Dat commentaar is zo ongelofelijk triest. Ik blijf me elke keer verbazen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:11 schreef heywoodu het volgende:
Die slotronde zag je echt drie rondjes daarvoor al aankomen
Hoe lang doet ie dit nu al? 10 jaar , 15 jaar? Het is echt bewonderenswaardig dat je na al die jaren nog steeds zo onbenullig kunt blijven, dat vergt echt een speciaal talent.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Herbert snapt weinig van schemas.
"Baanrecord wordt aan flarden gereden."
Aan de hand van mijn baardgroei zou ik de eerste man ooit onder de 6 minuten op de 5 km moeten zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:13 schreef Strani het volgende:
Ik ben zelf ook de trotse bezitter van een baard, maar heel aerodynamisch lijkt het me niet.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Aan de hand van mijn baardgroei zou ik de eerste man ooit onder de 6 minuten op de 5 km moeten zijn
Visser heeft wel echt een boerderijhoofd.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Liever eerste, als het alternatief Visser is.
Alleen om haar hoofd? Oké.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Visser heeft wel echt een boerderijhoofd.Lullig, maar ik kan haar op een of andere manier niet uitstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |