Als ik m'n plaspauze per rondje een beetje goed incalculeer moet dat wel lukken denk ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je dat voor 12.5 rondjes binnen een halve seconde per rondje kan houden vind ik dat indrukwekkend.
Conconi vindt dit geen leuke opmerking. Want die weet hoe het in mekaar zit.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:29 schreef Strani het volgende:
Blauw sneller dan rood? Dus Koss had nóg sneller gekund!?
Van mij mag hij wereldkampioen worden in "eigen huis".quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:34 schreef VoMy het volgende:
Pedersen lijkt het lek behoorlijk boven te hebben.
Misschien een domme vraag hoor maar het ligt toch niet aan de kleur lijkt me?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:29 schreef Strani het volgende:
Blauw sneller dan rood? Dus Koss had nóg sneller gekund!?
Vanaf zijn 20e altijd 4e of beter bij het WK Allround wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pedersen was toch ook jaren een B-coureur.
Ik kan het me ook totaal niet voorstellen. Maar als het zo is, dan zouden de Noren het eens in het oranje moeten proberen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:38 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag hoor maar het ligt toch niet aan de kleur lijkt me?
Heb wel eens gelezen dat rode shirts in het voetbal wel effect hebben op de prestaties. Maar kan natuurlijk ook puur toeval zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan het me ook totaal niet voorstellen. Maar als het zo is, dan zouden de Noren het eens in het oranje moeten proberen.
Mex verwees naar de wielrenner.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vanaf zijn 20e altijd 4e of beter bij het WK Allround wel.
Dat heb ik ook wel eens gehoord ja, maar dat zou dan meer om de intimidatie gaan dan dat je daadwerkelijk beter wordt.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:42 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Heb wel eens gelezen dat rode shirts in het voetbal wel effect hebben op de prestaties. Maar kan natuurlijk ook puur toeval zijn.
https://www.trouw.nl/nieu(...)op-uitslag~b8887839/
Dat waren er 4. En Ronald was wel een sjooooker, itt Miesjel.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:50 schreef VoMy het volgende:
Ronald Mulder was eigenlijk altijd de betere, behalve die 2 jaar dat Michel Mulder opeens wat kon.
4 jaar echt goed geweest.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:52 schreef heywoodu het volgende:
Nul seconden van de afgelopen vijf jaar. Tja.
En daarin olympisch kampioen, dus sowieso kan hij iedereen de middelvinger geven natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |