Liever eerste, als het alternatief Visser is.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil graag dat Sablikova 2e wordt?
Ik ben erg blij dat de erg sympathieke Esmee Visser heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Liever eerste, als het alternatief Visser is.
Ik ben erg blij dat ik net 0,01 boven jouw biedingen zit.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat de erg sympathieke Esmee Visser heeft gewonnen.
Dat worden nog lange jaren.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Even mijn biedingen aanpassen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat ik net 0,01 boven jouw biedingen zit.
Dat wordt dan 10-0 bij de Olympische Spelen als Rusland wordt uitgesloten.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:48 schreef VoMy het volgende:
Straks mogen we weer gaan genieten van een huldiging.
In de klassieke onderdelen staat het nu 3-2 bij NED-RUS.
Stond dat lied niet ook in de Top 2000?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk.
Zal Bert hem vragen of hij gaat stoppen?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:58 schreef vaarsuvius het volgende:
Dit wordt de rit waar Kramer intern denkt, ik heb er genoeg van ik kap ermee na dit seizoen
Vertel mij meer.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk.
Bovenste twee knoopjes van mijn broek zijn al los. Ruimte voor meer.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:04 schreef VoMy het volgende:
Semerikov-Roest heeft de potentie om een ontzettende genotsrit te worden.
Nee ze rijden de rit in een keer uit. Dweilpauze is pas na rit 4quote:
Jorien doet niet mee.quote:
Nee, dat kan hij niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd of Kramer onder de 6:10 kan rijden.
De Wissel der wissels zullen we nooit vergetenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch zonde dat Kramer nooit op de 10 km olumpisch goud heeft gewonnen.
Ja, vooral omdat die medailles naar figuren als Bloemen en Bergsma zijn gegaan....quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch zonde dat Kramer nooit op de 10 km olumpisch goud heeft gewonnen.
Inderdaad, net te laat met live inzetten terwijl ik de bookmaker voor m'n neus open hadquote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Wissel der wissels zullen we nooit vergeten
En Lee.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat die medailles naar figuren als Bloemen en Bergsma zijn gegaan....
Dit verhaal zou inmiddels ook in Andere Tijden Sport kunnen komen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, net te laat met live inzetten terwijl ik de bookmaker voor m'n neus open had
Het is inmiddels alweer 10 jaar geleden ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit verhaal zou inmiddels ook in Andere Tijden Sport kunnen komen.
Zou Kemkers daaraan mee willen werken?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit verhaal zou inmiddels ook in Andere Tijden Sport kunnen komen.
Ik bedoelde meer het feit dat Heywoodu hier miljarden mee had kunnen winnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is inmiddels alweer 10 jaar geleden ja.
Dat was echt een geweldige rit.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:19 schreef heywoodu het volgende:
Jongens jongens, Semerikov had de bizarre slotronden, dat haalt Kramer echt niet.
Nee, maar hij zou op het aanvraagformulier van de NOS het verkeerde vakje aanvinken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou Kemkers daaraan mee willen werken?
Herbert weet het, maar hij hoopt het toch.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:19 schreef heywoodu het volgende:
Jongens jongens, Semerikov had de bizarre slotronden, dat haalt Kramer echt niet.
Maar ja, doorrekenen he. Bij Achtereekte hadden ze met drie ronden te gaan, toen ze helemaal stuk ging en nog maar 1,9 seconden had, ook niet door dat ze het écht niet ging halen.quote:
Ruim genoegquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou wel rare timing zijn, zo net als je op het punt staat een rit te beginnen.
Gewoon na 3 rondjes een papiertje uit je pak halen met 'ik stop ermee' en van het ijs af stappen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou wel rare timing zijn, zo net als je op het punt staat een rit te beginnen.
Bart Swings komt ook nog zoquote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:25 schreef danos het volgende:
Bokko is echt de grootste kwelling om naar te kijken.
Ronald Mulder is vast nog wel beschikbaar voor een leuke speech.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon na 3 rondjes een papiertje uit je pak halen met 'ik stop ermee' en van het ijs af stappen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:04 schreef VoMy het volgende:
Semerikov-Roest heeft de potentie om een ontzettende genotsrit te worden.
Als je dat voor 12.5 rondjes binnen een halve seconde per rondje kan houden vind ik dat indrukwekkend.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed vlak schaatsen, ongeveer een uurtje per ronde, bijna geen verval.
helaas, dat was iets te hoog gegrepenquote:
Als ik m'n plaspauze per rondje een beetje goed incalculeer moet dat wel lukken denk ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je dat voor 12.5 rondjes binnen een halve seconde per rondje kan houden vind ik dat indrukwekkend.
Conconi vindt dit geen leuke opmerking. Want die weet hoe het in mekaar zit.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:29 schreef Strani het volgende:
Blauw sneller dan rood? Dus Koss had nóg sneller gekund!?
Van mij mag hij wereldkampioen worden in "eigen huis".quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:34 schreef VoMy het volgende:
Pedersen lijkt het lek behoorlijk boven te hebben.
Misschien een domme vraag hoor maar het ligt toch niet aan de kleur lijkt me?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:29 schreef Strani het volgende:
Blauw sneller dan rood? Dus Koss had nóg sneller gekund!?
Vanaf zijn 20e altijd 4e of beter bij het WK Allround wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pedersen was toch ook jaren een B-coureur.
Ik kan het me ook totaal niet voorstellen. Maar als het zo is, dan zouden de Noren het eens in het oranje moeten proberen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:38 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag hoor maar het ligt toch niet aan de kleur lijkt me?
Heb wel eens gelezen dat rode shirts in het voetbal wel effect hebben op de prestaties. Maar kan natuurlijk ook puur toeval zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan het me ook totaal niet voorstellen. Maar als het zo is, dan zouden de Noren het eens in het oranje moeten proberen.
Mex verwees naar de wielrenner.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vanaf zijn 20e altijd 4e of beter bij het WK Allround wel.
Dat heb ik ook wel eens gehoord ja, maar dat zou dan meer om de intimidatie gaan dan dat je daadwerkelijk beter wordt.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:42 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Heb wel eens gelezen dat rode shirts in het voetbal wel effect hebben op de prestaties. Maar kan natuurlijk ook puur toeval zijn.
https://www.trouw.nl/nieu(...)op-uitslag~b8887839/
Dat waren er 4. En Ronald was wel een sjooooker, itt Miesjel.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:50 schreef VoMy het volgende:
Ronald Mulder was eigenlijk altijd de betere, behalve die 2 jaar dat Michel Mulder opeens wat kon.
4 jaar echt goed geweest.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:52 schreef heywoodu het volgende:
Nul seconden van de afgelopen vijf jaar. Tja.
En daarin olympisch kampioen, dus sowieso kan hij iedereen de middelvinger geven natuurlijkquote:
Zeker waar.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daarin olympisch kampioen, dus sowieso kan hij iedereen de middelvinger geven natuurlijk
Ronald Mulder kon alleen geen meter verder dan 500 meter rijden.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:50 schreef VoMy het volgende:
Ronald Mulder was eigenlijk altijd de betere, behalve die 2 jaar dat Michel Mulder opeens wat kon.
In 2010 wel, maar niet sinds 2013.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:56 schreef Remco het volgende:
[..]
Ronald Mulder kon alleen geen meter verder dan 500 meter rijden.
Ik vind het nog steeds jammer voor Smeekens.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daarin olympisch kampioen, dus sowieso kan hij iedereen de middelvinger geven natuurlijk
Uiteraard, op zo'n manier het nét niet halen - zeker als je dacht dat je het wél gehaald had - is voor iedereen bizar zuur.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer voor Smeekens.
6:08, geen BRquote:
Dit inderdaad. Hier op de bank zagen we ook al dat hij kapot gingquote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:11 schreef heywoodu het volgende:
Die slotronde zag je echt drie rondjes daarvoor al aankomen
Herbert snapt weinig van schemas.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:11 schreef heywoodu het volgende:
Ja, had memorabelere tv opgeleverd.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was prachtig geweest als dit nog misging.
SENSATIE!!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:12 schreef BasEnAad het volgende:
ROYAAL ONDER HET BAANRECORD!
HIJ RIJDT HET AAN FLARDEN!
Dat commentaar is zo ongelofelijk triest. Ik blijf me elke keer verbazen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:11 schreef heywoodu het volgende:
Hoe lang doet ie dit nu al? 10 jaar , 15 jaar? Het is echt bewonderenswaardig dat je na al die jaren nog steeds zo onbenullig kunt blijven, dat vergt echt een speciaal talent.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Herbert snapt weinig van schemas.
"Baanrecord wordt aan flarden gereden."
Aan de hand van mijn baardgroei zou ik de eerste man ooit onder de 6 minuten op de 5 km moeten zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:13 schreef Strani het volgende:
Ik ben zelf ook de trotse bezitter van een baard, maar heel aerodynamisch lijkt het me niet.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Aan de hand van mijn baardgroei zou ik de eerste man ooit onder de 6 minuten op de 5 km moeten zijn
Visser heeft wel echt een boerderijhoofd.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen om haar hoofd? Oké.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Visser heeft wel echt een boerderijhoofd.Lullig, maar ik kan haar op een of andere manier niet uitstaan.
Een type Kristoff inderdaad.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:26 schreef Mani89 het volgende:
Wat een heerlijk fysiek heeft die Yuskov he, wat een tank.
Hij zit nog onder schema baanrecordquote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:27 schreef Felagund het volgende:
"Joeskov is hij kwijt." Fantastisch commentaar weer.
Gewoon een mooi slot, ik gun Jorrit van harte het wereldrecord in SLC straks.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:27 schreef Strani het volgende:
De populariteitsprijs is niet voor Bergsma zie ik
Ik niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
Gewoon een mooi slot, ik gun Jorrit van harte het wereldrecord in SLC straks.
Wat komt er nu, de scratch?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:29 schreef Strani het volgende:
Het staat 4-4, als je die gekke team sprint meerekent.
Hm ja dan ga ik ook voor Bergsma hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als het ten koste van de vervelende Bloemen gaat dan is alles geoorloofd.
Geweldigquote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
Op snelheid komen achter de koets?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan Graeme Fish op de 10km?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Morgen weer het Friese Paarden genot. Benieuwd hoeveel koetsen ze nodig hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had niet zoveel uitgemaakt voor de uitslag, denk ikquote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:36 schreef Remco het volgende:
Ik had Sven wel tegen Roest willen zien.
Dat is inderdaad wel raar! Schaatsers kunnen toch niet moe worden?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:44 schreef VoMy het volgende:
Hoe kan het toch dat schaatsers aan het einde van de race soms slechtere rondetijden laten zien? Kenners, leg het eens uit!
Ik ook, maar dat wil heel wat zeggen hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm ja dan ga ik ook voor Bergsma hoor.
Wat heeft TJ je misdaan?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zijn de schaatsers die geen doping gebruiken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:44 schreef VoMy het volgende:
Hoe kan het toch dat schaatsers aan het einde van de race soms slechtere rondetijden laten zien? Kenners, leg het eens uit!
Ja precies, bij mij ookquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat wil heel wat zeggen hoor
In welke zin?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:39 schreef PippenScottie het volgende:
Patrick Roest krijgt nog weinig respect in Thialf
Kleine dingetjes.quote:
Ah dat kan natuurlijk. Want verder heb ik de indruk dat Roest al behoorlijk populair is.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kleine dingetjes.
Als jij begint in te rijden krijgt hij geen applaus. Dat krijgen Kramer, Wüst en zelfs Ntab wel. Zelfs Pechstein kreeg bij het inrijden meer applaus.
Voor zijn start is het niet muisstil, dat wordt bij grote namen meestal wel gedaan.
Ook pas laat in de race werd het publiek echt enthousiast.
Misschien komt het wel omdat het thuispubliek voor Kramer is. Ik weet het niet.
Maar lage gunfactor zou ik eerder met Kramer associëren.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:01 schreef Fietsertje70 het volgende:
Was wel opvallend, Kramer krijgt de laatste 2 rondjes een staande ovatie, bij Roest wordt er alleen enthousiast gereageerd als er er een sneller rondje volgt.
Mij boeit die Roest ook niet zo, lage gunfactor ofzo.
Voor mij niet, ik vind het echt top dat hij al zo lang aan de top meedraait en nog steeds de motivatie kan vinden om door te gaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar lage gunfactor zou ik eerder met Kramer associëren.
Zeker, maar hij komt altijd zo enorm zeurderig over.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:04 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik vind het echt top dat hij al zo lang aan de top meedraait en nog steeds de motivatie kan vinden om door te gaan.
Vind je? Dat denk ik altijd bij Bergsma...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar hij komt altijd zo enorm zeurderig over.
Die ookquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:13 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Vind je? Dat denk ik altijd bij Bergsma...
Zeurderig zou ik het niet noemen, vind 'm juist wel 'volwassen' maar wel erg (zelf)kritisch... dat zou je ook als zeuren kunnen ervaren, want er zijn altijd wel dingen niet goed.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jillert heeft schijt aan allesquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:21 schreef pietkanarie het volgende:
Snap ik, maar vond het wel een mooie uitspraak
Ja, dat kan soms vervelend zijn (voor degenen over wie het gaat) maar interviews met Anema zijn niet vaak saaiquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jillert heeft schijt aan alles
Volgens mij heeft Kramer juist altijd wel een hoge gunfactor gehad, zeker voor iemand die altijd enorm veel won.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan zijn gesprekken met Bert altijd wel waarderen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Bert krijgt bij Kramer de bal altijd lekker terug.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik kan zijn gesprekken met Bert altijd wel waarderen.
Ik vind Roest ook veel prettiger overkomen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee. Walgelijk.quote:
Tot het olumpisch wordt. Opportunisten.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:38 schreef hhh38 het volgende:
De Team Pursuit en Mass Start worden tenminste serieus genomen. Zo'n teamsprint met 4 deelnemende landen en vaak een hoop toppers die niet meedoen is het toppunt van treurigheid.
Sven is natuurlijk al jaren het uithangbord van de schaatssport en door alle toernooien enzo die hij gewonnen heeft, heeft hij nu eenmaal een bepaalde status. Denk dat men hem, gezien zijn blessureleed van afgelopen tijd, het gewoon gunt. Alsof de held weer is opgestaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:01 schreef Fietsertje70 het volgende:
Was wel opvallend, Kramer krijgt de laatste 2 rondjes een staande ovatie, bij Roest wordt er alleen enthousiast gereageerd als er er een sneller rondje volgt.
Mij boeit die Roest ook niet zo, lage gunfactor ofzo.
Bij een Mass Start kijk je vaak ook gewoon naar niks. Je hebt een paar dommekrachten die steevast rijden voor de tussensprints, een paar schampere aanvalspogingen (waarbij er af en toe iemand weg mag blijven, ook afhankelijk van of de paar toppers een degelijke (of überhaupt) een ploeggenoot tot hun beschikking hebben), waarna meestal dezelfde paar namen gaan sprinten.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:38 schreef hhh38 het volgende:
De Team Pursuit en Mass Start worden tenminste serieus genomen. Zo'n teamsprint met 4 deelnemende landen en vaak een hoop toppers die niet meedoen is het toppunt van treurigheid.
Wiens schuld is dat?quote:Op zondag 12 januari 2020 12:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij een Mass Start kijk je vaak ook gewoon naar niks. Je hebt een paar dommekrachten die steevast rijden voor de tussensprints, een paar schampere aanvalspogingen (waarbij er af en toe iemand weg mag blijven, ook afhankelijk van of de paar toppers een degelijke (of überhaupt) een ploeggenoot tot hun beschikking hebben), waarna meestal dezelfde paar namen gaan sprinten.
De schuld van degene die dit nummer op het programma gezet heeft.quote:
En waarom denk je dat ik daar ook geen reet aan vind?quote:Op zondag 12 januari 2020 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Bij de marathon is het precies hetzelfde toch.
Ik had toch nog even nodig om door te krijgen dat dit de race van gisteren wasquote:Op zondag 12 januari 2020 13:29 schreef -XOR- het volgende:
Superspannende race, ben benieuwd wie deze 5K gaat winnen. Mooi dat de NOS er toch maar weer bij is.
Hier snap ik ook niks van nee. Zo dan maar WIDM kijken.quote:Op zondag 12 januari 2020 13:37 schreef Remco het volgende:
Samenvatting okee, maar Giovannini - Swings herhalen is wel pure zendtijdvulling.
Aka droomtafel?quote:Op zondag 12 januari 2020 14:02 schreef wimderon het volgende:
Het allerleukste van de dag wordt de 1000 meter. Dat zijn uitspraken Mark.
Maar die dekselse Annette kijkt ook uit naar de mass start, en Mark vindt het ook echt een gaaf nummer!
Een winkel voor grote truien of een truienwinkel die groot is?quote:Op zondag 12 januari 2020 14:13 schreef Remco het volgende:
Wordt Annette gesponsord door een grote truien winkel ofzo?
Het zijn Belgischen, dus die denken waarschijnlijk dat ze gewonnen hebben als ze elkaar hebben ingehaald.quote:Op zondag 12 januari 2020 14:15 schreef Zorro het volgende:
En wie gaan ze precies achtervolgen als ze alleen starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |