quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:29 schreef superniger het volgende:
Geen executie op het tiananmen plein.
Ik ga er even een beetje vanuit dat ze de wagen niet mogen verzetten zodra ie staat, anders zou het wel slecht zijn jaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Johan ziet dat hij verkeerd staat en blijft staan..tijd genoeg om de wagen even goed te zetten.
Ja. Tenzij je niet meer mocht verplaatsen, maar dat is volgens mij nergens gezegd.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Johan ziet dat hij verkeerd staat en blijft staan..tijd genoeg om de wagen even goed te zetten.
Verdachtquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:28 schreef Nizno het volgende:
888 deed het nog wel tijdens de testbeeldstoring
[ afbeelding ]
volgens mij idd sleutel omgedraaid en er uit is blijven staanquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:29 schreef tetsuo-shima het volgende:
[..]
Ik ga er even een beetje vanuit dat ze de wagen niet mogen verzetten zodra ie staat, anders zou het wel slecht zijn ja
zei hij dus alquote:
Dat zei jij toch al?quote:
Ja, dat was inderdaad duidelijk.quote:
Regenboog, de mol is gay?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:28 schreef Nizno het volgende:
888 deed het nog wel tijdens de testbeeldstoring
[ afbeelding ]
quote:
ow dan ben ik de molquote:
Klees.quote:
quote:
Je bent zelf Kleesquote:
Dat was een regel?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij idd sleutel omgedraaid en er uit is blijven staan
Dat was inderdaad wel te zien.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad duidelijk.
Klaar is Klees.quote:
zo leek het wel, johan zei het echt... ik draaide de sleutel om en haalde hem er uit en toen zag ik pas de 4 staan en was het te laatquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:32 schreef Yaku het volgende:
Ik zou wel matjes willen zijn met Nathan
Geen buddies met Buddy?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:32 schreef Yaku het volgende:
Het is bijna een hangmatjequote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:32 schreef Yaku het volgende:
kan, maar zo kan de vraag vaker gebruikt wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:32 schreef heywoodu het volgende:
11. De Mol is de Penningmeester
Vraag dan gewoon 'Is persoon X de Mol?'
Haha je liet me lachen, dsnk je welquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:32 schreef Yaku het volgende:
Wat een kutgrap, aiaiaike.quote:
Weten ze dat dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:32 schreef DaMart het volgende:
Ik zou toch echt wachten met het inzetten van een vrijstelling, wetende dat er meerdere zwarte vrijstellingen in het spel zitten....
Ja, dat is wel dom inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:32 schreef DaMart het volgende:
Ik zou toch echt wachten met het inzetten van een vrijstelling, wetende dat er meerdere zwarte vrijstellingen in het spel zitten....
Scherpquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:34 schreef heywoodu het volgende:
"Alle andere ingezette troeven"
Dus andere zwarte vrijstellingen tellen ook niet meer? Dus de groene dan weer wél?
nee daar ging het alleen nog over geluk en wijsheidquote:
Dat spreek je toch uit als Kloos?quote:
daarom heb ik ook alle punten op hem gezet en blijf ik dit doen tot ik er uit vlieg of de winnaar van de app wordtquote:
Ja ditquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:36 schreef heywoodu het volgende:
Ja hoor, de enige die ik een béétje kende ligt eruit.
ken je nathan ook niet?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:36 schreef essnhills het volgende:
Ah, voor mij vanaf nu dus echt een widm zonder bekende Nederlanders
die wordt nog wel opgenomenquote:
Nathan is ook een soort van BN'er.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:36 schreef essnhills het volgende:
Ah, voor mij vanaf nu dus echt een widm zonder bekende Nederlanders
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:36 schreef Redefine het volgende:
Nou hopelijk heeft Anita nog goede Memories eraan over gehouden.
Ik wil dat hij de mol isquote:
Nopequote:
Kost ze wel 170 euro!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:37 schreef jcdragon het volgende:
Plot twist. Volgende aflevering kunnen ze Anita weer in het spel brengen.
Inderdaad, kan niet eens fatsoenlijk een paar balkjes aan elkaar schroevenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:35 schreef Justevo het volgende:
Die nozem met die hoed mag er wel uit. Ik kan niet tegen mannen die gewoon echt niks kunnen.
jaaa swsquote:
Vokuhilaquote:
Tijdloos.quote:
Maar niemand gaat staan?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:37 schreef jcdragon het volgende:
Nu kunnen ze geen praatjes meer maken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:38 schreef Nizno het volgende:
voor de rest veel pijnlijker dan voor haar?
hoezo?
Misschien kan Ron nog terugkomen!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:37 schreef jcdragon het volgende:
Ja. Dan zitten ze in een operagebouw en moeten ze naast haar gaan zitten.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:37 schreef jcdragon het volgende:
ow ja dat is ook wel logisch idd.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu kunnen ze geen praatjes meer maken.
Moltalk kan me nooit zoveel schelen. Niks eigenlijk zelfsquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja dat is ook wel logisch idd.
nu naar ned3 zeker?
Net als die gast van zappsport die terug moest komen voor die opdracht en toen weer werd weggestuurd lolquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:37 schreef jcdragon het volgende:
Rip Ronquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:39 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Net als die gast van zappsport die terug moest komen voor die opdracht en toen weer werd weggestuurd lol
nou nu chris er niet meer bij is geef ik het wel een kans, geen hyper hyper meer.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moltalk kan me nooit zoveel schelen. Niks eigenlijk zelfs
Die drugsverslaafde en dat rare wijf zijn weg, ik geef het een kans.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja. Al is Rop in potentie net zo hyper.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou nu chris er niet meer bij is geef ik het wel een kans, geen hyper hyper meer.
misschien komt dat op 3, en anders krijgen we het later wel eens te lezen horen of zien...quote:
Gebruik dezelfde drugs als Chris Zegersquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:40 schreef Redefine het volgende:
Rop is totaal overprikkelt. Nee daar heeft hij normaal nooit last van
Mee eensquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:41 schreef essnhills het volgende:
Oke voor een eerste aflevering zeker geslaagd
dat is waar, nu kijken of ik het vol kan houdenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:41 schreef essnhills het volgende:
spoel terug naar de test... daardoor twijfel ik nu...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:41 schreef Moira het volgende:
Toch wel jammer dat Anita eruit is, vind het wel een leuk mens, die had wel tot minstens halverwege mogen komen
Ja vond m prima. Zeker de eerste 15 min waren indrukwekkend.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:41 schreef essnhills het volgende:
Ja. Beiden een rood scherm.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:41 schreef Protoplanet het volgende:
Zijn Chris en M de laan uitgestuurd?
Huh?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
spoel terug naar de test... daardoor twijfel ik nu...
RonGodquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hele leuke oud-kandidaten: Ron Boshard? Die was helemaal niet leuk.
Daarom wacht ik altijd tot de volgende dagquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:41 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
WIDM app: geeft pushbericht dat je punten bekend zijn
Ook widm app: kan je punten niet laten zien omdat iedereen op die melding drukt
quote:
Pluk de Dag godquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hele leuke oud-kandidaten: Ron Boshard? Die was helemaal niet leuk.
Vreselijk iddquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:41 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
WIDM app: geeft pushbericht dat je punten bekend zijn
Ook widm app: kan je punten niet laten zien omdat iedereen op die melding drukt
borgersquote:
In het testgedeelte met al die kandidaten. Het Chinese teken voor de Mol staat afgebeeld bij jaike. Zo lijkt hetquote:
Dat was Janine Abbringquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
borgers
die brak dr rug destijds toch?
Die editie heb ik denk ik gemist.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
borgers
#neverforgetquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:43 schreef tralalala het volgende:
Hopelijk schuift Jennifer Hoffman vaak aan.
Nee dat was Janine Abbring.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
borgers
ow ja.... die lijken op elkaar vinnikquote:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:43 schreef Frutsel het volgende:
In het testgedeelte met al die kandidaten. Het Chinese teken voor de Mol staat afgebeeld bij jaike. Zo lijkt het
was abbering dusquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die editie heb ik denk ik gemist.
Dat was janinequote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
borgers
quote:
Verschrikkelijke vent ja.quote:
Margriet heeft zich aangesloten bij ISIS.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:41 schreef Protoplanet het volgende:
Zijn Chris en M de laan uitgestuurd?
Hem en Margriet vond ik echt irritant in dat programma. Ik vind Rop en Marlijn nu al leukerquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou nu chris er niet meer bij is geef ik het wel een kans, geen hyper hyper meer.
Janine Abbring en Carolien Borgers lijken op elkaarquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja.... die lijken op elkaar vinnik
jaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Janine Abbring en Carolien Borgers lijken op elkaar
Mwah in het begin was Chris minder hyper dan later.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hem en Margriet vond ik echt irritant in dat programma. Ik vind Rop en Marlijn nu al leuker
nouja ik ben niet zo van de Rob, maar Marlijn wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hem en Margriet vond ik echt irritant in dat programma. Ik vind Rop en Marlijn nu al leuker
Ook een van de meer algemeen bekendere van het zooitjequote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:41 schreef Moira het volgende:
Toch wel jammer dat Anita eruit is, vind het wel een leuk mens, die had wel tot minstens halverwege mogen komen
Okquote:
Ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:47 schreef TLC het volgende:
Ik dacht dus ff wat n kutverbinding nu, maar dat testbeeld was er dus bij iedereen ?
Ja ik kende naast haar alleen Miljuschkaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook een van de meer algemeen bekendere van het zooitje
Dat zou wel een goede zijn. Jaike juicht ook als Tina een groen scherm krijgt, terwijl ze er zelf nog uit zou kunnen (behalve als je de mol bent).quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In het testgedeelte met al die kandidaten. Het Chinese teken voor de Mol staat afgebeeld bij jaike. Zo lijkt het
Dat is inherent aan Moltalkquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:48 schreef Redefine het volgende:
Spectaculaire opening? Nou kun je wel overdrijven hoor.
Scherp +1quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat zou wel een goede zijn. Jaike juicht ook als Tina een groen scherm krijgt, terwijl ze er zelf nog uit zou kunnen (behalve als je de mol bent).
En het testbeeld is dan de regenboog / gay verwijzing?
Nouja, je moet maar zoveel mensen zover krijgen om dat allemaal te doen, terwijl ze er zelf niks van kunnen verstaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:48 schreef Redefine het volgende:
Ja was echt bij iedereen hierquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:47 schreef TLC het volgende:
Ik dacht dus ff wat n kutverbinding nu, maar dat testbeeld was er dus bij iedereen ?
ik schreef het bewustquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Oh Moltalk is op ander kanaal
konden ze dat niet even zeggen?
Dat is zo. Maar vooral bij dit is het dat het op beeld niet per se heel boeiend was. Wel mooi, maar meer niet.quote:
Ik ken er wel meerdere, maar ik volg dan ook veel showbizz-zooiquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik kende naast haar alleen Miljuschka
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Beter luisteren.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat zeiden ze dan ookquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Nee, het is geen 2018 ofzoquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:48 schreef Redefine het volgende:
Nu blijf ik naar haar kijken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Meisje in het rood volgend jaar kandidaat
Of ze is de mol.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:53 schreef Nizno het volgende:
Jaike gelooft in elk geval dat er twee waren die niets hadden.
daarom heeft ze haar zwarte ingezet
Ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
Dat is wel een toffe potentiële hint!
Dat is Ron allang weer vergeten. Het was ook maar zo kort voor hemquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
"Ze starten niet als groep, en dat was gek" zegt Ron. Toen hij meedeed begonnen ze toch zelfs in heel verschillende plaatsen? Toen startten ze ook niet als groep.
Ja preciesquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:52 schreef Redefine het volgende:
Overigens was het wel degelijk beter om voor geluk te gaan. Mits je zo wijs was om die niet meteen in te zetten.
Huh was dat een hint?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:47 schreef TLC het volgende:
ook weer waar maar een fanatieke als hoe ze in de slimste mens was zou ik niet verwachten dat zij als mol wil mee doenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Of ze is de mol.Want /care over vrijstellingen.
iedereen had het en 888 deed het tijdens het testbeeld gewoonquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Huh was dat een hint?ik dacht al wtf doet m'n tv
Potentiële hint, want iedereen had het en het lijkt me echt niet dat ze zo'n fout erin laten zitten, terwijl WIDM eindeloos wordt ge-editquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat dachten wij hier ook. We dachten al: niet gaan klooien nu.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Die heeft niet alleen op haar hoofd krullen!quote:
Gay vlag is andere kleuren. Ook paars. Maar wat mij opvalt...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat zou wel een goede zijn. Jaike juicht ook als Tina een groen scherm krijgt, terwijl ze er zelf nog uit zou kunnen (behalve als je de mol bent).
En het testbeeld is dan de regenboog / gay verwijzing?
ik hoorde rob twee namen noemen maar eerlijk gezegd niet onthoudenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:57 schreef Moira het volgende:
[..]
En Leonie en Tina hebben 'm nog toch?
Rob en Tina geloof ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:57 schreef Moira het volgende:
[..]
En Leonie en Tina hebben 'm nog toch?
Rob en Tina, zei hij.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoorde rob twee namen noemen maar eerlijk gezegd niet onthouden
Dus je zou denken dat deze mol op de een of andere manier een connectie heeft met een mol uit het jaar waarop die de sleutel heeft, maar wellicht is dat te ver doorgedachtquote:
Maar Claes terwijl ze hem Klees noemen is wel ok?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:58 schreef Nizno het volgende:
mijn autisme krijgt het trouwens niet voor elkaar om ROP te tikken en blijft gewoon rob tikken
daarom tik ik gewoon kleesquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Claes terwijl ze hem Klees noemen is wel ok?
Nu al quote van het jaarquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Can I carry your boodschappen.
Rop is dan ook een verschrikkelijk domme spelling.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:58 schreef Nizno het volgende:
mijn autisme krijgt het trouwens niet voor elkaar om ROP te tikken en blijft gewoon rob tikken
Noem je hem toch lekker Rob.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:58 schreef Nizno het volgende:
Wellicht kun je beter switchen naar geëlektrocuteerde vent?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:58 schreef Nizno het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht kun je beter switchen naar geëlektrocuteerde vent?
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:56 schreef Nizno het volgende:
iedereen had het en 888 deed het tijdens het testbeeld gewoon
[ afbeelding ]
spikequote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als 'we zitten niet in Kiev, vriend.'quote:
weet ik veel, geen idee of dat normaal ook blijft werkenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:00 schreef svann het volgende:
[..]
Maar wat moet je daar uit concluderen?
Ook een goeiequote:
Ik vroeg me al af of dat nou aan mij lag, leek me erg onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:01 schreef Bot13 het volgende:
Zag iemand anders ook een soort zenderstoring 'testbeeld' toen Anita en Buddy in de vrachtwagen bezig waren? Zou het iets zijn?
Geweldig was datquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Can I carry your boodschappen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb dat testbeeldscherm alleen gezien tijdens het timmeren van rob en die anderequote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:02 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of dat nou aan mij lag, leek me erg onwaarschijnlijk
Ja, dat hoorde er blijkbaar bij.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:01 schreef Bot13 het volgende:
Zag iemand anders ook een soort zenderstoring 'testbeeld' toen Anita en Buddy in de vrachtwagen bezig waren? Zou het iets zijn?
Rob en Leonie waren in de vrachtwagen aan het timmeren...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb dat testbeeldscherm alleen gezien tijdens het timmeren van rob en die andere
Hij heet toch Rob?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rob en Leonie waren in de vrachtwagen aan het timmeren...
ow nu merk je hoe slecht ik ben in onthouden, maar volgens mij was het met de houtjesquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tim en Leonie waren in de vrachtwagen aan het timmeren...
Ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Die "zet hem maar gewoon neer" is wel heel verdacht hoor.
Dat. Plus dat die vrij actief is in woord en gebaar. Dan wordt je al sneller verdacht.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:07 schreef Nizno het volgende:
ja heuj de enige reden waarom buddy zo veel verdacht wordt is omdat meer mensen hem kennen dan een ander
die digiborden werken bij niemand.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:07 schreef Ireth het volgende:
Rop en dat digibord zijn geen goede vrienden
de eerste aflevering is sowieso niet echt representatief voor wat denkt NLquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat. Plus dat die vrij actief is in woord en gebaar. Dan wordt je al sneller verdacht.
Was bij Chris ook altijd het geval.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:07 schreef Ireth het volgende:
Rop en dat digibord zijn geen goede vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |