morgen tijdens mijn werk even rustig naar luisteren.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Had er hier al iemand verteld dat er een nieuw album van Hatari uit is gekomen?
Neyslutrans, an album by Hatari on Spotify
quote:Op zondag 19 januari 2020 19:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als het nu nog misgaat worden ze echt nooit weer kampioen
Zal wel goedkomen dan inderdaad! Wel heel fijn dat Guardiola (quote:Op zondag 19 januari 2020 19:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de laatste 16 wedstrijden moeten ze ongeveer 25 punten pakken om zeker te zijn (dan moet City minimaal 41 punten pakken uit de laatste 15 wedstrijden, en dat lijkt me in de PL onhaalbaar). Dat zal toch wel moeten lukken
*Kijkt over Guana's schouder mee en ziet een stripboek van de Smurfen.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, ik lees weer eens een intellectueel boek.
Wil je daar ook echt iets mee gaan doen, of alleen uit interesse?quote:Op zondag 19 januari 2020 19:47 schreef Strani het volgende:
Ik ben momenteel op Udemy een cursus aan het volgen; "Mastering Architecture and Real Estate Photography". Interessant hoor.
Sowieso ook interesse maar ik vind het altijd een prettig gevoel om skills te hebben voor als ik ze ooit nodig heb. Je weet nooit of je een baan altijd behoudt. Ik zie het meer als een soort verzekering, je koopt een beetje rustquote:Op zondag 19 januari 2020 19:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wil je daar ook echt iets mee gaan doen, of alleen uit interesse?
Ik denk dat je dit gedroomd hebt. Een nachtmerrie, eigenlijk.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:00 schreef leukerdje het volgende:
Weten jullie nog...?
Afgelopen Songfestival in Isra雔 was er een openingsavond oid en die was wel zo raar, bizar en daardoor ook wel weer te hilarisch.
Ik herinner me nog een burgermeester met een aparte toespraak en iemand die op een blokfluit speelde, allerlei vreemde liedjes, onbekende zanggroepen en dansjes. En publiek wat zich doodverveelde..
Het duurde ook 3 uur of zo dus iedereen daar lag op apegapen.
Stop je met dit account, of verlaat je FOK! ?quote:Op zondag 19 januari 2020 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga er morgen tijdens mijn werk even rustig naar luisteren.![]()
Nog 7 posts tot 100.000. Hierna stop ik.
Ik stop dan met aftelllen tot 100.000.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Stop je met dit account, of verlaat je FOK! ?
Zat hierinquote:Op zondag 19 januari 2020 20:00 schreef leukerdje het volgende:
Weten jullie nog...?
Afgelopen Songfestival in Isra雔 was er een openingsavond oid en die was wel zo raar, bizar en daardoor ook wel weer te hilarisch.
Ik herinner me nog een burgermeester met een aparte toespraak en iemand die op een blokfluit speelde, allerlei vreemde liedjes, onbekende zanggroepen en dansjes. En publiek wat zich doodverveelde..
Is het de bedoeling dat er in Rotterdam ook zoiets wordt georganiseerd?
Ik wil het graag terugzien, maar weet niet hoe ik moet zoeken, geen idee hoe het officieel heet.
Het was de ceremonie dat volgde op de Red (orange) carpet, oh man wat was dat ongemakkelijk ja.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:00 schreef leukerdje het volgende:
Weten jullie nog...?
Ik wil het graag terugzien, maar weet niet hoe ik moet zoeken, geen idee hoe het officieel heet.
Zou je denken he... 😅 Heb het echt gezien was hier op het forum ook nog een live topic over.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit gedroomd hebt. Een nachtmerrie, eigenlijk.
Het schijnt dat Aboutaleb ook al aan het oefenen is om 28 januari tijdens de loting Te Deum op de blokfluit te spelenquote:Op zondag 19 januari 2020 20:00 schreef leukerdje het volgende:
Weten jullie nog...?
Zit Nederland als gastland eigenlijk automatisch in Pot 1?quote:Op zondag 19 januari 2020 20:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Aboutaleb ook al aan het oefenen is om 28 januari tijdens de loting Te Deum op de blokfluit te spelen
We mogen rechtstreeks naar de finalequote:Op zondag 19 januari 2020 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit Nederland als gastland eigenlijk automatisch in Pot 1?
twitter:FootyHumour twitterde op zondag 19-01-2020 om 14:21:07When you kiss your side chick and realise that your marriage is over because you've been caught on camera 😂😂🤣 https://t.co/plq0t3AvHU reageer retweet
Ah, een aanwijsplek van de KNSB!quote:Op zondag 19 januari 2020 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
We mogen rechtstreeks naar de finale![]()
Geen OKT of andere vervelende voorrondes voor ons
Au! Niet gebroken denk je?quote:Op zondag 19 januari 2020 20:15 schreef Arizona het volgende:
Ik heb gister mijn wijsvinger tussen de deurpost en de wasmand gesandwicht en volgens mij is hij gekneusd, buigt steeds moeilijker![]()
En morgen wordt eindelijk dochter geopereerd, vind het toch wel een beetje spannend nu.
Ja, als geplaatste speler direct naar het hoofdtoernooi!quote:
Nee, want hij buigt nog wel, maar is meer gezwollen dan gisteren. (Wie doet de @Dave?)quote:Op zondag 19 januari 2020 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Au! Niet gebroken denk je?
En ja dat is spannend maar zal vast goedgaan! Dit is aan de knie?
Ik duim met je mee (duimen kan je nog h?quote:Op zondag 19 januari 2020 20:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, want hij buigt nog wel, maar is meer gezwollen dan gisteren. (Wie doet de @:Dave?)
Ja, aan de knie. Hoop dat het goed verloopt en ze zoals gepland gewoon dezelfde dag weer mee naar huis mag.
quote:Op zondag 19 januari 2020 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik duim met je mee (duimen kan je nog h?)
Komt vast helemaal goed morgen!
Veel plezier, en ik ga iets te eten zoeken.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:22 schreef Arizona het volgende:
[..]Thnx! En nu ga ik klaarzitten voor HHB!
Burgermeester met blokfluit hebben ze er blijkbaar uitgeknipt.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was de ceremonie dat volgde op de Red (orange) carpet, oh man wat was dat ongemakkelijk ja.Ik ga even Burgemeester Blokfluit terugkijken.
Blokfluit was tijdens de lotingquote:Op zondag 19 januari 2020 20:38 schreef leukerdje het volgende:
[..]
Burgermeester met blokfluit hebben ze er blijkbaar uitgeknipt.
Had niet het geduld om alles te bekijken, dus op versneld gezet en er misschien langsheen gezoefd.
Maar die zingende sperma cellen waren ook nu weer het einde 🤣
Oeh getsie, veel pijn?quote:Op zondag 19 januari 2020 20:15 schreef Arizona het volgende:
Ik heb gister mijn wijsvinger tussen de deurpost en de wasmand gesandwicht en volgens mij is hij gekneusd, buigt steeds moeilijker![]()
En morgen wordt eindelijk dochter geopereerd, vind het toch wel een beetje spannend nu.
Bij die openingsshow was wel die cringy 'IT'S TEL AVIIIIIV!' toespraakquote:
Ik ken een aantal mensen die intussen wel 10 hebben en die, net als ik, ook veel spellen hebben (waaronder veel wat oudere). Wat ik van hun vooral hoor is dat er daarvan een heleboel het niet meer doen. Spellen die niet ge飊stalleerd worden, cd's die niet eens meer herkend worden, noem maar op.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:50 schreef I het volgende:
Zoveel mensen die haten op Windows 10, ik snap het niet.
Ja ok, dat Cortana en dat tiles gedoe was een verkeerde stap, maar daar hebben ze gewoon updates voor uitgebracht.
Gewoon het raam gecontroleerd stukslaan is geen optie?quote:Op zondag 19 januari 2020 21:42 schreef Strani het volgende:
Verschrikkelijke wind hier. E閚 van de ramen is al twee keer hard opengeslagen omdat de schroefjes van het ding dat aan het raamframe zit (waar de klink in sluit, of hoe je dat ook noemt) het niet hielden.
Ik heb nu wat schroefjes verwisseld terwijl ik met m'n lichaamsgewicht (gelukkig nog net zwaar genoeg) het raam dicht probeerde te houden, hopen dat het nu werkt... En de windsnelheid piekt pas om 3 uur vannacht
Auquote:Op zondag 19 januari 2020 20:15 schreef Arizona het volgende:
Jij ook nog veel sterkte met de wind! Mooi om te horen dat je lichaamsgewicht nog net zwaar genoeg is om van pas te kunnen komenquote:Op zondag 19 januari 2020 21:42 schreef Strani het volgende:
Verschrikkelijke wind hier. E閚 van de ramen is al twee keer hard opengeslagen omdat de schroefjes van het ding dat aan het raamframe zit (waar de klink in sluit, of hoe je dat ook noemt) het niet hielden.
Ik heb nu wat schroefjes verwisseld terwijl ik met m'n lichaamsgewicht (gelukkig nog net zwaar genoeg) het raam dicht probeerde te houden, hopen dat het nu werkt... En de windsnelheid piekt pas om 3 uur vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |