quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:41 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
WIDM app: geeft pushbericht dat je punten bekend zijn
Ook widm app: kan je punten niet laten zien omdat iedereen op die melding drukt
borgersquote:
Carolienquote:
In het testgedeelte met al die kandidaten. Het Chinese teken voor de Mol staat afgebeeld bij jaike. Zo lijkt hetquote:
Dat was Janine Abbringquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
borgers
die brak dr rug destijds toch?
Die editie heb ik denk ik gemist.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
borgers
#neverforgetquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:43 schreef tralalala het volgende:
Hopelijk schuift Jennifer Hoffman vaak aan.
Nee dat was Janine Abbring.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
borgers
ow ja.... die lijken op elkaar vinnikquote:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:43 schreef Frutsel het volgende:
In het testgedeelte met al die kandidaten. Het Chinese teken voor de Mol staat afgebeeld bij jaike. Zo lijkt het
was abbering dusquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die editie heb ik denk ik gemist.
Dat was janinequote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
borgers
quote:
Verschrikkelijke vent ja.quote:
Margriet heeft zich aangesloten bij ISIS.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:41 schreef Protoplanet het volgende:
Zijn Chris en M de laan uitgestuurd?
Hem en Margriet vond ik echt irritant in dat programma. Ik vind Rop en Marlijn nu al leukerquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou nu chris er niet meer bij is geef ik het wel een kans, geen hyper hyper meer.
Janine Abbring en Carolien Borgers lijken op elkaarquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja.... die lijken op elkaar vinnik
jaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Janine Abbring en Carolien Borgers lijken op elkaar
Mwah in het begin was Chris minder hyper dan later.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hem en Margriet vond ik echt irritant in dat programma. Ik vind Rop en Marlijn nu al leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |