Dat zeiden ze dan ookquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Oh Moltalk is op ander kanaal
konden ze dat niet even zeggen?
Nee, het is geen 2018 ofzoquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:48 schreef Redefine het volgende:
Spectaculaire opening? Nou kun je wel overdrijven hoor.
Nu blijf ik naar haar kijken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Meisje in het rood volgend jaar kandidaat
Of ze is de mol.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:53 schreef Nizno het volgende:
Jaike gelooft in elk geval dat er twee waren die niets hadden.
daarom heeft ze haar zwarte ingezet
Ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
Dat is wel een toffe potentiële hint!
Dat is Ron allang weer vergeten. Het was ook maar zo kort voor hemquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
"Ze starten niet als groep, en dat was gek" zegt Ron. Toen hij meedeed begonnen ze toch zelfs in heel verschillende plaatsen? Toen startten ze ook niet als groep.
Ja preciesquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:52 schreef Redefine het volgende:
Overigens was het wel degelijk beter om voor geluk te gaan. Mits je zo wijs was om die niet meteen in te zetten.
Huh was dat een hint?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:47 schreef TLC het volgende:
Ik dacht dus ff wat n kutverbinding nu, maar dat testbeeld was er dus bij iedereen ?
ook weer waar maar een fanatieke als hoe ze in de slimste mens was zou ik niet verwachten dat zij als mol wil mee doenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Of ze is de mol.Want /care over vrijstellingen.
iedereen had het en 888 deed het tijdens het testbeeld gewoonquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Huh was dat een hint?ik dacht al wtf doet m'n tv
Potentiële hint, want iedereen had het en het lijkt me echt niet dat ze zo'n fout erin laten zitten, terwijl WIDM eindeloos wordt ge-editquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Huh was dat een hint?ik dacht al wtf doet m'n tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |