Scherp +1quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat zou wel een goede zijn. Jaike juicht ook als Tina een groen scherm krijgt, terwijl ze er zelf nog uit zou kunnen (behalve als je de mol bent).
En het testbeeld is dan de regenboog / gay verwijzing?
Nouja, je moet maar zoveel mensen zover krijgen om dat allemaal te doen, terwijl ze er zelf niks van kunnen verstaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:48 schreef Redefine het volgende:
Spectaculaire opening? Nou kun je wel overdrijven hoor.
Ja was echt bij iedereen hierquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:47 schreef TLC het volgende:
Ik dacht dus ff wat n kutverbinding nu, maar dat testbeeld was er dus bij iedereen ?
ik schreef het bewustquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Oh Moltalk is op ander kanaal
konden ze dat niet even zeggen?
Dat is zo. Maar vooral bij dit is het dat het op beeld niet per se heel boeiend was. Wel mooi, maar meer niet.quote:
Ik ken er wel meerdere, maar ik volg dan ook veel showbizz-zooiquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik kende naast haar alleen Miljuschka
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Beter luisteren.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat zeiden ze dan ookquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Nee, het is geen 2018 ofzoquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:48 schreef Redefine het volgende:
Spectaculaire opening? Nou kun je wel overdrijven hoor.
Nu blijf ik naar haar kijken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Meisje in het rood volgend jaar kandidaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |