nouja ik ben niet zo van de Rob, maar Marlijn wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hem en Margriet vond ik echt irritant in dat programma. Ik vind Rop en Marlijn nu al leuker
Ook een van de meer algemeen bekendere van het zooitjequote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:41 schreef Moira het volgende:
Toch wel jammer dat Anita eruit is, vind het wel een leuk mens, die had wel tot minstens halverwege mogen komen
Okquote:
Ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:47 schreef TLC het volgende:
Ik dacht dus ff wat n kutverbinding nu, maar dat testbeeld was er dus bij iedereen ?
Ja ik kende naast haar alleen Miljuschkaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook een van de meer algemeen bekendere van het zooitje
Dat zou wel een goede zijn. Jaike juicht ook als Tina een groen scherm krijgt, terwijl ze er zelf nog uit zou kunnen (behalve als je de mol bent).quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In het testgedeelte met al die kandidaten. Het Chinese teken voor de Mol staat afgebeeld bij jaike. Zo lijkt het
Dat is inherent aan Moltalkquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:48 schreef Redefine het volgende:
Spectaculaire opening? Nou kun je wel overdrijven hoor.
Scherp +1quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat zou wel een goede zijn. Jaike juicht ook als Tina een groen scherm krijgt, terwijl ze er zelf nog uit zou kunnen (behalve als je de mol bent).
En het testbeeld is dan de regenboog / gay verwijzing?
Nouja, je moet maar zoveel mensen zover krijgen om dat allemaal te doen, terwijl ze er zelf niks van kunnen verstaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:48 schreef Redefine het volgende:
Spectaculaire opening? Nou kun je wel overdrijven hoor.
Ja was echt bij iedereen hierquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:47 schreef TLC het volgende:
Ik dacht dus ff wat n kutverbinding nu, maar dat testbeeld was er dus bij iedereen ?
ik schreef het bewustquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Oh Moltalk is op ander kanaal
konden ze dat niet even zeggen?
Dat is zo. Maar vooral bij dit is het dat het op beeld niet per se heel boeiend was. Wel mooi, maar meer niet.quote:
Ik ken er wel meerdere, maar ik volg dan ook veel showbizz-zooiquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik kende naast haar alleen Miljuschka
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Beter luisteren.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:50 schreef Jemoederniet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |