SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
![]()
Zo spreek je het ook uit iddquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:02 schreef Meke het volgende:
[..]
De Moira die ik ken, spreek je uit als moojra
Logisch; in China is het acht uur later dus daar is het al tien uur geleden dat je gegeten hebt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb twee uur geleden Chinees gegeten met wat collega's, dus ik begin weer trek te krijgen
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Logisch; in China is het acht uur later dus daar is het al tien uur geleden dat je gegeten hebt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weeg me ook even een paar dagen niet na de pizza van gisteren
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:57 schreef I het volgende:
[..]Dat tikt wel aan ja, maar ach, moet kunnen op z'n tijd.
Ik heb weer veel teveel lekkere dingen gekocht bij de winkel.Nu maar m'n best doen om het een beetje met mate te consumeren.
Dat scheeltquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:59 schreef I het volgende:
En nee, die lekkere dingen die ik gekocht heb gooi ik niet in de blender.
Af en toe iets lekkers moet kunnen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]Daarom koop ik ook maar geen lekkere dingen hier. Hoewel, het kerstpakket van begin vorige maand zit nog bijna helemaal vol. Er is hoop voor me!
Voor mij zou dat niet werken denk ik. Ik snack niet zo veel meer momenteel; ik hou die ruimte liever over voor minder gezonde maaltijden zo eens per week of zo.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:00 schreef I het volgende:
[..]
Af en toe iets lekkers moet kunnen.Ik hou wel goed bij hoeveel ik eet tegenwoordig.
Via zo'n appje. Dus als ik iets heb gegeten, meteen even loggen.
Dan zie ik ook meteen hoeveel ik nog mag eten, en moet ik soms ergens anders weer op inleveren.
Dit heb ik ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soms doe ik zuinig met lekkere dingen die ik op voorraad heb, en moet ik uiteindelijk alsnog er aan beginnen voor het nog verder over datum raakt
Ik denk dat ik ook die kant op gaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soms doe ik zuinig met lekkere dingen die ik op voorraad heb, en moet ik uiteindelijk alsnog er aan beginnen voor het nog verder over datum raakt
Ik heb dan wel in de tussentijd andere lekkere dingen gekocht en opgepeuzeldquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook die kant op gaDat had ik een paar jaar geleden toch nooit kunnen denken.
Ik heb nu dus alweer een tijdje geen lekkere dingen meer op voorraad. Normaal gesproken had ik altijd wel een zak nootjes of doritos liggen, dat koop ik nu bewust niet meer. Dan grijp ik er ook 's avonds niet meer naar, en drink ik gewoon nog een kopje thee ofzo.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo'n zak chips helemaal opeten (of voor de vorm een klein bodempje in de zak achterlaten) kon ik een jaar of twee geleden nog prima, maar nou lukt het me mentaal echt niet meer. Ik denk dan meteen aan hoeveel dagen (potentieel) gewichtsverlies ik daarmee dan verspil.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb dan wel in de tussentijd andere lekkere dingen gekocht en opgepeuzeldAls ik dat kan voorkomen of beperken zou het mooi zijn
Maar soms heb ik gewoon heel veel zin in chips
Achja, daarin is ook prima te matigen natuurlijk. Ik eet ook alsnog wel ongezonde maaltijden, maar dus ook met mate.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij zou dat niet werken denk ik. Ik snack niet zo veel meer momenteel; ik hou die ruimte liever over voor minder gezonde maaltijden zo eens per week of zo.
Sowieso al geen patat natuurlijk, dat scheelt alquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:11 schreef I het volgende:
[..]
Achja, daarin is ook prima te matigen natuurlijk. Ik eet ook alsnog wel ongezonde maaltijden, maar dus ook met mate.
Een hele zak chips op een dag red ik nu ook al nietquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n zak chips helemaal opeten (of voor de vorm een klein bodempje in de zak achterlaten) kon ik een jaar of twee geleden nog prima, maar nou lukt het me mentaal echt niet meer. Ik denk dan meteen aan hoeveel dagen (potentieel) gewichtsverlies ik daarmee dan verspil.
Gelukkig geven ze in sommige café's wel een klein bakje chips bij het drankje zodat je de behoefte nog een beetje kan bevredigen
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso al geen patat natuurlijk, dat scheelt al
Truequote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een hele zak chips op een dag red ik nu ook al nietChips tikken wel behoorlijk aan meteen. Daar moet je behoorlijk wat doperwten voor eten
Ik hou de Noren en Litouwers weer in de gaten. De Slovenen schijnen ook bezig te zijnquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:31 schreef I het volgende:
Ik ga weer ondergronds, op zoek naar de mol.
Je zit toch hopelijk niet op precies zo'n hoogte dat er nog steeds risico is van hoge golven, met van de andere kant het risico nog net bedolven te worden door het uiteinde van een kleine lawine van verse sneeuw?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou wel heel bijzonder zijn ja
Ja, ik hoop het ook! We wonen hier gelukkig iets hoger (meter of 50) maar het is wel zorgelijk voor de mensen en bedrijven aan het strand. Het zijn vooral de golven die hier een bedreiging vormen.
Ik heb de voorrondes van Litouwen en Sloveniė aan staan. Ik zit in die topics en daarnaast nog in die van Noorwegen. De liedjes die strijden om een plek zijn daar allemaal al geweest, nu komen er nog halve finales en een finale. Ik duim voor de dancedruļdequote:
Voorrondes van dat soort landen boeien me echt nulquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb de voorrondes van Litouwen en Sloveniė aan staan. Ik zit in die topics en daarnaast nog in die van Noorwegen. De liedjes die strijden om een plek zijn daar allemaal al geweest, nu komen er nog halve finales en een finale. Ik duim voor de dancedruļde
Ik blijf er ook niet voor thuis, maar als ik op tijd ontdek dat er zo'n ronde is kijk ik ze soms welquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Voorrondes van dat soort landen boeien me echt nulMaar veel plezier!
Nog wel een beetje hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:30 schreef Guanabana het volgende:
Haha TT
Allemaal #ViesDik behalve @:Strani
Gelukkig niet! Net hoog genoeg en de berg waar ik aan de andere kant tegenaankijk zal denk ik net geen sneeuw krijgenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zit toch hopelijk niet op precies zo'n hoogte dat er nog steeds risico is van hoge golven, met van de andere kant het risico nog net bedolven te worden door het uiteinde van een kleine lawine van verse sneeuw?
Gelukkig maar. Zou wat zijn, moeten wij straks met zijn allen naar Spanje om jou uit een blok ijs te hakken, hoe raar wil je het hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig niet! Net hoog genoeg en de berg waar ik aan de andere kant tegenaankijk zal denk ik net geen sneeuw krijgen
Ik zou het er bijna voor over hebben zodat jullie allemaal deze kant op komenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Zou wat zijn, moeten wij straks met zijn allen naar Spanje om jou uit een blok ijs te hakken, hoe raar wil je het hebben.
Kranen en vriezers opengooien dan, wie weet.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het er bijna voor over hebben zodat jullie allemaal deze kant op komen
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het er bijna voor over hebben zodat jullie allemaal deze kant op komen
Ik ga direct aan de slag!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kranen en vriezers opengooien dan, wie weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |