Zou Kemkers daaraan mee willen werken?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit verhaal zou inmiddels ook in Andere Tijden Sport kunnen komen.
Ik bedoelde meer het feit dat Heywoodu hier miljarden mee had kunnen winnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is inmiddels alweer 10 jaar geleden ja.
Dat was echt een geweldige rit.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:19 schreef heywoodu het volgende:
Jongens jongens, Semerikov had de bizarre slotronden, dat haalt Kramer echt niet.
Nee, maar hij zou op het aanvraagformulier van de NOS het verkeerde vakje aanvinken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou Kemkers daaraan mee willen werken?
Herbert weet het, maar hij hoopt het toch.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:19 schreef heywoodu het volgende:
Jongens jongens, Semerikov had de bizarre slotronden, dat haalt Kramer echt niet.
Maar ja, doorrekenen he. Bij Achtereekte hadden ze met drie ronden te gaan, toen ze helemaal stuk ging en nog maar 1,9 seconden had, ook niet door dat ze het écht niet ging halen.quote:
Ruim genoegquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou wel rare timing zijn, zo net als je op het punt staat een rit te beginnen.
Gewoon na 3 rondjes een papiertje uit je pak halen met 'ik stop ermee' en van het ijs af stappen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou wel rare timing zijn, zo net als je op het punt staat een rit te beginnen.
Bart Swings komt ook nog zoquote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:25 schreef danos het volgende:
Bokko is echt de grootste kwelling om naar te kijken.
Ronald Mulder is vast nog wel beschikbaar voor een leuke speech.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon na 3 rondjes een papiertje uit je pak halen met 'ik stop ermee' en van het ijs af stappen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:04 schreef VoMy het volgende:
Semerikov-Roest heeft de potentie om een ontzettende genotsrit te worden.
Als je dat voor 12.5 rondjes binnen een halve seconde per rondje kan houden vind ik dat indrukwekkend.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed vlak schaatsen, ongeveer een uurtje per ronde, bijna geen verval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |