Ja. Dan zitten ze in een operagebouw en moeten ze naast haar gaan zitten.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:37 schreef jcdragon het volgende:
Plot twist. Volgende aflevering kunnen ze Anita weer in het spel brengen.
ow ja dat is ook wel logisch idd.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu kunnen ze geen praatjes meer maken.
Moltalk kan me nooit zoveel schelen. Niks eigenlijk zelfsquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja dat is ook wel logisch idd.
nu naar ned3 zeker?
Net als die gast van zappsport die terug moest komen voor die opdracht en toen weer werd weggestuurd lolquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:37 schreef jcdragon het volgende:
Plot twist. Volgende aflevering kunnen ze Anita weer in het spel brengen.
Rip Ronquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:39 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Net als die gast van zappsport die terug moest komen voor die opdracht en toen weer werd weggestuurd lol
nou nu chris er niet meer bij is geef ik het wel een kans, geen hyper hyper meer.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moltalk kan me nooit zoveel schelen. Niks eigenlijk zelfs
Die drugsverslaafde en dat rare wijf zijn weg, ik geef het een kans.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moltalk kan me nooit zoveel schelen. Niks eigenlijk zelfs
Ja. Al is Rop in potentie net zo hyper.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou nu chris er niet meer bij is geef ik het wel een kans, geen hyper hyper meer.
misschien komt dat op 3, en anders krijgen we het later wel eens te lezen horen of zien...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |