Dat dachten wij hier ook. We dachten al: niet gaan klooien nu.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Huh was dat een hint?ik dacht al wtf doet m'n tv
Die heeft niet alleen op haar hoofd krullen!quote:
Gay vlag is andere kleuren. Ook paars. Maar wat mij opvalt...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat zou wel een goede zijn. Jaike juicht ook als Tina een groen scherm krijgt, terwijl ze er zelf nog uit zou kunnen (behalve als je de mol bent).
En het testbeeld is dan de regenboog / gay verwijzing?
ik hoorde rob twee namen noemen maar eerlijk gezegd niet onthoudenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:57 schreef Moira het volgende:
[..]
En Leonie en Tina hebben 'm nog toch?
Rob en Tina geloof ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:57 schreef Moira het volgende:
[..]
En Leonie en Tina hebben 'm nog toch?
Rob en Tina, zei hij.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoorde rob twee namen noemen maar eerlijk gezegd niet onthouden
Dus je zou denken dat deze mol op de een of andere manier een connectie heeft met een mol uit het jaar waarop die de sleutel heeft, maar wellicht is dat te ver doorgedachtquote:
Maar Claes terwijl ze hem Klees noemen is wel ok?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:58 schreef Nizno het volgende:
mijn autisme krijgt het trouwens niet voor elkaar om ROP te tikken en blijft gewoon rob tikken
daarom tik ik gewoon kleesquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Claes terwijl ze hem Klees noemen is wel ok?
Nu al quote van het jaarquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Can I carry your boodschappen.
Rop is dan ook een verschrikkelijk domme spelling.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:58 schreef Nizno het volgende:
mijn autisme krijgt het trouwens niet voor elkaar om ROP te tikken en blijft gewoon rob tikken
Noem je hem toch lekker Rob.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:58 schreef Nizno het volgende:
Wellicht kun je beter switchen naar geëlektrocuteerde vent?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:58 schreef Nizno het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht kun je beter switchen naar geëlektrocuteerde vent?
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:56 schreef Nizno het volgende:
iedereen had het en 888 deed het tijdens het testbeeld gewoon
[ afbeelding ]
spikequote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht kun je beter switchen naar geëlektrocuteerde vent?
Inderdaad. Net als 'we zitten niet in Kiev, vriend.'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |